Ik doe toch niets...quote:
Niezo de nekharen omhoog doen... Ben niet in die stemming vandaag.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe toch niets...Ik vond de foto's wel
Ik ben lief... maar er niets over zeggen werkt voor mannen nou eenmaal nietquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik ken trouwens nog een geheimpje over Breathtaking.
Voor de liefhebbers:Het zou ieder geval je adem wegnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Gelukkig duurt vandaag nog maar acht minutenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo de nekharen omhoog doen... Ben niet in die stemming vandaag.
we doen nietsquote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niezo de nekharen omhoog doen... Ben niet in die stemming vandaag.
Net als Bootje.. Die maakt daar ondertussen zijn levenswerk vanquote:Op zondag 31 mei 2009 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe toch niets...Ik vond de foto's wel
Al goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Californium het volgende:
[..]
we doen nietswe brengen het onderwerp er alleen op.... en ze hoeft zoch toch nergens voor te schamen?
Mwah, kan me wel enigszins voorstellen dat ze 't niet leuk vindt. Paula ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef Californium het volgende:
[..]
we doen nietswe brengen het onderwerp er alleen op.... en ze hoeft zoch toch nergens voor te schamen?
quote:
Van nietsdoen of bepaald soort foto's bekijken?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als Bootje.. Die maakt daar ondertussen zijn levenswerk van
Handenarbeid.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van nietsdoen of bepaald soort foto's bekijken?
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb jij je al wel voorgesteld emimich?
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.
He wa ongezellug!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Niet nodig, ik verblijf hier maar tijdelijk en stel mijn anonimiteit op prijs en zulks.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Snap ik... echt.... En lief doen is een goed plan... dus ik zal mijn woorden inslikkenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, kan me wel enigszins voorstellen dat ze 't niet leuk vindt. Paula ook niet.
Nou, zullen we maar lief doen dan?
Net als een echte stagiair... Even een paar maanden "werken" en dan anomiem het pand verlatenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Cali sliktquote:Op zondag 31 mei 2009 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik... echt.... En lief doen is een goed plan... dus ik zal mijn woorden inslikken![]()
Opletten dat je niet stikt! Anders sterven je bacteriën een hongerdoodquote:Op zondag 31 mei 2009 23:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Snap ik... echt.... En lief doen is een goed plan... dus ik zal mijn woorden inslikken![]()
iddquote:
Goed plan....quote:Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Opletten dat je niet stikt! Anders sterven je bacteriën een hongerdood!
Dat antwoord hadden ze wel goed bij Lekker Slimquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat antwoord hadden ze wel goed bij Lekker Slim
Typisch hequote:Op zondag 31 mei 2009 23:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat antwoord hadden ze wel goed bij Lekker Slim
+1quote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Californium het volgende:
jah mensen! 23.00 uurmorgen vroeg vroeg op..... dus slapen
trusten
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Californium het volgende:
jah mensen! 23.00 uurmorgen vroeg vroeg op..... dus slapen
trusten
![]()
Den Haag ligt ongeveer hier.. en wijst in de regio Hamburg iets aanquote:Op maandag 1 juni 2009 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Typisch he. Zelf niet gezien though, vond 't na één aflevering wel genoeg.
Of toen ze Portugal moesten vinden.. toevallig hadden ze Spanje goed, dus ik dacht: wow, wtf.. dit gaat gewoon goedquote:Op maandag 1 juni 2009 00:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Den Haag ligt ongeveer hier.. en wijst in de regio Hamburg iets aanIk hou van leedvermaak, maar dit was gewoon niet om aan te zien.
Ah okéquote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is wel vaker iets drukker (geweest) Blijf vooral plakken!
En waar te wonen? Goedkoop? Aquamarijnstraat e.d.
Duur? Centrum/Oosterpoort.
Best relaxt? Ik denk Zeeheldenbuurt/Parkweg.
Blij dat ik kon helpen! En nee bedanktquote:Op zondag 31 mei 2009 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, alleen als mensen plaatjes van knaagdieren posten.
[..]
Brabant.
Haha oké, de KLB SC waar ik meestal rondhang is juist 's nachts bijzonder actief.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's nachts en in het weekend is het meestal vrij stilletjes. Doordeweeks, als ik er niet ben, is het hier een stuk drukker.
Daar heb ik toevallig toegang totquote:Op zondag 31 mei 2009 23:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarom reageer ik dan net op je in de KPD-SC?
Hij jaagt me wegquote:
Ik heb de toegang gekregen van een FA die mij er volwassen genoeg voor vond. Ik zie hier dus geen probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het zit wel in mijn relbloed om dat te doen, maar om de een of andere reden mogen de FA's me niet. Typisch geval van ''don't shoot the messenger''.
http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=447615&fromSearch=1quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah okéja ik zoek iets niet te duur, en dicht bij het Zernike.
Vrouwen.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:10 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb de toegang gekregen van een FA die mij er volwassen genoeg voor vond. Ik zie hier dus geen probleem.
Nee, een WO. Maar die zit wel op 't Zernike complexquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.kamernet.nl/dsp_h_o.php?RFRID=447615&fromSearch=1
Maar ga je dan een HBO studie doen?
Je bent gewoon jaloers omdat jij moest liegen over je leeftijd. Maar dat zeg ik toch ook niet tegen FA'squote:
Ow??quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, een WO. Maar die zit wel op 't Zernike complex!
Ja, gelukkig en gelukkig.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij moest liegen over je leeftijd. Maar dat zeg ik toch ook niet tegen FA'sniet dat ik bewijsmateriaal zou hebben maar toch.
Nou, blijkbaar nietquote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow??
Wist ik niet eens..
Ik hang ook altijd rond op het Zernike maar wist niet beter dan dat Natuur/scheikunde/wiskunde/sterrekunde (nerdshizzle) alleen maar op het Zernike zat...
Maar die kamers zijn gewoon ideaal
Rot op joh, ik háát hoogslapersquote:De kamer is gestoffeerd en heeft een hoogslaper.
Ik had meerdere mogelijkheden. Ik ben voor het 'isdatzo zuipt en leest verkeerd' geval gegaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
No shit.
Renesite snapt m'n garpje niet!!!!
Rot op johquote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet! Wel een erg goed gelegen kamer inderdaad
maar wat heb ik hier een hekel aan:
[..]
Rot op joh, ik háát hoogslapers!
Fail.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had meerdere mogelijkheden. Ik ben voor het 'isdatzo zuipt en leest verkeerd' geval gegaan.
Uhuh, ik heb al gereageerdquote:Op maandag 1 juni 2009 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rot op joh! Never nooit niet dat dan alles past.
Tho, voor dat geld heb je een toffe kamer in een studentenflat en je rampeneert gewoon die hoogslaper eruit.
Bed (twijfelaar bij voorkeur)quote:Op maandag 1 juni 2009 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb al gereageerden wat moet er allemaal in passen dan? Zo veel toch niet joh
!
Met een beetje creativiteit moet dat lukken hoop ikquote:Op maandag 1 juni 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bed (twijfelaar bij voorkeur)
Bank
Bureau
Kast
TV?
Gewoon op een stoel leggenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Met een beetje creativiteit moet dat lukken hoop ik! Wel balen dat deze kamer geen inbouwkast heeft.
Ik hou van inbouwkasten.
Lepeltje-lepeltjequote:
Do-oh!quote:Bank
quote:Bureau
Onder 't bed is toch óók ruimtequote:Kast
Op lage kast oid.quote:TV?
Kan ook jaquote:Op maandag 1 juni 2009 00:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon op een stoel leggen
Anyways.
* Renesite is ZzZzZz
Onder het bed is inderdaad ook ruimtequote:Op maandag 1 juni 2009 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lepeltje-lepeltje.
[..]
Do-oh!
[..].
[..]
Onder 't bed is toch óók ruimte.
[..]
Op lage kast oid.
Ónder het bed lepeltje-lepeltjequote:Op maandag 1 juni 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ook jaslaap lekker
![]()
!
[..]
Onder het bed is inderdaad ook ruimteen lepeltje lepeltje
!
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net als Bootje.. Die maakt daar ondertussen zijn levenswerk van
En dan nog roepen wij zijn goed in topografie..quote:Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of toen ze Portugal moesten vinden.. toevallig hadden ze Spanje goed, dus ik dacht: wow, wtf.. dit gaat gewoon goed!!
Maar toen was Afrika Portugal ofzo!
En Robbeneiland, dat is IJsland toch![]()
!
Hoe lang is de Chinese muur? Héééél langHoe lang? Nou, toch wel 2 kilometer
!
Of hoe lang duurt een kabinetsperiode? Twee weken!
En..
Of..
..
..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook een stuk gezien..quote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net Kapitein Rob en het geheim van professor Lupardi gekeken.
Bepaalde foto's zoeken van bepaalde usersquote:
Foto van BT gezien.. hehe.. Ook die van Pualaquote:Op maandag 1 juni 2009 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bepaalde foto's zoeken van bepaalde users
Hooi!quote:
handig voor de BBQ..quote:
BT is niet welkom en Puala komt niet..quote:
Waarom is BT niet welkomquote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
BT is niet welkom en Puala komt niet..
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woonquote:
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Bootje84 het volgende:
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woon
Sparen tot je hier een fatsoenlijke huis kan kopenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?
*eensquote:Op maandag 1 juni 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?
Ik heb het geld er niet voor, en nou nog niet echt bepaald wensen om al samen te gaan wonen met mijn vriendin. Daarnaast heeft zij de komende 5 jaar nog verplichtingen waar ze woontquote:Op maandag 1 juni 2009 13:02 schreef PieterBas het volgende:
Het is echt niet dat ik tot mijn 30ste bij mijn ouders wil blijven wonen, maar eerst een auto.. dan een vast contract krijgen en dan eens kijken hoe hoog mijn hypotheek wordt.
en een vriendin zou het natuurlijk makkelijker maken
mijn schema:quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het geld er niet voor, en nou nog niet echt bepaald wensen om al samen te gaan wonen met mijn vriendin. Daarnaast heeft zij de komende 5 jaar nog verplichtingen waar ze woont
Ik heb gewoon wel een schema hoe ik het wil doen..
- diploma halen
- vaste baan zoeken of half jaar Australië
- huis
- rijk worden
- gezinnetje maken
Al zal je net zien dat het zo totaal niet zal verlopen
Als dat zo zou zijn, waarom jank je dan zo wanneer iemand je gedrag triest vindt. Schijnbaar heeft het toch wel een impact en ik heb alle reden ertoe om je gedrag te bekritiseren. De droomwereld waarin je gedrag enkel en alleen beperkt blijft tot jezelf en iedereen kusjekopjekroelkroelt bestaat niet meer en heeft ook nooit bestaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?
Doodgaan staat ook ergens op de planningquote:
Jij hebt de reden om mijn gedrag te bekritiseren? FAIL. Je mag je mening hebben, maar je kan die mening in je reet stoppen. Ik kies er heel bewust voor om op deze manier mijn leven te leiden. Ik zorg dat ik genoeg geld heb, zodat ik in 1 klap op mezelf kan wonen in een mooi koophuis waar ik de komende 10+ jaar kan slijten. Mensen "beweren" dat je dan niet zelfstandig kan zijn en niet met geld om kan gaan.. Ik ben het levende feit dat dat wel kan. Ik kan best voor mezelf zorgen, een huishouden runnen en koken etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom jank je dan zo wanneer iemand je gedrag triest vindt. Schijnbaar heeft het toch wel een impact en ik heb alle reden ertoe om je gedrag te bekritiseren. De droomwereld waarin je gedrag enkel en alleen beperkt blijft tot jezelf en iedereen kusjekopjekroelkroelt bestaat niet meer en heeft ook nooit bestaan.
Frieslandquote:Op maandag 1 juni 2009 12:58 schreef PieterBas het volgende:
En als je hier iets onder de 1,2 ton zoekt.... dan kan je kiezen uit 18m2 of 92m2 aan op garageopslag
Ik ga niet 3 uur in de auto zitten naar mijn werkquote:
Als dat zo zou zijn, waarom wijt je dan een uitgebreide post aan mij?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
Jij hebt de reden om mijn gedrag te bekritiseren? FAIL. Je mag je mening hebben, maar je kan die mening in je reet stoppen. Ik kies er heel bewust voor om op deze manier mijn leven te leiden. Ik zorg dat ik genoeg geld heb, zodat ik in 1 klap op mezelf kan wonen in een mooi koophuis waar ik de komende 10+ jaar kan slijten. Mensen "beweren" dat je dan niet zelfstandig kan zijn en niet met geld om kan gaan.. Ik ben het levende feit dat dat wel kan. Ik kan best voor mezelf zorgen, een huishouden runnen en koken etc.
Waarom "moet" je dan op je 18e het huis uit? Om dichtbij school te wonen? Die is al dichtbij.. Om een "echte" studententijd te beleven? Kan ik vanaf huis ook wel. Dronken worden![]()
Ik heb geen enkele reden om uit huis te gaan. Dan mag iedereen er een andere mening op nahouden, maar uiteindelijk ben ik degene die staat achter zijn keuzes en zich niets laat opdringen door mensen die het beter denken te weten en die een "reden" hebben om mijn gedrag te bekritiseren![]()
Dat jij niet meer welkom bent thuis, kunnen wij niets aan doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom wijt je dan een uitgebreide post aan mij?![]()
Overigens heb ik niet beweerd dat je op je 18de je huis uit moet maar als je op je, laten we zeggen, 22ste nog thuis woont dan doe je mijns inziens wel iets fout, tenzij je een heel goed excuus hebt. De adolescentie is bedoeld als een periode waarin je op eigen benen kan gaan staan en nog onverschrokken en onbevreesd de hele wijde wereld in kan trekken in een staat van vrijwel volledige onafhankelijkheid. Gelet op je felle reactie denk ik dat je, op dit moment, dit soort zaken nog niet voldoende op waarde schat waardoor er precieuze tijd verloren gaat.
Let wel, je hoeft niets met mijn adviezen te doen maar ik vind dat ik de morele plicht heb om je te behoeden voor een mogelijk geremde ontwikkeling.
Waar maak je je druk om? Zelfde geldt voor bootje trouwensquote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom wijt je dan een uitgebreide post aan mij?![]()
Overigens heb ik niet beweerd dat je op je 18de je huis uit moet maar als je op je, laten we zeggen, 22ste nog thuis woont dan doe je mijns inziens wel iets fout, tenzij je een heel goed excuus hebt. De adolescentie is bedoeld als een periode waarin je op eigen benen kan gaan staan en nog onverschrokken en onbevreesd de hele wijde wereld in kan trekken in een staat van vrijwel volledige onafhankelijkheid. Gelet op je felle reactie denk ik dat je, op dit moment, dit soort zaken nog niet voldoende op waarde schat waardoor er precieuze tijd verloren gaat.
Let wel, je hoeft niets met mijn adviezen te doen maar ik vind dat ik de morele plicht heb om je te behoeden voor een mogelijk geremde ontwikkeling.
Oeh kut sorry, ik was eigenlijk al vergeten dat ik niet zo lief ben geweest tegen jequote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woon
Die morele plicht hè, die morele plicht. Ik voel me de hoeder van de weerloze schapen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
Waar maak je je druk om? Zelfde geldt voor bootje trouwens. Damn..
Volgens mij ben jij eerder zo'n schaap dat de kudde volgt ipv leidt.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die morele plicht hè, die morele plicht. Ik voel me de hoeder van de weerloze schapen.
Een onderbouwing is teveel gevraagd?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij ben jij eerder zo'n schaap dat de kudde volgt ipv leidt.
Het is weekend en veel te mooi weer hoor.quote:
Dat geloof ik bestquote:
Hoef je ook niet.. Ik heb mijzelf goed ontwikkeld tijdens het studeren in het buitenland... komt er ook nog een stukje cultuurverschil en taalbarrière bijquote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah en HBO.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weekend en veel te mooi weer hoor.Dan doe ik niet aan onderbouwingen.
Ongetwijfeld maar iets doet mij vermoeden dat zulke ervaring niet aanwezig is bij Bootje84.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:45 schreef PieterBas het volgende:
Hoef je ook niet.. Ik heb mijzelf goed ontwikkeld tijdens het studeren in het buitenland... komt er ook nog een stukje cultuurverschil en taalbarrière bij
Neuh, ik denk eerder aan een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die morele plicht hè, die morele plicht. Ik voel me de hoeder van de weerloze schapen.
Ah en WO en (V)MBOquote:
quote:
69% van de studenten wil naar het buitenland voor stage of studie.. 2% gaat uiteindelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 14:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar iets doet mij vermoeden dat zulke ervaring niet aanwezig is bij Bootje84.
Oh ja... LOI en NTIquote:Op maandag 1 juni 2009 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn studie heb ik doordeweeks gedaan hoor, niet in het weekend.
*Fixed.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
69% van de studenten zegt naar het buitenland te willen voor stage of studie.. 2% gaat uiteindelijk
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
69% van de studenten wil naar het buitenland voor stage of studie.. 2% gaat uiteindelijk
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ja... LOI en NTI
Die was ik namelijk ook vergeten :p
Schaap.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik hoorde ook bij die 69 %, maar ook bij die 98 % die uiteindelijk niet ging
Daarom doe ik dat nu eens niet met de rest mee een eigen 'huis' nemen.quote:
Misplaatst niet maar dat laatste zeker.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, ik denk eerder aan een misplaatst superioriteitsgevoel.
Van mijn jaar gingen er volgens 7 ook daadwerkelijk naar het buitenland.. Terwijl er iets van 150 man in de zaal zat (en stond).quote:Op maandag 1 juni 2009 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik hoorde ook bij die 69 %, maar ook bij die 98 % die uiteindelijk niet ging
Ik zeg niet dat je iets moet doen, ik heb geen gezag over jou. Ik geef enkel en alleen waarom het verstandig is om je in adolescentie het ouderlijk huis te verlaten vanwege je eigen ontwikkeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar leg maar eens uit waarom ik (en Bootje voor mijn part) uit huis zou moeten gaan, puur omdat iedereen het doet.Ik ben namelijk geen schaap dat de kudde volgt. Iets wat jij nog niet hebt bewezen hier...
Ik mis de onderbouwing.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Misplaatst niet maar dat laatste zeker.
waarom ontwikkel ik mijzelf dan niet thuis? Want je maakt mij niet wijs dat jij rond je 10de/13de al uit huis ging.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je iets moet doen, ik heb geen gezag over jou. Ik geef enkel en alleen waarom het verstandig is om je in adolescentie het ouderlijk huis te verlaten vanwege je eigen ontwikkeling.
Ho, ho, dat heb ik nooit gesteld. Wat ik wel zei, was dat het goed was voor je ontwikkeling om het ouderlijk huis uiterlijk rond je 20ste te verlaten. Vast blijven roesten in dezelfde routines lijkt me nou niet bepaald datgene wat nodig is voor het doorgaan van een persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom ontwikkel ik mijzelf dan niet thuis? Want je maakt mij niet wijs dat jij rond je 10de/13de al uit huis ging.
Ik hoef niet te onderbouwen waarom ik me superieur voel maar het is meer dan een gevoel.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
Ik mis de onderbouwing.
Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen.. Welke kieswijzer is dat eigenlijkquote:
jij hebt het toch steeds over je adolescentie. Aangezien die volgens de WHO van je 10de t/m 20ste loopt. Zou je dus voor je ontwikkleing dan al uit huis moeten gaan. Want daarna heeft het geen nut meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, dat heb ik nooit gesteld. Wat ik wel zei, was dat het goed was voor je ontwikkeling om het ouderlijk huis uiterlijk rond je 20ste te verlaten. Vast blijven roesten in dezelfde routines lijkt me nou niet bepaald datgene wat nodig is voor het doorgaan van een persoonlijke ontwikkeling.
Stem dan niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen.. Welke kieswijzer is dat eigenlijk
Tuurlijk wel, volgens jou is het namelijk geen misplaatst gevoel. Er moet toch een aanleiding zijn. Is het omdat jij wél op je 20e 'zelfstandig' woonde of is het iets anders?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hoef niet te onderbouwen waarom ik me superieur voel maar het is meer dan een gevoel.
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, ik denk eerder aan een misplaatst superioriteitsgevoel.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Misplaatst niet maar dat laatste zeker.
Dit is echt een meelijwekkende post. Meen je dit nou serieus?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
jij hebt het toch steeds over je adolescentie. Aangezien die volgens de WHO van je 10de t/m 20ste loopt. Zou je dus voor je ontwikkleing dan al uit huis moeten gaan. Want daarna heeft het geen nut meer.
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen.. Welke kieswijzer is dat eigenlijk
Ik ben net zo serieus als jij.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit is echt een meelijwekkende post. Meen je dit nou serieus?
Nou, volgens mij sloeg het superioriteitsgevoel meer op mijzelf vergeleken met de rest van de bende hier op FOK. Daar voel ik me inderdaad superieur aan, ik ben er rotsvast van overtuigd dat mijn intelligentie hoger ligt dan vrijwel alle posters. Over het algemeen is het niveau hier namelijk ronduit dramatisch en dat heeft weerslag op je eigenwaarde.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
Tuurlijk wel, volgens jou is het namelijk geen misplaatst gevoel. Er moet toch een aanleiding zijn. Is het omdat jij wél op je 20e 'zelfstandig' woonde of is het iets anders?
Ik ben meestal wel blij dat ik hier niet eens keer intelligent hoef te doen, dat doe ik op mijn werk wel. Daar betaalt mijn baas ook mij voor. Danny betaalt mij niet hier om intelligent te doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, volgens mij sloeg het superioriteitsgevoel meer op mijzelf vergeleken met de rest van de bende hier op FOK. Daar voel ik me inderdaad superieur aan, ik ben er rotsvast van overtuigd dat mijn intelligentie hoger ligt dan vrijwel alle posters. Over het algemeen is het niveau hier namelijk ronduit dramatisch en dat heeft weerslag op je eigenwaarde.
Dank uquote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.eenvandaag.nl/stemwijzereuropa/app/Europa/
En waarom probeer jij jezelf zo te bewijzen tegenover het 'inferieure gepeupel' hier op Fok? Wat maakt dat jou?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, volgens mij sloeg het superioriteitsgevoel meer op mijzelf vergeleken met de rest van de bende hier op FOK. Daar voel ik me inderdaad superieur aan, ik ben er rotsvast van overtuigd dat mijn intelligentie hoger ligt dan vrijwel alle posters. Over het algemeen is het niveau hier namelijk ronduit dramatisch en dat heeft weerslag op je eigenwaarde.
PVVquote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo liberaal ben ik ook weer niet...quote:
Ik snap niet wat jij nog hier doet in dit topic..? Het enige wat je doet, is een beetje opscheppen hoe jij beter bent dan anderen. Ik vind dat pas een fail. Mijn ouders en ik bepalen als enige wanneer ik het huis uit ga. Dat jij dat op je 18e of whatever welke leeftijd deed, good for you.het doet mij geen fuck wanneer jij wel niet het huis uitgegaan bent..quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom probeer jij jezelf zo te bewijzen tegenover het 'inferieure gepeupel' hier op Fok? Wat maakt dat jou?
Jij kent bootje niet, jij kent pieterbas niet, jij kent mij niet. En toch voel je je hier óók superieur. Dat blijkt in iedergeval uit je posts. Bedoeld of onbedoeld, het is wel zo. Wie ben jij om je waardeoordeel al klaar te hebben?
Partij voor de vrijheidquote:
Het was een reactie op emimich, met isdatzo als basis..quote:Op maandag 1 juni 2009 15:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een sociaal incapabele klootzak![]()
.
Ik krijg meteen trek in bruine bonensoepquote:Op maandag 1 juni 2009 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Isdatzo, nu ook als basis voor al uw soepen.
Mn pantoffels stinkenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:42 schreef Isdatzo het volgende:
Als je maar niet hier in 't topic komt lopen stinken.
Ik hoef mezelf niet te bewijzen en het is irrelevant wie ik ben of wie jullie zijn. Op FOK is er geen plaats voor nuance en is er niets mis mee te oordelen op basis van een paar posts. Want zelfs die enkele posts geven al een goede indicatie van de mogelijkheden van een user.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Isdatzo het volgende:
En waarom probeer jij jezelf zo te bewijzen tegenover het 'inferieure gepeupel' hier op Fok? Wat maakt dat jou?
Jij kent bootje niet, jij kent pieterbas niet, jij kent mij niet. En toch voel je je hier óók superieur. Dat blijkt in iedergeval uit je posts. Bedoeld of onbedoeld, het is wel zo. Wie ben jij om je waardeoordeel al klaar te hebben?
Als in: de kans bestaat dat mijn ouders me ooit het huis uit gaan trappen?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:33 schreef Bootje84 het volgende:
Ik snap niet wat jij nog hier doet in dit topic..? Het enige wat je doet, is een beetje opscheppen hoe jij beter bent dan anderen. Ik vind dat pas een fail. Mijn ouders en ik bepalen als enige wanneer ik het huis uit ga. Dat jij dat op je 18e of whatever welke leeftijd deed, good for you.het doet mij geen fuck wanneer jij wel niet het huis uitgegaan bent..
Verder mag je dan, volgens eigen zeggen, een hoger IQ dan de rest hier hebben, de sociale vaardigheden mis je totaal!![]()
Dan is dit de laatste reactie op jou van mij. Ik heb een vreselijke hekel aan kortzichtige mensen die denken dat ze mensen kénnen op basis van een paar posts. Ik spuug op je. Ik hoop je ook niet meer in het volgende topic tegen te komen..quote:Op maandag 1 juni 2009 15:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te bewijzen en het is irrelevant wie ik ben of wie jullie zijn. Op FOK is er geen plaats voor nuance en is er niets mis mee te oordelen op basis van een paar posts. Want zelfs die enkele posts geven al een goede indicatie van de mogelijkheden van een user.
Ik pretendeer helemaal niemand te kennen, je verdraait mijn woorden. Typerend dat je aangeeft dat je op me spuugt, zo'n absoluut gebrek aan waardigheid onderschrijft alleen maar mijn woorden.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
Dan is dit de laatste reactie op jou van mij. Ik heb een vreselijke hekel aan kortzichtige mensen die denken dat ze mensen kénnen op basis van een paar posts. Ik spuug op je. Ik hoop je ook niet meer in het volgende topic tegen te komen..
That doesn't keep you from trying.quote:
Op Fok is geen plaats voor nuance? Ahahahquote:en het is irrelevant wie ik ben of wie jullie zijn. Op FOK is er geen plaats voor nuance
Dat was het heel punt niet, maar prima. Twee vragen voor jou:quote:en is er niets mis mee te oordelen op basis van een paar posts. Want zelfs die enkele posts geven al een goede indicatie van de mogelijkheden van een user.
Ik was er gisteren en zaterdag niet, moet even wat inhalen hèquote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Daph_ het volgende:
Alweer een nieuwe?De SC gaat harder terwijl het buiten mooier weer wordt. Eh?
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan is dit de laatste reactie op jou van mij. Ik heb een vreselijke hekel aan kortzichtige mensen die denken dat ze mensen kénnen op basis van een paar posts. Ik spuug op je. Ik hoop je ook niet meer in het volgende topic tegen te komen..
Laptop + draadloos internet + tuinquote:Op maandag 1 juni 2009 15:58 schreef Daph_ het volgende:
Alweer een nieuwe?De SC gaat harder terwijl het buiten mooier weer wordt. Eh?
Te warm? Hier in Amsterdam is het heeeerlijkquote:Op maandag 1 juni 2009 15:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was er gisteren en zaterdag niet, moet even wat inhalen hè.
Overigens was het toen ook beter weer dan nu.. vind 't een beetje te warm eigenlijk.
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:03 schreef PieterBas het volgende:
Als ik vandaag niet aan mijn verdediging moest werken.. had ik nu op het strand gezeten
Hoe anderen mij hier beoordelen, laat me koud. Iedereen heeft namelijk recht op zijn, al dan niet belachelijke, mening.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
That doesn't keep you from trying.
Op Fok is geen plaats voor nuance? Ahahah. Waarom is er op Fok geen plaats voor nuance?
Dat was het heel punt niet, maar prima. Twee vragen voor jou:
1. Hoe denk je dat anderen jou hier beoordelen.
2. Nou, dan ben ik benieuwd hoe jij mij beoordeelt na die paar posts die je van mij gezien hebt.
Tuurlijk beoordeel je iemand na het zien van een paar posts, want vaak heb je niet meer om over te oordelen. Maar om daar dan zo stellig van overtuigd te zijn, dat zegt dan toch weer iets over jou. Sowieso kan je je natuurlijk afvragen of het beeld dat jij van een persoon op Fok hebt daadwerkelijk overeen komt met die persoon buiten Fok.
Dat jij iemands mening bestempelt als belachelijk, zegt natuurlijk wel weer iets over jouw kortzichtigheid.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe anderen mij hier beoordelen, laat me koud. Iedereen heeft namelijk recht op zijn, al dan niet belachelijke, mening.
Om even terug te keren naar de essentie: de individuele beoordeling van users doet in deze niet ter zake. Mijn redeneringen gingen namelijk over groepen users an sich, niet Henk of Piet van SES.
Presentatie schiet aardig op, maar de nervositeit begint toch een beetje op te zetten. Wat helemaal niet erg is. Vanmorgen in de tuin mijn scriptie nog eens goed doorgelezen en ingespeeld welke vragen mogelijk gesteld gaan worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]Succes! Schiet het een beetje op?
Ik ga deze week afdwingen dat ik mijn verdediging mag doen, morgen moet ik naar die Graftak toe. Ik heb haar tig keer geprobeerd te bellen om het over die afspraak te hebben, maar ze nam niet op en belde niet terug. Fijn.
Dat doe ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat jij iemands mening bestempelt als belachelijk, zegt natuurlijk wel weer iets over jouw kortzichtigheid.
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Te warm? Hier in Amsterdam is het heeeerlijk
Heb vanaf half 11 in mijn bikini in de tuin gezeten
Dan mag jij uitleggen hoezo dát de essentie is. Als ik me het goed herinner was de essentie óóit dat jij vond dat het beter was om rond je 20e uit huis te gaan. Daar gaat het al tijden niet meer over, maar jij wil terug naar de essentie. Prima. Dan mag jij uitleggen waarom jij denkt dat dat beter is.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoe anderen mij hier beoordelen, laat me koud. Iedereen heeft namelijk recht op zijn, al dan niet belachelijke, mening.
Om even terug te keren naar de essentie: de individuele beoordeling van users doet in deze niet ter zake. Mijn redeneringen gingen namelijk over groepen users an sich, niet Henk of Piet van SES.
quote:
uhm... jaquote:Op maandag 1 juni 2009 16:06 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heb je 'm morgen?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Presentatie schiet aardig op, maar de nervositeit begint toch een beetje op te zetten. Wat helemaal niet erg is. Vanmorgen in de tuin mijn scriptie nog eens goed doorgelezen en ingespeeld welke vragen mogelijk gesteld gaan worden.
Daarmee impliceer jij dat er (hier) ook mensen zijn met een belachelijke mening.quote:
Alsof er één essentie is en het woord 'essentie' op een manier uitgelegd kan worden. Voor zover er überhaupt ooit een discussie is ontstaan, in plaats van een uitwisseling van standpunten, dan is deze nogal in het slop geraakt. Het onvermogen om mijn argumenten simpelweg te begrijpen, is daar debet aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
Dan mag jij uitleggen hoezo dát de essentie is. Als ik me het goed herinner was de essentie óóit dat jij vond dat het beter was om rond je 20e uit huis te gaan. Daar gaat het al tijden niet meer over, maar jij wil terug naar de essentie. Prima. Dan mag jij uitleggen waarom jij denkt dat dat beter is.
Voor zo'n superieure user val je me toch vies tegen, maar dat laat je koud. Gelukkig.
Donderdagquote:
Ja, ik doelde dan ook op jóuw essentie (mede omdat jij toch niet inhoudelijk reageert op mijn posts). Maar als er iemand de plank volledig mis slaat qua reageren op argumentatie ben jij het wel. Ik heb je namelijk nog niet één keer inhoudelijk op mijn posts in zien gaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
Alsof er één essentie is en het woord 'essentie' op een manier uitgelegd kan worden. Voor zover er überhaupt ooit een discussie is ontstaan, in plaats van een uitwisseling van standpunten, dan is deze nogal in het slop geraakt. Het onvermogen om mijn argumenten simpelweg te begrijpen, is daar debet aan.
Dat hoeft dat helemaal niet te impliceren, daar 'al dan niet' niet aan hoeft te geven dat er daadwerkelijk users met een belachelijke meningen zijn. Wederom wordt in dat opzicht mijn post verdraaid en nogal vrij geïnterpreteerd.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:22 schreef Isdatzo het volgende:
Daarmee impliceer jij dat er (hier) ook mensen zijn met een belachelijke mening.
Dus dat heb je wel degelijk gezegd.
Niet dat ik vind dat er geen mensen meteen belachelijke mening rondlopen, maar daar gaat het niet over.
In een eerder stadium heb ik mijn standpunt al onderbouwd, mocht je daar daadwerkelijk oprecht in geïnteresseerd zijn dan verwijs ik je vrolijk naar mijn eerdere postings. Nu ziet het er eerder naar uit alsof je op een pathetische manier een punt probeert te maken, gelet op de opbouw van iedere post van je.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ik doelde dan ook op jóuw essentie (mede omdat jij toch niet inhoudelijk reageert op mijn posts). Maar als er iemand de plank volledig mis slaat qua reageren op argumentatie ben jij het wel. Ik heb je namelijk nog niet één keer inhoudelijk op mijn posts in zien gaan.
Op een simpele vraag om onderbouwing krijg ik bovenstaande reactie terug. Chapeau.
eerst zit je het te ontkennen, maar vervolgens geef je het wel toe.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
Wat uiteraard niet wegneemt dát er inderdaad users zijn met een belachelijke mening. Vaak zijn ze ook dom, dat lijkt me dan ook geen toeval.
Jawel, anders had je dat 'al dan niet' weg kunnen laten.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat hoeft dat helemaal niet te impliceren, daar 'al dan niet' niet aan hoeft te geven dat er daadwerkelijk users met een belachelijke meningen zijn.
Nee hoor.quote:Wederom wordt in dat opzicht mijn post verdraaid en nogal vrij geïnterpreteerd.
Ah succes alvast! Zal wel lukken toch? Hoe lang gaat je verdediging ongeveer duren?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Donderdag
Woensdag avond lekker sporten, dan ontspannen naar bed en dan om 9 uur 's-morgens verdedigen
Definieer dom.. Ik heb ook genoeg WO'ers domme opmerkingen horen maken..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat uiteraard niet wegneemt dát er inderdaad users zijn met een belachelijke mening. Vaak zijn ze ook dom, dat lijkt me dan ook geen toeval.
Hahaha, wat een HBO-mentaliteit.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
eerst zit je het te ontkennen, maar vervolgens geef je het wel toe.FAIL
Mijn verdediging mag max 15 minuten duren en kan 30 minuten vragen verwachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah succes alvast! Zal wel lukken toch? Hoe lang gaat je verdediging ongeveer duren?
Nee, je zei enkel dat het beter was voor je ontwikkeling om tijdens je adolescentie zelfstandig te gaan wonen. Waarom dat beter was heb ik nergens kunnen lezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:27 schreef Emimich het volgende:
[..]
In een eerder stadium heb ik mijn standpunt al onderbouwd, mocht je daar daadwerkelijk oprecht in geïnteresseerd zijn dan verwijs ik je vrolijk naar mijn eerdere postings. Nu ziet het er eerder naar uit alsof je op een pathetische manier een punt probeert te maken, gelet op de opbouw van iedere post van je.
Pfoe, vind zo'n bevraging altijd lastig. Zal wel loslopen, want ze laten je niet een verdediging doen als het niet zou halenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn verdediging mag max 15 minuten duren en kan 30 minuten vragen verwachten
Dat had gekund maar dat doet niet ter zake. Het punt is dat mijn formulering overeen komt met mijn uitleg en dat die zinsbouw zowel technisch als pragmatisch gezien volledig correct is.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:28 schreef Isdatzo het volgende:
Jawel, anders had je dat 'al dan niet' weg kunnen laten.
Vermaak.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:27 schreef Bootje84 het volgende:
Waarom reageren we nog op Emimich? Hij faalt in het flamen en zit alleen maar zijn superioriteit te verdedigen. Faalhaas 1e klasse...
Daarom, ik ga wel wat risico nemen met mijn invalshoek.. maar laat wel dan zien dat ik mijn onderzoek ook in een andere sector had kunnen doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pfoe, vind zo'n bevraging altijd lastig. Zal wel loslopen, want ze laten je niet een verdediging doen als het niet zou halen
Als je daadwerkelijk denkt dat de kaarten zo liggen, dan raad ik je aan om mijn posts eens te gaan herlezen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, je zei enkel dat het beter was voor je ontwikkeling om tijdens je adolescentie zelfstandig te gaan wonen. Waarom dat beter was heb ik nergens kunnen lezen.
Kijk, die sneer dan.. over 'pathetisch' gesproken. De ironie.
Nee hoor. Over verloedering van het universitair onderwijs gesprokenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat had gekund maar dat doet niet ter zake. Het punt is dat mijn formulering overeen komt met mijn uitleg en dat die zinsbouw zowel technisch als pragmatisch gezien volledig correct is.
Ja ik las wel iets over risico met je invalshoek in het vorige SC topic, maar heb het niet gelezen..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daarom, ik ga wel wat risico nemen met mijn invalshoek.. maar laat wel dan zien dat ik mijn onderzoek ook in een andere sector had kunnen doen.
True..quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk denkt dat de kaarten zo liggen, dan raad ik je aan om mijn posts eens te gaan herlezen.
Onderbouwing?quote:Overigens heb ik niet beweerd dat je op je 18de je huis uit moet maar als je op je, laten we zeggen, 22ste nog thuis woont dan doe je mijns inziens wel iets fout, tenzij je een heel goed excuus hebt. De adolescentie is bedoeld als een periode waarin je op eigen benen kan gaan staan en nog onverschrokken en onbevreesd de hele wijde wereld in kan trekken in een staat van vrijwel volledige onafhankelijkheid.
.
Ik begin er zelf vertrouwen in te krijgen. Ik weet dat ik het kan toepassen en verklaren, dus het moet gewoon goed komen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik las wel iets over risico met je invalshoek in het vorige SC topic, maar heb het niet gelezen..
Ah, het beruchte nee-argument, gebruikt zoals het een echte scholier betaamt.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:33 schreef Isdatzo het volgende:
Nee hoor. Over verloedering van het universitair onderwijs gesproken![]()
.
Mooi zoquote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik begin er zelf vertrouwen in te krijgen. Ik weet dat ik het kan toepassen en verklaren, dus het moet gewoon goed komen.
Ah, het beruchte scholier-argument, gebruikt zoals het een echte WO'er betaamt?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, het beruchte nee-argument, gebruikt zoals het een echte scholier betaamt.
Ik zie het verband niet echt tussen mijn post en de HBO-mentaliteit.quote:
Je zei zelf dat je X niet zei, terwijl dat wel zo was, vervolgens zeg je wel X.quote:Als ik in een later stadium X zeg, betekent niet dat ik een eerder stadium waarin ik beschuldigd werd van het zeggen van X geen X zei.
Eigenlijk spreekt dit voor zich maar dan nogmaals een uitleg voor de ongelovigen:quote:Op maandag 1 juni 2009 16:35 schreef Isdatzo het volgende:
Onderbouwing?
Ik wil er niet met de argumentatie van Luctor van doorgaan, maar:quote:Op maandag 1 juni 2009 16:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, wat een HBO-mentaliteit.Als ik in een later stadium X zeg, betekent niet dat ik een eerder stadium waarin ik beschuldigd werd van het zeggen van X geen X zei.
Je zei niet: "dat zei ik niet", maar "dat doe ik niet".quote:
Ik zei inderdaad dat ik X niet zei en dat klopte. Dat ik een later stadium X zeg, doet daar niets aan af. Probeer dat nou eens te begrijpen.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je zei zelf dat je X niet zei, terwijl dat wel zo was, vervolgens zeg je wel X.
Op dat moment klopte de inhoud van die post toch? Om 16:13 klopte de opmerking 'dat doe ik niet' perfect.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:45 schreef Isdatzo het volgende:
Je zei niet: "dat zei ik niet", maar "dat doe ik niet".
Dus je zegt eerst dat X onwaar is om daarna toch X te zeggen.
op het mbo en hbo ontplooi je niet?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daarnaast is er een sociale component. Zeker bij het studeren aan een Universiteit hoort een bepaalde verbondenheid met je mede-studenten en die ga je niet krijgen als je iedere dag om 5 uur de trein pakt en de weekenden lekker bij mammie en pappie op de bank zit. Het universitair onderwijs is er niet alleen om je kennis te vergroten maar ook om je mogelijkheden op ieder gebied te ontplooien.
Waarom moet dat per sé in de adolescentie gebeuren? Dát was de vraag.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk spreekt dit voor zich maar dan nogmaals een uitleg voor de ongelovigen:
Op een bepaalde leeftijd je huis verlaten heeft verscheidene voordelen. Ten eerste wordt er meer een beroep gedaan op je zelfredzaamheid, vanaf dat punt ben je opeens veel meer verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van je eigen leven. Opeens is het niet meer zo vanzelfsprekend dat het eten om 6 uur 's avonds klaar staat en dat je kledij gewassen is. Dit is het belangrijkste punt aangezien dit het startpunt geeft voor letterlijk een nieuw, zelfstandig leven.
Wie zegt dat als je bij ´mammie en pappie´ woont je iedere dag om 17.00 naar huis gaat? En zeker als je in de buurt van je studie woont kan je je medestudenten ook gewoon buiten je studie om zien. Geen enkel probleem hoor.quote:Daarnaast is er een sociale component. Zeker bij het studeren aan een Universiteit hoort een bepaalde verbondenheid met je mede-studenten en die ga je niet krijgen als je iedere dag om 5 uur de trein pakt en de weekenden lekker bij mammie en pappie op de bank zit. Het universitair onderwijs is er niet alleen om je kennis te vergroten maar ook om je mogelijkheden op ieder gebied te ontplooien.
Dat is voor falers.. duhquote:
Maar ik mis de onderbouwing waarom dat juist op die leeftijd goed is en niet op een latere leeftijd.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:44 schreef Emimich het volgende:
[..]
Eigenlijk spreekt dit voor zich maar dan nogmaals een uitleg voor de ongelovigen:
Op een bepaalde leeftijd je huis verlaten heeft verscheidene voordelen. Ten eerste wordt er meer een beroep gedaan op je zelfredzaamheid, vanaf dat punt ben je opeens veel meer verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van je eigen leven. Opeens is het niet meer zo vanzelfsprekend dat het eten om 6 uur 's avonds klaar staat en dat je kledij gewassen is. Dit is het belangrijkste punt aangezien dit het startpunt geeft voor letterlijk een nieuw, zelfstandig leven.
Daarnaast is er een sociale component. Zeker bij het studeren aan een Universiteit hoort een bepaalde verbondenheid met je mede-studenten en die ga je niet krijgen als je iedere dag om 5 uur de trein pakt en de weekenden lekker bij mammie en pappie op de bank zit. Het universitair onderwijs is er niet alleen om je kennis te vergroten maar ook om je mogelijkheden op ieder gebied te ontplooien.
Omdat de adolescentie de fase vormt waarin je definitief overgaat van kind naar volwassene, vooral in emotioneel opzicht maar dat spreekt voor zich. Niet meer dan logisch dat in dat tijdperk van je leven, waarin je daadwerkelijk volwassene wordt, ervoor kiest om letterlijk op eigen benen te gaan staan. Als je dan op je 24ste nog steeds thuis woont, dan klopt er mijns inziens iets niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
Waarom moet dat per sé in de adolescentie gebeuren? Dát was de vraag.
IBinnen 50 minuten ben ik Den Haag, Delft en Rotterdam... dus ik hoef echt niet om 5 uur reizen..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
Wie zegt dat als je bij ´mammie en pappie´ woont je iedere dag om 17.00 naar huis gaat? En zeker als je in de buurt van je studie woont kan je je medestudenten ook gewoon buiten je studie om zien. Geen enkel probleem hoor.
Het was een karikatuur van de werkelijkheid maar ik denk dat buiten kijf staat dat thuiswonende studenten minder contact hebben met hun mede-studenten dan uitwonende studenten.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:49 schreef Isdatzo het volgende:
Wie zegt dat als je bij ´mammie en pappie´ woont je iedere dag om 17.00 naar huis gaat? En zeker als je in de buurt van je studie woont kan je je medestudenten ook gewoon buiten je studie om zien. Geen enkel probleem hoor.
Bij deze doe ik de banaanvraag... Het is toch al bijna etenstijdquote:Op maandag 1 juni 2009 16:53 schreef The_Dean het volgende:
Kan iemand die universitaire over het paard getilde arrogante lul even uit dit topic verwijderen? Hij is irritant.
Dan ben ik een falerquote:
Is dit topic alleen voor MBO/HBO? Wordt stage zo strict geïnterpreteerd?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:53 schreef The_Dean het volgende:
Kan iemand die universitaire over het paard getilde arrogante lul even uit dit topic verwijderen? Hij is irritant.
Nee hoor, dit is gewoon een slowchat.. ongeacht men stagiair is of niet..quote:Op maandag 1 juni 2009 16:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Is dit topic alleen voor MBO/HBO? Wordt stage zo strict geïnterpreteerd?
Universiteit doen of jezelf tof vinden omdat je jezelf van universitair niveau vindt is iets anders.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee hoor, stage is stage.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, drogredenatiequote:Op maandag 1 juni 2009 16:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het was een karikatuur van de werkelijkheid maar ik denk dat buiten kijf staat dat thuiswonende studenten minder contact hebben met hun mede-studenten dan uitwonende studenten.
Misplaatst superioriteitsgevoel. Daar hadden we op de eerste pagina al overeenstemming over bereiktquote:Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Universiteit doen of jezelf tof vinden omdat je jezelf van universitair niveau vindt is iets anders.
Dat lapje tekst na 'mijn redenatie' heb ik helemaal niet bedacht. Dat verzin je ter plekke, wederom verdraai je mijn woorden.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, drogredenatie.
Het ene hoeft het ander niet uit te sluiten.
Jouw redenatie: je bent minder sociaal capabel als je lang thuis blijft wonen.
De werkelijkheid: minder sociaal capabele mensen blijven langer thuis wonen.
Inderdaad, het volgen van een universitair studie an sich is nog geen garantie dat je ook daadwerkelijk enige intelligentie bezit.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:56 schreef Florian_ het volgende:
Universiteit doen of jezelf tof vinden omdat je jezelf van universitair niveau vindt is iets anders.
Zelf een band plakken? Proleet die je d'r bent, dat laat je toch door een arbeider doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik ga even m'n band plakken, viel Spaß met Emimich gewenst.
Verzin ik het ter plekke of verdraai ik jouw woordenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat lapje tekst na 'mijn redenatie' heb ik helemaal niet bedacht. Dat verzin je ter plekke, wederom verdraai je mijn woorden.
Ban hem aub ff voordat je weggaat...?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik ga even m'n band plakken, viel Spaß met Emimich gewenst.
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:44 schreef Emimich het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
Ah, drogredenatie.
Het ene hoeft het ander niet uit te sluiten.
Jouw redenatie: je bent minder sociaal capabel als je lang thuis blijft wonen.
De werkelijkheid: minder sociaal capabele mensen blijven langer thuis wonen.
Allebei.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Isdatzo het volgende:
Verzin ik het ter plekke of verdraai ik jouw woorden.
.
Boo hoo, beter houd je je bezig met je boerderij in plaats van continu te flamen.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:04 schreef Bootje84 het volgende:
Ban hem aub ff voordat je weggaat...?
Oh wacht.. jouw redenatie moet dus zijn: als je thuis blijft wonen ontwikkel je je per definitie minder op sociaal gebied.quote:
Probeer na het plakken het nog een keer.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:06 schreef Isdatzo het volgende:
Oh wacht.. jouw redenatie moet dus zijn: als je thuis blijft wonen ontwikkel je je per definitie minder op sociaal gebied.
't Is goed met jouquote:Op maandag 1 juni 2009 17:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Probeer na het plakken het nog een keer.
Dat soort ongeschoold tuig weigert dienst op 2e pinksterdagquote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zelf een band plakken? Proleet die je d'r bent, dat laat je toch door een arbeider doen.
Je moet de economie wel stimulerenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zelf een band plakken? Proleet die je d'r bent, dat laat je toch door een arbeider doen.
Van de fietsenmaker.. Dat zijn natuurlijk de grootste afzetters. ¤12,5 uurloon en ¤50 voor een nieuwe binnen en buitenband.. maar dan wel van Schwalbe, want die zijn lekker duur..quote:Op maandag 1 juni 2009 17:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Door het zelf te doen.
Dan bescherm ik alleen m'n eigen economie.
Tot vandaag werd er in de SC nooit moeite over gedaan. Ik vind het ook een totaal nutteloze discussiequote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef Renesite het volgende:
**
Ik dacht dat het UNI/HBO/MBO geblêr allang voorbij wasOoit...
Het was... te mooi... om waar te zijn!!!
Dat is het ook. Ik heb me in ieder geval vandaag hier goed vermaakt.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:15 schreef PieterBas het volgende:
Tot vandaag werd er in de SC nooit moeite over gedaan. Ik vind het ook een totaal nutteloze discussie
Het ging puur om vermaak..quote:Op maandag 1 juni 2009 17:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ik heb me in ieder geval vandaag hier goed vermaakt.
Nou, wat een lolquote:
Alleen de een meer dan de ander.quote:Op maandag 1 juni 2009 18:31 schreef Californium het volgende:
Jah goed....kunnen we nu ophouden over MBO / HBO / WO gezeiken gewoon normaal doen
Iedereen is welkom....
En als ik zo terug lees.... ben jij degene die minder gewenst isquote:
Dat dus..quote:Op maandag 1 juni 2009 18:33 schreef Californium het volgende:
[..]
En als ik zo terug lees.... ben jij degene die minder gewenst is
Doe 't ook altijd zelf, 10 minuten werk en 't scheelt je klauwen met geld.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van de fietsenmaker.. Dat zijn natuurlijk de grootste afzetters. ¤12,5 uurloon en ¤50 voor een nieuwe binnen en buitenband.. maar dan wel van Schwalbe, want die zijn lekker duur..
Haai!quote:
zzup?quote:
Gaat goed. Nog even lekker aan het genieten van de avondzon. jij?quote:
High stakes poker kijkenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gaat goed. Nog even lekker aan het genieten van de avondzon. jij?
S3 episode 9 zijn we.. Heb nog 6 seizoenen te gaanquote:
jawel hoor. Ik ben nog even lekker van het avondzonnetje aan het genieten.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
Luctor
Niet van het mooie weer genieten nog even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |