quote:Mocht u de oproepingskaart zijn kwijtgeraakt of de kaart is stuk, dan kunt u contact opnemen met uw gemeente en een nieuwe aanvragen. U kunt ook op donderdag 4 juni 2009 uw legitimatiebewijs tonen bij het stembureau van uw eigen stemdistrict. Het stembureau schrijft dan, na controle van uw gegevens, een nieuwe oproepingskaart uit, zodat u uw stem toch nog kunt uitbrengen. Neem altijd een legitimatiebewijs mee (bijvoorbeeld uw paspoort, uw rijbewijs of identiteitskaart). De voorzitter van het stembureau kan ernaar vragen.
Ben je ook zo tegen Europa?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:42 schreef Florian_ het volgende:
Bij mij stond PVV op de tweede plaats. Eerste plaats VVD. Ik vond het ook al verdacht hoog.
Wie?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:47 schreef Adelante het volgende:
NewRopeans kwam er bij mij uit, er staat een lekker wijf op hun lijst, dus dat moet het dan maar worden...
Eeen regelrechte faal.quote:
Het is een complot, ik zweer je.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:46 schreef MarkoA. het volgende:
Die site wordt gefinancierd door 'rechts'.
Ik vermoed dat de PVV een aantal duurbetaalde 'spindoctors' in dienst hebben die het gemiddelde invulgedrag van de stemwijzer bestudeerd hebben en daarna het beleid van de PVV hebben aangepast op de modale wens van de nederlander. Het ultieme soort van populisme dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:46 schreef MarkoA. het volgende:
Die site wordt gefinancierd door 'rechts'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |