abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69606574
tvp
  maandag 1 juni 2009 @ 17:02:30 #52
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_69606579
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Had het toestel überhaupt wel genoeg brandstof mee dan?
Hij had om 11 uur moeten landen, ja dus
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_69606582
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Arcee het volgende:

[..]

Had het toestel überhaupt wel genoeg brandstof mee dan?
Ja, hij zou om 11 uur aankomen en had brandstof om tot 13.00 te vliegen. Marge van 2 uur lijkt me normaal?
I had a signature once. It was awful.
pi_69606642
quote:
Air France adresse ses sincères condoléances aux familles et aux proches des passagers et membres d’équipage qui se trouvaient à bord du vol AF 447 du 31 mai 2009, disparu entre Rio de Janeiro et Paris-Charles de Gaulle
http://alphasite.airfrance.com/s01/

Lees ik het nu goed of condoleert Air France hier de nabestaanden?

Edit: In het Engels staat het er als "Air France expresses its deepest sympathy"... Dat laat nog een mogelijkheid tot leven open.
pi_69606680
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

Omdat een landing op het water feitelijk net zo hard is als een landing op het land (misschien zelfs wel harder) + je hebt het nadeel dat je kan zinken.
Als een dergelijke landing (bijna) gelijk staat aan een landing op grond, waarom gaat men er dan vanuit dat overlevenden vrijwel uitgesloten zijn? Wat is dan het grote verschil als je kijkt naar die crash van dat Turkse vliegtuig bij Schiphol? Of maak ik nu een hele domme vergelijking?

[ Bericht 0% gewijzigd door Teteteterek op 01-06-2009 17:11:31 ]
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:06:11 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_69606683
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef krukrukru het volgende:

[..]

http://alphasite.airfrance.com/s01/

Lees ik het nu goed of condoleert Air France hier de nabestaanden?
Air France extends its sincere condolences to the families and friends of the passengers and crew who were aboard Flight AF 447 from 31 May 2009, disappeared between Rio de Janeiro and Paris-Charles de Gaulle
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_69606719
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:06 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Als een dergelijke landing (bijna) gelijk staat als een landing op grond, waarom gaat men er dan vanuit dat overlevenden vrijwel uitgelosten zijn? Wat is dan het grote verschil als je kijkt naar die crash van dat Turkse vliegtuig bij Schiphol? Of maak ik nu een hele domme vergelijking?
Ja, of die landing op het Hudson....

I feel kinda Locrian today
  maandag 1 juni 2009 @ 17:07:33 #58
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_69606728
Als ik het dus goed begrijp, houd Airfrance het ook op dat er geen overlevenden meer zijn?
  Voormalig Sport Koningin maandag 1 juni 2009 @ 17:07:37 #59
35237 Nuongirl
pi_69606730
Mja dat ze dood zijn kan imo ook niet anders......
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  maandag 1 juni 2009 @ 17:08:35 #60
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69606752
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 17:04 schreef krukrukru het volgende:

[..]

http://alphasite.airfrance.com/s01/

Lees ik het nu goed of condoleert Air France hier de nabestaanden?
Dat lees je goed.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:08:39 #61
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_69606756
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:06 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Als een dergelijke landing (bijna) gelijk staat als een landing op grond, waarom gaat men er dan vanuit dat overlevenden vrijwel uitgesloten zijn? Wat is dan het grote verschil als je kijkt naar die crash van dat Turkse vliegtuig bij Schiphol? Of maak ik nu een hele domme vergelijking?
Dit kan er gebeuren bij een waterlanding:

Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_69606792
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Dit kan er gebeuren bij een waterlanding:

Moet je wel even erbij zetten dat best veel mensen dit ongeluk overleefd hebben.
I feel kinda Locrian today
pi_69606878
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:09 schreef starla het volgende:

[..]

Moet je wel even erbij zetten dat best veel mensen dit ongeluk overleefd hebben.
Kan zijn, maar dit was nog een redelijk horizontale landing...

Als de piloten de totale controle over het vliegtuig kwijt zijn en het ding gewoon tollend als een baksteen uit de lucht komt flikkeren, ziet de 'landing' er een stuk minder fraai uit.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 juni 2009 @ 17:14:21 #64
862 Arcee
Look closer
pi_69606911
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, hij zou om 11 uur aankomen en had brandstof om tot 13.00 te vliegen. Marge van 2 uur lijkt me normaal?
Okee, duidelijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:15:13 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_69606937
Dit is het toestel dat is neergestort, de F-GZCP in betere tijden:

pi_69606947
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:12 schreef Omniej het volgende:
Als de piloten de totale controle over het vliegtuig kwijt zijn en het ding gewoon tollend als een baksteen uit de lucht komt flikkeren, ziet de 'landing' er een stuk minder fraai uit.
Maar dat weten we dus niet, ik houd het graag bij feiten. Feit: landing op water is 'goed' te overleven.
I feel kinda Locrian today
pi_69606964
Maarja, waarschijnlijk was dat vliegtuig niet meer in al te beste staat als hij op het water moet landen. Misschien zijn er bijvoorbeeld wel bepaalde delen van de roeren en flaps kapot gegaan of onbestuurbaar geraakt door het slechte weer. Dat soort mankementen maken een waterlanding extreem moeilijk en dan is het onvergelijkbaar met de Hudson of die crash bij Schiphol afgelopen februari. Daar had het vliegtuig amper snelheid. Terwijl het goed zou kunnen dat in dit geval het vliegtuig heel hard op het water terecht is gekomen.
gr gr
pi_69606984
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:12 schreef Omniej het volgende:

[..]

Kan zijn, maar dit was nog een redelijk horizontale landing...

Als de piloten de totale controle over het vliegtuig kwijt zijn en het ding gewoon tollend als een baksteen uit de lucht komt flikkeren, ziet de 'landing' er een stuk minder fraai uit.
Hoe waarschijnlijk is een dergelijk scenario?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:17:18 #69
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_69606996
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 17:01 schreef beantherio het volgende:

[..]

Omdat een landing op het water feitelijk net zo hard is als een landing op het land (misschien zelfs wel harder) + je hebt het nadeel dat je kan zinken.
En het luistert nogal nauw hoe je op het water terecht komt. Niet vlak genoeg aan komen vliegen en je duikt zo de zee in. Als een van de vleugels het water raakt dan kantelt dat hele vliegtuig sowieso om. Paar graden kunnen het verschil maken.
(Un)masking for the greater good.
pi_69607019
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef starla het volgende:

[..]

Maar dat weten we dus niet, ik houd het graag bij feiten. Feit: landing op water is 'goed' te overleven.
Tja feitelijk gezien kan dat inderdaad. Maar we kunnen hier denk ik niet aannemen dat het vliegtuig nog in opperbeste staat was, want een piloot gaat niet voor de lol ff op het water landen.
Maar dat is geen feit maar een aanname natuurlijk.
gr gr
  maandag 1 juni 2009 @ 17:18:43 #71
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_69607041
tvp
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_69607065
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Tja feitelijk gezien kan dat inderdaad. Maar we kunnen hier denk ik niet aannemen dat het vliegtuig nog in opperbeste staat was, want een piloot gaat niet voor de lol ff op het water landen.
Maar dat is geen feit maar een aanname natuurlijk.
Klopt, en bij de vorig genoemde ongelukken deden de piloten dat ook niet voor de lol.
I feel kinda Locrian today
pi_69607086
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef starla het volgende:

[..]

Maar dat weten we dus niet, ik houd het graag bij feiten. Feit: landing op water is 'goed' te overleven.
Onzin

Een landing op het water waarbij er een kans is op overlevenden is bijzonder zeldzaam.

Vandaar dat de piloot die z'n toestel landde op de Hudson-rivier werd uitgeroepen tot held. En dat was nog maar een riviertje op een windstille dag. Nu een oceaan.
pi_69607089
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef starla het volgende:

[..]

Maar dat weten we dus niet, ik houd het graag bij feiten. Feit: landing op water is 'goed' te overleven.
Je houdt het graag bij feiten? Wat maakt zo'n mooie horizontale noodlanding voor jou een feit dan? Er is immers nog niets bekend, dus voorlopig behoort zelfs mijn verticale doemscenario tot de mogelijkheden. Je hebt geen enkele reden om aan te nemen dat er geprobeerd is een noodlanding op het water te maken.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:21:28 #75
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_69607130
tvplane
Haters everywhere but I don't really care.
pi_69607139
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:19 schreef starla het volgende:

[..]

Klopt, en bij de vorig genoemde ongelukken deden de piloten dat ook niet voor de lol.
hehe ja
Tja die vliegtuigen waren echter niet op kruishoogte toen het noodlot toesloeg. En in dit geval wel lijkt mij.

edit: trouwens, over dat filmpje weet ik het verhaal neit meer
gr gr
pi_69607151
Als er geen overlevenden zijn hoop ik in ieder geval dat ze allemaal op slag dood waren. Maarja, de val richting de oceaan zal wel even geduurd hebben helaas
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  maandag 1 juni 2009 @ 17:22:15 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_69607154
quote:
Minute par minute : 40 Français à bord du Rio-Paris
Créé le 01/06/09 - Dernière mise à jour à 17h12

Un Airbus A330 d'Air France transportant 228 personnes a disparu lundi matin au-dessus de l'Atlantique, entre Rio de Janeiro et Paris Charles-de-Gaulle, ne laissant "aucun espoir" quant à d'éventuels survivants.

17h00 : au moins 40 Français, une majorité de Brésiliens, plus de 20 Allemands se trouvaient dans l'avion, selon Jean-Louis Borloo.

16h35 (heure de Paris) : au moins 60 Français parmi les passagers du vol, selon l'agence Reuters qui cite la direction de la sécurité civile.

16h30 : les recherches de l'Airbus sont menées sur une immense zone de l'océan Atlantique, entre le nord-est du Brésil et l'archipel du Cap-Vert, distants de quelque 2.000 km, dans une zone non entièrement couverte par les radars.

16h00 : "toute hypothèse serait fausse et erronée" sur la disparition du vol Rio-Paris, selon le secrétaire d'Etat français aux Transports Dominique Bussereau.

14h30 : trois Marocains, une femme et deux hommes, se trouvaient à bord de l'avion, selon une source proche du gouvernement.

14h00 : l'hypothèse "la plus tragique" doit être envisagée, selon le ministre de l'Ecologie, Jean-Louis Borloo qui dirige avec Dominique Bussereau la cellule de crise.

13h53 : l'Airbus d'Air France était déjà bien avancé au-dessus de l'océan quand le contact a été rompu, affirme l'armée de l'air brésilienne.

13h50 : l'hypothèse la "plus vraisemblable" est que l'Airbus A330 "a été foudroyé", déclare François Brousse, directeur de la communication d'Air France.

12h50 : l'aviation brésilienne lance des recherches au-dessus de l'Océan atlantique.

12h50 : cinq Italiens se trouveraient à bord de l'avion, indique l'agence italienne Ansa, citant des sources aéroportuaires. Cette information n'a pas été confirmé.

09h30 : la situation est jugée "grave", une cellule est mise en place à Roissy.

07h00/08h00 : il apparaît que l'avion a eu un problème important. Un appel est lancé aux autorités militaires pour détecter l'écho de l'avion.

04h15 : "des messages automatiques de maintenance sont émis par l'appareil pour annoncer un certain nombre de défaillances", notamment une panne électrique, selon Air France. Une procédure classique en cas de perte de contrôle aérien est lancée et les contrôles aériens brésilien et africains sont alertés.

04h00 : l'Airbus entre dans une zone de fortes turbulences.

03h30 : dernier contact radio entre l'appareil et le contrôle aérien brésilien.

00h29 (heure de Paris) : selon les dernières précisions d'Air France, un Airbus A330-200 de la compagnie Air France décolle de l'aéroport de Rio de Janeiro, avec à son bord 216 passagers et 12 membres d'équipage. Il est attendu à l'aéroport parisien de Roissy Charles de Gaulle à 11h10 à Paris.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Voormalig Sport Koningin maandag 1 juni 2009 @ 17:23:23 #79
35237 Nuongirl
pi_69607190
Sky News: Most people on board crashed Air France airliner were Brazilian along with 40 French and 30 German, French minister says
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  maandag 1 juni 2009 @ 17:23:27 #80
3185 Adelante
To let it go now
pi_69607194
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef remlof het volgende:
Dit is het toestel dat is neergestort, de F-GZCP in betere tijden:

[ afbeelding ]
Was het een tweemotorig vliegtuig of viermotorig?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69607197
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:22 schreef Adelante het volgende:

[..]
merci beaucoup mais je ne comprend pas
gr gr
  maandag 1 juni 2009 @ 17:24:15 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69607220
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:20 schreef Omniej het volgende:

[..]

Je houdt het graag bij feiten? Wat maakt zo'n mooie horizontale noodlanding voor jou een feit dan? Er is immers nog niets bekend, dus voorlopig behoort zelfs mijn verticale doemscenario tot de mogelijkheden. Je hebt geen enkele reden om aan te nemen dat er geprobeerd is een noodlanding op het water te maken.
zou er dan niet veel meer contact geweest zijn, ding lijkt plotseling van de radar verdwenen zonder distress signal
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 1 juni 2009 @ 17:24:37 #83
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_69607231
Ze zijn toch verdwenen tijdens een storm? Kan me niet voorstellen dat je tijdens een storm op water kunt landen.
pi_69607234
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Was het een tweemotorig vliegtuig of viermotorig?
Een 330 is een tweemotorig vliegtuig
pi_69607236
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

Was het een tweemotorig vliegtuig of viermotorig?
2
gr gr
pi_69607257
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:

[..]

Dit kan er gebeuren bij een waterlanding:


Met die maatschappij vloog ik vorige week. Toen was de landing wat comfortabeler.

(tvp)
Don't think twice, it's all right.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:25:34 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_69607264
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:23 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

merci beaucoup mais je ne comprend pas
Moi aussi
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69607274
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:20 schreef Omniej het volgende:
Wat maakt zo'n mooie horizontale noodlanding voor jou een feit dan? Er is immers nog niets bekend, dus voorlopig behoort zelfs mijn verticale doemscenario tot de mogelijkheden. Je hebt geen enkele reden om aan te nemen dat er geprobeerd is een noodlanding op het water te maken.
Moet ik nu echt de opmerking 'begrijpend lezen valt niet voor iedereen mee' maken? Ik reageerde op een andere gebruiker die stelde dat je niet moest aannemen dat er overlevenden zijn omdat landingen op water funest zouden zijn. Dan gebruikt diegene als voorbeeld een vliegtuig dat op water landt waarbij 50 mensen het ongeluk overleefden. Met andere woorden (feit): een landing op het water is te overleven (zie ook voorgaande post van landing op het Hudson). Hóe dit desbetreffende vliegtuid van Air France landde en wát de aanleiding was doet niets af aan het feit dat dergelijke landingen te overleven zijn. Dat die kans zeer onwaarschijnlijk is (Atlantische Oceaan is veel kouder dan Hudson, haaien, golven, omstandigheden van neerstorten (storm?), volledig verlies over controle etc.) is inderdaad aannemelijker dan een scenario waarbij alle passagiers op een vleugel ronddobberen.
I feel kinda Locrian today
  maandag 1 juni 2009 @ 17:26:14 #89
86793 wwwer
The one and only
pi_69607280
speculeren kunnen we allemaal...
"het vliegtuig is gekaapt en staat nu ergens veilig aan de grond in de boes boes, en straks komt er een bericht van de bosjesmannen die in ruil voor het lijk van een bepaald politiek leider de gijzelnemers zullen loslaten"

Het lijkt me heeel erg om in dat vliegtuig te zitten en dit te moeten meemaken. al die mensen zijn getekend voor het leven...

Ik heb deze nog niet voorbij zien komen. (heb ook niet alle voorgaande topics gelezen)
quote:
Paris, FRANCE (BNO NEWS) -- Air France regrets to confirm the disappearance of flight AF 447 flying from Rio de Janeiro to Paris-Charles de Gaulle, scheduled to arrive at 11:10am local time today, as announced to the press by Air France CEO, Pierre-Henri Gourgeon.

The Airbus A330-200, registration F-GZCP, left Rio on 31 May at 7:03pm local time (12:03am in Paris).

The aircraft hit a zone of stormy weather with strong turbulence at 2am this morning (universal time), i.e. 4am in Paris. An automatic message was received from the aircraft at 2:14am (4 :14am in Paris) indicating a failure in the electric circuit a long way from the coast.

The Brazilian, African, Spanish and French air traffic control centres all tried to make contact with flight AF 447 but to no avail. The French military air traffic control centre tried to detect the aircraft but did not succeed.

216 passengers were on board: 126 men, 82 women, 7 children and one infant.

There were 12 flight crew members: 3 pilots and 9 flight attendants.

The flight captain had a record of 11,000 flight hours and had already flown 1,700 hours on Airbus A330/A340s.

Of the two first officers, one had flown 3,000 flight hours (800 of which on the Airbus A330/A340) and the other 6,600 (2,600 on the Airbus A330/A340).

The aircraft was powered by General Electric CF6-80E engines.

The aircraft had totalled 18,870 flight hours and went into service on 18 April 2005.

Its last maintenance check in the hangar took place on 16 April 2009.

Air France fully shares the anxiety and distress of the families concerned. The families are being taken care of in a specially reserved area of Paris-Charles de Gaulle Terminal 2.
Graaauuww?
pi_69607285
Op verschillende sites lees ik dit:
quote:
Het vliegtuig van Air France kreeg om 04.14 uur Franse tijd te maken met kortsluiting nadat het door een zone met hevige turbulentie was gevlogen.
Maar hoe is men erachter gekomen dat er kortsluiting optrad dan?
gr gr
pi_69607298
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:24 schreef Re het volgende:

[..]

zou er dan niet veel meer contact geweest zijn, ding lijkt plotseling van de radar verdwenen zonder distress signal
Voor zover ik heb begrepen is het ding niet plotseling van de radar verdwenen, maar vlogen ze in een radarvrij gebied en zijn ze niet meer op de radar verschenen op het moment dat ze hadden moeten verschijnen.

Maar los van dat: juist als een toestel plotseling van de radar verdwijnt, lijkt het mij veel aannemelijker dat het toestel recht naar beneden is gestort, dan dat ze geprobeerd hebben een noodlanding te maken. Juist bij een poging tot nette waterlanding zouden ze immers wel contact hebben gezocht...
  maandag 1 juni 2009 @ 17:27:28 #92
104871 remlof
Europees federalist
pi_69607310
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Links staat ook 'Plek waar gezocht wordt naar het verdwenen toestel'
Je hebt gelijk:

De zoekoperatie is begonnen op het eiland Fernando de Noronha voor de noordoostkust van Brazilië. Het is echter onduidelijk waar in het uitgestrekte gebied moeten worden gezocht.
bron

Dat is dat eiland dus.
pi_69607318
-niet doen-

[ Bericht 97% gewijzigd door remlof op 01-06-2009 17:30:16 ]
gr gr
pi_69607381
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:27 schreef Omniej het volgende:
Maar los van dat: juist als een toestel plotseling van de radar verdwijnt, lijkt het mij veel aannemelijker dat het toestel recht naar beneden is gestort
Ja, een vliegtuig valt binnen 1 seconde van 4 kilometer hoogte uit de lucht en verdwijnt plots van de radar. Wat dacht je van verlies van contact met de vluchtleiding? Dan kan het vliegtuig zowel loodrecht naar beneden zijn gestort als een noodlanding hebben gemaakt die een half uur duurde.
I feel kinda Locrian today
pi_69607416
# AIR DISASTER -- Air France spokeswoman tells BNO News that no wreckage has been found as of yet.3 minuten ago from web
I had a signature once. It was awful.
  maandag 1 juni 2009 @ 17:32:21 #96
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_69607469
tvp
Waiting for This is it!
  maandag 1 juni 2009 @ 17:32:36 #97
3185 Adelante
To let it go now
pi_69607483
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Op verschillende sites lees ik dit:
[..]

Maar hoe is men erachter gekomen dat er kortsluiting optrad dan?
quote:
Officials said the Airbus A330-200 sent automated messages of electrical failure and pressure loss as it hit turbulence, vanishing from the radar early in its flight from Rio de Janeiro to Charles de Gaulle airport in Paris.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_69607503
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:27 schreef Omniej het volgende:

[..]

Voor zover ik heb begrepen is het ding niet plotseling van de radar verdwenen, maar vlogen ze in een radarvrij gebied en zijn ze niet meer op de radar verschenen op het moment dat ze hadden moeten verschijnen.

Maar los van dat: juist als een toestel plotseling van de radar verdwijnt, lijkt het mij veel aannemelijker dat het toestel recht naar beneden is gestort, dan dat ze geprobeerd hebben een noodlanding te maken. Juist bij een poging tot nette waterlanding zouden ze immers wel contact hebben gezocht...
Als ze al een landing hebben gemaakt was dit waarschijnlijk in het radarvrije gebied en lijkt 'contact zoeken' me vrij onmogelijk.
pi_69607566
quote:
Op maandag 1 juni 2009 17:32 schreef Adelante het volgende:

[..]


[..]
Ah, dat is duidelijk.
En hebben we iets aan het feit dat er drukverlies was? Een gat in de romp, of bepaalde systemen die uitvallen.
gr gr
pi_69607597
# The Brazilian government says around 60 citizens were on board the crashed airliner.minder dan 10 seconden ago from web
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')