Sophia Loren Speciaal, met bolognese sausquote:
Iew, een oude pizza!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Sophia Loren Speciaal, met bolognese saus
Yeps, een oud wijf op de pizzaquote:
Die ken ik niet, hahaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:56 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Sophia Loren Speciaal, met bolognese saus
Bij mij ook 3 kwartierquote:
* Jannuk pakt foldertje erbijquote:
Joh! Gaafquote:
quote:
Oke... Smakelijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
* Jannuk pakt foldertje erbij
Pizza Calzone Sophia Loren Speciaal
Gevuld met: tomaat, ham, kaas, salami, paprika, ui, champignons, gorgonzola. Bij deze pizza krijgt u een bakje bolognese saus
Poe goed bezig heb nog andijvie liggen heb geen de kracht niet meer voor om te kokenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
* vencodark gaat ondertussen aardappeltjes bakken.![]()
Nee, dat is van de baan.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ging jij niet met je exvriendin verder?
* vencodark gaat ondertussen aardappeltjes bakken.![]()
Sja, Domino's he.quote:
Krijg je geen korting ofzo als ze te laat zijnquote:
Net op tijd. Adios.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Krijg je geen korting ofzo als ze te laat zijn
Eet smakelijkquote:
Ga je zo'n eind weg heb je nog geen zonquote:
quote:
Hád wel zon, mja, dit weer is gewoon flink balenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ga je zo'n eind weg heb je nog geen zon
Da's pech. Hopelijk word het snel beter.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Hád wel zon, mja, dit weer is gewoon flink balen
Kom je toch hier naar toequote:
Geen idee. Heb net Pineapple express gehuurd op blu-ray en heb nog een zooi Hd films op m,n hardisk staan, want op tv is bijna nooit iets leuks.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Kluts het volgende:
Lekker pizza gegeten.
Komt er vanavond nog iets leuks op tv?
http://www.tvgids.nl/primetimequote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Kluts het volgende:
Lekker pizza gegeten.
Komt er vanavond nog iets leuks op tv?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:47 schreef Jannuk het volgende:
ik ben zo blij met mn laptoppie!!![]()
![]()
Heb alleen nog geen naampje voor um bedacht
Daar voor hebben we videolandquote:
Ik geef altijd alles namen... is een ernstig gevolg van mijn prettig-gestoord-zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
naampje heet toch al laptoppie
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik geef altijd alles namen... is een ernstig gevolg van mijn prettig-gestoord-zijn
Wilde um al Thrustje noemen... mja, toch maar niet danquote:Op zondag 31 mei 2009 18:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
zolang je het maar niet naar mij vernoemt
Usenet is altijd nog de voordeligste videotheek.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar voor hebben we videoland
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Usenet is altijd nog de voordeligste videotheek.
Foejonghai met bamipang en een rijst menu voor yourie waar ik de helft van heb gegeten was een beetje veelquote:
ik had tomatensoep en een 1persoonsmenu met rundvlees in tomatensaus, 2 sateetjes, nasi en een salade, en kroepoek en een sinasquote:Op zondag 31 mei 2009 19:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Foejonghai met bamipang en een rijst menu voor yourie waar ik de helft van heb gegeten was een beetje veel
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Kluts het volgende:
Gaat iemand hier nog naar Awake volgende maand?
Je nieuwe user icon is toch van Pulp Fiction !?quote:
Awakenings? Dance?quote:
Jup.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je nieuwe user icon is toch van Pulp Fiction !?
Ook lekker jammer dat meneer een zaksnoep had verorberd van middag kon een hoop weggooienquote:Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik had tomatensoep en een 1persoonsmenu met rundvlees in tomatensaus, 2 sateetjes, nasi en een salade, en kroepoek en een sinas
oh is dat hetquote:
Goede avond koffiequote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Och mensen ik heb weer eens geslapen
wat een luie zondag
koffie? moet er niet aan denkenquote:
quote:
Is een biertje ook goed?quote:
quote:
Hoi Thrustquote:
sorry, ook geen smaakjes voor mijquote:Op zondag 31 mei 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
thee dan maar heb nog wel apart smaakje
Is ook een goed ideequote:
Heb nog wel wat rijst met een soort van aardappel kroketjesquote:Op zondag 31 mei 2009 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
sorry, ook geen smaakjes voor mij
sowieso geen drinken nu
Hoi Jannukquote:Op zondag 31 mei 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
Hoi Tijn en de anderen die ik niet heb binnen zien/horen komen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:36 schreef Jannuk het volgende:
Hoi Tijn en de anderen die ik niet heb binnen zien/horen komen.
Yeps, ben bijna de hele dag braaf geweest. Wel even met de hond door de polder gefietst, had ik beter niet kunnen doen, mja, die hond wil ook wat.quote:
Doe ik nooitquote:Op zondag 31 mei 2009 19:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
zit je weer niet op te letten
Soort van aardappelkroketjes? dat klinkt als ies dat je niet met rijst eet.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb nog wel wat rijst met een soort van aardappel kroketjes
Ruilen?quote:
Tsja je moet wat als je een hond hebt. Die heeft natuurlijk ook aandacht nodig.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ben bijna de hele dag braaf geweest. Wel even met de hond door de polder gefietst, had ik beter niet kunnen doen, mja, die hond wil ook wat.
Dat doet niemand hier.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Soort van aardappelkroketjes? dat klinkt als ies dat je niet met rijst eet.
ik ga voor de lasagne of pasta vandaag of gewoon geen avondeten
Doe als de verstandige helft van [singles], bestel een pizza ofzoquote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef Cuegirllie het volgende:
Soort van aardappelkroketjes? dat klinkt als ies dat je niet met rijst eet.
ik ga voor de lasagne of pasta vandaag of gewoon geen avondeten
*geeft knuffel*quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Dacht bijna met mijn verslag klaar te zijn. Moet ik potverdrie nog leerdoelen allemaal gaan formuleren, hierop reflecteren en evalueren + plan van aanpak en die klote shit!![]()
* vencodark vloekt nog ff door.
en dat wil je aan mij geven? een kindermenu?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie het ook voor eerst was een kindermenu
ik 'lust' (lees= eet nooit) pizza'squote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doe als de verstandige helft van [singles], bestel een pizza ofzo
Vervelend.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
Dacht bijna met mijn verslag klaar te zijn. Moet ik potverdrie nog leerdoelen allemaal gaan formuleren, hierop reflecteren en evalueren + plan van aanpak en die klote shit!![]()
Of ga bij je ouders eten.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doe als de verstandige helft van [singles], bestel een pizza ofzo
mss een domme vraag maar jij zit toch in een rolstoel hoe kan je dan fietsenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:38 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Yeps, ben bijna de hele dag braaf geweest. Wel even met de hond door de polder gefietst, had ik beter niet kunnen doen, mja, die hond wil ook wat.
* Jannuk geeft vencodark een dikke knuffelquote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
Ruilen?![]()
Ik kan me niet ontspannen, daarom ben ik nu gestressed!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend.![]()
Dan ga je nu toch even onspannenDat heb je wel verdiend.
Ik heb een driewielerquote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
mss een domme vraag maar jij zit toch in een rolstoel hoe kan je dan fietsen
Er zijn fietsen waar je kan trappen met je armen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
mss een domme vraag maar jij zit toch in een rolstoel hoe kan je dan fietsen
Dan ben jij hier op de goeie plaats. Dus houd jij vooral niet in.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan me niet ontspannen, daarom ben ik nu gestressed!![]()
Grmbl. Daarom kom ik hier ff mopperen, dan kan ik het ergens kwijt.
Dankje.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
daar word je niet vrolijk van![]()
Die heb ik ook, maar die staat te verstoffen onder de spinnewebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn fietsen waar je kan trappen met je armen.
Ze willen weten of je het snapt wat je geleerd hebt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.Ik wordt er echt chaggie van. Ik zit toch niet meer op 1 of ander kut schooltje waar je overal leerdoelen voor moet hebben.
Stom, stom stom.
Waarom altijd die leerdoelen...moet ik perfect worden ofzo?
![]()
Oke, dus je fiets nog op de gewonen manier.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:44 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die staat te verstoffen onder de spinnewebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |