quote:Hello, this is Gizmodo’s Apple WWDC Keynote coverage. This page will refresh automatically, but you can refresh manually if you so choose.
5 jaar later heb je toch al een nieuwe macbook proquote:Op maandag 8 juni 2009 19:08 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eveneens met ingebouwde batterij.. Tsja..
Best handig opzich, niets mis mee. Bv de foto's uit je digitale spiegelreflex even makkelijk in de MBP ipv de cardreader erbijquote:Op maandag 8 juni 2009 19:10 schreef De_Hertog het volgende:
Sd slot.. Apart, dat lijkt me nu niet noodzakelijk iets voor Pros..
Ik heb een CF.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Best handig opzich, niets mis mee. Bv de foto's uit je digitale spiegelreflex even makkelijk in de MBP ipv de cardreader erbij
meeste DSLR's hebben CF kaartenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:11 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Best handig opzich, niets mis mee. Bv de foto's uit je digitale spiegelreflex even makkelijk in de MBP ipv de cardreader erbij
En FireWire 800 en verlicht tobo. Heet nu ook gewoon MBP.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef De_Hertog het volgende:
13" ook met ingebouwde accu en SD-slot. $999?
quote:The crowd goes crazy at the announcement of the Firewire slot. Strange that you would applaud something that you had before, then got taken away, and then got given back.
Denk 't niet, die is vorige maand geupgrade.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef De_Hertog het volgende:
Dus, de 13" is nu ook MBP. White-plastic zal er wel uit gaan. Dat laat ruimte over...
De 13" is nu gewoon ook een MBP. Zelfde functies en prijsklasse ($1199). Dus gewoon kiezen voor een 13" of 15" MBP.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom zou je nu nog macbook pro kopen
Omdat de 13 en 15 inch ook pros zijn?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Waarom zou je nu nog macbook pro kopen
Ik bedoel niet direct nu, maar 'binnenkort'quote:Op maandag 8 juni 2009 19:16 schreef nietzman het volgende:
[..]
Denk 't niet, die is vorige maand geupgrade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |