O HEY THARRRRRRRRRquote:Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen. Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden
.
O HEY YOU.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Smart_ass het volgende:
Het valt mij ook altijd op dat die verenigingshuizen nooit een hospiteeravond maar juist een hospiteerborrel hebben.
Breda was het toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:16 schreef Allure_ het volgende:
Het lijkt me ook wel leuk om bij alleen maar jongens te wonen. Maar dat zal een zeker iemand niet leuk vinden
.
Oioiquote:
HAHAHA JE MAAKTE EEN TYPO MAAR HERSTELDE HEM SNEL WEER. IK ZAG HET WEL !!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oioi
En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
je deed iets managementgerelateerd toch? drijfveren in de praktijk is best een interessant boek mocht je iets in die richting willen lezen (of zoek je echt een leesboekquote:Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
Heb je "De jongen die opgroeide als hond" nou al gekocht?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb nog wat leesvoer voor de vakantie nodig, en dat boek lijkt me wel wat. Maar is het interessant? Ben je er al in begonnen?
Mieters!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
![]()
als je mieters goed kan liegen moet je het doen
nou weer?quote:Ted Teller (nodig: ¤ 95,000): ¤ 19.20
(te gaan: ¤ 94,980.80)
De kracht van Nu misschien wat voor je?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn opleiding is meer op marketing gerichtquote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je deed iets managementgerelateerd toch? drijfveren in de praktijk is best een interessant boek mocht je iets in die richting willen lezen (of zoek je echt een leesboek)
Nee, nog steeds niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heb je "De jongen die opgroeide als hond" nou al gekocht?
Ja, ben nog niet zo heel ver. 't Is wel echt Engels, dus het is niet altijd even makkelijk. Er wordt echter wel veel teruggekoppeld op onderzoeken en er staan duidelijke voorbeelden bij. Interessant, absoluut.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee, ik woon liever met 2 of 3 mensen ipv twaalfduizend.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oioi
En dames zoeken jullie echt naar studentenhuizen? 12m2 is prima hoor. Je kunt in geringe tijd intern doorverhuizen, en dan krijg je een grotere kamer. Het is relaxt als je in ieder geval iets hebt, anders moet je een tijd lang heen en weer reizen.
dan is die miss alsnog interessant, gaat over verschillende type mensen en de communicatie onderlingquote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mijn opleiding is meer op marketing gericht![]()
[..]
Nee, nog steeds niet.
Ik moet zelf ook nog genoeg kopen/lezen.quote:
Ze zijn met die 20 euro in elk geval al goed op weg.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag het ook net, en vroeg het me ook meteen af
Ah ok. Ik zal hem eens even opzoeken.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan is die miss alsnog interessant, gaat over verschillende type mensen en de communicatie onderling
Je moest nu toch alles halen (Hbo prop) zodat je komend jaar naar de uni kan? Moet je wel even goed leren voor je hertentamen inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, ben nog niet zo heel ver. 't Is wel echt Engels, dus het is niet altijd even makkelijk. Er wordt echter wel veel teruggekoppeld op onderzoeken en er staan duidelijke voorbeelden bij. Interessant, absoluut.
Moet er nog maar even goed mee bezig, over 2 weken tentamen. Volgende week hertentamen hiervan, deze keer maar eens daadwerkelijk goed lezen.
Whut?quote:
Ja, behoorlijk wat druk op mijn schouders.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ah ok. Ik zal hem eens even opzoeken.![]()
[..]
Je moest nu toch alles halen (Hbo prop) zodat je komend jaar naar de uni kan? Moet je wel even goed leren voor je hertentamen inderdaad.
Ja hihihihi. Als het woordje lesbian/lesbisch of iets van gelijke strekking valt gaan m'n alarmbellen af.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan moet je op die site zijn denk ik.
[..]
Je voelt je geroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |