Ja, je kan er één in laten bouwen of een losse nemen.quote:
quote:
Mja, dat vind ik wel mooiquote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Die van mij zit helemaal netjes ingebouwd![]()
Dat is gedaan door het bedrijf waar ik 4 jaar gewerkt heb en die dingen ook heb ingebouwd
Ik ga zo bij mijn ouders op bezoek. Barbecueënquote:
Vriendin van mij heeft ook een losse, daarom wist ik het ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik wel mooi
Ik heb een losse, omdat ik te vaak van auto verwissel () en dan leek mij dat wel makkelijker.
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
Die van mij zit helemaal netjes ingebouwd![]()
Dat is gedaan door het bedrijf waar ik 4 jaar gewerkt heb en die dingen ook heb ingebouwd
Gezellig!quote:
Ook gezellig! En smakelijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga zo bij mijn ouders op bezoek. Barbecueën
Mijn ouders zijn weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Haha, goed onthoudenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft ook een losse, daarom wist ik het ook.Stond me bij dat er een papagaaitje op stond, dus. Link link.
Waarom wissel je zo vaak van auto danquote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat vind ik wel mooi
Ik heb een losse, omdat ik te vaak van auto verwissel () en dan leek mij dat wel makkelijker.
ik ga mijn ouders afbellen en met jou mee denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, prima toch.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom wissel je zo vaak van auto dan?
Ik heb trouwens afgesproken met een meisje van paiq
Ze is wel echt super mooi en woont vlakbij
De mijne ookquote:
Ehm.. Ja, dat had altijd wel een reden eigenlijk (beter/nieuwer/bladiebla), maar ik ben er nu even klaar mee hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die van mij zit een kleine 150km wegquote:
Ja geloof dat wanneer je het los koop iets van 129 euro was, met 50 euro montage ofzoietsquote:Op zondag 31 mei 2009 15:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bij ons zit het er ook standaard in kost maar een paar tientjes extra bij aanschaf van een nieuwe auto
heeft ze een boot?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb trouwens afgesproken met een meisje van paiq
Ze is wel echt super mooi en woont vlakbij
Eerste keer dat ik zoiets doequote:
Die snap ik niet...quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga mijn ouders afbellen en met jou mee denk ik
Kom je bij mij bbq'enquote:
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die van mij zit een kleine 150km weg
Die Duitse op die bootquote:Op zondag 31 mei 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die snap ik niet...
Geloof van niet trouwens
waar moet ik je ophalen?quote:
Ooh zoquote:
Me Pa zit in essen kom er net vandaanquote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
En dat zeg je nu pas!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
Denk dat mijn ouders dan even een partij raar staan te kijken. Gisteren de spullen van mijn ex uitgeruimd en de volgende dag al met een andere gozer aan komen zetten.quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
quote:één pas
Heb er maar 2. Denk dat mijne is omdat ik een baggertopic had geopend en andere geen idee.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Sinceria het volgende:
Die van mij zal wel betrekking hebben op offtopic gelul.
Nog wel in nederland of ook in buitenlandquote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn ouders wonen 138KM van mij vandaan
Tis in hoeverre je Friesland nog tot Nederland wil rekenenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wel in nederland of ook in buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |