Wie is dat?quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:51 schreef latexpiepbeestje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] DUDE!
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel lekker zo met wat extra.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:57 schreef Anosmie het volgende:
Jessica Simpson is aardig aan het jojo-en.
Eerst was ze dun, toen vadsig, toen weer dun en nu gaat ze weer richting spekkig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok wat een pomplichaamquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:57 schreef Anosmie het volgende:
Eerst was ze dun, toen vadsig, toen weer dun en nu gaat ze weer richting spekkig..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:57 schreef Anosmie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tjeees.. moet echt even kijken welke huidplooi/rol wat isquote:
ze heeft echt zo'n eendenbekquote:
Geen zin om dat te proberen...quote:Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
...En Kendra Wilkinson heeft net gedoken, check haar gezicht ja probeer die ogen van haar HUGE tata's te houden
[ afbeelding ]
Nou heb ik haar niet zo vaak gezien, maar heeft zij flink wat glad lopen trekken in haar gezicht? Rimpels of wat dan ook?quote:
Ze heeft haar lippen laten opvullen waardoor het gezicht trekt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou heb ik haar niet zo vaak gezien, maar heeft zij flink wat glad lopen trekken in haar gezicht? Rimpels of wat dan ook?Of lijkt het zo door die idoot bruine kop? Of zit het haar te strak?
Gezicht lijkt ineens zo megastrak...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:15 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze heeft haar lippen laten opvullen waardoor het gezicht trekt.
Een foto van botox Nicole Kidman:
[ afbeelding ]
ja denk ik ook. haar hele vorm is anders en haar hele hoofd staat strak.quote:
Ja, ze heeft helemaal geen expressie meer in d'r gezicht. Ze is 40 jaar geloof ik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja denk ik ook. haar hele vorm is anders en haar hele hoofd staat strak.
gatverdamme doe mij dan maar gewoon normaal oud worden hor, waarom zou je jezelf zo verminken?
bovendien ze is toch helemaal niet oud? en bovendien 2, actrice met een plastic gezicht? hándig!
Ik denk vaak om de "druk van Hollywood", waar men alleen nog oog heeft voor alles dat jong en strak is... zodra je boven de 40 komt ben je (daar) haast vergane glorie. Alles draait om de Lindsay's en Britney's van 20.quote:
Ik vond het 1,5 jaar terug al erg, in the Golden compass, toen ik haar groot op het bios-scherm zag... damn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ze heeft helemaal geen expressie meer in d'r gezicht. Ze is 40 jaar geloof ik.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |