Mannen worden mooier naarmate ze ouder worden., zeggen ze toch of hoe zit dat, ....nou dat geldt in ieder geval niet voor deze gastquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:16 schreef kvd het volgende:
Val Kilmer wordt er ook niet mooier op
[ afbeelding ]
TENZIJquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je punt is dus, dat alléén jij een mening over het uiterlijk van -bekende of niet bekende- personen mag hebben en wij allemaal niet (mits de mening voldoet aan jouw criteria).
Hiermee verklaar je jezelf dus onfeilbaar...
Net ff in de olie gestaan zekerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:02 schreef Samson het volgende:
Gwyneth Paltrow met de glimbenen
[ afbeelding ]
Onflatteus is minder aan subjectiviteit onderheven dan lelijk. Of moet ik je echt het verschil ook nog eens gaan uitleggen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je punt is dus, dat alléén jij een mening over het uiterlijk van -bekende of niet bekende- personen mag hebben en wij allemaal niet (mits de mening voldoet aan jouw criteria).
Hiermee verklaar je jezelf dus onfeilbaar...
de laag plamuur is wat dunnerder dan de vorige keren?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 10:24 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
de laag plamuur is wat dunnerder dan de vorige keren?
Daar gaan we weer, ze heeft vast Anorexiaquote:
Iewquote:
Ik dacht zelf eerder aan stress vanwege haar stukgelopen huwelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 10:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, ze heeft vast Anorexia
Niet te bijdehand he popjequote:Op zondag 7 juni 2009 11:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eerder aan stress vanwege haar stukgelopen huwelijk
Oude foto en zo FAKEquote:
Ze heeft een crash-dieet gevolgd schijnt, zo las ik.quote:
Volgens mij is die niet fake hoor, als je kinderen op de wereld hebt gezet is het daar iets minder strak (behalve bij Mel B...) en als je dan rent kan het er best zo uit zien.quote:Op zondag 7 juni 2009 11:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oude foto en zo FAKE![]()
[..]
Ze heeft een crash-dieet gevolgd schijnt, zo las ik.
Lekker wijf is hetquote:
Dat moet wel nep zijn.quote:
Ik zou het ook niet doen , als die kinderen straks puber zijn .......quote:Op zondag 7 juni 2009 17:46 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Gelukkig is ze wel weer haar classy old self.
Dit doe je toch niet, zeker als je 2 zoontjes hebt, of ben ik nou zo preuts
Ach, Lourdes oogt ook vrij normaal ondanks het verleden van dr moeder...quote:Op zondag 7 juni 2009 18:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen , als die kinderen straks puber zijn .......
Kan je uitleggen wat hier onflatteus aan is?quote:
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef oldschoolf00l het volgende:
Kan je uitleggen wat hier onflatteus aan is?
Ik zie een lekker wijf met neuktieten. Zal wel een vrouwennijd ding zijn.
Toen ik las van haar Italiaanse roots, viel haar neus ineens op z'n plekquote:
Zow! Die is onherkenbaar!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef beequeen het volgende:
Vallen voetballers ook onder celebs? Ik kon deze niet laten liggen.
[ afbeelding ]
MY EYES!! MY EYES!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:28 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook wel in plastische chirurgie-topic...
Overleden en genieten in één zinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef emss het volgende:
Goed om te zien dat supermodellen ook maar normale mensen zijn. En ze was wel heel erg dun. Nadat Heath Ledger is overleden heeft ze een jaar vrij genomen om bij te komen en te genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |