Jij weet net zo goed dat de kans op KLODOLS #2 nagenoeg nihil is.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:59 schreef Puntkin. het volgende:
[..]
C2k wint als hij zich nogmaals verkiesbaar stelt. Zonder al te veel weerstand, zelfs.
Je doelt op Juup?quote:Op maandag 1 juni 2009 01:58 schreef LudoSanders het volgende:
Maar je weet wat de uitkomst was uit onderling overleg tussen de mods hè?
Chriz2k is geen mod maar wel een briljante user.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:59 schreef Puntkin. het volgende:
C2k wint als hij zich nogmaals verkiesbaar stelt. Zonder al te veel weerstand, zelfs.
Nee, swarma zijn laatst toch dat er geen mods nodig waren.quote:
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 1 juni 2009 01:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij bent een bijzonder interessant wezentje.
Oohja, hihi in het stoere overleg met zn 5en!quote:Op maandag 1 juni 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, swarma zijn laatst toch dat er geen mods nodig waren.
True, true. Ik wou alleen aangeven dat C2k mij geen verkeerde keuze lijkt.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed dat de kans op KLODOLS #2 nagenoeg nihil is.
Ergens op FOK! loopt nog een bijzonder wezentje dat allemaal gekke dingen met katten doet, misschien moet jij eens overwegen zulke dingen met je hamster te doen.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens op FOK! loopt nog een bijzonder wezentje dat allemaal gekke dingen met katten doet, misschien moet jij eens overwegen zulke dingen met je hamster te doen.
Klonk een beetje als een stel havenarbeiders die na onderling overleg tot de conclusie waren gekomen dat ondanks de kredietcrisis er geen ontslagenen hoeven te vallen bij hun bedrijf.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja, hihi in het stoere overleg met zn 5en!
chriz! mag ik een linkje naar die puntkin reeks trouwensquote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef Puntkin. het volgende:
[..]
True, true. Ik wou alleen aangeven dat C2k mij geen verkeerde keuze lijkt.
O ja, die gast. Ongelofelijk dat hij het al zo lang volhoudt, de teloorgang van KLB..quote:Op maandag 1 juni 2009 02:02 schreef LudoSanders het volgende:
Nee, swarma zijn laatst toch dat er geen mods nodig waren.
Zullen we een keer samen met m'n hamster gaan spelen?quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ergens op FOK! loopt nog een bijzonder wezentje dat allemaal gekke dingen met katten doet, misschien moet jij eens overwegen zulke dingen met je hamster te doen.
Hamsters, nee daar scoor je bij mij geen punten mee. Vergelijkbaar met wanneer je bij zo'n meisje over de vloer komt en ze alles blijkt te hebben van Winnie de Poeh.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:05 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt 't niet zo op hamsters he?
Puik plan, ik heb nog wel een mousepad nodig.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
Nee hoor, juist nietquote:Op maandag 1 juni 2009 02:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dan wordt het van eminente importantie om de juiste keuzes te blijven maken.
Hij is de hypocrisie zelve.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
O ja, die gast. Ongelofelijk dat hij het al zo lang volhoudt, de teloorgang van KLB..
Wie weet, verandert alles wanneer het heilige matras betreden wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
Hamsters, nee daar scoor je bij mij geen punten mee. Vergelijkbaar met wanneer je bij zo'n meisje over de vloer komt en ze alles blijkt te hebben van Winnie de Poeh.
Oh, oh, wat een misplaatste arrogantie. Feeks!quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
Nee hoor, juist nietdat is het mooie eraan.
Ik heb een trackpad.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Puik plan, ik heb nog wel een mousepad nodig.
Ik denk dat hij op dat moment dienst weigert.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wie weet, verandert alles wanneer het heilige matras betreden wordt.
daar hebben wel meer mensen een handje van hoorquote:
Bovenal niet al te snugger. Vooral dat punt stoort.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:08 schreef 3lmo het volgende:
Hij is de hypocrisie zelve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |