WHUTquote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Van der Vaart komt tekort voor het niveau van Ajax, wat mij betreft dus een nee.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Van der Vaart komt tekort voor het niveau van Ajax, wat mij betreft dus een nee.
Jij zit samen met natte bever aan de jonko's?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
Enige wat ik kan verzinnen is dat zijn vrouw terug wil en dat hij terug wil naar Ajax.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom zou VdV terugkomen naar Nederland? Hij kan naar veel clubs in Europa. Werder Bremen zou meer logisch zijn (als opvolger van Diego). En het is nog niet eens zeker dat hij weggaat bij Real Madrid.
Dat van Real is zo goed als zeker maar is t nou echt zo ondenkbaar? Voor mij niet.. Ik zie Jol t eerlijk gezegd wel doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:19 schreef Terreros85 het volgende:
Waarom zou VdV terugkomen naar Nederland? Hij kan naar veel clubs in Europa. Werder Bremen zou meer logisch zijn (als opvolger van Diego). En het is nog niet eens zeker dat hij weggaat bij Real Madrid.
Nee wegrotten op de bank bij Real Madrid welquote:Op maandag 1 juni 2009 00:50 schreef Rejected het volgende:
VdV gaat echt niet naar Ajax hoor. Dat zou ook niet goed zijn voor zijn ontwikkeling en carrière.
rouleren. ze kunnen beiden toch max 20 matches volledig fit per seizoen spelenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:54 schreef R-m-a het volgende:
Het zou geniaal zijn als Raffie terugkomt. Hebben nu alleen Aissati als goede nummer 10 in de selectie en dat is te weinig.
Maaaaar, stel VDV komt. Wat doen we dan met Aissati?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |