quote:Op maandag 1 juni 2009 02:06 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
chriz! mag ik een linkje naar die puntkin reeks trouwens
Dat zie je mij niet ontkennen.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar hebben wel meer mensen een handje van hoor
Voor volk en vaderland zult gij gaan: jij bent toch ook voor de maatschappij?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat hij op dat moment dienst weigert.
Duh, dan gooi ik m'n hamster aan de kant en rawr.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie weet, verandert alles wanneer het heilige matras betreden wordt.
Gelukkig heb ik niets van Winnie de Poehquote:Op maandag 1 juni 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hamsters, nee daar scoor je bij mij geen punten mee. Vergelijkbaar met wanneer je bij zo'n meisje over de vloer komt en ze alles blijkt te hebben van Winnie de Poeh.
No offense maar niemand van niveau is geïnteresseerd in deze rotzooi.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:11 schreef 3lmo het volgende:
superXmacho ging destijds ook een tijdje in de SC posten.
Feeks klinkt eigenlijk wel lief.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Oh, oh, wat een misplaatste arrogantie. Feeks!
Oorzaak - gevolg.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Bovenal niet al te snugger. Vooral dat punt stoort.
Jij moet dé vrouw met de meeste niet al te expliciete verwijzingen naar seks op FOK zijn. Zo heeft je moeder je niet opgevoed.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
Duh, dan gooi ik m'n hamster aan de kant en rawr.![]()
Het klinkt inderdaad te liefkozend.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
Feeks klinkt eigenlijk wel lief.
Inderdaad.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij moet dé vrouw met de meeste niet al te expliciete verwijzingen naar seks op FOK zijn. Zo heeft je moeder je niet opgevoed.
Saillant, stel jij jezelf nou representatief voor mensen met niveau?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
No offense maar niemand van niveau is geïnteresseerd in deze rotzooi.
Bah.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor volk en vaderland zult gij gaan: jij bent toch ook voor de maatschappij?
Ik ben opgevoed door wolven, m'n moeder heb ik pas later leren kennen.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij moet dé vrouw met de meeste niet al te expliciete verwijzingen naar seks op FOK zijn. Zo heeft je moeder je niet opgevoed.
Zeer zeker, ik zou mij geen wereld zonder maatschappij kunnen voorstellen.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor volk en vaderland zult gij gaan: jij bent toch ook voor de maatschappij?
Ahh, hoe heet hij? Toch geen Mastur hè?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duh, dan gooi ik m'n hamster aan de kant en rawr.![]()
[..]
Gelukkig heb ik niets van Winnie de Poehal slaap ik wel altijd met een beer
..
Wie, die beer? Naamloos, het is niet dat 'ie leeft ofzo hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeer zeker, ik zou mij geen wereld zonder maatschappij kunnen voorstellen.
[..]
Ahh, hoe heet hij? Toch geen Mastur hè?
Problemen meequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ahh, hoe heet hij? Toch geen Mastur hè?
Ja daar word ik jaloers van, dat weet je toch.quote:
Jij ligt met een dode beer in bed.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wie, die beer? Naamloos, het is niet dat 'ie leeft ofzo hoor!
[..]
Problemen mee?
Omdat je van ons houdt.quote:
Whehequote:Op maandag 1 juni 2009 02:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja daar word ik jaloers van, dat weet je toch.!
Klopt helemaal. Maar hij is in ieder geval wel zachtquote:Op maandag 1 juni 2009 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij ligt met een dode beer in bed.
Bijvoorbeeld maar ik schat zo'n 3/4 van de huidige posters als mensen met niveau.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:15 schreef 3lmo het volgende:
Saillant, stel jij jezelf nou representatief voor mensen met niveau?
Ooit komen er nog wel de KLB-bacchanalia!quote:Op maandag 1 juni 2009 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bah.
Omdat wij interessant zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom lees ik nog mee?
Ik dacht dat jij slechts hield van hard en kloppend.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je van ons houdt.
[..]
Whehe![]()
!
[..]
Klopt helemaal. Maar hij is in ieder geval wel zacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |