Vliegtuigen zijn uitgerust met een Emergency Location Transmitter ja, dat bijvoorbeeld wordt geactiveerd: handmatig, > x-aantal G's, contact met water.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij een GPS-transmitter? GPS werkt met satellieten, vanaf de grond kun je alleen GPS signaal opvangen, niet uitzenden.
Volgens mij zit er wel een soort peilzender in.
Dus?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:40 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik zie in Zwijndrecht bewolking ontstaan richting dordrecht/brabant.
Hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef Hammer20 het volgende:
[..]
.....de vluchtplannen genereerd e.d.) of anders door de controllers.
Wat ik zeg is tenminste geen onzin.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alsof jij zo lekker aan bronvermelding doet.
Inderdaad... Maar zeg er maar niks van! Anders komt Paddy meteen je post deleten!!!!!!!!! Mensen willen hier namelijk graag dom blijven blaten.quote:
daar gaan we dan maar vanuit?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Wat ik zeg is tenminste geen onzin.
Als dat zo was dan zou er toch al lang meer bekend moeten zijn?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
Op telegraaf.nl staat deze reactie:
hij is voor de kust bij Frans Guyana neergestort, wij lagen daar op het strand en zagen het gebeuren.Het was werkelijk afschuwelijk
Mevr. Valk, Zandvoort ( Frans Guyana ) | 15:31 | 01.06.09
Tja... Ik weet waar ik het over heb. Als je maar effe googlet zie je ook meteen dat wat Hammer20 zegt gewoon niet klopt. Van geen kant.quote:
Op dat gebied zijn we het met elkaar eens. Koffie?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Inderdaad... Maar zeg er maar niks van! Anders komt Paddy meteen je post deleten!!!!!!!!! Mensen willen hier namelijk graag dom blijven blaten.
Als dat echt zo was dan is het wel dat je hierover via een telegraaf reactie op de hoogte gesteld wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
hij is voor de kust bij Frans Guyana neergestort, wij lagen daar op het strand en zagen het gebeuren.Het was werkelijk afschuwelijk
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
Het laatste contact met het vliegtuig is 4.14 franse tijd geweest, dat betekend dus dat t in Frans Guyanaquote:Op maandag 1 juni 2009 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
Is op zich niets bijzonders voor een lijnvliegtuig:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |