Ja, je kan er één in laten bouwen of een losse nemen.quote:
quote:
Mja, dat vind ik wel mooiquote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Die van mij zit helemaal netjes ingebouwd![]()
Dat is gedaan door het bedrijf waar ik 4 jaar gewerkt heb en die dingen ook heb ingebouwd
Ik ga zo bij mijn ouders op bezoek. Barbecueënquote:
Vriendin van mij heeft ook een losse, daarom wist ik het ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik wel mooi
Ik heb een losse, omdat ik te vaak van auto verwissel () en dan leek mij dat wel makkelijker.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Die van mij zit helemaal netjes ingebouwd![]()
Dat is gedaan door het bedrijf waar ik 4 jaar gewerkt heb en die dingen ook heb ingebouwd
Gezellig!quote:
Ook gezellig! En smakelijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga zo bij mijn ouders op bezoek. Barbecueën
Mijn ouders zijn weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha, goed onthoudenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft ook een losse, daarom wist ik het ook.Stond me bij dat er een papagaaitje op stond, dus. Link link.
Waarom wissel je zo vaak van auto danquote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik wel mooi
Ik heb een losse, omdat ik te vaak van auto verwissel () en dan leek mij dat wel makkelijker.
ik ga mijn ouders afbellen en met jou mee denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, prima toch.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom wissel je zo vaak van auto dan?
Ik heb trouwens afgesproken met een meisje van paiq
Ze is wel echt super mooi en woont vlakbij
De mijne ookquote:
Ehm.. Ja, dat had altijd wel een reden eigenlijk (beter/nieuwer/bladiebla), maar ik ben er nu even klaar mee hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die van mij zit een kleine 150km wegquote:
Ja geloof dat wanneer je het los koop iets van 129 euro was, met 50 euro montage ofzoietsquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bij ons zit het er ook standaard in kost maar een paar tientjes extra bij aanschaf van een nieuwe auto
heeft ze een boot?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb trouwens afgesproken met een meisje van paiq
Ze is wel echt super mooi en woont vlakbij
Eerste keer dat ik zoiets doequote:
Die snap ik niet...quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga mijn ouders afbellen en met jou mee denk ik
Kom je bij mij bbq'enquote:
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die van mij zit een kleine 150km weg
Die Duitse op die bootquote:Op zondag 31 mei 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die snap ik niet...
Geloof van niet trouwens
waar moet ik je ophalen?quote:
Ooh zoquote:
Me Pa zit in essen kom er net vandaanquote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
En dat zeg je nu pas!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
Denk dat mijn ouders dan even een partij raar staan te kijken. Gisteren de spullen van mijn ex uitgeruimd en de volgende dag al met een andere gozer aan komen zetten.quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
quote:één pas
Heb er maar 2. Denk dat mijne is omdat ik een baggertopic had geopend en andere geen idee.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Sinceria het volgende:
Die van mij zal wel betrekking hebben op offtopic gelul.
Nog wel in nederland of ook in buitenlandquote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn ouders wonen 138KM van mij vandaan
Tis in hoeverre je Friesland nog tot Nederland wil rekenenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wel in nederland of ook in buitenland
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tis in hoeverre je Friesland nog tot Nederland wil rekenen
Lang niet iedereenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is buitenland spreken een andere taal
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Pff, geen zin meer om verder te gaan met verslag. Maar ik moet.![]()
Gedachten dwalen alleen beetje af, grmbl grmbl.
Same here. Ja, afgewassen en de was gedaan.quote:
Working on it. Maar moet me er wel beetje op concentreren.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
aan de gang anders komt het niet op tijd af
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Working on it. Maar moet me er wel beetje op concentreren.
Heb 10 juni een tentamen en 15 juni een herkansing van de vorige (die had ik gemist, stupid mequote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb volgende week 2 examens moet nog hoop leren boeken zitten nog in tas
Hier ookquote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb volgende week 2 examens moet nog hoop leren boeken zitten nog in tas
Planning klinkt verstandig heb helaas teveel lessen gemist kan de helft niet volgen wat in het boek staatquote:Op zondag 31 mei 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb 10 juni een tentamen en 15 juni een herkansing van de vorige (die had ik gemist, stupid me). Voor die van 10 juni heb ik al een hele planning gemaakt.
Jaaaaaa ik heb ook 10 juniquote:Op zondag 31 mei 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb 10 juni een tentamen en 15 juni een herkansing van de vorige (die had ik gemist, stupid me). Voor die van 10 juni heb ik al een hele planning gemaakt.
Ik was wel bij elke les aanwezig maar ik had nog geen letter in het boek gelezen. Dus ik snapte niets wat er in de lessen werd besproken.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Planning klinkt verstandig heb helaas teveel lessen gemist kan de helft niet volgen wat in het boek staat
Kon er weinig aan doen dat ik lessen miste doe alles in de avond kreeg allemaal storingen door kon ik niet naar schoolquote:Op zondag 31 mei 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was wel bij elke les aanwezig maar ik had nog geen letter in het boek gelezen. Dus ik snapte niets wat er in de lessen werd besproken.Dat onthoud ik ook niet zo eigenlijk, lessen. Maar het een raar vak...alles m.b.t. onderzoek.
Dat is dan wel balen ja. Zullen de tentamens wel beetje lukken?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kon er weinig aan doen dat ik lessen miste doe alles in de avond kreeg allemaal storingen door kon ik niet naar school
Heb er wel vertrouwen in oefen tentamen gemaakt had een goed percentagequote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen ja. Zullen de tentamens wel beetje lukken?
Proeftoetsen enzo zijn wel relaxed. Heb daar ook nog een hele stapel van.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er wel vertrouwen in oefen tentamen gemaakt had een goed percentage
Bij een van de 2 studies zaten de verkeerde nieuwe aan gevraagd kreeg ze bij pas na het examenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Proeftoetsen enzo zijn wel relaxed. Heb daar ook nog een hele stapel van.
En het mooie weer.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
het lekkerste bij een BBQ vind ik de stokbroodjes, salades en sausjes.
Had ik gisteren allebei in essenquote:
quote:
Mama kookt vanavond.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
behalve als je in een tent zit.
Hm...ik zou aardappetjes kunnen schillen voor vanavond...En vleesje...maar de neiging om gewoon een Aviko zak te bakken is wel heeel verleidelijk.
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mama kookt vanavond.En we hebben gasten, dus 5 gangen.
T_S bladert door ze postquote:Op zondag 31 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mama kookt vanavond.En we hebben gasten, dus 5 gangen.
De zondagavond blues? Morgen ben je ook nog vrij!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.
Wat flauw van de post! Maar des te meer voor mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
T_S bladert door ze postgeen uitnodiging
De zondagblues ja. Ik probeer gezonder te eten en beetje af te vallen (want het begint nu wel op te vallen) maar vind moeilijk. Vanmiddag 2 boterhammen met kroketje genomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De zondagavond blues? Morgen ben je ook nog vrij!toch?
![]()
Kom je nu mee had best langs willen komen had wel voor je gekooktquote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.
Of je kan lekker een eind gaan fietsen of wandelen, in het avondzonnetje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
De zondagblues ja. Ik probeer gezonder te eten en beetje af te vallen (want het begint nu wel op te vallen) maar vind moeilijk. Vanmiddag 2 boterhammen met kroketje genomen.![]()
Dus kan compenseren door vanavond gezond te doen.
Geen vreemden binnenlaten hebben mijn ouders gezegd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom je nu mee had best langs willen komen had wel voor je gekookt![]()
Er is hier geen zonnetje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of je kan lekker een eind gaan fietsen of wandelen, in het avondzonnetje.
Je stageverslag?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is hier geen zonnetje.En endjes fietsen voelt nu als tijdverspilling omdat ik probeer vandaag mijn verslag nog af te schrijven.
Stel me eerst netjes voor ben dan geen vreemde meerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen vreemden binnenlaten hebben mijn ouders gezegd.
Nee, metareflectie van een soort stagebijeenkomsten van school. Methodische Werkbegeleiding. Daar heb ik per bijeenkomst reflecties moeten schrijven en nu met ik dat semester reflecteren.quote:
Sommige mensen blijven altijd vreemd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stel me eerst netjes voor ben dan geen vreemde meer
Oh pfff, beetje slap lullen dus? Of valt er nog wel wat zinnigs over te zeggen?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, metareflectie van een soort stagebijeenkomsten van school. Methodische Werkbegeleiding. Daar heb ik per bijeenkomst reflecties moeten schrijven en nu met ik dat semester reflecteren.Het scheelt dat het maximaal 3 A4tjes mag zijn.
Ik heb van Re een note gehad.. nadat ik zei dat ik altijd heel lief wasquote:Op zondag 31 mei 2009 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er maar 2. Denk dat mijne is omdat ik een baggertopic had geopend en andere geen idee.
Kan me niet herinneren dat ik nog een keer stout ben geweest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen gaat BBQ'enik ga wat bestellen, pizzaatje ofzo, ben vergeten iets in huis te halen, spar ik elek zondag open maarja niet op 1e pinksterdag natuurlijk
Veel slap geouwehoer en uit de duim zuigwerk. Ik probeer wel te voorkomen dat het nep gaat lijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh pfff, beetje slap lullen dus? Of valt er nog wel wat zinnigs over te zeggen?
Hij wist natuurlijk ook wel dat je loog.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb van Re een note gehad.. nadat ik zei dat ik altijd heel lief was
Hmm...McKroket.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel zin in een mcflurry, maar de mac is toch echt te ver weg
Woon ik toch wel fijn is maar 900meter naar de macquote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel zin in een mcflurry, maar de mac is toch echt te ver weg
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk ook wel dat je loog.
Ik heb er 0 en ik lul ook genoeg offtopicquote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
[..]
Hoeveel heb jij er dan?
Die van mij zal wel betrekking hebben op offtopic gelul.
Daar zou ik niet blij van worden. Ach ga toch al nooit naar de mac, dus dat scheeltquote:Op zondag 31 mei 2009 17:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Woon ik toch wel fijn is maar 900meter naar de mac
Die heb je dan vast omgekocht!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
Vraag Bengel maar.. die weet dat ik heel lief ben!!
Ik ook zelden. 3 keer in een jaar, nog geeneens misschien.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zou ik niet blij van worden. Ach ga toch al nooit naar de mac, dus dat scheelt
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zou ik niet blij van worden. Ach ga toch al nooit naar de mac, dus dat scheelt
Dat dus.. en ik heb die ransbakken nu niet op 900 meter afstandquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook zelden. 3 keer in een jaar, nog geeneens misschien.
leuk voor jequote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit in een rustige woonwijk maar ben binnen 10min in centrum
Bij mij ook. In Goes is dichtsbijzijnde en dat is buiten het centrum.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat dus.. en ik heb die ransbakken nu niet op 900 meter afstand![]()
Wat heerlijk dat die mac ver weg is
nu ben ik ook nog eens een makkelijk slachtofferquote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, ben in een pest bui. Je bent een te makkelijk slachtoffer.
Nu begin jij over oude opa'tjes! Niet mijn schuld.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nu ben ik ook nog eens een makkelijk slachtoffer
als je nog begint over oude opaatjes die ik versier dan ga ik slaan hoor!
Ooo lekkerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef halfbearad het volgende:
Zo, mn auto is ook weer schoon.
Vanavond lekker uit eten.
Niet naar de EHL geweest?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef halfbearad het volgende:
Zo, mn auto is ook weer schoon.
Vanavond lekker uit eten.
ik zeg dat jij er niet over moet beginnen.. dus pas opquote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu begin jij over oude opa'tjes! Niet mijn schuld.![]()
Btw, sommige zijn met hun 40e al opa dus pas op he.
Maar hoe kan ik er nu over beginnen als jij al begint? Je kan niet met zn 2e erover beginnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik zeg dat jij er niet over moet beginnen.. dus pas op
ga jij daar maar eens diep over nadenkenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik er nu over beginnen als jij al begint? Je kan niet met zn 2e erover beginnen.
Als je blieft de link http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=mcdonalds&mrt=yp&sll=52.395139,5.281184&sspn=0.007712,0.022745&ie=UTF8&ll=52.395139,5.279338&spn=0.007712,0.022745&z=16&iwloc=Aquote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
leuk voor je
ik mis even de link naar de mac
Dat is ook wel een idee om te etenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk bladert door pizzafoldertje
Ik ga NIET koken vandaag
..................................................................................quote:Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga jij daar maar eens diep over nadenken
Hahaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik er nu over beginnen als jij al begint? Je kan niet met zn 2e erover beginnen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je blieft de link http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=mcdonalds&mrt=yp&sll=52.395139,5.281184&sspn=0.007712,0.022745&ie=UTF8&ll=52.395139,5.279338&spn=0.007712,0.022745&z=16&iwloc=A
Een pizzafoldertje?quote:
Nee, maar wel af en aan op TV gezien. Woei bloemendaal!quote:
en blijf nadenken en nadenken en dan spreek ik je morgen wel weerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
..................................................................................
* vencodark denkt diep na.
Je ging toch naar Zeeland?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, maar wel af en aan op TV gezien. Woei bloemendaal!
Nee, vandaag was klusjesdag. Lekker buiten schoongemaakt.
Ga je nu al weg?!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en blijf nadenken en nadenken en dan spreek ik je morgen wel weer
toch maar wat zout over de folder heen strooien?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Door de ultieme mate van flauwheid, moet ik er toch om lachen.
Goed idee toch wel... nu alleen nog uit al die pizza's en schotels een keuze maken... moeilijk moeilijkquote:
quote:
Nee, das niet gezond.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
toch maar wat zout over de folder heen strooien?
Hihi. Ik zal zo ook eens de folder zoeken. Ik heb alleen geen zin om er om te gaanquote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Goed idee toch wel... nu alleen nog uit al die pizza's en schotels een keuze maken... moeilijk moeilijk
ik laat jou lekker alleen met je gedachten .. aardig toch?quote:
Sorry, ben een beetje flauw vandaag, komt waarschijnlijk omdat mn hersens liever nog in bed hadden gelegen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef vencodark het volgende:
Door de ultieme mate van flauwheid, moet ik er toch om lachen.
krijg je wel dorst van.. en drink je meerquote:
Foldertje heb je toch niet nodig gewoon ff online kijken http://www.alcapones.nl/quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Ik zal zo ook eens de folder zoeken. Ik heb alleen geen zin om er om te gaan
ik kan het ook wel laten bezorgen, maar dan kunnen ze ons vaak niet vinden![]()
Maar je hebt gelijk. Ik loop zo nog ff naar het strand om de dag af te maken. Misschien ff vliegeren.quote:
Nee, want dan ga ik teveel nadenken en dan dwaal ik af en kan ik mijn reflectie niet schrijven, haal ik mijn deadline niet, krijg ik op mijn donder, wordt ik depressief, blijf ik thuis, ga ik nog meer nadenken en kom ik tot vreselijke conclusies!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik laat jou lekker alleen met je gedachten .. aardig toch?
Punt! Maar dan moet ik ook steeds naar het toilet.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
krijg je wel dorst van.. en drink je meer
Dat hebben wij hier niet hoor, mag blij zijn dat er een shoarma/pizzaboer zitquote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Foldertje heb je toch niet nodig gewoon ff online kijken http://www.alcapones.nl/
Beetje jammer dat het weer hier bagger is, want anders had ik wel even richting Zeeland gereden. Even uitwaaienquote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar je hebt gelijk. Ik loop zo nog ff naar het strand om de dag af te maken. Misschien ff vliegeren.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Foldertje heb je toch niet nodig gewoon ff online kijken http://www.alcapones.nl/
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier niet hoor, mag blij zijn dat er een shoarma/pizzaboer zit
Zeeland.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het weer hier bagger is, want anders had ik wel even richting Zeeland gereden. Even uitwaaien
Zal ik die 100 slaappillen maar via de koerier verzenden?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want dan ga ik teveel nadenken en dan dwaal ik af en kan ik mijn reflectie niet schrijven, haal ik mijn deadline niet, krijg ik op mijn donder, wordt ik depressief, blijf ik thuis, ga ik nog meer nadenken en kom ik tot vreselijke conclusies!![]()
Hehequote:
Hier schijnt nu wel lekker de zon, zit zelfs een poging te wagen om mijn benen bruin rood te laten wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef automatic_ het volgende:
Beetje jammer dat het weer hier bagger is, want anders had ik wel even richting Zeeland gereden. Even uitwaaien
Ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik die 100 slaappillen maar via de koerier verzenden?
Moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier niet hoor, mag blij zijn dat er een shoarma/pizzaboer zit
Mwa, de zon schijnt een beetje maar het is ook aardig bewolkt. Beetje saai weer.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Is het daar wel lekker weer dan?
komt goedquote:
* Jannuk steekt een middelvinger opquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Moet je ook niet in zo'n uithoek gaan wonen
Wowquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hier schijnt nu wel lekker de zon, zit zelfs een poging te wagen om mijn benen bruin rood te laten worden
Mjaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, de zon schijnt een beetje maar het is ook aardig bewolkt. Beetje saai weer.
Vandaag toch wel nuttig geweest. Ruim 2 uur geleerd (vreselijk hoofdstuk, tering) en 3 pagina's reflectie geschreven en opgeruimd.quote:
nou kijk aan, dan had je die kroketten wel verdient..quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vandaag toch wel nuttig geweest. Ruim 2 uur geleerd (vreselijk hoofdstuk, tering) en 3 pagina's reflectie geschreven en opgeruimd.
Het is zeer goed te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe
Is het daar wel lekker weer dan?
Stuur even een beetje deze kant opquote:
Slapen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nou kijk aan, dan had je die kroketten wel verdient..
en ik wil nu slapen
Join the clubquote:Op zondag 31 mei 2009 17:34 schreef Kluts het volgende:
FF de hond uitgelaten en met mezelf afgesproken dat ik een pizza ga bestellen vanavond.
iedereen aan de pizzaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:34 schreef Kluts het volgende:
FF de hond uitgelaten en met mezelf afgesproken dat ik een pizza ga bestellen vanavond.
Ultiem zondagsvoedsel voor brakke mensen.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ultiem zondagsvoedsel voor brakke mensen.
Ik ben niet brakquote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ultiem zondagsvoedsel voor brakke mensen.
Dagje in de antwerpse zoo dagje efteling ben dood opquote:
Ik wel.quote:
Dat is wel superrelaxt aan domino'squote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef dawg het volgende:
Dank u wel
Uw bestelling is verstuurd naar Domino's Pizza Helmond en zal op het door u gewenste tijdstip bezorgd worden!
Het Domino's Online Bestel Systeem wordt continue in de gaten gehouden, u hoeft zich dus geen zorgen te maken over de verwerking van de order. Als u dit leest is uw bestelling geslaagd en kunt u ons spoedig aan de deur verwachten.
Rest ons u te bedanken voor uw vertrouwen in Domino's.
Eet smakelijk!
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef dawg het volgende:
Dank u wel
Uw bestelling is verstuurd naar Domino's Pizza Helmond en zal op het door u gewenste tijdstip bezorgd worden!
Het Domino's Online Bestel Systeem wordt continue in de gaten gehouden, u hoeft zich dus geen zorgen te maken over de verwerking van de order. Als u dit leest is uw bestelling geslaagd en kunt u ons spoedig aan de deur verwachten.
Rest ons u te bedanken voor uw vertrouwen in Domino's.
Eet smakelijk!
Kennen jullie thuisbezorgd dan niet ?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat is wel superrelaxt aan domino's.
Nie, ik ga zo naar Square Culinair!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Haha, een goede TT voor het volgende topic:
[Singles] eten massaal pizza
Nogal. Stoned, dan bestel ik liever online.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat is wel superrelaxt aan domino's.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:43 schreef Kluts het volgende:
Maar ik ga niet voor Domino's.
Italiaanse pizza.
Alleen dan moet ik bellen en daar moet ik nog even energie voor verzamelen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Nogal. Stoned, dan bestel ik liever online.
Begin nu te twijfelen pizza of chineesquote:Op zondag 31 mei 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
Een bak Bami pangang zou er ook wel ingaan trouwens.
Jaaa das geheel aan jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen pizza of chinees
Chinees wordt hier niet bezorgd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen pizza of chinees
Teveel keus Argetijn is ook wel lekker of gewoon de snackbarquote:
Shoarma pizzaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een taco pizza
Sophia Loren Speciaal, met bolognese sausquote:
Iew, een oude pizza!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Sophia Loren Speciaal, met bolognese saus
Yeps, een oud wijf op de pizzaquote:
Die ken ik niet, hahaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Sophia Loren Speciaal, met bolognese saus
Bij mij ook 3 kwartierquote:
* Jannuk pakt foldertje erbijquote:
Joh! Gaafquote:
quote:
Oke... Smakelijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk pakt foldertje erbij
Pizza Calzone Sophia Loren Speciaal
Gevuld met: tomaat, ham, kaas, salami, paprika, ui, champignons, gorgonzola. Bij deze pizza krijgt u een bakje bolognese saus
Poe goed bezig heb nog andijvie liggen heb geen de kracht niet meer voor om te kokenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark gaat ondertussen aardappeltjes bakken.![]()
Nee, dat is van de baan.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ging jij niet met je exvriendin verder?
* vencodark gaat ondertussen aardappeltjes bakken.![]()
Sja, Domino's he.quote:
Krijg je geen korting ofzo als ze te laat zijnquote:
Net op tijd. Adios.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Krijg je geen korting ofzo als ze te laat zijn
Eet smakelijkquote:
Ga je zo'n eind weg heb je nog geen zonquote:
quote:
Hád wel zon, mja, dit weer is gewoon flink balenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ga je zo'n eind weg heb je nog geen zon
Da's pech. Hopelijk word het snel beter.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hád wel zon, mja, dit weer is gewoon flink balen
Kom je toch hier naar toequote:
Geen idee. Heb net Pineapple express gehuurd op blu-ray en heb nog een zooi Hd films op m,n hardisk staan, want op tv is bijna nooit iets leuks.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Kluts het volgende:
Lekker pizza gegeten.
Komt er vanavond nog iets leuks op tv?
http://www.tvgids.nl/primetimequote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Kluts het volgende:
Lekker pizza gegeten.
Komt er vanavond nog iets leuks op tv?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:47 schreef Jannuk het volgende:
ik ben zo blij met mn laptoppie!!![]()
![]()
Heb alleen nog geen naampje voor um bedacht
Daar voor hebben we videolandquote:
Ik geef altijd alles namen... is een ernstig gevolg van mijn prettig-gestoord-zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
naampje heet toch al laptoppie
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik geef altijd alles namen... is een ernstig gevolg van mijn prettig-gestoord-zijn
Wilde um al Thrustje noemen... mja, toch maar niet danquote:Op zondag 31 mei 2009 18:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
zolang je het maar niet naar mij vernoemt
Usenet is altijd nog de voordeligste videotheek.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar voor hebben we videoland
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Usenet is altijd nog de voordeligste videotheek.
Foejonghai met bamipang en een rijst menu voor yourie waar ik de helft van heb gegeten was een beetje veelquote:
ik had tomatensoep en een 1persoonsmenu met rundvlees in tomatensaus, 2 sateetjes, nasi en een salade, en kroepoek en een sinasquote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Foejonghai met bamipang en een rijst menu voor yourie waar ik de helft van heb gegeten was een beetje veel
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Kluts het volgende:
Gaat iemand hier nog naar Awake volgende maand?
Je nieuwe user icon is toch van Pulp Fiction !?quote:
Awakenings? Dance?quote:
Jup.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je nieuwe user icon is toch van Pulp Fiction !?
Ook lekker jammer dat meneer een zaksnoep had verorberd van middag kon een hoop weggooienquote:Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had tomatensoep en een 1persoonsmenu met rundvlees in tomatensaus, 2 sateetjes, nasi en een salade, en kroepoek en een sinas
oh is dat hetquote:
Goede avond koffiequote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Och mensen ik heb weer eens geslapen
wat een luie zondag
koffie? moet er niet aan denkenquote:
quote:
Is een biertje ook goed?quote:
quote:
Hoi Thrustquote:
sorry, ook geen smaakjes voor mijquote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
thee dan maar heb nog wel apart smaakje
Is ook een goed ideequote:
Heb nog wel wat rijst met een soort van aardappel kroketjesquote:Op zondag 31 mei 2009 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry, ook geen smaakjes voor mij
sowieso geen drinken nu
Hoi Jannukquote:Op zondag 31 mei 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
Hoi Tijn en de anderen die ik niet heb binnen zien/horen komen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
Hoi Tijn en de anderen die ik niet heb binnen zien/horen komen.
Yeps, ben bijna de hele dag braaf geweest. Wel even met de hond door de polder gefietst, had ik beter niet kunnen doen, mja, die hond wil ook wat.quote:
Doe ik nooitquote:Op zondag 31 mei 2009 19:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
zit je weer niet op te letten
Soort van aardappelkroketjes? dat klinkt als ies dat je niet met rijst eet.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb nog wel wat rijst met een soort van aardappel kroketjes
Ruilen?quote:
Tsja je moet wat als je een hond hebt. Die heeft natuurlijk ook aandacht nodig.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ben bijna de hele dag braaf geweest. Wel even met de hond door de polder gefietst, had ik beter niet kunnen doen, mja, die hond wil ook wat.
Dat doet niemand hier.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soort van aardappelkroketjes? dat klinkt als ies dat je niet met rijst eet.
ik ga voor de lasagne of pasta vandaag of gewoon geen avondeten
Doe als de verstandige helft van [singles], bestel een pizza ofzoquote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Soort van aardappelkroketjes? dat klinkt als ies dat je niet met rijst eet.
ik ga voor de lasagne of pasta vandaag of gewoon geen avondeten
*geeft knuffel*quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Dacht bijna met mijn verslag klaar te zijn. Moet ik potverdrie nog leerdoelen allemaal gaan formuleren, hierop reflecteren en evalueren + plan van aanpak en die klote shit!![]()
* vencodark vloekt nog ff door.
en dat wil je aan mij geven? een kindermenu?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie het ook voor eerst was een kindermenu
ik 'lust' (lees= eet nooit) pizza'squote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doe als de verstandige helft van [singles], bestel een pizza ofzo
Vervelend.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Dacht bijna met mijn verslag klaar te zijn. Moet ik potverdrie nog leerdoelen allemaal gaan formuleren, hierop reflecteren en evalueren + plan van aanpak en die klote shit!![]()
Of ga bij je ouders eten.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doe als de verstandige helft van [singles], bestel een pizza ofzo
mss een domme vraag maar jij zit toch in een rolstoel hoe kan je dan fietsenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ben bijna de hele dag braaf geweest. Wel even met de hond door de polder gefietst, had ik beter niet kunnen doen, mja, die hond wil ook wat.
* Jannuk geeft vencodark een dikke knuffelquote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
Ruilen?![]()
Ik kan me niet ontspannen, daarom ben ik nu gestressed!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend.![]()
Dan ga je nu toch even onspannenDat heb je wel verdiend.
Ik heb een driewielerquote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
mss een domme vraag maar jij zit toch in een rolstoel hoe kan je dan fietsen
Er zijn fietsen waar je kan trappen met je armen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
mss een domme vraag maar jij zit toch in een rolstoel hoe kan je dan fietsen
Dan ben jij hier op de goeie plaats. Dus houd jij vooral niet in.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan me niet ontspannen, daarom ben ik nu gestressed!![]()
Grmbl. Daarom kom ik hier ff mopperen, dan kan ik het ergens kwijt.
Dankje.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
daar word je niet vrolijk van![]()
Die heb ik ook, maar die staat te verstoffen onder de spinnewebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn fietsen waar je kan trappen met je armen.
Ze willen weten of je het snapt wat je geleerd hebt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Ik wordt er echt chaggie van. Ik zit toch niet meer op 1 of ander kut schooltje waar je overal leerdoelen voor moet hebben.
Stom, stom stom.
Waarom altijd die leerdoelen...moet ik perfect worden ofzo?
![]()
Oke, dus je fiets nog op de gewonen manier.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die staat te verstoffen onder de spinnewebben
Nee hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[quote]Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
Sorry moet ik wat anders voor je koken dan
blijkbaar zit je wel op zo'n school. En perfect worden is kewlquote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Ik wordt er echt chaggie van. Ik zit toch niet meer op 1 of ander kut schooltje waar je overal leerdoelen voor moet hebben.
Stom, stom stom.
Waarom altijd die leerdoelen...moet ik perfect worden ofzo?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |