Ja, je kan er één in laten bouwen of een losse nemen.quote:
quote:
Mja, dat vind ik wel mooiquote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Die van mij zit helemaal netjes ingebouwd![]()
Dat is gedaan door het bedrijf waar ik 4 jaar gewerkt heb en die dingen ook heb ingebouwd
Ik ga zo bij mijn ouders op bezoek. Barbecueënquote:
Vriendin van mij heeft ook een losse, daarom wist ik het ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik wel mooi
Ik heb een losse, omdat ik te vaak van auto verwissel () en dan leek mij dat wel makkelijker.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Die van mij zit helemaal netjes ingebouwd![]()
Dat is gedaan door het bedrijf waar ik 4 jaar gewerkt heb en die dingen ook heb ingebouwd
Gezellig!quote:
Ook gezellig! En smakelijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga zo bij mijn ouders op bezoek. Barbecueën
Mijn ouders zijn weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha, goed onthoudenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft ook een losse, daarom wist ik het ook.Stond me bij dat er een papagaaitje op stond, dus. Link link.
Waarom wissel je zo vaak van auto danquote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik wel mooi
Ik heb een losse, omdat ik te vaak van auto verwissel () en dan leek mij dat wel makkelijker.
ik ga mijn ouders afbellen en met jou mee denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, prima toch.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom wissel je zo vaak van auto dan?
Ik heb trouwens afgesproken met een meisje van paiq
Ze is wel echt super mooi en woont vlakbij
De mijne ookquote:
Ehm.. Ja, dat had altijd wel een reden eigenlijk (beter/nieuwer/bladiebla), maar ik ben er nu even klaar mee hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die van mij zit een kleine 150km wegquote:
Ja geloof dat wanneer je het los koop iets van 129 euro was, met 50 euro montage ofzoietsquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bij ons zit het er ook standaard in kost maar een paar tientjes extra bij aanschaf van een nieuwe auto
heeft ze een boot?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb trouwens afgesproken met een meisje van paiq
Ze is wel echt super mooi en woont vlakbij
Eerste keer dat ik zoiets doequote:
Die snap ik niet...quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga mijn ouders afbellen en met jou mee denk ik
Kom je bij mij bbq'enquote:
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die van mij zit een kleine 150km weg
Die Duitse op die bootquote:Op zondag 31 mei 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die snap ik niet...
Geloof van niet trouwens
waar moet ik je ophalen?quote:
Ooh zoquote:
Me Pa zit in essen kom er net vandaanquote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
En dat zeg je nu pas!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
Denk dat mijn ouders dan even een partij raar staan te kijken. Gisteren de spullen van mijn ex uitgeruimd en de volgende dag al met een andere gozer aan komen zetten.quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
quote:één pas
Heb er maar 2. Denk dat mijne is omdat ik een baggertopic had geopend en andere geen idee.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Sinceria het volgende:
Die van mij zal wel betrekking hebben op offtopic gelul.
Nog wel in nederland of ook in buitenlandquote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn ouders wonen 138KM van mij vandaan
Tis in hoeverre je Friesland nog tot Nederland wil rekenenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wel in nederland of ook in buitenland
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tis in hoeverre je Friesland nog tot Nederland wil rekenen
Lang niet iedereenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is buitenland spreken een andere taal
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:27 schreef vencodark het volgende:
Pff, geen zin meer om verder te gaan met verslag. Maar ik moet.![]()
Gedachten dwalen alleen beetje af, grmbl grmbl.
Same here. Ja, afgewassen en de was gedaan.quote:
Working on it. Maar moet me er wel beetje op concentreren.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
aan de gang anders komt het niet op tijd af
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Working on it. Maar moet me er wel beetje op concentreren.
Heb 10 juni een tentamen en 15 juni een herkansing van de vorige (die had ik gemist, stupid mequote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb volgende week 2 examens moet nog hoop leren boeken zitten nog in tas
Hier ookquote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb volgende week 2 examens moet nog hoop leren boeken zitten nog in tas
Planning klinkt verstandig heb helaas teveel lessen gemist kan de helft niet volgen wat in het boek staatquote:Op zondag 31 mei 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb 10 juni een tentamen en 15 juni een herkansing van de vorige (die had ik gemist, stupid me). Voor die van 10 juni heb ik al een hele planning gemaakt.
Jaaaaaa ik heb ook 10 juniquote:Op zondag 31 mei 2009 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb 10 juni een tentamen en 15 juni een herkansing van de vorige (die had ik gemist, stupid me). Voor die van 10 juni heb ik al een hele planning gemaakt.
Ik was wel bij elke les aanwezig maar ik had nog geen letter in het boek gelezen. Dus ik snapte niets wat er in de lessen werd besproken.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Planning klinkt verstandig heb helaas teveel lessen gemist kan de helft niet volgen wat in het boek staat
Kon er weinig aan doen dat ik lessen miste doe alles in de avond kreeg allemaal storingen door kon ik niet naar schoolquote:Op zondag 31 mei 2009 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was wel bij elke les aanwezig maar ik had nog geen letter in het boek gelezen. Dus ik snapte niets wat er in de lessen werd besproken.Dat onthoud ik ook niet zo eigenlijk, lessen. Maar het een raar vak...alles m.b.t. onderzoek.
Dat is dan wel balen ja. Zullen de tentamens wel beetje lukken?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kon er weinig aan doen dat ik lessen miste doe alles in de avond kreeg allemaal storingen door kon ik niet naar school
Heb er wel vertrouwen in oefen tentamen gemaakt had een goed percentagequote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen ja. Zullen de tentamens wel beetje lukken?
Proeftoetsen enzo zijn wel relaxed. Heb daar ook nog een hele stapel van.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb er wel vertrouwen in oefen tentamen gemaakt had een goed percentage
Bij een van de 2 studies zaten de verkeerde nieuwe aan gevraagd kreeg ze bij pas na het examenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Proeftoetsen enzo zijn wel relaxed. Heb daar ook nog een hele stapel van.
En het mooie weer.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
het lekkerste bij een BBQ vind ik de stokbroodjes, salades en sausjes.
Had ik gisteren allebei in essenquote:
quote:
Mama kookt vanavond.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
behalve als je in een tent zit.
Hm...ik zou aardappetjes kunnen schillen voor vanavond...En vleesje...maar de neiging om gewoon een Aviko zak te bakken is wel heeel verleidelijk.
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mama kookt vanavond.En we hebben gasten, dus 5 gangen.
T_S bladert door ze postquote:Op zondag 31 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mama kookt vanavond.En we hebben gasten, dus 5 gangen.
De zondagavond blues? Morgen ben je ook nog vrij!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.
Wat flauw van de post! Maar des te meer voor mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
T_S bladert door ze postgeen uitnodiging
De zondagblues ja. Ik probeer gezonder te eten en beetje af te vallen (want het begint nu wel op te vallen) maar vind moeilijk. Vanmiddag 2 boterhammen met kroketje genomen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:06 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De zondagavond blues? Morgen ben je ook nog vrij!toch?
![]()
Kom je nu mee had best langs willen komen had wel voor je gekooktquote:Op zondag 31 mei 2009 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben home alone dus weinig gekook hier door mama. Hebben ook niet zoveel in huis van sausjes of dingetje. Had vissticks gewild maar die zijn helaas op.
Of je kan lekker een eind gaan fietsen of wandelen, in het avondzonnetje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
De zondagblues ja. Ik probeer gezonder te eten en beetje af te vallen (want het begint nu wel op te vallen) maar vind moeilijk. Vanmiddag 2 boterhammen met kroketje genomen.![]()
Dus kan compenseren door vanavond gezond te doen.
Geen vreemden binnenlaten hebben mijn ouders gezegd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kom je nu mee had best langs willen komen had wel voor je gekookt![]()
Er is hier geen zonnetje.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:08 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Of je kan lekker een eind gaan fietsen of wandelen, in het avondzonnetje.
Je stageverslag?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er is hier geen zonnetje.En endjes fietsen voelt nu als tijdverspilling omdat ik probeer vandaag mijn verslag nog af te schrijven.
Stel me eerst netjes voor ben dan geen vreemde meerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen vreemden binnenlaten hebben mijn ouders gezegd.
Nee, metareflectie van een soort stagebijeenkomsten van school. Methodische Werkbegeleiding. Daar heb ik per bijeenkomst reflecties moeten schrijven en nu met ik dat semester reflecteren.quote:
Sommige mensen blijven altijd vreemd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stel me eerst netjes voor ben dan geen vreemde meer
Oh pfff, beetje slap lullen dus? Of valt er nog wel wat zinnigs over te zeggen?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, metareflectie van een soort stagebijeenkomsten van school. Methodische Werkbegeleiding. Daar heb ik per bijeenkomst reflecties moeten schrijven en nu met ik dat semester reflecteren.Het scheelt dat het maximaal 3 A4tjes mag zijn.
Ik heb van Re een note gehad.. nadat ik zei dat ik altijd heel lief wasquote:Op zondag 31 mei 2009 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb er maar 2. Denk dat mijne is omdat ik een baggertopic had geopend en andere geen idee.
Kan me niet herinneren dat ik nog een keer stout ben geweest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen gaat BBQ'enik ga wat bestellen, pizzaatje ofzo, ben vergeten iets in huis te halen, spar ik elek zondag open maarja niet op 1e pinksterdag natuurlijk
Veel slap geouwehoer en uit de duim zuigwerk. Ik probeer wel te voorkomen dat het nep gaat lijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh pfff, beetje slap lullen dus? Of valt er nog wel wat zinnigs over te zeggen?
Hij wist natuurlijk ook wel dat je loog.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb van Re een note gehad.. nadat ik zei dat ik altijd heel lief was
Hmm...McKroket.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel zin in een mcflurry, maar de mac is toch echt te ver weg
Woon ik toch wel fijn is maar 900meter naar de macquote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb wel zin in een mcflurry, maar de mac is toch echt te ver weg
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij wist natuurlijk ook wel dat je loog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |