Die kans lijkt me groot en ik hoop er ook opquote:Op zondag 7 juni 2009 12:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat we hem morgen avond kunnen installeren.
Pro tip: kijk ook eens op eBay voor behoorlijk goedkopere MacBooks.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:26 schreef couleurs het volgende:
TVP.
Ik wil een macbook aanschaffen maar ik wacht toch maar even tot maandag.
De handleiding van je tv, om hem zover te krijgen beeld van de ene aansluiting te combineren met geluid van een andere.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:49 schreef Roi het volgende:
Blerghh, heb zo'n kabel gekocht (DVI) zodat het beeld van m'n Macbook(Pro) naar de TV wordt geprojecteerd. Heb ik geen geluid![]()
.. Weggegooid geld dus!
(Heb ook los zo'n tulp voor geluid maar dat is op een ander kanaal van de TV..)
Heeft iemand een oplossing?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben benieuwd welke er vanavond gehacked gaat wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:24 schreef Junkie het volgende:
gdgt live coverage Live WWDC 2009 keynote coverage
Gizmodo Live
MacRumors.com : Live Event Coverage
Engadget
De Live Blogs linkjes, voor vanavond alvast...
Er zullen hier en daar wel wat ustream en qik streams (en dergelijke) komen, maar die gaan meestal snel dood door de hoeveelheid mensen die hem willen bekijken.quote:
Kan ik me ook voorstellen, bij de E3 was dat ook ruk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:41 schreef Junkie het volgende:
[..]
Er zullen hier en daar wel wat ustream en qik streams (en dergelijke) komen, maar die gaan meestal snel dood door de hoeveelheid mensen die hem willen bekijken.
Maar het is eigenlijk al een paar jaar zo dat het niet meer Live wordt uitgezonden door Apple zelf. Een paar uur later is er meestal wel een stream beschikbaar. En na een tijdje komt er een podcast van.
Om 1900.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe laat begint het?
23 juli loopt mijn abonnement af bij Hi, voor die tijd hopelijk nieuwe iPhones!
Natuurlijk via de bovenstaande links.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:43 schreef super-muffin het volgende:
Kun je het nog ergens volgen op de iPhone met plaatjes ed?
Dat is de doos helemaal niet, dat is de upgrade-doosquote:Op maandag 8 juni 2009 12:34 schreef Tijn het volgende:
Oh oh, die Tweakers toch... het blijft een baken van clueless- en smakeloosheidHet ontwerp van de doos van Windows 7 is vandaag bekend gemaakt en nu vinden ze het minimalistisch
[ afbeelding ]
Duidelijk nog nooit een echte "Less Is More" OS X doos onder hun neus gehad, die koters
[ afbeelding ]
Ik vind het zorgelijker dat ze geen beter nieuws hebben te melden dan dat er een nieuwe doos bekend is voor Windows 7.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:34 schreef Tijn het volgende:
Oh oh, die Tweakers toch... het blijft een baken van clueless- en smakeloosheidHet ontwerp van de doos van Windows 7 is vandaag bekend gemaakt en nu vinden ze het minimalistisch
[ afbeelding ]
Duidelijk nog nooit een echte "Less Is More" OS X doos onder hun neus gehad, die koters
[ afbeelding ]
Dat laatste bedoelde ik eigenlijk, maar ik kom er nu achter dat ik wel gewoon thuis ben vanavond.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
Natuurlijk via de bovenstaande links.
Maar ken nog geen iPhone geoptimaliseerde liveblog, of een iPhone app die dat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |