Ik neem aan dat daar wel apparatuur voor is tegenwoordig?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:28 schreef XDo het volgende:
[..]
Hoe wou je een vliegtuig vinden dat ergens op 3-8 KM diep in zee ligt?
Probleem zijn die marges. Zo'n toestel kan door problemen al snel kilometers uit koers geraken en als er weinig brokstukken drijven, zal het een hele klus worden het ding op te sporen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Geen idee of zo'n vliegtuig uit elkaar klapt als het op water neerstort, maar dan nog, mocht er wat drijven dan is de kans zeer klein dat dat wordt opgemerkt. Aan de andere kant, er bestaan toch vliegtuigen met een speciaal radarsysteem aan boord waar je van alles en nog wat mee kunt detecteren vanaf grote hoogte? Dus als je de route na vliegt met wat marges, dan heb je nog een kansje?
het ging ook niet om de inhoud, het ging om de toon. Nuttige bijdragen worden voor zover ik weet altijd gewaardeerd op fok, maar niet als het keer op keer op de meest betweterige 'zeggen jullie nou maar niks, want jullie zeggen toch alles fout'-toon gezegd wordt. Ook 'leken' hebben het recht om hun eigen ideeën en theorieën te uiten. We weten gewoon op dit moment nog he-le-maal niks, misschien was het een groot complot en zit het hele vliegtuig iedereen uit te lachen op een onbewoond eilandje met kokosnoten en bananen (God, was het maar zo, wat gun ik het ze dat), en hebben we allemaal ongelijk.....quote:Op maandag 1 juni 2009 19:31 schreef beware_reageerd het volgende:
Tot zo ver en klaar. (jammer want het klopt gewoon tot op de milimeter, maar users die denken wijzer te zijn krijgen gelijk. Hij en ik hebben nog wel contact. Daar hebben wij ONZE site's voor)
Sorry, was dat vergeten.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:16 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die vliegtuigen allerlei noodstroom en backup systemen hebben? Hoe kan een kortsluiting dan een heel vliegtuig platleggen?
Julien, vandaag 16.03quote:Op maandag 1 juni 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9837
quote:Met mij is alles redelijk goed. Lekker zo'n tweede Pinksterdag een dagje naar Disneyland. Kreeg een SMSje van een collega en schrok me kapot. Heb zoiets nog nooit meegemaakt en ben er helemaal kapot van. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Het komt allemaal zo dichtbij wat het gewoon eng maakt. Ik hou me dan ook bij deze afzijdig van dit topic en van het forum voor een poosje.
Vind het overigens wel top hier op airwork dat er meteen echte bezorgdheid is. Diep respect hiervoor.
Ja, en Regilio Tuur staat te zwaaien bij de plek waar hij het vliegtuig heeft gevonden.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:51 schreef NY_Giant het volgende:
Heeft Henk Westbroek de vlucht ook weer gemist?
Ik zie hem al liggen op z'n zonnebedje op dat tropisch eilandquote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en Regilio Tuur staat te zwaaien bij de plek waar hij het vliegtuig heeft gevonden.
Geen getuigen van zeker? Kut voor hem...quote:Op maandag 1 juni 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, en Regilio Tuur staat te zwaaien bij de plek waar hij het vliegtuig heeft gevonden.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zie hem al liggen op z'n zonnebedje op dat tropisch eiland![]()
quote:NEDERLANDER IN VLIEGTUIG
Er zat een Nederlander in het verongelukte Air France toestel. Dit maakte het ministerie van Buitenlandse Zaken zojuist bekend.
Het is chaos op het ministerie, want nog geen tien minuten geleden meldde een woordvoerder dat er 'geen indicatie' was van Nederlandse slachtoffers. Dit ondanks diverse mediaberichten dat er wel degelijk een Nederlander aan boord was.
Ja, hij trekt 't vliegtuig nu naar de Hudson voor wat meer getuigen en aandacht.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:56 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Geen getuigen van zeker? Kut voor hem...
Hier de volledige lijst:quote:Op maandag 1 juni 2009 20:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens NOS Journaal.
edit: te laat dus.
Tel die getallen eens even op...quote:Op maandag 1 juni 2009 19:57 schreef Nuongirl het volgende:
BNO NEWS CONFIRMS 58 BRAZILIANS, 61 FRENCH, 26 GERMANS, 3 IRISH AND 5 BRITONS AMONG PASSENGERS.
BNO/Twitter
Is het ook. Maar er is nog een kans dat ze het vliegtuig vinden.. Alleen wordt die kans steeds kleiner naarmate de tijd verstrijkt...quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Is dat niet verschrikkelijk dat de nabestaanden nooit hun familielid/partner kunnen begraven.Je kan dan nooit echt afscheid nemen.Lijkt me best erg deze gedachte.
Nou ja, je hebt wel redelijke zekerheid nu. Dit in tegenstelling tot persoonlijke vermissingen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef Terpentin07 het volgende:
Is dat niet verschrikkelijk dat de nabestaanden nooit hun familielid/partner kunnen begraven.Je kan dan nooit echt afscheid nemen.Lijkt me best erg deze gedachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |