abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 20:20:14 #126
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612870
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen . Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden .
O HEY THARRRRRRRRR
><(({°>
  maandag 1 juni 2009 @ 20:20:35 #127
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612885
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Het valt mij ook altijd op dat die verenigingshuizen nooit een hospiteeravond maar juist een hospiteerborrel hebben.
O HEY YOU.
><(({°>
pi_69612889
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen . Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden .
Breda was het toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 1 juni 2009 @ 20:20:48 #129
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69612902
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:19 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

O HAI.
Oioi

En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
Primum non nocere
  maandag 1 juni 2009 @ 20:21:49 #130
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69612956
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Oioi

En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
HAHAHA JE MAAKTE EEN TYPO MAAR HERSTELDE HEM SNEL WEER. IK ZAG HET WEL !!!!
><(({°>
pi_69613006
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Breda was het toch?
Ja, why ?
pi_69613065
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
je deed iets managementgerelateerd toch? drijfveren in de praktijk is best een interessant boek mocht je iets in die richting willen lezen (of zoek je echt een leesboek )
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:24:49 #133
180572 Zotheid
De lof der
pi_69613080
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
Heb je "De jongen die opgroeide als hond" nou al gekocht?
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]



als je mieters goed kan liegen moet je het doen
Mieters!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  maandag 1 juni 2009 @ 20:26:47 #134
180572 Zotheid
De lof der
pi_69613160
Wat is
quote:
Ted Teller (nodig: ¤ 95,000): ¤ 19.20
(te gaan: ¤ 94,980.80)
nou weer?
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:27:23 #135
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69613183
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
De kracht van Nu misschien wat voor je?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 1 juni 2009 @ 20:27:33 #136
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69613189
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

je deed iets managementgerelateerd toch? drijfveren in de praktijk is best een interessant boek mocht je iets in die richting willen lezen (of zoek je echt een leesboek )
Mijn opleiding is meer op marketing gericht
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Heb je "De jongen die opgroeide als hond" nou al gekocht?
Nee, nog steeds niet.
Primum non nocere
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:27:42 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69613192
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:26 schreef Zotheid het volgende:
Wat is
[..]

nou weer?
Ik zag het ook net, en vroeg het me ook meteen af
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69613210
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
Ja, ben nog niet zo heel ver. 't Is wel echt Engels, dus het is niet altijd even makkelijk. Er wordt echter wel veel teruggekoppeld op onderzoeken en er staan duidelijke voorbeelden bij. Interessant, absoluut.

Moet er nog maar even goed mee bezig, over 2 weken tentamen. Volgende week hertentamen hiervan, deze keer maar eens daadwerkelijk goed lezen.
pi_69613223
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Oioi

En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
Nee, ik woon liever met 2 of 3 mensen ipv twaalfduizend.
pi_69613228
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Mijn opleiding is meer op marketing gericht
[..]

Nee, nog steeds niet.
dan is die miss alsnog interessant, gaat over verschillende type mensen en de communicatie onderling
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:29:51 #141
180572 Zotheid
De lof der
pi_69613278
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]

Nee, nog steeds niet.
Ik moet zelf ook nog genoeg kopen/lezen.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zag het ook net, en vroeg het me ook meteen af
Ze zijn met die 20 euro in elk geval al goed op weg.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  maandag 1 juni 2009 @ 20:32:48 #142
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69613410
LALALALALA.
><(({°>
  maandag 1 juni 2009 @ 20:32:53 #143
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69613414
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

dan is die miss alsnog interessant, gaat over verschillende type mensen en de communicatie onderling
Ah ok. Ik zal hem eens even opzoeken.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ja, ben nog niet zo heel ver. 't Is wel echt Engels, dus het is niet altijd even makkelijk. Er wordt echter wel veel teruggekoppeld op onderzoeken en er staan duidelijke voorbeelden bij. Interessant, absoluut.

Moet er nog maar even goed mee bezig, over 2 weken tentamen. Volgende week hertentamen hiervan, deze keer maar eens daadwerkelijk goed lezen.
Je moest nu toch alles halen (Hbo prop) zodat je komend jaar naar de uni kan? Moet je wel even goed leren voor je hertentamen inderdaad.
Primum non nocere
pi_69613556
quote:
Sc Lesbians
Dating Sc Lesbians waiting for you. Find your love now
www.lavaplace.com
  maandag 1 juni 2009 @ 20:37:43 #145
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_69613599
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
pics?
><(({°>
pi_69613622
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:36 schreef Breathtaking het volgende:

[..]
Whut?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_69613708
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:37 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

pics?
Ja dan moet je op die site zijn denk ik.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Whut?
Je voelt je geroepen ?
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 20:41:10 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69613724
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69613770
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ah ok. Ik zal hem eens even opzoeken.
[..]

Je moest nu toch alles halen (Hbo prop) zodat je komend jaar naar de uni kan? Moet je wel even goed leren voor je hertentamen inderdaad.
Ja, behoorlijk wat druk op mijn schouders. Anders halverwege het jaar instromen, maar dat kon niet in Utrecht. Ik kijk het allemaal wel even aan.
pi_69613846
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja dan moet je op die site zijn denk ik.
[..]

Je voelt je geroepen ?
Ja hihihihi. Als het woordje lesbian/lesbisch of iets van gelijke strekking valt gaan m'n alarmbellen af.

Ik ben een soort magneet voor minderjarige meisjes.

OMG!!!!! !!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')