Wat voor foutmelding krijg je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef superkontje het volgende:
Heb geprobeerd via Entropay te betalen, maar krijg een foutmelding.
Ik krijg de valuta niet op GBP, vermoedelijk is dat het probleem, iemand die hulp kan bieden??
Bedankt.
oké bedankt! ik zie het trouwens niet in op staan ? Maar ik zal wel verkeerd kijken :pquote:Op zondag 14 juni 2009 23:27 schreef DutchTrain het volgende:
Dat laatste. Zie de eerste post van dit topic.
Als dat binnen de limieten (flesjes van maximaal 100 ml in zakje van maximaal 1 liter) valt wel. Etos etc. hebben plastic tasjes en flesjes die binnen deze limieten vallen. Het flesje van mijn lenzenvloeistof is groter dan die limiet, dus dan zou ik 't moeten overschudden (al vraag ik me af wat ze doen als het aantal ml niet meer op dat flesje zou staan).quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:26 schreef littlefrankie het volgende:
Ik ga binnenkort 4 dagen op vakantie naar santander. Heb besloten om alleen handbagage mee te nemen, alleen zit nu een beetje met lenzenvloeistof.
Mag je dit gewoon meenemen?
Zelfs op Stansted vroegen ze nergens naar bij mij! Kan ook liggen aan de grootte van de verpakkingen, ze zien wellicht dat ik de zoveelste ben met een tube tandpasta en gaan daar dan geen vragen over stellen.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:11 schreef Cat22 het volgende:
Op Weeze moest ik mijn plastic zakje toch mooi uit mijn koffertje halen en laten zien aan de mevrouw. Dus voor de zekerheid zou ik alle vloeistoffen keurig bij elkaar verpakken. Vragen ze er niet naar, no prob en als ze er wel naar vragen heb jij je zaakjes op orde.
Hmja, maar ik ga er met lenzenvloeistof niet op gokken. Als ze 't afnemen, moet je op de plek van bestemming weer naar lenzenvloeistof gaan zoeken. Ik gebruik dan toch het liefste altijd hetzelfde spul. Met shampoo etc. zou me dat natuurlijk minder boeienquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:05 schreef JohnDDD het volgende:
Volgens mij boeien die vloeistoffen niet zo. Ze zijn er in elk geval uiterst laks mee. Ik laat mijn tandpasta, en deodorant altijd gewoon in mijn toilettas zitten, in mijn handbagage. Is wel minder dan 100ml (75 en 50) en ze hebben me er ook nooit iets van gezegd. Officieel moet dat in een plastic zak maar ik denk niet dat men er echt heel sterk op let.
Ja ok bij Stansted werd me ook gevraagd of ik geen vloeistoffen in mijn tas had, heb gewoon nee geantwoord.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:33 schreef Cat22 het volgende:
Mijn koffer was nog niet eens door de scanner gegaan en het zakje was onzichtbaar van buiten in mijn tas ingepakt.
Het is een kansspel: bij de een luchthaven wordt het wel gevraagd en bij de andere niet. Better safe then sorry. En wat is nu de moeite om je kleine flesjes even bij elkaar te verpakken?
Nee.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:53 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Is het eigenlijk aan te raden om bij een Ryanair boeking instappen met prioriteit te kiezen om te voorkomen dat je doordat de vlucht overgeboekt is op het vliegveld achterblijft?
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ja ok bij Stansted werd me ook gevraagd of ik geen vloeistoffen in mijn tas had, heb gewoon nee geantwoord.
of je blijft gewoon lekker op een bankje hangen en stapt als één van de laatsten in. Boeit toch geen reet waar je zit in zo'n Ryanair toestel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 14:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.
RA vluchten heb ik nog nooit overboekt meegemaakt en als je zorgt dat je bij het boarden vooraan staat (achter de mensen die extra hebben betaald voor priority) heb je altijd plek.
Met alleen deo en tandpasta in mijn tas durf ik dat risico te nemen!quote:
ik had dat lijstje al gevonden, maar snapte 'm niet echtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:51 schreef Thetallguy het volgende:
Girona is een grote Ryanair-basis. Alle bussen zijn ook afgestemd om aankomende en vertrekkende vluchten
Dienstregeling
ik klaag niet, ik ga vliegen voor 30euquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
one way ticket 12 euro. geen wonder dat Ryanair haar vliegtuigtickets zo goedkoop aanbiedt, ze krijgen zeker nog 50% van dat buskaartje erbij
Naar Barcelona kan dat nog veel goedkoper! Ze hebben altijd aanbiedingen naar bases zoals Girona, Stansted en Bergamo...voor 2,50 kan het ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:01 schreef zquing het volgende:
[..]
ik klaag niet, ik ga vliegen voor 30eu
Officieel zal het antwoord anders zijn, maar ook de beveiligers zelf boeit die vloeistoffenregel allang niet meer, (ze zien het nut er niet van in), en kunnen op de scanner wel inschatten hoe groot de verpakking is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelfs op Stansted vroegen ze nergens naar bij mij! Kan ook liggen aan de grootte van de verpakkingen, ze zien wellicht dat ik de zoveelste ben met een tube tandpasta en gaan daar dan geen vragen over stellen.
Je kunt maximaal 15 dagen vóór de vlucht online inchecken. 6 juli valt buiten die periode. Over een dag of 3 kun je daar ook een boardingpas van printen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:12 schreef amarillo12 het volgende:
Vraagje:
Ik heb een ticket naar Rome geboekt van 1 juli heen terug 6 juli en online boardingkaart uitgeprint echter is de terugreis niet printbaar. Iemand enig idee hoe dit zit?
Thanks
Weeze is heel goed te doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:09 schreef Perzikje het volgende:
Heeft iemand wel is gereisd van Weeze naar Zadar (Kroatie)? Heb alleen een keer gevlogen van Eindhoven naar Pisa. Is dat Weeze goed te doen?
Oke, en is het dan verstandig om nu te boeken, retourtje staat nu op 97,28 EUR, kan dit nog naar beneden gaan? Ik wil vrijdag 11 september vertrekken en vrijdag 18 september weer terugvliegen. Of hoe langer je wacht, hoe duurder het wordt?quote:
Moet je nog bagage inchecken? Ik was er 3 kwartier voor vertrek ongeveer, dat was bij Eindhoven daar kun je toch zo doorlopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Blackman het volgende:
Moet je minstens twee uur van tevoren aanwezig zijn of ongeveer twee uur.
M.a.w. plan je je reis zo dat je er twee uur voor vertrek bent of 2,5 uur omdat
je bij 1:50 het vliegtuig mist?
Minimaal 35 minuten van tevoren aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Blackman het volgende:
De gate van een gemiddelde Ryanairvlucht sluit ongeveer precies op het geplande moment van vertrek. Inchecken hoef je toch niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:15 schreef Blackman het volgende:
Geprobeerd opnieuw je boardingpass af te drukken? Gewoon inloggen op de site en dan opnieuw afdrukkenquote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Thomper het volgende:
Net online ingechecked voor een vlucht over een weekje... blijkt bij mijn paspoortnummer op dat online check-in A4tje opeens de laatste twee getallen verdwenen te zijn.Terwijl ik er toch vrij zeker van ben dat ik het allemaal goed heb ingevuld. Iemand goede tip wat ik nu het beste kan doen?
Heb het niet helemaal goed uitgelegd; toen ik een maand geleden de vlucht boekte heb ik direct mijn paspoortgegevens enzo ingevuld, en vervolgens heb ik gisteren pas ingechecked, en daarvoor niet meer mijn documentgegevens gechecked. Pas na het inchecken kwam ik erachter dat het blijkbaar niet klopte, en nu kan ik het dus niet meer aanpassen. Wat kan ik dan het beste doen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Geprobeerd opnieuw je boardingpass af te drukken? Gewoon inloggen op de site en dan opnieuw afdrukken
bronquote:Ryanair: zelf bagage dragen
DUBLIN — Topman Micheal O’Leary van Ryanair zegt dat zijn budgetmaatschappij een einde wil maken aan het inchecken van bagage. Daarnaast wil hij tijdens vluchten passagiers de mogelijkheid geven een gokje te wagen.
O’Leary maakte zijn plannen bekend tegenover verslaggevers. Vanaf begin volgend jaar zouden passagiers geen bagage meer kunnen inchecken, maar in plaats daarvan wel zoveel handbagage mee kunnen nemen als zij willen. Zij moeten dan zelf alle koffers en tassen meenemen tot aan de vliegtuigtrap, zorgen dat de koffers in het bagageruim komen en die daar weer ophalen bij aankomst.
Ryanair zet het plan dat betaald moet worden voor het gebruik van het toilet aan boord door, maar het voornemen om zwaarlijvige passagiers meer te laten betalen, is van de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |