WHUTquote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Van der Vaart komt tekort voor het niveau van Ajax, wat mij betreft dus een nee.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Van der Vaart komt tekort voor het niveau van Ajax, wat mij betreft dus een nee.
Jij zit samen met natte bever aan de jonko's?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Enige wat ik kan verzinnen is dat zijn vrouw terug wil en dat hij terug wil naar Ajax.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom zou VdV terugkomen naar Nederland? Hij kan naar veel clubs in Europa. Werder Bremen zou meer logisch zijn (als opvolger van Diego). En het is nog niet eens zeker dat hij weggaat bij Real Madrid.
Dat van Real is zo goed als zeker maar is t nou echt zo ondenkbaar? Voor mij niet.. Ik zie Jol t eerlijk gezegd wel doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom zou VdV terugkomen naar Nederland? Hij kan naar veel clubs in Europa. Werder Bremen zou meer logisch zijn (als opvolger van Diego). En het is nog niet eens zeker dat hij weggaat bij Real Madrid.
Nee wegrotten op de bank bij Real Madrid welquote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Rejected het volgende:
VdV gaat echt niet naar Ajax hoor. Dat zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling en carrière.
rouleren. ze kunnen beiden toch max 20 matches volledig fit per seizoen spelenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef R-m-a het volgende:
Het zou geniaal zijn als Raffie terugkomt. Hebben nu alleen Aissati als goede nummer 10 in de selectie en dat is te weinig.
Maaaaar, stel VDV komt. Wat doen we dan met Aissati?
Gewoon alle 2 opstellen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef R-m-a het volgende:
Het zou geniaal zijn als Raffie terugkomt. Hebben nu alleen Aissati als goede nummer 10 in de selectie en dat is te weinig.
4-4-2 met allebei op het middenveldquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef R-m-a het volgende:
hoe zie je dat voor je? Enoh en gabri controlerend, isi en vdv vrij tussen de linies, en dario en saurez in de spits?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
4-4-2 met allebei op het middenveld
Van der Vaart iets dieper dan Aissati, omdat hij meer scorend vermogen heeft en Aissati vaak de pass voor de assist geeft. Controlerend inderdaad Gabri en Enoh.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:07 schreef s0k het volgende:
[..]
hoe zie je dat voor je? Enoh en gabri controlerend, isi en vdv vrij tussen de linies, en dario en saurez in de spits?
Of een ruit, maar dan moet je vdv of aissati op linkshalf zetten, hetgeen ik zeker niet zie zitten.
dat is natuurlijk het ideaal beeld, maar in het verleden heeft dat bij ajax al zovaak gefaald.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:14 schreef R-m-a het volgende:
Heb de oplossing al gevonden hoor.
Gewoon laten spelen zoals Barcelona het doet. Driemans middenveld met twee creatieve spelers. VDV en Aissati in de rol van Xavi & Iniesta en Gabri erbij als controleur.
Moet kunnen toch?
Ik zal bij 442 en Van der Vaart komt zo met het middenveld spelen:quote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
4-4-2 met allebei op het middenveld
Nee, want Gabri is geen verdedigende middenvelder. Gabri is middelmaat.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:14 schreef R-m-a het volgende:
Heb de oplossing al gevonden hoor.
Gewoon laten spelen zoals Barcelona het doet. Driemans middenveld met twee creatieve spelers. VDV en Aissati in de rol van Xavi & Iniesta en Gabri erbij als controleur.
Moet kunnen toch?
Nep Ajaciedquote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat hij komt. Vind het een geweldig overschatte voetballer.
Gabri heeft zoals je in mijn opstelling ziet een basis plaats gekregen niet omdat het de beste voetballer is maar vanwege het ballans! En Ajax heeft op het middenveld een kaartenpakker nodig, kijk maar naar PSV daar doen Simons en vroeger Van Bommel het dus ook en met succes.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, want Gabri is geen verdedigende middenvelder. Gabri is middelmaat.
Ja, maar Gabri verzuipt in jouw opstelling. Hij mist het overzicht om in de as te spelen en een van zijn sterkste eigenschappen, zijn diepgang, wordt volledig aan banden gelegd door de tactische keuze om hem in de punt naar achteren op te stellen. Dan zie ik liever op die positie spelers in aanmerking komen zoals Enoh, Lindgren en van der Heijden.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:14 schreef Beachboy_45 het volgende:
Gabri heeft zoals je in mijn opstelling ziet een basis plaats gekregen niet omdat het de beste voetballer is maar vanwege het ballans! En Ajax heeft op het middenveld een kaartenpakker nodig, kijk maar naar PSV daar doen Simons en vroeger Van Bommel het dus ook en met succes.
Ik zie zijn vrouw eerder naar LOndon gaan kan ze goed winkelenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is dat zijn vrouw terug wil en dat hij terug wil naar Ajax.
Maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren.
Inderdaad, maar ik zie weinig andere spelers daarvoor in aanmerking komen. Wellicht ook Blind maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:23 schreef s0k het volgende:
je hebt nogal een hoge pet op van jan-arie, maar die beste jongen heeft zichzelf nog helemaal niet bewezen.
Enoh vind ik te veel stomme gele kaarten pakken. En dat ik voor Gabri kies als kaartenpakker is uit ballans reden (Aissati speelt dan vrijer) te maken en NIET van wege zijn speelstijl. Van der Heijden vind ik goed maar te lief, maar kan in mijn ogen eerst bewijzen dat die kaarten kan pakken en ook kan zuigen op het middenveld om het ballans in het team te houden. Aangezien ik die bij Van der Heijden tot nu toe nog niet gezien heb kies ik dus voor ballans-voetbal. Lindgren het helaas Ajax niet verder kunnen bregen dus helaas Exit.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar Gabri verzuipt in jouw opstelling. Hij mist het overzicht om in de as te spelen en een van zijn sterkste eigenschappen, zijn diepgang, wordt volledig aan banden gelegd door de tactische keuze om hem in de punt naar achteren op te stellen. Dan zie ik liever op die positie spelers in aanmerking komen zoals Enoh, Lindgren en van der Heijden.
Enoh is een ruwe diamant, als Jol hem volgend jaar begint te slijpen dan staat er een wereldvoetballer op. Ik kan me de laatste middenvelder van Ajax niet herinneren die een groot voetballend vermogen koppelde aan fysieke kracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:26 schreef Beachboy_45 het volgende:
Enoh vind ik te veel stomme gele kaarten pakken. En dat ik voor Gabri kies als kaartenpakker is uit ballans reden (Aissati speelt dan vrijer) te maken en NIET van wege zijn speelstijl. Van der Heijden vind ik goed maar te lief, maar kan in mijn ogen eerst bewijzen dat die kaarten kan pakken en ook kan zuigen op het middenveld om het ballans in het team te houden. Aangezien ik die bij Van der Heijden tot nu toe nog niet gezien heb kies ik dus voor ballans-voetbal. Lindgren het helaas Ajax niet verder kunnen bregen dus helaas Exit.
Helemaal mee eens.Aisatti schat ik een stuk hoger in.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat hij komt. Vind het een geweldig overschatte voetballer.
Ja 1 in 19 eredivisie duels is belachelijk veel, vooral voor een verdedigende middenvelderquote:Op maandag 1 juni 2009 02:26 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Enoh vind ik te veel stomme gele kaarten pakken. En dat ik voor Gabri kies als kaartenpakker is uit ballans reden (Aissati speelt dan vrijer) te maken en NIET van wege zijn speelstijl. Van der Heijden vind ik goed maar te lief, maar kan in mijn ogen eerst bewijzen dat die kaarten kan pakken en ook kan zuigen op het middenveld om het ballans in het team te houden. Aangezien ik die bij Van der Heijden tot nu toe nog niet gezien heb kies ik dus voor ballans-voetbal. Lindgren het helaas Ajax niet verder kunnen bregen dus helaas Exit.
Hij heeft niet echt perspectief als Vermaelen nog niet weg is dus in dat opzicht zou een keuze van hem voor Ajax onlogisch zijn. Sowieso ben ik nog niet geheel overtuigd van zijn kwaliteiten.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk komt er deze week ook meer duidelijkheid rondom Braafheid.
En dat ie voor Ajax gaat kiezen.
Niet dat ik denk dat vdV komt maar afgelopen seizoen heeft wel bewezen dat je naast Aisatti een tweede creatieve spelbepalende speler nodig hebt. Is het niet om blessures op te vangen dan is het wel om te zoregn voor keuzemogelijkheid in de opbouw.quote:Op maandag 1 juni 2009 04:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zou ongelooflijk tof en cool enzijn, maar ik denk dat het nog te vroeg is om Raffie terug te halen.
En met Aissati heb je natuurlijk geen slechte voetballer al rond lopen, waar iedereen de vorige zomer nog allemaal een stijve piemel van kreeg. Het zou niet de prioriteit moeten zijn, hoe knettergaaf het ook zou zijn.
Nee gewoon naar een andere club die beter is dan Ajax.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Rejected het volgende:
VdV gaat echt niet naar Ajax hoor. Dat zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling en carrière.
quote:Op maandag 1 juni 2009 06:37 schreef Jasza het volgende:
Lurling mag ik niet maar dit vind ik dan wel weer grappig:
Goede zaak.quote:Tijdens duels in de Europa League (de opvolger van de UEFA Cup) staan komend seizoen twee extra officials rond het veld om de scheidsrechter bij te staan.
De twee nieuwe assistenten krijgen elk een penalty-gebied toegewezen.Tijdens experimenten op jeugdtoernooien stonden zij voornamelijk achter de achterlijn, aan de zijkant van het doel.Bij lastige situaties kunnen zij de scheidsrechter adviseren.
De nieuwe regeling heeft nog de status van experiment.Bekeken wordt of het als alternatief kan dienen voor het gebruik van video-apparatuur.De toegevoegde officials doen hun intrede tijdens de groepsfase van de Europa League
Die kerel linksonderin staat gewoon te bellenquote:Op maandag 1 juni 2009 06:37 schreef Jasza het volgende:
Die Gorter was toch wel een fan van Ajax, ging aardig los met dat helemaal niets, helemaal wild aan het dansen haha.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:50 schreef RayMania het volgende:
Hahhaha, Lurling. Wat een held.
quote:Ajax A1 heeft de finale bereikt van de Gestion Copa Amsterdam. De spelers van trainer Frank de Boer wonnen in de kruisfinale met 1-0 van het Noorse Rosenborg.
Een goal van aanvoerder Tom Overtoom bleek voldoende voor de winst. Ajax A1 speelt vanmiddag om kwart over vier de finale. Tegenstander daarin is of AZ Alkmaar of Chivas Guadalajara.
Ik mag 'm ook totaal niet, maar sommige acties van hem richting Feyenoord(supporters) vind ik toch wel grappigquote:Op maandag 1 juni 2009 06:37 schreef Jasza het volgende:
Wat foutquote:Op maandag 1 juni 2009 06:37 schreef Jasza het volgende:
Dit is precies wat ik verwacht dat er gaat gebeuren als Van der Vaart komt. Hoop wel dat Real dan meewerkt wat ik eigenlijk niet verwacht. Die willen het liefst verkopen denk.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:48 schreef kevin6188 het volgende:
Zie het nog niet gebeuren dat Van der Vaart terugkomt. Ajax kan wel willen bieden op Van der Vaart en daar is niks mis mee, maar ik denk niet dat hij nu al terugkomt. En al komt hij teug, dan is hij na het WK toch weer weg.![]()
Misschien dat een jaartje huren dan nog de beste optie is zodat hij zich zeker weet van een plek in de WK-selectie. Van der Vaart blijft op dit punt in zijn loopbaan echt geen vijf jaar bij Ajax.
O, want als NAC een grotere prijzenkast als Feyenoord had dan mocht het wel!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:41 schreef BluesRebel het volgende:
Wat foutAls ze dat flikten vonden wij t ook allemaal niks. Slaat nergens op dat een speler zich tot zo'n niveau verlaagt. Alsof NAC ooit zoveel prijzen zal pakken als Feyenoord. Eikels, net zoals die van Twente vorig jaar.
Nee ook niet maar zo is het nog belachelijker. NAC en andere clubs vinden het leuk om tegenwoordig mee te doen met echte rivaliteit tussen sommige clubs. Supporters, ok.. spelers, nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
O, want als NAC een grotere prijzenkast als Feyenoord had dan mocht het wel!
En Cruijff maar tieven over de jeugdopleiding. Onlangs hebben ze ook nog het internationale toernooi in Terborg gewonnen.quote:
Sowieso zie ik de link tussen Nac en Feyenoord niet echt. Zijn toch geen rivalen van elkaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:50 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Nee ook niet maar zo is het nog belachelijker. NAC en andere clubs vinden het leuk om tegenwoordig mee te doen met echte rivaliteit tussen sommige clubs. Supporters, ok.. spelers, nee.
Zijn ze ook niet. Lurling(met de microfoon) is ex-speler van Feyenoord en wordt altijd uitgescholden daar. Van zijn kant is t ook terecht.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sowieso zie ik de link tussen Nac en Feyenoord niet echt. Zijn toch geen rivalen van elkaar.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:57 schreef Nashje het volgende:
Jammer dat Jol een transfer van Vermaelen tegenhoudt. Braafheid is al een veel betere speler op die plek en heeft veel meer flair en uitstraling.
Een eenzijdige rivaliteit. NAC haat ons, wij lachen om NACquote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sowieso zie ik de link tussen Nac en Feyenoord niet echt. Zijn toch geen rivalen van elkaar.
Ik heb het altijd een misselijke speler gevonden maar na deze actie is alles vergeven. Wat een baas.quote:Op maandag 1 juni 2009 06:37 schreef Jasza het volgende:
Idd, hij werd in de kuip de hele wedstrijd niet al te vriendelijk toegezongen tijdens de playoffs. Maar volgens mij was alleen de sportieve wraak (0-4) wel voldoende geweest.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:26 schreef Chadi het volgende:
Het heeft denk ik meer met Lurling te maken. DIe werd onheus bejegend door de aanhang van Feyenoord en haalt op deze manier weer uit naar ze.
Ja das waar. Neem alleen wel aan dat hij weet wat Vermaelen voor speler is.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vind het logisch dat hij de transfer tegenhoudt. Jol wilt eerst een beeld van de selectie krijgen voordat hij spelers gaat verkopen, zo gek is dat toch niet?
quote:AZ verslaat Ajax in finale Copa Amsterdam
De A-junioren van AZ hebben de Copa Amsterdam op hun naam geschreven. In de finale van het sterk bezette jeugdtoernooi waren de Alkmaarders te sterk voor hun leeftijdsgenoten van Ajax.
De eindstrijd eindigde in een 1-0 overwinning voor de Alkmaarders. Het enige doelpunt werd gemaakt door Ali Messaoud. De bijbehorende beker werd na afloop van het duel uitgereikt door Johan Cruijff.
Aan het toernooi in Amsterdam namen enkele grote clubs deel. Naast AZ en Ajax stond ook de jeugd van onder meer Real Madrid en Chelsea op het veld.
Onze grote vriend Wielaert riep na vorig seizoen ook nog helemaal niets in Amsterdam bij een huldiging voor FC Twente, gewoon een goedkope manier om te scoren bij de fans.quote:
Meneer de troll is er weer hoorquote:
Als je tegen Chelsea speelt is het inderdaad niet slim om met dit elftal met Aissati en vd Vaart te spelen. Maar in de Eredivisie moet dat geen probleem zijn. Als je vd Vaart kunt halen moet je dat zeker doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Aissati en VDV samen op een middenveld gaat em natuurlijk niet worden. Dat lukt alleen in een super draaiend elftal als AZ onder Co en Twente onder rutte. (en het huidige Barcelona).
Laten we eerst een realistisch en no nonsense gaan voetballen, en dan is naar mijn mening Gabri rium voldoende om zijn taken uit te voeren. En Lindgren was het eerste halve jaar nadat hij gehaald was ook nog de gevierde man. Nu zou die opeens niets meer kunnen
Typisch weer. Winnen van Chelsea, gelijk tegen die rare snuiters uit Mexico en 3x (2x voor de finale tegen Twente en AZ) verliezen van Nederlandse ploegenquote:
Was gister op de markt in Breda en die ston vol met sukkeltjes die keihard KAMPIOENUH en "Helemaal niets in Rotterdam" brulden. Dat zag er toch wel zielig uit moet ik zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2009 06:37 schreef Jasza het volgende:
Het lijkt ons eerste elftal welquote:Op maandag 1 juni 2009 18:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Typisch weer. Winnen van Chelsea, gelijk tegen die rare snuiters uit Mexico en 3x (2x voor de finale tegen Twente en AZ) verliezen van Nederlandse ploegen
Zegt wel wat over de jeugd in Nederland tegenwoordigquote:
Natuurlijk zegt dat helemaal niets, het is één wedstrijd/toernooi totaal niet representatief voor de jeugdquote:Op maandag 1 juni 2009 18:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zegt wel wat over de jeugd in Nederland tegenwoordig
Volgens mij is het gewoon een voorbeeld van. Ik hoor veel vaker dat de jeugd van Ajax wint of gelijkspeelt tegen jeugdteams van Chelsea of Real Madrid.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:15 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk zegt dat helemaal niets, het is één wedstrijd/toernooi totaal niet representatief voor de jeugd
Er komen als het goed is nieuwe schermen jaquote:Op maandag 1 juni 2009 20:00 schreef bloodysunday het volgende:
De lelijke blauwen schermen worden zeker ook vervangen, aangezien ze een contract hebben getekend met Sony?
Laten we maar hopen op zwarte/rode schermen danquote:Op maandag 1 juni 2009 20:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er komen als het goed is nieuwe schermen ja
Feyenoord supporters hebben volgens mij in 1994,kan ook iets eerder geweest zijn, een keer in het oude stadion van NAC een tribune leeggeveegd waarop nogal wat families met kinderen zaten.Sindsdien zijn NAC supporters niet zo gecharmeerd van Feyenoord.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze hadden in te de winter ofzo toch al is getest met van die zwarte schermen? Dus neem aan dat ze zwart zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:02 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Laten we maar hopen op zwarte/rode schermen dan
gevalletje eenrichtingsverkeer wat betreft de haat. ik denk namelijk dat maar weinig feyenoorders iets tegen NAC heeft. net als al die haat van twente, groningen en az richting Ajax.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben volgens mij in 1994,kan ook iets eerder geweest zijn, een keer in het oude stadion van NAC een tribune leeggeveegd waarop nogal wat families met kinderen zaten.Sindsdien zijn NAC supporters niet zo gecharmeerd van Feyenoord.
Ja lijkt me ook wel, maar het zou toch leuk zijn rode schermen..quote:Op maandag 1 juni 2009 20:06 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ze hadden in te de winter ofzo toch al is getest met van die zwarte schermen? Dus neem aan dat ze zwart zijn.
quote:Ik heb een reactie binnen van Obradovic, nadat ik via iemand wat vragen uit had staan: "Ik heb toestemming van Partizan gekregen om binnenkort te mogen praten met vertegenwoordigers van Ajax. Ik heb gehoord dat Ajax een nieuwe trainer heeft aangesteld, ik ga ervan uit dat hij het ook in mij ziet zitten. Voor Ajax zou ik graag willen spelen. Voor spelers uit de Servische competitie kan deze Nederlandse club een serieuze opstap betekenen naar een topclub in Europa".
Zelf heb ik Sulejmani gesproken, vraaggesprek over de aankomende twee interlands met Servië. Ook Obradovic eventjes aan de orde gebracht. Danny Blind heeft Sulejmani inderdaad om informatie gevraagd. Sulejmani bevestigde dat hij positieve geluiden heeft laten horen en wil graag weer gekoppeld worden aan de linkerkant met Ivan.
Geweldige wedstrijd inderdaad. Nu ik dat zo aan het kijken ben vind ik het des te kutter dat er volgend jaar geen uitpubliek is, dat maakt toch wel altijd de wedstrijd voor mij. Die wisselwerking/haat tussen 2 groepenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:45 schreef denthemen het volgende:
Nu een classic match op Erevisie Live, Ikedia
Vasovic?quote:
Denk niet dat Pranjic en Bodul graag Servier genoemd worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef s0k het volgende:
miki wilt alleen maar serviers om zich heen. Hij lult de hele tijd over pranjic achter hem, bodul naast hem en nu weer deze balkanknaap. Laat hem eerst eens zelf presteren voordat hij over andere spelers aantrekken lult
Hij wordt dus al enkele maanden gevolgd door Ajax.quote:Enkele Nederlandse clubs volgen Anas Sharbini, aldus Sportske Novosti. Anas Sharbini debuteerde in 2005 voor zijn huidige club HNK Rijeka, en wees onder andere Hajduk Split en Dinamo Zagreb de deur. Behalve Heerenveen, PSV, Ajax en AZ zijn naar verluid ook Aston Villa, West Ham United, Sunderland, Celtic, Hoffenheim en FC Köln geïnteresseerd in de middenvelder. Hij moet 2,5 miljoen kosten. Sinds de zomer 2008 zit hij bij de Kroatische nationale ploeg.
Fuck, ik zit me net alweer helemaal te verheugen om jullie volgend jaar weer te vernederen, was ik ff vergeten dat er geen uitpubliek bij isquote:Op maandag 1 juni 2009 20:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd inderdaad. Nu ik dat zo aan het kijken ben vind ik het des te kutter dat er volgend jaar geen uitpubliek is, dat maakt toch wel altijd de wedstrijd voor mij. Die wisselwerking/haat tussen 2 groepen
Die Braziliaan Eduardo ofzo? Hoorde al wel eens eerder dat die goed bezig was in de PSL.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:34 schreef Nashje het volgende:
Op AT meldt iemand dat een 25-jarige verdediger van Ajax CT naar Ajax komt.
1 pot nat, balkan jwtz.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vasovic?
[..]
Denk niet dat Pranjic en Bodul graag Servier genoemd worden.![]()
Oprottten met Bergquote:Op maandag 1 juni 2009 20:53 schreef bloodysunday het volgende:
Ze zeiden net bij RTV NH dat ajax in Enschede aan het praten was over Braafheid en dat de komst van Marcus Berg dichtbij was.
Waarom? Je hebt toch zeker een spits nodig, die Cvitanich gaat echt geen potten breken hoor.quote:
Is Berg de enige spits op deze aardbodem dan?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch zeker een spits nodig, die Cvitanich gaat echt geen potten breken hoor.
En Raffie terug, loze geruchten zeker?
Geef mij Cvitanich maarquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch zeker een spits nodig, die Cvitanich gaat echt geen potten breken hoor.
En Raffie terug, loze geruchten zeker?
Eh, wat is dit nou weer voor argument? Wel zowat de enige die nog redelijk betaalbaar en je weet bijna zeker dat het geen miskoop wordt imo. Die scouting moet je ook niet te serieus nemen bij Ajax en zo weinig mogelijk laten doen joh.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Is Berg de enige spits op deze aardbodem dan?
Waarschijnlijk kan Ajax wel een miljoentje of 10 minimaal gaan neertellen voor Berg..quote:Op maandag 1 juni 2009 21:17 schreef Jasza het volgende:
Berg doet het wel aardig hoor bij Groningen, denk dat het wel wat kan worden als het niet teveel kost.
Dat dus. Ik zie liever een fatsoenlijke flankspeler komen, dan nog een spits.quote:
Met het oog op een mogelijk vertrek van Suarez, straks gaat hij wel weg deze zomer of in de winterstop en is er geen fatsoenlijke rechtsvoor..quote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie liever een fatsoenlijke flankspeler komen, dan nog een spits.
Inderdaad, Suljemani en Suarez zijn nogal matig op de flankquote:Op maandag 1 juni 2009 21:20 schreef s0k het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie liever een fatsoenlijke flankspeler komen, dan nog een spits.
Nou ben ik van mening dat we momenteel ook geen fatsoenlijke linksvoor hebben..quote:Op maandag 1 juni 2009 21:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Met het oog op een mogelijk vertrek van Suarez, straks gaat hij wel weg deze zomer of in de winterstop en is er geen fatsoenlijke rechtsvoor..
ik mis deze smileyquote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad, Suljemani en Suarez zijn nogal matig op de flank
petri zit nu al zo'n 5 seizoenen bij werder, waar hij aardig wat speeltquote:
15 denk. Gewoon doen joh, kunnen ze daar weer nieuwe talentjes aantrekken die jullie dan weer kunnen overkopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan Ajax wel een miljoentje of 10 minimaal gaan neertellen voor Berg..
als je luis traptechniek ziet, is het een wonder dat hij zoveel assists heeft gemaakt hoorquote:
Druipt het cynisme er niet vanaf dan?quote:
Post van Ajax Netwerk. Als het waar is; het zal is niet. Die lui zien Ajax volgens mij gewoon als hun satellietclub ofzo.quote:Zag zojuist op RTVNH (in het programma over het voetbaltoernooi) dat Ajax werk aan het maken is van Berg. Verder werd gesteld dat er vandaag een delegatie van Ajax in Enschede is om over Braafheid én Elia te praten. En zou de interesse in VD Vaart reeel zijn. Wel werd gesuggereerd dat Madrid geinteresseerd is in Suarez, en dat er dus een ruil zou kunnen plaatsvinden.
Sulejmani is ook erg matig in de spits. Hij moet gewoon lekker links staan, en afblijven verder.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Inderdaad, Suljemani en Suarez zijn nogal matig op de flank
Dat zijn nogal wat namen zeg. Berg mag van mij wel komen. Mooi laten concurreren met Cvitanich. Dan heb je 2 topspitsen. Braafheid en Elia zijn leuke namen, alleen hoeft Elia van mij part niet voor 10 miljoen te komen. 6/7 maximaal. V/d Vaart ruilen met Suarez klinkt interessant. Heb ook gelezen dat Ajax nog 7 miljoen krijgt van Real (Huntelaar), dus misschien dat Ajax dat laat zitten + 3 miljoen bijbetalen.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Post van Ajax Netwerk. Als het waar is; het zal is niet. Die lui zien Ajax volgens mij gewoon als hun satellietclub ofzo.
Zou over Ferreira gaan. Weet niet of dat ook Eduardo is.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Braziliaan Eduardo ofzo? Hoorde al wel eens eerder dat die goed bezig was in de PSL.
Ja dat is Eduardo.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zou over Ferreira gaan. Weet niet of dat ook Eduardo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |