Noem eens wat van je favoriete regisseurs, kijken of we wat gemeen hebben.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, ik vond er geen reet aan. Wel knap dat je van een Antonioni-werk kunt genieten
. Bij zijn films denk ik heel vaak in het begin "Nou dit gaat nog wel hoor", maar tegen het eind zucht ik uit verveling.
Hitchcock, Woody Allen, Tarkovsky, Kurosawa. Van de Italianen is Sergio Leone natuurlijk baas.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:14 schreef Luc12 het volgende:
[..]
Noem eens wat van je favoriete regisseurs, kijken of we wat gemeen hebben.
Uit opluchting dat die weer is afgelopen en uitgekeken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja, ik vond er geen reet aan. Wel knap dat je van een Antonioni-werk kunt genieten
. Bij zijn films denk ik heel vaak in het begin "Nou dit gaat nog wel hoor", maar tegen het eind zucht ik uit verveling.
Ik weet niet waar je woont. Maar er draaien in verschillende filmhuizen op het moment een Michelangelo Antonioni Retrospectief. Uitstekend moment dus om meer te gaan kijken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:04 schreef Luc12 het volgende:
Wel prima, ik twijfel nog of ik het als 8 of 9 ga wegzetten op IMDb, maar het werd godverdomme tijd dat ik wat Antonioni ging zien, ongelofelijk dat ik nog geen andere films van hem heb gezien. Ik ga van de week ook Zabriskie Point en L'Avventura kijken denk ik.
De plot van Blow-up vind ik wel mooi, een moord zien via toevallige foto's, deed me enigzins denken aan Rear Window, een geweldig Hitchcock-klassieker. Bovendien is Blow-up geschoten tijdens een typische periode, vol van Franse new-wave, je ziet dat Antonioni daar op in speelt, met al die leuke meisjes en zelfs Jane Birkin. David Hemmings vind ik verder een beetje een arrogant mannetje die de rol een klein beetje opblaast tot arrogante proporties. Ik hou sowieso niet van fotografen die denken dat ze hogere kunst bedrijven. Op het goede moment op klik drukken kan iedereen ben ik van mening.
Meer mensen die de film gezien hebben?
Het constant 360's maken is gewoon waanzin.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:03 schreef Hulkio het volgende:
Speed Racer Andy Wachowski & Larry Wachowski, 2008
Viel me niks tegen deze film, ondanks dat ik er niet veel positiefs over had gehoord. Het verhaal mag geen naam hebben, maar visueel gezien is het een prima film. Erg kleurrijk en overdreven en dat is in dit geval een prima combinatie. Daarnaast ook nog een gezonde dosis humor, met name door het jonge broertje en zijn aapje. Vond de film alleen wel wat aan de lange kant. Heeft overigens ook zeker meerwaarde om deze film op blu-ray te kijken. 7.0
Over Kingsly zijn de meningen verdeeld, maar ik vond het ook een hele goede film. Naar boek van Roth.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:14 schreef Miam het volgende:
Elegy
Ik heb me wel vermaakt
Ben Kingsley is trouwens een held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |