Ik wel.quote:
Dat is wel superrelaxt aan domino'squote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef dawg het volgende:
Dank u wel
Uw bestelling is verstuurd naar Domino's Pizza Helmond en zal op het door u gewenste tijdstip bezorgd worden!
Het Domino's Online Bestel Systeem wordt continue in de gaten gehouden, u hoeft zich dus geen zorgen te maken over de verwerking van de order. Als u dit leest is uw bestelling geslaagd en kunt u ons spoedig aan de deur verwachten.
Rest ons u te bedanken voor uw vertrouwen in Domino's.
Eet smakelijk!
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:40 schreef dawg het volgende:
Dank u wel
Uw bestelling is verstuurd naar Domino's Pizza Helmond en zal op het door u gewenste tijdstip bezorgd worden!
Het Domino's Online Bestel Systeem wordt continue in de gaten gehouden, u hoeft zich dus geen zorgen te maken over de verwerking van de order. Als u dit leest is uw bestelling geslaagd en kunt u ons spoedig aan de deur verwachten.
Rest ons u te bedanken voor uw vertrouwen in Domino's.
Eet smakelijk!
Kennen jullie thuisbezorgd dan niet ?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat is wel superrelaxt aan domino's.
Nie, ik ga zo naar Square Culinair!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Haha, een goede TT voor het volgende topic:
[Singles] eten massaal pizza
Nogal. Stoned, dan bestel ik liever online.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Dat is wel superrelaxt aan domino's.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:43 schreef Kluts het volgende:
Maar ik ga niet voor Domino's.
Italiaanse pizza.
Alleen dan moet ik bellen en daar moet ik nog even energie voor verzamelen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Nogal. Stoned, dan bestel ik liever online.
Begin nu te twijfelen pizza of chineesquote:Op zondag 31 mei 2009 17:44 schreef vencodark het volgende:
Een bak Bami pangang zou er ook wel ingaan trouwens.
Jaaa das geheel aan jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen pizza of chinees
Chinees wordt hier niet bezorgd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Begin nu te twijfelen pizza of chinees
Teveel keus Argetijn is ook wel lekker of gewoon de snackbarquote:
Shoarma pizzaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een taco pizza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |