WHUTquote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Van der Vaart komt tekort voor het niveau van Ajax, wat mij betreft dus een nee.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Van der Vaart komt tekort voor het niveau van Ajax, wat mij betreft dus een nee.
Jij zit samen met natte bever aan de jonko's?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Enige wat ik kan verzinnen is dat zijn vrouw terug wil en dat hij terug wil naar Ajax.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom zou VdV terugkomen naar Nederland? Hij kan naar veel clubs in Europa. Werder Bremen zou meer logisch zijn (als opvolger van Diego). En het is nog niet eens zeker dat hij weggaat bij Real Madrid.
Dat van Real is zo goed als zeker maar is t nou echt zo ondenkbaar? Voor mij niet.. Ik zie Jol t eerlijk gezegd wel doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom zou VdV terugkomen naar Nederland? Hij kan naar veel clubs in Europa. Werder Bremen zou meer logisch zijn (als opvolger van Diego). En het is nog niet eens zeker dat hij weggaat bij Real Madrid.
Nee wegrotten op de bank bij Real Madrid welquote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Rejected het volgende:
VdV gaat echt niet naar Ajax hoor. Dat zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling en carrière.
rouleren. ze kunnen beiden toch max 20 matches volledig fit per seizoen spelenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef R-m-a het volgende:
Het zou geniaal zijn als Raffie terugkomt. Hebben nu alleen Aissati als goede nummer 10 in de selectie en dat is te weinig.
Maaaaar, stel VDV komt. Wat doen we dan met Aissati?
Gewoon alle 2 opstellen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef R-m-a het volgende:
Het zou geniaal zijn als Raffie terugkomt. Hebben nu alleen Aissati als goede nummer 10 in de selectie en dat is te weinig.
4-4-2 met allebei op het middenveldquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef R-m-a het volgende:
hoe zie je dat voor je? Enoh en gabri controlerend, isi en vdv vrij tussen de linies, en dario en saurez in de spits?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
4-4-2 met allebei op het middenveld
Van der Vaart iets dieper dan Aissati, omdat hij meer scorend vermogen heeft en Aissati vaak de pass voor de assist geeft. Controlerend inderdaad Gabri en Enoh.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:07 schreef s0k het volgende:
[..]
hoe zie je dat voor je? Enoh en gabri controlerend, isi en vdv vrij tussen de linies, en dario en saurez in de spits?
Of een ruit, maar dan moet je vdv of aissati op linkshalf zetten, hetgeen ik zeker niet zie zitten.
dat is natuurlijk het ideaal beeld, maar in het verleden heeft dat bij ajax al zovaak gefaald.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:14 schreef R-m-a het volgende:
Heb de oplossing al gevonden hoor.
Gewoon laten spelen zoals Barcelona het doet. Driemans middenveld met twee creatieve spelers. VDV en Aissati in de rol van Xavi & Iniesta en Gabri erbij als controleur.
Moet kunnen toch?
Ik zal bij 442 en Van der Vaart komt zo met het middenveld spelen:quote:Op maandag 1 juni 2009 00:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
4-4-2 met allebei op het middenveld
Nee, want Gabri is geen verdedigende middenvelder. Gabri is middelmaat.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:14 schreef R-m-a het volgende:
Heb de oplossing al gevonden hoor.
Gewoon laten spelen zoals Barcelona het doet. Driemans middenveld met twee creatieve spelers. VDV en Aissati in de rol van Xavi & Iniesta en Gabri erbij als controleur.
Moet kunnen toch?
Nep Ajaciedquote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat hij komt. Vind het een geweldig overschatte voetballer.
Gabri heeft zoals je in mijn opstelling ziet een basis plaats gekregen niet omdat het de beste voetballer is maar vanwege het ballans! En Ajax heeft op het middenveld een kaartenpakker nodig, kijk maar naar PSV daar doen Simons en vroeger Van Bommel het dus ook en met succes.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, want Gabri is geen verdedigende middenvelder. Gabri is middelmaat.
Ja, maar Gabri verzuipt in jouw opstelling. Hij mist het overzicht om in de as te spelen en een van zijn sterkste eigenschappen, zijn diepgang, wordt volledig aan banden gelegd door de tactische keuze om hem in de punt naar achteren op te stellen. Dan zie ik liever op die positie spelers in aanmerking komen zoals Enoh, Lindgren en van der Heijden.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:14 schreef Beachboy_45 het volgende:
Gabri heeft zoals je in mijn opstelling ziet een basis plaats gekregen niet omdat het de beste voetballer is maar vanwege het ballans! En Ajax heeft op het middenveld een kaartenpakker nodig, kijk maar naar PSV daar doen Simons en vroeger Van Bommel het dus ook en met succes.
Ik zie zijn vrouw eerder naar LOndon gaan kan ze goed winkelenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:23 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Enige wat ik kan verzinnen is dat zijn vrouw terug wil en dat hij terug wil naar Ajax.
Maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren.
Inderdaad, maar ik zie weinig andere spelers daarvoor in aanmerking komen. Wellicht ook Blind maar dan houdt het wel op.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:23 schreef s0k het volgende:
je hebt nogal een hoge pet op van jan-arie, maar die beste jongen heeft zichzelf nog helemaal niet bewezen.
Enoh vind ik te veel stomme gele kaarten pakken. En dat ik voor Gabri kies als kaartenpakker is uit ballans reden (Aissati speelt dan vrijer) te maken en NIET van wege zijn speelstijl. Van der Heijden vind ik goed maar te lief, maar kan in mijn ogen eerst bewijzen dat die kaarten kan pakken en ook kan zuigen op het middenveld om het ballans in het team te houden. Aangezien ik die bij Van der Heijden tot nu toe nog niet gezien heb kies ik dus voor ballans-voetbal. Lindgren het helaas Ajax niet verder kunnen bregen dus helaas Exit.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, maar Gabri verzuipt in jouw opstelling. Hij mist het overzicht om in de as te spelen en een van zijn sterkste eigenschappen, zijn diepgang, wordt volledig aan banden gelegd door de tactische keuze om hem in de punt naar achteren op te stellen. Dan zie ik liever op die positie spelers in aanmerking komen zoals Enoh, Lindgren en van der Heijden.
Enoh is een ruwe diamant, als Jol hem volgend jaar begint te slijpen dan staat er een wereldvoetballer op. Ik kan me de laatste middenvelder van Ajax niet herinneren die een groot voetballend vermogen koppelde aan fysieke kracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:26 schreef Beachboy_45 het volgende:
Enoh vind ik te veel stomme gele kaarten pakken. En dat ik voor Gabri kies als kaartenpakker is uit ballans reden (Aissati speelt dan vrijer) te maken en NIET van wege zijn speelstijl. Van der Heijden vind ik goed maar te lief, maar kan in mijn ogen eerst bewijzen dat die kaarten kan pakken en ook kan zuigen op het middenveld om het ballans in het team te houden. Aangezien ik die bij Van der Heijden tot nu toe nog niet gezien heb kies ik dus voor ballans-voetbal. Lindgren het helaas Ajax niet verder kunnen bregen dus helaas Exit.
Helemaal mee eens.Aisatti schat ik een stuk hoger in.quote:Op maandag 1 juni 2009 02:04 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat hij komt. Vind het een geweldig overschatte voetballer.
Ja 1 in 19 eredivisie duels is belachelijk veel, vooral voor een verdedigende middenvelderquote:Op maandag 1 juni 2009 02:26 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Enoh vind ik te veel stomme gele kaarten pakken. En dat ik voor Gabri kies als kaartenpakker is uit ballans reden (Aissati speelt dan vrijer) te maken en NIET van wege zijn speelstijl. Van der Heijden vind ik goed maar te lief, maar kan in mijn ogen eerst bewijzen dat die kaarten kan pakken en ook kan zuigen op het middenveld om het ballans in het team te houden. Aangezien ik die bij Van der Heijden tot nu toe nog niet gezien heb kies ik dus voor ballans-voetbal. Lindgren het helaas Ajax niet verder kunnen bregen dus helaas Exit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |