En dan nog roepen wij zijn goed in topografie..quote:Op maandag 1 juni 2009 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of toen ze Portugal moesten vinden.. toevallig hadden ze Spanje goed, dus ik dacht: wow, wtf.. dit gaat gewoon goed!!
Maar toen was Afrika Portugal ofzo!
En Robbeneiland, dat is IJsland toch![]()
!
Hoe lang is de Chinese muur? Héééél langHoe lang? Nou, toch wel 2 kilometer
!
Of hoe lang duurt een kabinetsperiode? Twee weken!
En..
Of..
..
..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook een stuk gezien..quote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net Kapitein Rob en het geheim van professor Lupardi gekeken.
Bepaalde foto's zoeken van bepaalde usersquote:
Foto van BT gezien.. hehe.. Ook die van Pualaquote:Op maandag 1 juni 2009 12:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bepaalde foto's zoeken van bepaalde users
Hooi!quote:
handig voor de BBQ..quote:
BT is niet welkom en Puala komt niet..quote:
Waarom is BT niet welkomquote:Op maandag 1 juni 2009 12:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
BT is niet welkom en Puala komt niet..
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woonquote:
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Bootje84 het volgende:
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woon
Sparen tot je hier een fatsoenlijke huis kan kopenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat klopt toch gewoon? Wat wil je in godsnaam op je 24ste nog thuis bij papa en mama doen?
*eensquote:Op maandag 1 juni 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?
Ik heb het geld er niet voor, en nou nog niet echt bepaald wensen om al samen te gaan wonen met mijn vriendin. Daarnaast heeft zij de komende 5 jaar nog verplichtingen waar ze woontquote:Op maandag 1 juni 2009 13:02 schreef PieterBas het volgende:
Het is echt niet dat ik tot mijn 30ste bij mijn ouders wil blijven wonen, maar eerst een auto.. dan een vast contract krijgen en dan eens kijken hoe hoog mijn hypotheek wordt.
en een vriendin zou het natuurlijk makkelijker maken
mijn schema:quote:Op maandag 1 juni 2009 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb het geld er niet voor, en nou nog niet echt bepaald wensen om al samen te gaan wonen met mijn vriendin. Daarnaast heeft zij de komende 5 jaar nog verplichtingen waar ze woont
Ik heb gewoon wel een schema hoe ik het wil doen..
- diploma halen
- vaste baan zoeken of half jaar Australië
- huis
- rijk worden
- gezinnetje maken
Al zal je net zien dat het zo totaal niet zal verlopen
Als dat zo zou zijn, waarom jank je dan zo wanneer iemand je gedrag triest vindt. Schijnbaar heeft het toch wel een impact en ik heb alle reden ertoe om je gedrag te bekritiseren. De droomwereld waarin je gedrag enkel en alleen beperkt blijft tot jezelf en iedereen kusjekopjekroelkroelt bestaat niet meer en heeft ook nooit bestaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:51 schreef Bootje84 het volgende:
Wat heb jij ermee te maken hoe ik mijn leven leid? Als ik bepaal dat ik thuis wil wonen tot mn 30e en mijn ouders hebben hier geen problemen mee, what the fuck is your problem then?
Doodgaan staat ook ergens op de planningquote:
Jij hebt de reden om mijn gedrag te bekritiseren? FAIL. Je mag je mening hebben, maar je kan die mening in je reet stoppen. Ik kies er heel bewust voor om op deze manier mijn leven te leiden. Ik zorg dat ik genoeg geld heb, zodat ik in 1 klap op mezelf kan wonen in een mooi koophuis waar ik de komende 10+ jaar kan slijten. Mensen "beweren" dat je dan niet zelfstandig kan zijn en niet met geld om kan gaan.. Ik ben het levende feit dat dat wel kan. Ik kan best voor mezelf zorgen, een huishouden runnen en koken etc.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom jank je dan zo wanneer iemand je gedrag triest vindt. Schijnbaar heeft het toch wel een impact en ik heb alle reden ertoe om je gedrag te bekritiseren. De droomwereld waarin je gedrag enkel en alleen beperkt blijft tot jezelf en iedereen kusjekopjekroelkroelt bestaat niet meer en heeft ook nooit bestaan.
Frieslandquote:Op maandag 1 juni 2009 12:58 schreef PieterBas het volgende:
En als je hier iets onder de 1,2 ton zoekt.... dan kan je kiezen uit 18m2 of 92m2 aan op garageopslag
Ik ga niet 3 uur in de auto zitten naar mijn werkquote:
Als dat zo zou zijn, waarom wijt je dan een uitgebreide post aan mij?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:52 schreef Bootje84 het volgende:
Jij hebt de reden om mijn gedrag te bekritiseren? FAIL. Je mag je mening hebben, maar je kan die mening in je reet stoppen. Ik kies er heel bewust voor om op deze manier mijn leven te leiden. Ik zorg dat ik genoeg geld heb, zodat ik in 1 klap op mezelf kan wonen in een mooi koophuis waar ik de komende 10+ jaar kan slijten. Mensen "beweren" dat je dan niet zelfstandig kan zijn en niet met geld om kan gaan.. Ik ben het levende feit dat dat wel kan. Ik kan best voor mezelf zorgen, een huishouden runnen en koken etc.
Waarom "moet" je dan op je 18e het huis uit? Om dichtbij school te wonen? Die is al dichtbij.. Om een "echte" studententijd te beleven? Kan ik vanaf huis ook wel. Dronken worden![]()
Ik heb geen enkele reden om uit huis te gaan. Dan mag iedereen er een andere mening op nahouden, maar uiteindelijk ben ik degene die staat achter zijn keuzes en zich niets laat opdringen door mensen die het beter denken te weten en die een "reden" hebben om mijn gedrag te bekritiseren![]()
Dat jij niet meer welkom bent thuis, kunnen wij niets aan doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom wijt je dan een uitgebreide post aan mij?![]()
Overigens heb ik niet beweerd dat je op je 18de je huis uit moet maar als je op je, laten we zeggen, 22ste nog thuis woont dan doe je mijns inziens wel iets fout, tenzij je een heel goed excuus hebt. De adolescentie is bedoeld als een periode waarin je op eigen benen kan gaan staan en nog onverschrokken en onbevreesd de hele wijde wereld in kan trekken in een staat van vrijwel volledige onafhankelijkheid. Gelet op je felle reactie denk ik dat je, op dit moment, dit soort zaken nog niet voldoende op waarde schat waardoor er precieuze tijd verloren gaat.
Let wel, je hoeft niets met mijn adviezen te doen maar ik vind dat ik de morele plicht heb om je te behoeden voor een mogelijk geremde ontwikkeling.
Waar maak je je druk om? Zelfde geldt voor bootje trouwensquote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom wijt je dan een uitgebreide post aan mij?![]()
Overigens heb ik niet beweerd dat je op je 18de je huis uit moet maar als je op je, laten we zeggen, 22ste nog thuis woont dan doe je mijns inziens wel iets fout, tenzij je een heel goed excuus hebt. De adolescentie is bedoeld als een periode waarin je op eigen benen kan gaan staan en nog onverschrokken en onbevreesd de hele wijde wereld in kan trekken in een staat van vrijwel volledige onafhankelijkheid. Gelet op je felle reactie denk ik dat je, op dit moment, dit soort zaken nog niet voldoende op waarde schat waardoor er precieuze tijd verloren gaat.
Let wel, je hoeft niets met mijn adviezen te doen maar ik vind dat ik de morele plicht heb om je te behoeden voor een mogelijk geremde ontwikkeling.
Oeh kut sorry, ik was eigenlijk al vergeten dat ik niet zo lief ben geweest tegen jequote:Op maandag 1 juni 2009 12:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze hoort niet echt bij dit topic imo. En verder ben ik in haar ogen verschillende slechte dingen. Geen leven enzo omdat ik op mn 24e nog thuis woon
Die morele plicht hè, die morele plicht. Ik voel me de hoeder van de weerloze schapen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:31 schreef Isdatzo het volgende:
Waar maak je je druk om? Zelfde geldt voor bootje trouwens. Damn..
Volgens mij ben jij eerder zo'n schaap dat de kudde volgt ipv leidt.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die morele plicht hè, die morele plicht. Ik voel me de hoeder van de weerloze schapen.
Een onderbouwing is teveel gevraagd?quote:Op maandag 1 juni 2009 14:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij ben jij eerder zo'n schaap dat de kudde volgt ipv leidt.
Het is weekend en veel te mooi weer hoor.quote:
Dat geloof ik bestquote:
Hoef je ook niet.. Ik heb mijzelf goed ontwikkeld tijdens het studeren in het buitenland... komt er ook nog een stukje cultuurverschil en taalbarrière bijquote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah en HBO.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is weekend en veel te mooi weer hoor.Dan doe ik niet aan onderbouwingen.
Ongetwijfeld maar iets doet mij vermoeden dat zulke ervaring niet aanwezig is bij Bootje84.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:45 schreef PieterBas het volgende:
Hoef je ook niet.. Ik heb mijzelf goed ontwikkeld tijdens het studeren in het buitenland... komt er ook nog een stukje cultuurverschil en taalbarrière bij
Neuh, ik denk eerder aan een misplaatst superioriteitsgevoel.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die morele plicht hè, die morele plicht. Ik voel me de hoeder van de weerloze schapen.
Ah en WO en (V)MBOquote:
quote:
69% van de studenten wil naar het buitenland voor stage of studie.. 2% gaat uiteindelijkquote:Op maandag 1 juni 2009 14:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar iets doet mij vermoeden dat zulke ervaring niet aanwezig is bij Bootje84.
Oh ja... LOI en NTIquote:Op maandag 1 juni 2009 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn studie heb ik doordeweeks gedaan hoor, niet in het weekend.
*Fixed.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
69% van de studenten zegt naar het buitenland te willen voor stage of studie.. 2% gaat uiteindelijk
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
69% van de studenten wil naar het buitenland voor stage of studie.. 2% gaat uiteindelijk
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh ja... LOI en NTI
Die was ik namelijk ook vergeten :p
Schaap.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik hoorde ook bij die 69 %, maar ook bij die 98 % die uiteindelijk niet ging
Daarom doe ik dat nu eens niet met de rest mee een eigen 'huis' nemen.quote:
Misplaatst niet maar dat laatste zeker.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, ik denk eerder aan een misplaatst superioriteitsgevoel.
Van mijn jaar gingen er volgens 7 ook daadwerkelijk naar het buitenland.. Terwijl er iets van 150 man in de zaal zat (en stond).quote:Op maandag 1 juni 2009 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik hoorde ook bij die 69 %, maar ook bij die 98 % die uiteindelijk niet ging
Ik zeg niet dat je iets moet doen, ik heb geen gezag over jou. Ik geef enkel en alleen waarom het verstandig is om je in adolescentie het ouderlijk huis te verlaten vanwege je eigen ontwikkeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar leg maar eens uit waarom ik (en Bootje voor mijn part) uit huis zou moeten gaan, puur omdat iedereen het doet.Ik ben namelijk geen schaap dat de kudde volgt. Iets wat jij nog niet hebt bewezen hier...
Ik mis de onderbouwing.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Misplaatst niet maar dat laatste zeker.
waarom ontwikkel ik mijzelf dan niet thuis? Want je maakt mij niet wijs dat jij rond je 10de/13de al uit huis ging.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je iets moet doen, ik heb geen gezag over jou. Ik geef enkel en alleen waarom het verstandig is om je in adolescentie het ouderlijk huis te verlaten vanwege je eigen ontwikkeling.
Ho, ho, dat heb ik nooit gesteld. Wat ik wel zei, was dat het goed was voor je ontwikkeling om het ouderlijk huis uiterlijk rond je 20ste te verlaten. Vast blijven roesten in dezelfde routines lijkt me nou niet bepaald datgene wat nodig is voor het doorgaan van een persoonlijke ontwikkeling.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
waarom ontwikkel ik mijzelf dan niet thuis? Want je maakt mij niet wijs dat jij rond je 10de/13de al uit huis ging.
Ik hoef niet te onderbouwen waarom ik me superieur voel maar het is meer dan een gevoel.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef Isdatzo het volgende:
Ik mis de onderbouwing.
Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen.. Welke kieswijzer is dat eigenlijkquote:
jij hebt het toch steeds over je adolescentie. Aangezien die volgens de WHO van je 10de t/m 20ste loopt. Zou je dus voor je ontwikkleing dan al uit huis moeten gaan. Want daarna heeft het geen nut meer.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, dat heb ik nooit gesteld. Wat ik wel zei, was dat het goed was voor je ontwikkeling om het ouderlijk huis uiterlijk rond je 20ste te verlaten. Vast blijven roesten in dezelfde routines lijkt me nou niet bepaald datgene wat nodig is voor het doorgaan van een persoonlijke ontwikkeling.
Stem dan niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:12 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat ik moet gaan stemmen.. Welke kieswijzer is dat eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |