quote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Ik ben ontslagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:26 schreef sp3c het volgende:
jij was toch de woordvoerder van het Meki consortium
Ho ho, dat ben ik. Interviews kun je bij mij aanvragen, vragen graag vooraf indienen, Meki is niet zo goed in spontaan reageren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:26 schreef sp3c het volgende:
jij was toch de woordvoerder van het Meki consortium
Het liefst van fok,Jezus overal van die debiele reacties die niks toevoegenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:53 schreef buachaille het volgende:
Kan Tong80 niet optieften naar het voetbalforum?![]()
![]()
my badquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho, dat ben ik. Interviews kun je bij mij aanvragen, vragen graag vooraf indienen, Meki is niet zo goed in spontaan reageren.
Ja ja ja extremisten zoeken nou eenmaal elkaar op,het verbaast me ook niks dat jij hem zo lief vind.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:02 schreef SCH het volgende:
tong80 is een held - kun jij een puntje aan zuigen
Hij lijkt politiek gezien totaal niet op mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja ja ja extremisten zoeken nou eenmaal elkaar op,het verbaast me ook niks dat jij hem zo lief vind.
Misschien is hij een clone van jou net als Meki een clone van mij isquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt politiek gezien totaal niet op mij.
Ik ben niet de nummer 1 en 6 uit de FOK!-top100 tegelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Slappy het volgende:
[..]
Misschien is hij een clone van jou net als Meki een clone van mij isPolitieke Meki/Spam Meki/Onzin Meki
Sp stemmers hebben heel veel vrije tijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet de nummer 1 en 6 uit de FOK!-top100 tegelijk
Ik stem geen SPquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef Slappy het volgende:
[..]
Sp stemmers hebben heel veel vrije tijdWaar staat die lijst eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |