abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69612071
Waarom komt deze foto van Yavuz Selim af ?
pi_69612074
Heerlijk, het eerste topic dat je vandaag leest gaat over sararaats. Het staat weer op mijn netvlies gebrand, bedankt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_69612096
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Waarom komt deze foto van Yavuz Selim af ?
Yavuz.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 1 juni 2009 @ 20:00:34 #104
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69612101
Alluur, stuur eens
Primum non nocere
pi_69612138
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:59 schreef Allure_ het volgende:
Waarom komt deze foto van Yavuz Selim af ?
Omdat die altijd zo lekker op de hoogte is
pi_69612155
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:01 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Omdat die altijd zo lekker op de hoogte is
De zogenaamde vrome moslim. Vuigaard !

Tijd voor GTST /
pi_69612242
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:

[..]

De zogenaamde vrome moslim. Vuigaard !

Tijd voor GTST /
GTST.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 1 juni 2009 @ 20:04:10 #108
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69612255
Allure, S_a, bedankt.

Gatverdamme

Ik vraag me overigens wel af hoe chicks normaliter hun konthaar scheren
Primum non nocere
pi_69612423
Is het raar om een rond bed te willen hebben als je op een kamer gaat wonen die niet meer dan 18 vierkante meter zal zijn ?
pi_69612535
Raar niet, maar het is niet praktisch.
pi_69612541
En is het slecht om te doen alsof je gelovig bent om een kamer te krijgen ?
pi_69612569
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:53 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Top, thanks.
Ga je 'm kopen?
  maandag 1 juni 2009 @ 20:12:31 #113
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69612579
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
En is het slecht om te doen alsof je gelovig bent om een kamer te krijgen ?


als je mieters goed kan liegen moet je het doen
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69612589
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
En is het slecht om te doen alsof je gelovig bent om een kamer te krijgen ?
Nuanceer het, je staat er voor open.
pi_69612591
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
En is het slecht om te doen alsof je gelovig bent om een kamer te krijgen ?
Ik moest lachen . Moet je je voordoen als moslima dan?
pi_69612620
quote:
Ben jij opzoek naar een hecht huis dan moet je zeker langs komen op onze hospiteerborrel op dinsdag 2 juni om 18u.
Wij wonen met 8 Albertus meisjes aan de Oosterweg 23a, per 10 juli komt er een kamer in ons huis vrij en daarvoor zijn wij opzoek naar een leuk meisje die lid is bij Albertus of lid gaat worden. Gezellig als je langs komt en wellicht word jij ons nieuwe huisgenootje.
Wij zijn 8 Albertus meisjes hihihihihiihi giechel giechel.

!
pi_69612687
quote:
Gezellig meidenhuis zoekt een leuk huisgenootje!
Die mensen staan me van tevoren al niet aan als ze dat soort dingen zeggen !
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ik moest lachen . Moet je je voordoen als moslima dan?
Neuh, christelijk !
pi_69612703
Het valt mij ook altijd op dat die verenigingshuizen nooit een hospiteeravond maar juist een hospiteerborrel hebben.
pi_69612729
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen . Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden .
pi_69612744
Ja ik zie die advertenties ook weleens. Wij zijn een christelijk huis en zoeken ook een christelijk huisgenootje. Ik zou er niet aan moeten denken.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:18:40 #121
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69612800
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ga je 'm kopen?
Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
Primum non nocere
  maandag 1 juni 2009 @ 20:18:55 #122
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612809
Wat een heerlijke dag vandaag . Fijn gevaren in een klein bootje door het prachtige Noord-Hollandse landschap met mijn lieftallige vriendinnetje.
><(({°>
pi_69612817
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen . Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden .
Ja mij lijkt het ideaal, wat mij betreft woon ik met 8 mannen ofzo en niemand die dat niet leuk zal vinden, whehe !
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:17 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ik zie die advertenties ook weleens. Wij zijn een christelijk huis en zoeken ook een christelijk huisgenootje. Ik zou er niet aan moeten denken.
Ja of veganisten ofzo zie je ook wel eens.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:19:13 #124
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612821
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
O HAI.
><(({°>
  maandag 1 juni 2009 @ 20:19:54 #125
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612854
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja mij lijkt het ideaal, wat mij betreft woon ik met 8 mannen ofzo en niemand die dat niet leuk zal vinden, whehe !
[..]

Ja of veganisten ofzo zie je ook wel eens.
O HELLO.
><(({°>
  maandag 1 juni 2009 @ 20:20:14 #126
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612870
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen . Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden .
O HEY THARRRRRRRRR
><(({°>
  maandag 1 juni 2009 @ 20:20:35 #127
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612885
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Het valt mij ook altijd op dat die verenigingshuizen nooit een hospiteeravond maar juist een hospiteerborrel hebben.
O HEY YOU.
><(({°>
pi_69612889
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen . Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden .
Breda was het toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 1 juni 2009 @ 20:20:48 #129
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69612902
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

O HAI.
Oioi

En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
Primum non nocere
  maandag 1 juni 2009 @ 20:21:49 #130
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612956
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Oioi

En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
HAHAHA JE MAAKTE EEN TYPO MAAR HERSTELDE HEM SNEL WEER. IK ZAG HET WEL !!!!
><(({°>
pi_69613006
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Breda was het toch?
Ja, why ?
pi_69613065
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
je deed iets managementgerelateerd toch? drijfveren in de praktijk is best een interessant boek mocht je iets in die richting willen lezen (of zoek je echt een leesboek )
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:24:49 #133
180572 Zotheid
De lof der
pi_69613080
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
Heb je "De jongen die opgroeide als hond" nou al gekocht?
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]



als je mieters goed kan liegen moet je het doen
Mieters!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  maandag 1 juni 2009 @ 20:26:47 #134
180572 Zotheid
De lof der
pi_69613160
Wat is
quote:
Ted Teller (nodig: ¤ 95,000): ¤ 19.20
(te gaan: ¤ 94,980.80)
nou weer?
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:27:23 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69613183
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
De kracht van Nu misschien wat voor je?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 20:27:33 #136
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69613189
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

je deed iets managementgerelateerd toch? drijfveren in de praktijk is best een interessant boek mocht je iets in die richting willen lezen (of zoek je echt een leesboek )
Mijn opleiding is meer op marketing gericht
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Heb je "De jongen die opgroeide als hond" nou al gekocht?
Nee, nog steeds niet.
Primum non nocere
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:27:42 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69613192
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
Wat is
[..]

nou weer?
Ik zag het ook net, en vroeg het me ook meteen af
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69613210
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
Ja, ben nog niet zo heel ver. 't Is wel echt Engels, dus het is niet altijd even makkelijk. Er wordt echter wel veel teruggekoppeld op onderzoeken en er staan duidelijke voorbeelden bij. Interessant, absoluut.

Moet er nog maar even goed mee bezig, over 2 weken tentamen. Volgende week hertentamen hiervan, deze keer maar eens daadwerkelijk goed lezen.
pi_69613223
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Oioi

En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
Nee, ik woon liever met 2 of 3 mensen ipv twaalfduizend.
pi_69613228
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Mijn opleiding is meer op marketing gericht
[..]

Nee, nog steeds niet.
dan is die miss alsnog interessant, gaat over verschillende type mensen en de communicatie onderling
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:51 #141
180572 Zotheid
De lof der
pi_69613278
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]

Nee, nog steeds niet.
Ik moet zelf ook nog genoeg kopen/lezen.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zag het ook net, en vroeg het me ook meteen af
Ze zijn met die 20 euro in elk geval al goed op weg.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  maandag 1 juni 2009 @ 20:32:48 #142
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69613410
LALALALALA.
><(({°>
  maandag 1 juni 2009 @ 20:32:53 #143
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69613414
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

dan is die miss alsnog interessant, gaat over verschillende type mensen en de communicatie onderling
Ah ok. Ik zal hem eens even opzoeken.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ja, ben nog niet zo heel ver. 't Is wel echt Engels, dus het is niet altijd even makkelijk. Er wordt echter wel veel teruggekoppeld op onderzoeken en er staan duidelijke voorbeelden bij. Interessant, absoluut.

Moet er nog maar even goed mee bezig, over 2 weken tentamen. Volgende week hertentamen hiervan, deze keer maar eens daadwerkelijk goed lezen.
Je moest nu toch alles halen (Hbo prop) zodat je komend jaar naar de uni kan? Moet je wel even goed leren voor je hertentamen inderdaad.
Primum non nocere
pi_69613556
quote:
Sc Lesbians
Dating Sc Lesbians waiting for you. Find your love now
www.lavaplace.com
  maandag 1 juni 2009 @ 20:37:43 #145
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69613599
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
pics?
><(({°>
pi_69613622
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
Whut?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_69613708
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

pics?
Ja dan moet je op die site zijn denk ik.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whut?
Je voelt je geroepen ?
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:41:10 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69613724
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69613770
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ah ok. Ik zal hem eens even opzoeken.
[..]

Je moest nu toch alles halen (Hbo prop) zodat je komend jaar naar de uni kan? Moet je wel even goed leren voor je hertentamen inderdaad.
Ja, behoorlijk wat druk op mijn schouders. Anders halverwege het jaar instromen, maar dat kon niet in Utrecht. Ik kijk het allemaal wel even aan.
pi_69613846
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja dan moet je op die site zijn denk ik.
[..]

Je voelt je geroepen ?
Ja hihihihi. Als het woordje lesbian/lesbisch of iets van gelijke strekking valt gaan m'n alarmbellen af.

Ik ben een soort magneet voor minderjarige meisjes.

OMG!!!!! !!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')