abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2009 @ 18:48:36 #176
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69609621
ik blijf het volgen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69609659
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef master111 het volgende:
Iemand die er familie, vrienden of andere verwanten aan boord had?
Op een ander forum zit een piloot die bij AF op een A330 vliegt. Hij heeft zich daar nog niet laten zien.

Edit: inmiddels dus wel
  maandag 1 juni 2009 @ 18:55:15 #178
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69609823
Met een filmpje van een persconferentie. Geen idee of die al voorbij gekomen is.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  maandag 1 juni 2009 @ 18:57:54 #179
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_69609907
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:48 schreef Dos37 het volgende:
ik blijf het volgen
amen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  maandag 1 juni 2009 @ 18:58:50 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_69609930
quote:
18h56 : deux Français racontent qu'ils ont raté le vol Rio-Paris. "C'est miraculeux, on aurait dû être dans l'avion", explique Claude Jaffiol et son épouse qui avaient fait "des pieds et des mains" pour embarquer, mais l'avion était plein.
Het lijkt er op of de eerste berichten van de gezegenden die de vlucht hebben gemist ook opduiken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 1 juni 2009 @ 19:01:15 #181
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69610003
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:07 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, of die landing op het Hudson....

Die Hudson-crash was voor het eerst dat het gelukt was om met zo'n groot toestel op het water te landen.
Let wel: rustig water. Met een paar meter golf zit een glijlanding er niet in, dan heeft de eerste golf het effect van een berg zand waar je met de neus in vliegt.
Maar gezien het spontaan verdwijnen, zal er weinig sprake zijn geweest van een gecontroleerde noodlanding
censuur :O
pi_69610030
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het lijkt er op of de eerste berichten van de gezegenden die de vlucht hebben gemist ook opduiken
Dan ben je echt blij.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:05:04 #183
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69610124
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dan ben je echt blij.
Hier tegenover staan natuurlijk altijd de mensen die hun vorige vlucht gemist hebben, en daardoor in dit toestel zaten... (maar deze mensen hoor je niet meer)
censuur :O
pi_69610157
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Op een ander forum zit een piloot die bij AF op een A330 vliegt. Hij heeft zich daar nog niet laten zien.
Linkje?
I had a signature once. It was awful.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 juni 2009 @ 19:06:28 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69610169
Betekent buiten radarbereik ook buiten radiobereik? Ik begrijp uit de berichten dat er geen radiocontact meer is geweest en ik vraag me af of dat komt doordat er geen bereik was op die plek of omdat er door die kortsluiting wellicht geen radiocontact meer mogelijk was.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:07:33 #186
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69610202
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:01 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Die Hudson-crash was voor het eerst dat het gelukt was om met zo'n groot toestel op het water te landen.
Let wel: rustig water. Met een paar meter golf zit een glijlanding er niet in, dan heeft de eerste golf het effect van een berg zand waar je met de neus in vliegt.
Maar gezien het spontaan verdwijnen, zal er weinig sprake zijn geweest van een gecontroleerde noodlanding
Kortsluiting, waardoor de piloten de macht over de cockpit kwijtraakten.

Ik weet niet of dat toestel van Air France zo min of meer letterlijk uit de lucht kwam vallen als dat van Turkish Airlines.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:08:11 #187
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_69610227
quote:
Op maandag 1 juni 2009 18:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

Het lijkt er op of de eerste berichten van de gezegenden die de vlucht hebben gemist ook opduiken
Wrang. Maar wel voer voor de prachtigste boeken, films en verhalen natuurlijk.
Intelligent, but fucked up.
pi_69610253
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:06 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Linkje?
http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=9837
  maandag 1 juni 2009 @ 19:11:09 #189
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69610322
Er wordt steeds meer bekend over de passagiers, maar is er al een lijst vrijgegeven?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 1 juni 2009 @ 19:11:48 #190
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_69610342
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:06 schreef Rewimo het volgende:
Betekent buiten radarbereik ook buiten radiobereik? Ik begrijp uit de berichten dat er geen radiocontact meer is geweest en ik vraag me af of dat komt doordat er geen bereik was op die plek of omdat er door die kortsluiting wellicht geen radiocontact meer mogelijk was.
Boven de Atlantische Oceaan gaat de communicatie via HF (korte golf). Er vindt tijdens een oversteek echter weinig communicatie plaats tussen ATC en vliegtuig.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:16:42 #191
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69610519
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Kortsluiting, waardoor de piloten de macht over de cockpit kwijtraakten.

Is het niet zo dat die vliegtuigen allerlei noodstroom en backup systemen hebben? Hoe kan een kortsluiting dan een heel vliegtuig platleggen?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 juni 2009 @ 19:18:08 #192
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_69610568
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Boven de Atlantische Oceaan gaat de communicatie via HF (korte golf). Er vindt tijdens een oversteek echter weinig communicatie plaats tussen ATC en vliegtuig.
Dus het was op zich niet vreemd dat er geen berichten kwamen. Maar je zou toch verwachten dat de bemanning de radio wel zou gebruiken als er iets mis was. Daarom vroeg ik me af of die kortsluiting misschien heeft gezorgd dat er geen radioverkeer meer mogelijk was. Omdat er geen SOS of iets dergelijks is ontvangen, alleen die naar ik begrijp automatische boodschap van het vliegtuig zelf.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_69610601
A Air France informou nesta segunda-feira (1) no Rio de Janeiro que há 80 passageiros brasileiros no voo AF 447, que desapareceu no Oceano Atlântico com 228 pessoas a bordo -216 passageiros e 12 tripulantes. Os números são provisórios, segundo
Jorge Assunção, gerente da empresa no Rio de Janeiro.

Segundo a companhia, também estariam a bordo 73 passageiros franceses, 18 alemães, 9 italianos, 6 americanos, 4 húngaros, 5 chineses, 2 espanhóis, 2 ingleses, 2 marroquinhos, 2 irlandeses, 1 angolano, 1 belga, 1 turco, 1 norueguês, 1 russo, 1 eslovaco, 1 austríaco, 1 argentino, 1 polonês, 1 romeno, 1 sueco, 1 islandês e 1 filipino.

Entre os 12 tripulantes, havia brasileiros e franceses, ainda segundo a empresa.


geen nederlanders dus
  maandag 1 juni 2009 @ 19:20:50 #194
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_69610648
Het ziet er niet naar uit dat de passagiers/crew dit overleefd hebben. En verder vind ik het vreemd (en 'n beetje beangstigend) dat dat vliegtuig nog steeds niet gevonden is...
Hallon!
  maandag 1 juni 2009 @ 19:21:07 #195
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69610660
quote:
Paris, FRANCE (BNO NEWS) -- Air France was incorrectly quoted in Brazilian news reports on Monday, apparently saying that details from the passenger list of Air France flight 447 had been released, a spokesman told BNO News.

According to several Brazilian news reports, which quoted Air France and was picked up by several international news organizations, the plane was carrying a total of 76 French, 18 Germans, 9 Italians, 6 Americans, 5 Chinese, 4 Hungarian, 2 Spanish, 2 British, 2 Moroccans and 2 Irish. One citizen from each of the following countries were also said to be on board: Angola, Argentina, Belgium, Iceland, Philippines, Norway, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Sweden, Austria and Turkey.

A spokesman for Air France, however, told BNO News that the reports came from an "invalidated" Air France statement, which had not been confirmed. Information on the passengers was said to be released soon, according to the spokesman, who stressed the numbers were incorrect. "The situation is a big confuse," he added.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 1 juni 2009 @ 19:23:39 #196
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_69610737
Grote kans dat het vliegtuig helemaal nooit meer gevonden gaat worden.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_69610798
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef XDo het volgende:
Grote kans dat het vliegtuig helemaal nooit meer gevonden gaat worden.
Hij zal best gevonden gaan worden ik denk alleen niet dat ze het vliegtuig ooit naar boven gaan halen. Misschien alleen de zwarte doos.
  maandag 1 juni 2009 @ 19:26:24 #198
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69610823
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:20 schreef BlueMage het volgende:
Het ziet er niet naar uit dat de passagiers/crew dit overleefd hebben. En verder vind ik het vreemd (en 'n beetje beangstigend) dat dat vliegtuig nog steeds niet gevonden is...
Als het inderdaad in de Oceaan is terecht gekomen, kan het nog wat langer duren . Ik hoop het andere, dat ze het nog vandaag kunnen vinden.
Want dan hebben ze ook een zekerheid, en kunnen (want, wie overleefd zolang in het koude water van de oceaan?) ze de passagiers gaan identificeren...
  maandag 1 juni 2009 @ 19:28:02 #199
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69610883
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:23 schreef XDo het volgende:
Grote kans dat het vliegtuig helemaal nooit meer gevonden gaat worden.
Daar zat ik ook al aan te denken. Geen idee of zo'n vliegtuig uit elkaar klapt als het op water neerstort, maar dan nog, mocht er wat drijven dan is de kans zeer klein dat dat wordt opgemerkt. Aan de andere kant, er bestaan toch vliegtuigen met een speciaal radarsysteem aan boord waar je van alles en nog wat mee kunt detecteren vanaf grote hoogte? Dus als je de route na vliegt met wat marges, dan heb je nog een kansje?
  maandag 1 juni 2009 @ 19:28:09 #200
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_69610889
quote:
Op maandag 1 juni 2009 19:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij zal best gevonden gaan worden ik denk alleen niet dat ze het vliegtuig ooit naar boven gaan halen. Misschien alleen de zwarte doos.
Hoe wou je een vliegtuig vinden dat ergens op 3-8 KM diep in zee ligt?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')