abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 18:25:56 #51
181126 MouzurX
Misschien?
pi_69608963
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:08 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Je zelfgemaakte kaste. Chapeau. Toen ik vroeger oorlogje speelde met mijn speelgoedsoldaatjes won ik ook altijd.
Spelen met speelgoedsoldaatjes ligt ook op hetzelfde kleuterniveau als een kaste maken, en daar na weet ik het hoe lang nog steeds over doorgaan.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:26:03 #52
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69608968
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:22 schreef 3lmo het volgende:
JVT op Pinkpop.
boh, die zijn echt tenenkrommend live
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:26:37 #53
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69608979
Eten
pi_69608993
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:26 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

boh, die zijn echt tenenkrommend live
Ja, ook op CD is 't niet mijn ding. Laat staan het volk dat ze aantrekken.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 18:30:23 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69609070
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:26 schreef Marurk het volgende:
Eten
Eet smakelijk.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69609072
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:15 schreef Marurk het volgende:
Wanneer kom ik dan eens in de kaste _!
dan moet er eerst iemand anders uit de kast komen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69609082
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:25 schreef MouzurX het volgende:
Spelen met speelgoedsoldaatjes ligt ook op hetzelfde kleuterniveau als een kaste maken, en daar na weet ik het hoe lang nog steeds over doorgaan.
Gast, de kaste heeft geen waarde. Waarom zeur je er dan over door?
pi_69609235
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:22 schreef 3lmo het volgende:
JVT op Pinkpop.
Briljant, was toevallig net Parels voor de Zwijnen aan het luisteren!
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 1 juni 2009 @ 18:37:23 #59
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69609248
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:27 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ja, ook op CD is 't niet mijn ding. Laat staan het volk dat ze aantrekken.
de cd heb ik tot nu toe succesvol ontweken
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:30 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

dan moet er eerst iemand anders uit de kast komen
en hoe voelt dat nou ?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69609255
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:04 schreef Emimich het volgende:
BT: er is een update in het piepjestopic!
Oeh ik ga kijken.
pi_69609288
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:10 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

niet meer, we gaan hem eens eerlijk indelen
BT -> kaste 2
Emimich -> kaste 3
Waarom niet in 1?
  maandag 1 juni 2009 @ 18:41:01 #62
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69609361
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:38 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Waarom niet in 1?
te weinig bt-pics in de fok.rar
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:42:24 #63
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69609399
3lmo wat is het ISBN nummer van dat boek waar jij het laatst over had?
Primum non nocere
pi_69609523
BT zit in 3 hè.
pi_69609636
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:41 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

te weinig bt-pics in de fok.rar
alweer een nieuwe rar
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69609776
De foto's van Sararaats zijn me het meeste bijgebleven in deze fok.rar. Kippenvel.
  maandag 1 juni 2009 @ 18:59:22 #67
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69609949
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
De foto's van Sararaats zijn me het meeste bijgebleven in deze fok.rar. Kippenvel.
oef, ja idd zeg
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69609990
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
De foto's van Sararaats zijn me het meeste bijgebleven in deze fok.rar. Kippenvel.
En dan heb je sararaats met wortel nog niet eens gezien
  maandag 1 juni 2009 @ 19:01:42 #69
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69610014
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef Florian_ het volgende:
3lmo wat is het ISBN nummer van dat boek waar jij het laatst over had?
http://www.goodreads.com/book/show/525169.Biological_Psychology
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:45 schreef Emimich het volgende:
BT zit in 3 hè.
harhar
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 19:05:11 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69610134
Iemand trek in koffie?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69610178
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

En dan heb je sararaats met wortel nog niet eens gezien
Met wortel ? Wil ik dit wel weten?
pi_69610205
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:53 schreef Allure_ het volgende:
De foto's van Sararaats zijn me het meeste bijgebleven in deze fok.rar. Kippenvel.
Die is zó geil he!
pi_69610236
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:06 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Met wortel ? Wil ik dit wel weten?
Ik denk het niet !
pi_69610352
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik denk het niet !
Nou goed, ik vind dat het tijd is voor een wijntje. Maar waarom zijn die klote supermarkten gesloten .
pi_69610359
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik denk het niet !
Meen je serieus dat er één met wortel is?
  maandag 1 juni 2009 @ 19:13:57 #76
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69610424
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Meen je serieus dat er één met wortel is?
die is er ja
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_69610437
Wie heeft er hier trouwens al een kamer gevonden? Ik heb alweer 4 miljoen keer gereageerd, maar helaas .
pi_69610451
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Nou goed, ik vind dat het tijd is voor een wijntje. Maar waarom zijn die klote supermarkten gesloten .
Heb je niets meer staan dan?
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:12 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Meen je serieus dat er één met wortel is?
Nouja, hij staat bekend als sararaats met wortel, maar het is meer een oranjerode dildo.
pi_69610521
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:14 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Heb je niets meer staan dan?
[..]

Nouja, hij staat bekend als sararaats met wortel, maar het is meer een oranjerode dildo.
Alleen Red label enzo .
pi_69610553
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er hier trouwens al een kamer gevonden? Ik heb alweer 4 miljoen keer gereageerd, maar helaas .
Ik mocht bij eentje komen kijken maar dat was middenin mn examens dus toen ben ik niet gegaan, en bij een andere werd ik uitgenodigd om te komen hospiteren maar dat is morgenavond en net voor m'n laatste examen bovendien komen er nog 8 anderen en dat lijkt me kut.

Ik heb vannacht gereageerd op een hele veelbelovende kamer dus ik hoop dat ze iets laten weten!
pi_69610750
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik mocht bij eentje komen kijken maar dat was middenin mn examens dus toen ben ik niet gegaan, en bij een andere werd ik uitgenodigd om te komen hospiteren maar dat is morgenavond en net voor m'n laatste examen bovendien komen er nog 8 anderen en dat lijkt me kut.

Ik heb vannacht gereageerd op een hele veelbelovende kamer dus ik hoop dat ze iets laten weten!
Ja, als er 40 anderen tegelijkertijd komen kijken, lijkt me dat ook kut .
Op wat voor kamer heb je nu gereageerd dan ?
pi_69610933
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:14 schreef Allure_ het volgende:
Wie heeft er hier trouwens al een kamer gevonden? Ik heb alweer 4 miljoen keer gereageerd, maar helaas .
Ik op die in Nijmegen. Nog niets gehoord. Staat overigens ook wel nog steeds op kamernet, dus.
pi_69610955
Whehe. Ik wil die wortelpic weleens zien.
pi_69611166
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ja, als er 40 anderen tegelijkertijd komen kijken, lijkt me dat ook kut .
Op wat voor kamer heb je nu gereageerd dan ?
Een kamer van 15 vierkante meter vlakbij de universiteit in Groningen.. Mét eigen balkon voldoet waarschijnlijk niet aan jouw eisen maar ik vind het prima !

Oeh ik ben trouwens verliefd op dit bed :

pi_69611195
pi_69611201
YEAAAAAAAAAAAAAAA hoi
AJAX AMSTERDAM!
pi_69611203
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Een kamer van 15 vierkante meter vlakbij de universiteit in Groningen.. Mét eigen balkon voldoet waarschijnlijk niet aan jouw eisen maar ik vind het prima !

Oeh ik ben trouwens verliefd op dit bed :

[ afbeelding ]
Een rond bed! Ik vind dat altijd zo porno op de één of andere manier. Als je er nou een spiegel boven hangt is het helemaal af.
pi_69611213
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Een kamer van 15 vierkante meter vlakbij de universiteit in Groningen.. Mét eigen balkon voldoet waarschijnlijk niet aan jouw eisen maar ik vind het prima !

Oeh ik ben trouwens verliefd op dit bed :

[ afbeelding ]
Ik heb al op kleinere kamers gereageerd . En een balkon lijkt me superleuk !

Dat bed ziet er ook gaaf uit .
pi_69611217
pi_69611272
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Een kamer van 15 vierkante meter vlakbij de universiteit in Groningen.. Mét eigen balkon voldoet waarschijnlijk niet aan jouw eisen maar ik vind het prima !

Oeh ik ben trouwens verliefd op dit bed :

[ afbeelding ]
Hier ga ik zo even de Austin Powers variant van zoeken.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:42 schreef Florian_ het volgende:
3lmo wat is het ISBN nummer van dat boek waar jij het laatst over had?
Deze.
quote:
Productinformatie

Auteur
James W. Kalat
Gewicht 505 gr
ISBN10 0495093602
ISBN13 9780495093602
pi_69611345
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Een rond bed! Ik vind dat altijd zo porno op de één of andere manier. Als je er nou een spiegel boven hangt is het helemaal af.
Haha ja ik ook wel, maar aan de andere kant ook weer niet op deze plaatjes is het meer rustgevend dan porno.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Ik heb al op kleinere kamers gereageerd . En een balkon lijkt me superleuk !

Dat bed ziet er ook gaaf uit .
Yeah ze verkopen zo'n bed bij de Ikea in Belgie voor 750 euro.. Op zich niet eens heel duur maar ik heb dat geld niet of in ieder geval, er niet voor over.
pi_69611403
een ronddraaiend bed waar je dronken in gaat slapen, gegarandeerd plezier
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69611419
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Haha ja ik ook wel, maar aan de andere kant ook weer niet op deze plaatjes is het meer rustgevend dan porno.
[..]

Yeah ze verkopen zo'n bed bij de Ikea in Belgie voor 750 euro.. Op zich niet eens heel duur maar ik heb dat geld niet of in ieder geval, er niet voor over.
Nee inderdaad, ligt er ook aan. Als je zo'n zwart met rode hebt vind ik het best porno, die hierboven niet inderdaad. Wel gaaf zo'n ding, maar erg onpraktisch lijkt me. Je kunt 'm niet echt goed in een hoek zetten en je zult niet veel keus hebben in dekbedovertrekken.
pi_69611446
Die pic van sararaats trouwens!
pi_69611499
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Die pic van sararaats trouwens!
STUURRR!
pi_69611785
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ligt er ook aan. Als je zo'n zwart met rode hebt vind ik het best porno, die hierboven niet inderdaad. Wel gaaf zo'n ding, maar erg onpraktisch lijkt me. Je kunt 'm niet echt goed in een hoek zetten en je zult niet veel keus hebben in dekbedovertrekken.
Nee dat is zo inderdaad, maar er zit geen rond deken bij hoor die bestaan niet eens voor zover ik weet !
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:43 schreef Smart_ass het volgende:
Die pic van sararaats trouwens!
Whehe !
  maandag 1 juni 2009 @ 19:53:29 #99
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69611824
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:38 schreef 3lmo het volgende:

Deze.
Top, thanks.
Primum non nocere
  maandag 1 juni 2009 @ 19:55:20 #100
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69611884
Ik stel mijn PM inbox ook beschikbaar voor pics van Saraats + wortel overigens.

Primum non nocere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')