quote:Op maandag 8 juni 2009 13:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijker dat ze geen beter nieuws hebben te melden dan dat er een nieuwe doos bekend is voor Windows 7.
Maar goed, voor dat Microsoftsponsorhok Tweakers is de komst van Windows 7 waarschijnlijk net zoiets als de komst van Jezus voor het Christendom.
Ben benieuwdquote:
De laatste tien keynotes is iedereen van te voren 'benieuwd' en zijn er, ongeacht hoe mooi de producten waren, altijd mensen die roepen dat het tegen viel. dat zal vandaag ongetwijfeld niet anders zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 16:30 schreef broer het volgende:
[..]
Hoezo? De verwachtingen zijn toch niet hooggespannen?
(Ik probeerde dan ook mild-sarcastisch te doen over al die mensen die elke keer weer zo enorm benieuwd zijn.)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
De laatste tien keynotes is iedereen van te voren 'benieuwd' en zijn er, ongeacht hoe mooi de producten waren, altijd mensen die roepen dat het tegen viel. dat zal vandaag ongetwijfeld niet anders zijn
Ah ok. Ik moet zeggen dat ik dit keer inderdaad net wat minder 'buzz' en hoogespannen verwachtingen heb gezien dan vorige keren. Ik bedoel, er is geen enkel compleet nieuw wonderproduct gelekt deze keer!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef broer het volgende:
[..]
(Ik probeerde dan ook mild-sarcastisch te doen over al die mensen die elke keer weer zo enorm benieuwd zijn.)
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef super-muffin het volgende:
iPhone versus Palm Pre:
[ afbeelding ]
De verwachte leveringsdatum van mijn macjequote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Let op het icoon van iCal. Het standaardicoon heeft als datum 17 juli.
via MacRumors
Volgende week vrijdag misschien SL?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Let op het icoon van iCal. Het standaardicoon heeft als datum 17 juli.
via MacRumors
Zal ik hier dan ook maar dezelfde reactie geven als op Tweakers? En, zit jij bij iPhoneclub toevallig?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
Geweldig zeg, die coverage op http://live.iphoneclub.nl![]()
Ze hebben al meer dan 4700 viewers op de Ustream en beeld en geluid is nog steeds prima.
[ afbeelding ]
Kan je mij een link geven voor dat beeld en geluid?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben al meer dan 4700 viewers op de Ustream en beeld en geluid is nog steeds prima.
De zaal is open![]()
[ afbeelding ]
quote:Er is een gerucht dat Steve Jobs aan de achterkant van het gebouw uit een auto is gestapt
hehe.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zal ik hier dan ook maar dezelfde reactie geven als op Tweakers? En, zit jij bij iPhoneclub toevallig?
http://live.gizmodo.com/ is ook altijd erg goed, veel plaatjes en ze typen de tekst daadwerkelijk uit
Ik heb het nooit zo op die dudes van OMT.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
De zaal is open![]()
[ afbeelding ]
Uuuuuh... http://live.iphoneclub.nl en dan rechts het Ustream venster.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kan je mij een link geven voor dat beeld en geluid?
Dat kan, ik vind het maar vreemd klinken, vooral die ene met z'n eierPhonesquote:Op maandag 8 juni 2009 18:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
hehe.![]()
Gizmodo heb ik ook openstaan idd. Maar ik vind 't livecommentaar echt gezelig zo erbij.
true.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:47 schreef Swindler het volgende:
Gizmode is voor mij de beste liveblog
Ooit hadden ze inderdaad live video, maar dat bleek een paar jaar geleden een te grote load op te leverenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom staan er niet gewoon camera's
Is et al begonnen?
Het begint nu.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waarom staan er niet gewoon camera's
Is et al begonnen?
De iSlim?quote:Phil Schiller’s also looking good. He’s coming on stage now. HE’S lost some weight too.
Bij mij refreshed hij automatischquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik voel me een nerdzit gizmodo te F5en voor apple nieuws
Ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
Gizmodo update continuquote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef GoeRoe86 het volgende:
quote:Hello, this is Gizmodo’s Apple WWDC Keynote coverage. This page will refresh automatically, but you can refresh manually if you so choose.
5 jaar later heb je toch al een nieuwe macbook proquote:Op maandag 8 juni 2009 19:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eveneens met ingebouwde batterij.. Tsja..
Best handig opzich, niets mis mee. Bv de foto's uit je digitale spiegelreflex even makkelijk in de MBP ipv de cardreader erbijquote:Op maandag 8 juni 2009 19:10 schreef De_Hertog het volgende:
Sd slot.. Apart, dat lijkt me nu niet noodzakelijk iets voor Pros..
Ik heb een CF.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Best handig opzich, niets mis mee. Bv de foto's uit je digitale spiegelreflex even makkelijk in de MBP ipv de cardreader erbij
meeste DSLR's hebben CF kaartenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Best handig opzich, niets mis mee. Bv de foto's uit je digitale spiegelreflex even makkelijk in de MBP ipv de cardreader erbij
En FireWire 800 en verlicht tobo. Heet nu ook gewoon MBP.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef De_Hertog het volgende:
13" ook met ingebouwde accu en SD-slot. $999?
quote:The crowd goes crazy at the announcement of the Firewire slot. Strange that you would applaud something that you had before, then got taken away, and then got given back.
Denk 't niet, die is vorige maand geupgrade.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef De_Hertog het volgende:
Dus, de 13" is nu ook MBP. White-plastic zal er wel uit gaan. Dat laat ruimte over...
De 13" is nu gewoon ook een MBP. Zelfde functies en prijsklasse ($1199). Dus gewoon kiezen voor een 13" of 15" MBP.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom zou je nu nog macbook pro kopen
Omdat de 13 en 15 inch ook pros zijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom zou je nu nog macbook pro kopen
Ik bedoel niet direct nu, maar 'binnenkort'quote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Denk 't niet, die is vorige maand geupgrade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |