Mama kookt vanavond.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
behalve als je in een tent zit.
Hm...ik zou aardappetjes kunnen schillen voor vanavond...En vleesje...maar de neiging om gewoon een Aviko zak te bakken is wel heeel verleidelijk.
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mama kookt vanavond.En we hebben gasten, dus 5 gangen.
T_S bladert door ze postquote:Op zondag 31 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mama kookt vanavond.En we hebben gasten, dus 5 gangen.
De zondagavond blues? Morgen ben je ook nog vrij!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.
Wat flauw van de post! Maar des te meer voor mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
T_S bladert door ze postgeen uitnodiging
De zondagblues ja. Ik probeer gezonder te eten en beetje af te vallen (want het begint nu wel op te vallen) maar vind moeilijk. Vanmiddag 2 boterhammen met kroketje genomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De zondagavond blues? Morgen ben je ook nog vrij!toch?
![]()
Kom je nu mee had best langs willen komen had wel voor je gekooktquote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.
Of je kan lekker een eind gaan fietsen of wandelen, in het avondzonnetje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
De zondagblues ja. Ik probeer gezonder te eten en beetje af te vallen (want het begint nu wel op te vallen) maar vind moeilijk. Vanmiddag 2 boterhammen met kroketje genomen.![]()
Dus kan compenseren door vanavond gezond te doen.
Geen vreemden binnenlaten hebben mijn ouders gezegd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom je nu mee had best langs willen komen had wel voor je gekookt![]()
Er is hier geen zonnetje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of je kan lekker een eind gaan fietsen of wandelen, in het avondzonnetje.
Je stageverslag?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is hier geen zonnetje.En endjes fietsen voelt nu als tijdverspilling omdat ik probeer vandaag mijn verslag nog af te schrijven.
Stel me eerst netjes voor ben dan geen vreemde meerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen vreemden binnenlaten hebben mijn ouders gezegd.
Nee, metareflectie van een soort stagebijeenkomsten van school. Methodische Werkbegeleiding. Daar heb ik per bijeenkomst reflecties moeten schrijven en nu met ik dat semester reflecteren.quote:
Sommige mensen blijven altijd vreemd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stel me eerst netjes voor ben dan geen vreemde meer
Oh pfff, beetje slap lullen dus? Of valt er nog wel wat zinnigs over te zeggen?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, metareflectie van een soort stagebijeenkomsten van school. Methodische Werkbegeleiding. Daar heb ik per bijeenkomst reflecties moeten schrijven en nu met ik dat semester reflecteren.Het scheelt dat het maximaal 3 A4tjes mag zijn.
Ik heb van Re een note gehad.. nadat ik zei dat ik altijd heel lief wasquote:Op zondag 31 mei 2009 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er maar 2. Denk dat mijne is omdat ik een baggertopic had geopend en andere geen idee.
Kan me niet herinneren dat ik nog een keer stout ben geweest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen gaat BBQ'enik ga wat bestellen, pizzaatje ofzo, ben vergeten iets in huis te halen, spar ik elek zondag open maarja niet op 1e pinksterdag natuurlijk
Veel slap geouwehoer en uit de duim zuigwerk. Ik probeer wel te voorkomen dat het nep gaat lijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh pfff, beetje slap lullen dus? Of valt er nog wel wat zinnigs over te zeggen?
Hij wist natuurlijk ook wel dat je loog.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb van Re een note gehad.. nadat ik zei dat ik altijd heel lief was
Hmm...McKroket.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel zin in een mcflurry, maar de mac is toch echt te ver weg
Woon ik toch wel fijn is maar 900meter naar de macquote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel zin in een mcflurry, maar de mac is toch echt te ver weg
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk ook wel dat je loog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |