Wat betekent dit nu in de praktijk, moet je ondanks online in checken toch nog langs een balie om je boardingpas van een stempel te laten voorzien? In het eerste stukje staat dus dat ik direct met de online boardingpas en alleen handbagage mag doorlopen naar de beveiliging, in het tweede stukje staat dat het juist niet mag en ik eerst een stempel moet halen... beetje verwarrend...quote:Passagiers die met hun afgedrukte boardingkaart en reisdocument arriveren op de luchthaven, kunnen naar de balie voor het inleveren van tassen gaan om hun tassen in te checken, of direct naar de beveiligingscontrole gaan als zij met slechts n item handbagage reizen.
Ongeacht de visum vereisten van een passagier, moeten alle EU/EER ingezetenen hun online boardingkaart laten goedkeuren en stempelen bij de Ryanair visum controle balie voordat zij naar de beveiligings- en screeningvoorzieningen gaan.
U dient uw geldige reisdocument dat overeenkomt met de details op uw boardingkaart te overleggen ter inspectie bij de boardinggate.
Ik dacht dat juist alleen mensen die niet EU staatsburger zijn die stempel moesten halen, zoals bijvoorbeeld mensen uit Australie en de VS, als het nu voor allemaal moet heeft het complete online inchecken geen zin.....quote:Op maandag 1 juni 2009 10:31 schreef nagyned het volgende:
Vorige topic was gesloten, dus volgende deeltje maar aangemaakt voor mijn vraag.
Heb voor eind van de week een eerste vlucht met ryanair geboekt, vertrek vanaf Weeze.
Gisteren online in gecheckt, kreeg vandaag de email met herinnering voor online in checken.
In die email staan een paar vreemde dingen:
[..]
Wat betekent dit nu in de praktijk, moet je ondanks online in checken toch nog langs een balie om je boardingpas van een stempel te laten voorzien? In het eerste stukje staat dus dat ik direct met de online boardingpas en alleen handbagage mag doorlopen naar de beveiliging, in het tweede stukje staat dat het juist niet mag en ik eerst een stempel moet halen... beetje verwarrend...
quote:Irrespective of a passenger’s visa requirements, all NON EU/EEA citizens must have their online boarding pass checked and stamped at the Ryanair Visa Check Desk before going through airport security.
Je moet de eerste naam zoals die in je paspoort staat opgeven. Dus Ozzietukker Johannes Vliegenier, wordt dus Ozzietukker Vliegenier. (Dus ook geen roepnaam, de eerste voornaam zoals deze in je paspoort staat vermeld).quote:Op maandag 1 juni 2009 22:11 schreef Nouwk het volgende:
Ik heb ook net geboekt, eentje bij Iberia en eentje bij Ryanair. Wat een heel verhaal bij Ryanair zeg :/ Maar heb geboekt op mijn twee voornamen (doopnaam en eigennaam) en daarna mijn achternaam. Is dit goed of kan je echt beter alleen de eerste voornaam opgeven?
Maar als je meerdere namen doet is ook niet erg, je wordt wel geaccepteerd. Het kan alleen zijn dat het niet in het balkje past. Beter is: Alleen eerste voornaam. Namen altijd zoals in het paspoort/ID kaart!quote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Je moet de eerste naam zoals die in je paspoort staat opgeven. Dus Ozzietukker Johannes Vliegenier, wordt dus Ozzietukker Vliegenier. (Dus ook geen roepnaam, de eerste voornaam zoals deze in je paspoort staat vermeld).
Dan ga ik ervan uit dat het inderdaad om NON-EU mensen gaat die langs die visum desk moeten, en dat de email van ryanair in het nederlands een paar woorden mist. Bedankt voor de input in elk geval!quote:
Meer cijfers in het persbericht @ http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=09&month=jun&story=fin-en-020609quote:RYANAIR ANNOUNCES FULL YEAR NET PROFIT OF ¤105M FARES FALL 8% AS TRAFFIC GROWS 15% TO 59M PASSENGERS
RYANAIR ANNOUNCES FULL YEAR NET PROFIT OF¤105M
FARES FALL 8% AS TRAFFIC GROWS 15% TO 59M PASSENGERS
PROFITS EXPECTED TO DOUBLE TO OVER ¤200M IN CURRENT YEAR.
Ryanair, Europe’s largest low fare airline today (2 June) announced a full year Net Profit of ¤105m (ahead of market expectations) despite suffering substantially higher oil prices during a year in which fuel costs rose by ¤466m (+59%) to ¤1,257m. Revenues rose by 8% to ¤2,942m as air fares fell 8% and traffic grew 15% to 58.5m. Ryanair has now grown to be the Europe’s largest airline having overtaken Air France, BA and Lufthansa’s passenger numbers and market capitalisation.
Announcing these results Ryanair’s CEO, Michael O’Leary, said:
“Despite the global recession and record high oil prices Ryanair’s lowest fare/lowest cost airline services again delivered traffic growth and profitability which demonstrates the fundamental strength of the Ryanair model. The principal highlights of the past year included:-
• After tax profit of ¤105m.
• Traffic growth of 15% to 59m.
• 18 net new aircraft (year end fleet 181 Boeing 737-800 aircraft).
• 6 new bases at Alghero, Birmingham, Bologna, Bournemouth, Cagliari, and
Edinburgh.
• 223 new routes.
• BAA airport monopoly broken up – Gatwick, Stansted and Edinburgh to be sold.
• EU’s Charleroi state aid decision dismissed by the European courts.
• Passenger service further improved (No 1 on time major airline).
To deliver a Net Profit of ¤105m (although a disappointing ¤376m decline over last year’s figure) was a robust performance during a year of record high oil prices when our fuel bill jumped by ¤466m (up 59%). In a year when most airline competitors announced large losses, Ryanair’s profit exceeded our previous guidance. Average fares (due to the global recession and weaker Sterling) fell by 8% to ¤40, but this was largely funded by a 3% reduction in non fuel operating costs. The recession and declining consumer confidence is proving to be good for Ryanair’s growth, as millions of passengers switch to our lower fares. All of our major competitors have reported material reductions in short-haul capacity and traffic. Ryanair will continue to lower fares to stimulate traffic growth, maintain high load factors and win more shorthaul traffic from our high fare competitors.
Ancillary revenues grew by 23% to ¤598m. We have now achieved our target of 20% of revenues (18% last year) one year ahead of schedule. Our onboard mobile telephony service trial commenced at the end of February and is now available on over 40 aircraft based in Ireland and Italy. Early indications prove that consumers love this service and penetration rates continue to rise. While initial revenues will be small, we believe that in-flight communications will make a meaningful contribution to ancillary profit growth in future years if this trial proves successful.
Fuel costs rose by ¤466m (59%) to ¤1.257bn and accounted for 45% of our operating costs compared to 37% in fiscal ’08. We have taken advantage of recent falls in jet fuel prices to extend our hedging programme for FY’10 to 90% for the first 3 quarters at an average price of approx. $620 per tonne and 5% of Q4 at approx. $490 per tonne. Assuming that we hedge the balance of our fuel requirements at current rates this would reduce our fuel bill by approx. ¤450m in FY’10. Excluding fuel, other operating costs fell by 3% on a per passenger basis.
Bron => http://www.telegraph.co.u(...)light-to-London.htmlquote:The Spanish royal is believed to have flown with the low-cost airline to visit her brother Constantine, the former King of Greece, who is recovering from heart surgery at a London hospital.
The 70-year-old monarch boarded the plane in the northern Spanish city of Santander on Sunday evening and arrived, on time, two hours later at Stansted airport.
....
Queen Sofia's budget fare stands in stark contrast to the extravagant sums spent by the British royal family on foreign travel.
Prince Charles and the Duchess of Cornwall were criticised for spending a reported £330,000 when they flew to New York in a private jet in 2005.
And in April the pair chartered a luxury private jet costing an estimated £80,000 for a five-day tour of Europe to promote environmental issues.
Last year Prince Andrew hired a jet to travel across America at a cost of £118,440.
In April 2008 Prince William caused controversy when it emerged he had used an RAF Chinook helicopter to fly himself and brother Harry to a stag weekend on the Isle of Wight.
dat is dus ook wat ik ideaal vind aan weeze, de makkelijke parkeerplaats en lekker gemoedelijk daarquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:51 schreef Tezz het volgende:
Gisteren voor het eerste kennisgemaakt met Airport Weeze en Ryan Air. Het is potverdorie wel erg makkelijk! Het kost geen drol, voor 6 tientjes vlieg je op en neer naar Venetie.
Weeze is ook een erg prettig vliegveld. Klein maar fijn! Vanaf de parkeerplaats loop je 30 meter en je staat in de vertrek- en aankomsthal. Geen lange rijen voor de balie, dus ook al moet je gewoon aan de balie inchecken, dan nog is het geen probleem.
Rustig een kop koffie drinken met uitzicht op de landingsbaan en daarna door de douane. Een anderhalf uur later zit je in Italie. Echt super!
Ik ga dit zeker meer doen. Het boeken via internet stelt niets voor en de rit naar Airport Weeze is gewoon een soort ontspanning (door al die limburgse dorpjes). De TomTom stuurde ons vanuit Eindhoven een heel stuk binnendoor. Erg relaxed!
ideaal, alleen daar denk je wel anders over als je eerst op het andere vliegveld van Düsseldorf (we hadden eerder vanaf Düsseldorf gevlogen en we namen aan dat we daar nu weer vanaf zouden vertrekken, dom!) staat en vervolgens je vlucht mistquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:51 schreef Tezz het volgende:
Gisteren voor het eerste kennisgemaakt met Airport Weeze en Ryan Air. Het is potverdorie wel erg makkelijk! Het kost geen drol, voor 6 tientjes vlieg je op en neer naar Venetie.
Weeze is ook een erg prettig vliegveld. Klein maar fijn! Vanaf de parkeerplaats loop je 30 meter en je staat in de vertrek- en aankomsthal. Geen lange rijen voor de balie, dus ook al moet je gewoon aan de balie inchecken, dan nog is het geen probleem.
Rustig een kop koffie drinken met uitzicht op de landingsbaan en daarna door de douane. Een anderhalf uur later zit je in Italie. Echt super!
Ik ga dit zeker meer doen. Het boeken via internet stelt niets voor en de rit naar Airport Weeze is gewoon een soort ontspanning (door al die limburgse dorpjes). De TomTom stuurde ons vanuit Eindhoven een heel stuk binnendoor. Erg relaxed!
Prima prijs idd.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:11 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv vliegt binnenkort voor 't eerst met Ryanair.
Heb zojuist een retourtje naar Stansted geboekt voor 60 euro, vanaf Eindhoven. Wel een nette prijs dacht ik zo.
in weeze iig niet zo heel streng.. wordt totaal niet naar gekeken, tenzij het natuurlijk TE groot wordquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:30 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand hoe streng Ryanair is met de afmetingen van handbagage?
Doe je beter dan ik.. Wanneer vlieg je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:00 schreef gunk77 het volgende:
* gunk77 vliegt ook voor het eerst binnenkort met Ryanair
Retourtje Eindhoven - Londen Stansted voor 2 personen voor ¤ 20,-
En van Sevilla naar Reus ga je ook met vliegtuig of met een huurauto?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:21 schreef korting het volgende:
Eindhoven - Alghero
30 juni - ¤3,- per persoon
En terug eerst een paar daagjes in Sevilla, Spanje en daarna terug naar Eindhoven via Reus.
De vliegreis kost in totaal voor 2 personen: ¤104,40
Oke, mijn hele reis dan om het compleet te maken:quote:Op zondag 7 juni 2009 16:08 schreef guapo het volgende:
[..]
En van Sevilla naar Reus ga je ook met vliegtuig of met een huurauto?
Ik ook binnenkort voor het eerst en zelfde routequote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:11 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv vliegt binnenkort voor 't eerst met Ryanair.
Heb zojuist een retourtje naar Stansted geboekt voor 60 euro, vanaf Eindhoven. Wel een nette prijs dacht ik zo.
3x vliegen op 1 dag?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef korting het volgende:
[..]
Oke, mijn hele reis dan om het compleet te maken:
30 juni Eindhoven - Alghero
*Alghero bezoeken, 4 overnachtingen*
4 juli Alghero - Menningen
4 juli Menningen - Reus
4 julli Reus - Sevilla
*Sevilla bezoeken, 4 overnachtingen*
8 juli Sevilla - Reus
8 juli Reus - Eindhoven
Bij elkaar dus 104,40 voor 2 personen, 52,20 per persoon. Best netjes toch?
Check ff welk logo voor op je creditcard staatquote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef xxx_linds het volgende:
owkeej dan is het goed... heb niet egt veel verstand van creditcards![]()
Dus dacht kan het beter vragen
maar moet je dan zeg maar bij het reserveren, mastercard invullen als type card??
Wat Roel zegt. En in jouw geval is dat dus Mastercard, staat voorop de kaart, rechts onderaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef xxx_linds het volgende:
owkeej dan is het goed... heb niet egt veel verstand van creditcards![]()
Dus dacht kan het beter vragen
maar moet je dan zeg maar bij het reserveren, mastercard invullen als type card??
\quote:
Totdat je één vlucht (en met een beetje pech de eerste) met vertraging hebt van een paar uur.. en alle connecties vervolgens mislukken.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:40 schreef korting het volgende:
[..]
\
Ja, 3 x vliegen op 1 dag, waarom niet? Is goedkoper dan rechtstreeks met een andere maatschappij.
Gelukkig heb ik ook nog een backup geboekt (ja als het toch 3 euro kost), het enige probleem is dat ik dan nog 1 nachtje ergens moet slapen, nja dat is wel te doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:31 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Totdat je één vlucht (en met een beetje pech de eerste) met vertraging hebt van een paar uur.. en alle connecties vervolgens mislukken.
Gelijk ff een paar dagen bologna geboekt vanuit Weeze!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef Grunner het volgende:
Voor de reisperiode tot 24 oktober heel veel 1 euro bestemmingen vanaf Eindhoven, Dusseldorf en Bremen
Ben hier ook benieuwd naar, vlieg overmorgen ook vanaf Eindhovenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef neen het volgende:
Ik meet net even m'n rolkoffertje op en die is iets te groot, op het dikste punt zo'n 2cm te dik en zo'n 2cm te hoog qua breedte past het prima. Zijn ze hier in Eindhoven erg streng op? Of kan ik er wel mee doorlopen
Wat voor foutmelding krijg je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef superkontje het volgende:
Heb geprobeerd via Entropay te betalen, maar krijg een foutmelding.
Ik krijg de valuta niet op GBP, vermoedelijk is dat het probleem, iemand die hulp kan bieden??
Bedankt.
oké bedankt! ik zie het trouwens niet in op staan ? Maar ik zal wel verkeerd kijken :pquote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
Dat laatste. Zie de eerste post van dit topic.
Als dat binnen de limieten (flesjes van maximaal 100 ml in zakje van maximaal 1 liter) valt wel. Etos etc. hebben plastic tasjes en flesjes die binnen deze limieten vallen. Het flesje van mijn lenzenvloeistof is groter dan die limiet, dus dan zou ik 't moeten overschudden (al vraag ik me af wat ze doen als het aantal ml niet meer op dat flesje zou staan).quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:26 schreef littlefrankie het volgende:
Ik ga binnenkort 4 dagen op vakantie naar santander. Heb besloten om alleen handbagage mee te nemen, alleen zit nu een beetje met lenzenvloeistof.
Mag je dit gewoon meenemen?
Zelfs op Stansted vroegen ze nergens naar bij mij! Kan ook liggen aan de grootte van de verpakkingen, ze zien wellicht dat ik de zoveelste ben met een tube tandpasta en gaan daar dan geen vragen over stellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef Cat22 het volgende:
Op Weeze moest ik mijn plastic zakje toch mooi uit mijn koffertje halen en laten zien aan de mevrouw. Dus voor de zekerheid zou ik alle vloeistoffen keurig bij elkaar verpakken. Vragen ze er niet naar, no prob en als ze er wel naar vragen heb jij je zaakjes op orde.
Hmja, maar ik ga er met lenzenvloeistof niet op gokken. Als ze 't afnemen, moet je op de plek van bestemming weer naar lenzenvloeistof gaan zoeken. Ik gebruik dan toch het liefste altijd hetzelfde spul. Met shampoo etc. zou me dat natuurlijk minder boeienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens mij boeien die vloeistoffen niet zo. Ze zijn er in elk geval uiterst laks mee. Ik laat mijn tandpasta, en deodorant altijd gewoon in mijn toilettas zitten, in mijn handbagage. Is wel minder dan 100ml (75 en 50) en ze hebben me er ook nooit iets van gezegd. Officieel moet dat in een plastic zak maar ik denk niet dat men er echt heel sterk op let.
Ja ok bij Stansted werd me ook gevraagd of ik geen vloeistoffen in mijn tas had, heb gewoon nee geantwoord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef Cat22 het volgende:
Mijn koffer was nog niet eens door de scanner gegaan en het zakje was onzichtbaar van buiten in mijn tas ingepakt.
Het is een kansspel: bij de een luchthaven wordt het wel gevraagd en bij de andere niet. Better safe then sorry. En wat is nu de moeite om je kleine flesjes even bij elkaar te verpakken?
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om bij een Ryanair boeking instappen met prioriteit te kiezen om te voorkomen dat je doordat de vlucht overgeboekt is op het vliegveld achterblijft?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja ok bij Stansted werd me ook gevraagd of ik geen vloeistoffen in mijn tas had, heb gewoon nee geantwoord.
of je blijft gewoon lekker op een bankje hangen en stapt als één van de laatsten in. Boeit toch geen reet waar je zit in zo'n Ryanair toestel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.
RA vluchten heb ik nog nooit overboekt meegemaakt en als je zorgt dat je bij het boarden vooraan staat (achter de mensen die extra hebben betaald voor priority) heb je altijd plek.
Met alleen deo en tandpasta in mijn tas durf ik dat risico te nemen!quote:
ik had dat lijstje al gevonden, maar snapte 'm niet echtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef Thetallguy het volgende:
Girona is een grote Ryanair-basis. Alle bussen zijn ook afgestemd om aankomende en vertrekkende vluchten
Dienstregeling
ik klaag niet, ik ga vliegen voor 30euquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
one way ticket 12 euro. geen wonder dat Ryanair haar vliegtuigtickets zo goedkoop aanbiedt, ze krijgen zeker nog 50% van dat buskaartje erbij
Naar Barcelona kan dat nog veel goedkoper! Ze hebben altijd aanbiedingen naar bases zoals Girona, Stansted en Bergamo...voor 2,50 kan het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
ik klaag niet, ik ga vliegen voor 30eu
Officieel zal het antwoord anders zijn, maar ook de beveiligers zelf boeit die vloeistoffenregel allang niet meer, (ze zien het nut er niet van in), en kunnen op de scanner wel inschatten hoe groot de verpakking is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelfs op Stansted vroegen ze nergens naar bij mij! Kan ook liggen aan de grootte van de verpakkingen, ze zien wellicht dat ik de zoveelste ben met een tube tandpasta en gaan daar dan geen vragen over stellen.
Je kunt maximaal 15 dagen vóór de vlucht online inchecken. 6 juli valt buiten die periode. Over een dag of 3 kun je daar ook een boardingpas van printen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef amarillo12 het volgende:
Vraagje:
Ik heb een ticket naar Rome geboekt van 1 juli heen terug 6 juli en online boardingkaart uitgeprint echter is de terugreis niet printbaar. Iemand enig idee hoe dit zit?
Thanks
Weeze is heel goed te doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef Perzikje het volgende:
Heeft iemand wel is gereisd van Weeze naar Zadar (Kroatie)? Heb alleen een keer gevlogen van Eindhoven naar Pisa. Is dat Weeze goed te doen?
Oke, en is het dan verstandig om nu te boeken, retourtje staat nu op 97,28 EUR, kan dit nog naar beneden gaan? Ik wil vrijdag 11 september vertrekken en vrijdag 18 september weer terugvliegen. Of hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt?quote:
Moet je nog bagage inchecken? Ik was er 3 kwartier voor vertrek ongeveer, dat was bij Eindhoven daar kun je toch zo doorlopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Blackman het volgende:
Moet je minstens twee uur van tevoren aanwezig zijn of ongeveer twee uur.
M.a.w. plan je je reis zo dat je er twee uur voor vertrek bent of 2,5 uur omdat
je bij 1:50 het vliegtuig mist?
Minimaal 35 minuten van tevoren aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Blackman het volgende:
Moet je minstens twee uur van tevoren aanwezig zijn of ongeveer twee uur.
M.a.w. plan je je reis zo dat je er twee uur voor vertrek bent of 2,5 uur omdat
je bij 1:50 het vliegtuig mist?
De gate van een gemiddelde Ryanairvlucht sluit ongeveer precies op het geplande moment van vertrek. Inchecken hoef je toch niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Blackman het volgende:
Moet je minstens twee uur van tevoren aanwezig zijn of ongeveer twee uur.
M.a.w. plan je je reis zo dat je er twee uur voor vertrek bent of 2,5 uur omdat
je bij 1:50 het vliegtuig mist?
Geprobeerd opnieuw je boardingpass af te drukken? Gewoon inloggen op de site en dan opnieuw afdrukkenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Thomper het volgende:
Net online ingechecked voor een vlucht over een weekje... blijkt bij mijn paspoortnummer op dat online check-in A4tje opeens de laatste twee getallen verdwenen te zijn.Terwijl ik er toch vrij zeker van ben dat ik het allemaal goed heb ingevuld. Iemand goede tip wat ik nu het beste kan doen?
Heb het niet helemaal goed uitgelegd; toen ik een maand geleden de vlucht boekte heb ik direct mijn paspoortgegevens enzo ingevuld, en vervolgens heb ik gisteren pas ingechecked, en daarvoor niet meer mijn documentgegevens gechecked. Pas na het inchecken kwam ik erachter dat het blijkbaar niet klopte, en nu kan ik het dus niet meer aanpassen. Wat kan ik dan het beste doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Geprobeerd opnieuw je boardingpass af te drukken? Gewoon inloggen op de site en dan opnieuw afdrukken
bronquote:Ryanair: zelf bagage dragen
DUBLIN — Topman Micheal O’Leary van Ryanair zegt dat zijn budgetmaatschappij een einde wil maken aan het inchecken van bagage. Daarnaast wil hij tijdens vluchten passagiers de mogelijkheid geven een gokje te wagen.
O’Leary maakte zijn plannen bekend tegenover verslaggevers. Vanaf begin volgend jaar zouden passagiers geen bagage meer kunnen inchecken, maar in plaats daarvan wel zoveel handbagage mee kunnen nemen als zij willen. Zij moeten dan zelf alle koffers en tassen meenemen tot aan de vliegtuigtrap, zorgen dat de koffers in het bagageruim komen en die daar weer ophalen bij aankomst.
Ryanair zet het plan dat betaald moet worden voor het gebruik van het toilet aan boord door, maar het voornemen om zwaarlijvige passagiers meer te laten betalen, is van de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |