Très bienquote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Mugabe?
Pas uit wie je nkomo noemd jaquote:
neeuh..quote:
Kolere Hertogquote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Les Poppys - Non, non, rien a change
Ik versta er geen kloot van maar ik vind het wel lekker klinkenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef De_Hertog het volgende:
Les Poppys - Non, non, rien a change
Ik moest drie keer lezen, maar als je die laatste anderhalve zin in de juiste toon leest lukt het wel. Bovendien helpt het als je heel veel verschillende muziek luistertquote:Op zondag 31 mei 2009 13:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Kolere Hertog
Had niet verwacht dat iemand em zo snel had
Terug naar jouquote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef BasOne het volgende:
Miguel de Cervantes
Woodsworth Classics, 1,95 per boek, met notities achterin en een redelijke vertaling.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:45 schreef BasOne het volgende:
Ik ben weer een poging aan het wagen om het te lezen.
15de eeuwse oud engelse vertaling >_<
Geen doorkomen aan, sheakspier is makkelijker...
The history and adventures of the renowned Don Quichote.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Woodsworth Classics, 1,95 per boek, met notities achterin en een redelijke vertaling.
Oh, en Don Quixote is eind 16e eeuws dus een 15e eeuwse vertaling vinden is best knap
Dat was wat ik zochtquote:Op zondag 31 mei 2009 13:57 schreef De_Hertog het volgende:
Grondeekhoorn?
je jat zelf ook altijd puntjes, zeur nietquote:Op zondag 31 mei 2009 14:01 schreef starla het volgende:
zou ik wat feedback mogen op de vorige vraag dankjewel?
Ik had het antwoord gewoon goed, voordat iemand anders met grondeekhoorn kwam. Nog sterker, ik had het geslacht zelf goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
je jat zelf ook altijd puntjes, zeur niet
Geef Bas even wat tijd, het is welgeteld twee minuten later en ik had je opmerking niet gezien. Daarnaast, volgens jouw linkje vallen marmotten ook onder deze familie.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:01 schreef starla het volgende:
zou ik wat feedback mogen op de vorige vraag dankjewel?
maar het is géén marmot.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geef Bas even wat tijd, het is welgeteld twee minuten later en ik had je opmerking niet gezien. Daarnaast, volgens jouw linkje vallen marmotten ook onder deze familie.
had ik vorige week ook,, toen gaf je de punten niet terug, dan nu ook niet miepen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef starla het volgende:
[..]
Ik had het antwoord gewoon goed, voordat iemand anders met grondeekhoorn kwam. Nog sterker, ik had het geslacht zelf goed.
Maar alle vrouwen kunnen mannen tot waanhoop drijvenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:03 schreef starla het volgende:
[..]
maar het is géén marmot.
alle marmotten zijn grondeekhoorns, maar niet alle grondeekhoorns zijn marmotten
nee, toen voldeed je niet aan een vereiste van de vraag, om het in één post te zetten. Maar jij bent de onredelijkheid zelve, dat wisten we al.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
had ik vorige week ook,, toen gaf je de punten niet terug, dan nu ook niet miepen.
Bas beslist hoor, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe zie je het verschil tussen een prairiehond, een marmot en die andere beestjes? Ik vind het nogal veel lijken op de marmotten die ik op wiki tegen kom iig.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:03 schreef starla het volgende:
[..]
maar het is géén marmot.
alle marmotten zijn grondeekhoorns, maar niet alle grondeekhoorns zijn marmotten
getraind oogquote:Op zondag 31 mei 2009 14:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bas beslist hoor, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe zie je het verschil tussen een prairiehond, een marmot en die andere beestjes?
Starla liebchen, ik ben al 100 punten misgelopen om dit soort dingen correcte antwoord maar niet wat vraagsteller zocht.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:05 schreef starla het volgende:
[..]
nee, toen voldeed je niet aan een vereiste van de vraag, om het in één post te zetten. Maar jij bent de onredelijkheid zelve, dat wisten we al.
Ok, maar in wat verschilt dit beestje van zijn soortgenoten? En ik bedoel niet zijn geweer.quote:
Hij heeft een grondeekhoorn fobiequote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
In 1955 kwam The Trouble with Harry uit, een film geregisseerd door Hitchcock, met onder andere John Forsythe, Edmund Gwenn en Shirley MacLaine.
Wat was precies het probleem met Harry?
Zolang je maar lekker over mij ligt vind ik alles bestquote:Op zondag 31 mei 2009 14:10 schreef starla het volgende:
Basone mijn koene ridder, het was een reactie op qon en for the record, we liggen elkaar niet zo lekker. Over de vraag ben ik al lang heen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker over mij ligt vind ik alles best
Het was iig niet deze film. Het was niet zo zeer dat hij zelf een probleem had maar dat anderen een probleem met hem hadden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:12 schreef starla het volgende:
hij veranderde 's nachts in een moordlustige alter ego?
of is dat wolff met jack nicholson
Dat was Psychoquote:Op zondag 31 mei 2009 14:12 schreef starla het volgende:
hij veranderde 's nachts in een moordlustige alter ego?
of is dat wolff met jack nicholson
Niet dat ik (of imdb) weet, buiten een obscure versie uit Italië en Noorwegen. En een verlate making of getiteld The Trouble With Harry Isn't Over.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:15 schreef BasOne het volgende:
Is daar niet een remake van gemaakt onder een andere titel?
Dus z'n probleem was niet publiek orgasmes als in When Harry met Sallyquote:Op zondag 31 mei 2009 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet dat ik (of imdb) weet, buiten een obscure versie uit Italië en Noorwegen. En een verlate making of getiteld The Trouble With Harry Isn't Over.
De problemen van Harry hadden niet veel met zijn acties te maken. Hij deed erg weinig, meer.
Niet zijn erfenis of testament of iets dergelijks, maar je zit heel erg in de goede richting.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:20 schreef Neleos het volgende:
Gaat het over de erfenis van Harry?
Dat zeker, maar dat is op zich nog niet zo'n probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:21 schreef starla het volgende:
hij was dood!
Hij heeft zeker iets achtergelaten, zoals iedereen die dood gaat. Maar het probleem is niet het niet kunnen vinden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Neleos het volgende:
Hij heeft iets achter gelaten toen hij overleed. En de rest kan het niet vinden?
Op zich hoeft dit niet per se de clue van de film te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dit antwoord helemaal niet weten trouwens, misschien wil ik die film nog eens zien
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaatquote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dit antwoord helemaal niet weten trouwens, misschien wil ik die film nog eens zien
Okquote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaat
Die film wou ik nog zien.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaat
Nee, iets wat echt door iedereen die overlijdt wordt achtergelaten, ongeacht status, afkomst of religie.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef BasOne het volgende:
Het graf? de erfenis? het geld?
Ik weet het niet
Een lichaam ?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, iets wat echt door iedereen die overlijdt wordt achtergelaten, ongeacht status, afkomst of religie.
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 14:26 schreef Neleos het volgende:
Ze moeten zijn lijk wegwerken?
Daar zat ik ook aan te denkenquote:
BasOne + 2quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef BasOne het volgende:
Little boy
De kleinequote:Op zondag 31 mei 2009 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
Ik was er inmiddels ook achter, nu is het de vraag of het de grote of de kleine was
Ah, helaas.
Que?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
De kleine
Wiens kleine kindje was Little Boy?
Idd, Japan was al verslagen, de 2 nukes waren volkomen overbodig en er worden nog steeds misvormde babies geboren.quote:
De project leiderquote:Op zondag 31 mei 2009 14:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Que?
Bedoel je Einstein? Of het Manhattan Project? Of welke kant wil je op?
Van het manhattan project? Oppenheimer?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
De project leider
Sting in Russians, zong erover
Idd, de Atoom bom was Openheimers kindje, of zoals Sting zong, Oppenheimers little toyquote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef qonmann het volgende:
Oppenheimer
Oh..veel plezier vast, als het doorgaatquote:
Heb je nog ruimte in een koffer voor mijquote:
Hij was chef van een van de Sioux-stammen, maar niet het stamhoofd. Hij was de leider tijdens een belangrijke gebeurtenis.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Stamhoofd van de Sioux?
Af en toe mag je wel ietsje uitgebreider antwoord geven hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 14:55 schreef qonmann het volgende:
Wounded Knee
Het ekenen van het verdrag om hostiliteit te staken tussen de indianen en de westerlingen, meer een verdrag wat de indianen in reservaten drijvende.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef De_Hertog het volgende:
Mensen, Big Foot is zijn naam, hij had geen andere (tenzij in hun eigen taal). Het gaat er om bij welke belangrijke hsitorische gebeurtenis Big Foot betrokken was.
Ik was alleen bang dat als ik alleen Big Foot zou neerzetten iedereen het over die amerikaanse yeti zou hebben
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Af en toe mag je wel ietsje uitgebreider antwoord geven hoorMaar hij was inderdaad de leider van de indianen die werden uitgemoord tijdens Wounded Knee.
qonmann +2
Stand deel 1580
1 RoofingBurner
6 De_Hertog
4 BasOne
2 Neleos
4 qonmann
Wounded Kneequote:
Yep..quote:Op zondag 31 mei 2009 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Apache?
Dat geldt ook voor vader en zoon Nowee van Arendsoogquote:Op zondag 31 mei 2009 15:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep..
(Schreef al zijn verhalen over Indianen, zonder er ooit te zijn geweest)
wel apart, veel van mijn kennis (over indianen) komt daar (Karl may)vandaan, hoewel ik later wel de boeken van Dee Brown gelezen heb, blijft dat toch minder hangen.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor vader en zoon Nowee van Arendsoog
If je can't beat em, join emquote:
Psst...quote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Peeps?
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef starla het volgende:
creeps?
+ 2quote:Op zondag 31 mei 2009 15:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Blues Brothers?
Een beter antwoord was dat de drie genoemde landen te kampen hadden/hebben met een hyperinflatie.quote:
Kredetcritix?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:36 schreef Dagobert het volgende:
Hoe heet Assurancetourix in de nieuwe vertaling?
Helaas is dat het goede antwoordquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Helaas is dat het goede antwoordAbraracourix heet nu Heroïx
Stand deel 1580
1 RoofingBurner
6 De_Hertog
6 BasOne
2 Neleos
4 qonmann
6 Ofyles2
2 Starla
2 Dagobert
Klopt helemaalquote:
Ontsteking aan de balzak.?quote:
I bet you say that to all the guysquote:
Die anderequote:Op zondag 31 mei 2009 16:01 schreef BasOne het volgende:
Ontstelking aan de teelbal...
Been there seen that eh,quote:
De andere teelball?quote:
Ja die! + 2quote:
Misschien moeten we een keertje afspreken zodat je me haarfijn uit kunt leggen hoe mijn zaakje inmekaar steektquote:Op zondag 31 mei 2009 16:05 schreef starla het volgende:
[..]
Ja die! + 2
[ afbeelding ]
Stand deel 1580
1 RoofingBurner
6 De_Hertog
6 BasOne
2 Neleos
4 qonmann
6 Ofyles2
4 Starla
4 Dagobert
2 Acinonyx
Nope nope en nopequote:Op zondag 31 mei 2009 16:36 schreef qonmann het volgende:
?, ? en Fame
Ahahaaaaa ke zit heeeeeel erg dicht in de buurtquote:Op zondag 31 mei 2009 16:41 schreef Siniti het volgende:
Wizard of Oz
Seriouwsly Sin, als dat het antwoord zou zijn zou ik het niet als hint gegeven hebbenquote:
Sinnie, lievje, wat snap je niet aan ''het is een hint?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:48 schreef Siniti het volgende:
We're not in Kansas anymore komt toch echt uit The Wizard of Oz hoor, toen was Michael Jackson nog niet geboren
Bloody nutterquote:Op zondag 31 mei 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
Oh wacht er stond de originele film, ik las de film
Dan weet ik et al helemaal niet.
Ik reken het goedquote:Op zondag 31 mei 2009 17:12 schreef slaveloos het volgende:
Diana Ross toch, het nummer heet cant you feel a bright new day?
Pubers die het niet leuk vindenquote:
goed hoor!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:35 schreef BasOne het volgende:
Butch cassidey And The Sundance kid
Fred astair and Ginger Rogers
Ronnie Barker and Ronnie Corbett
Sonny And cher
Euhm.. ik neem aan dat je kan lezen....quote:Op zondag 31 mei 2009 18:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Welke vraag moet er nu beantwoord worden?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:04 schreef Siniti het volgende:
1 Star wars
2
3 Man op maan
4 Queen - Somebody to Love
5 Star Trek
6
7
8
9 The Godfather
10
11
12
13 Eagles - Hotel California
14
15
Wie maakt em af?
Tip: Niet vergeten de goede antwoorden even te kopieren en te plakken in je eigen antwoord , anders gaat S er weer met de punten vandoorquote:Ik hoef van de 15 maar 10 goede te hebben, dus er is wat speelruimte, MAAR ik wil 10 goede antwoorden in 1 post, dus, niet van XXX maakt het af
Oh dat las ik nietquote:Op zondag 31 mei 2009 18:05 schreef BasOne het volgende:
[..]
![]()
Wat zei ik nou, geen afmakertjes
En 'man op de maan' keur ik niet goed
8 goedequote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef starla het volgende:
#1 "A long time ago in a galaxy far far away"
star wars
#3 "That's one small step for man, one giant leap for mankind."
neil armstrong
#4 "Can't anybody, find me, sombady to love"
Queen - Somebody to love
#5 "To go where no man has gone before"
Star trek
#7 "Organized crime in America takes in over forty billion dollars a year and spends very little on office supplies."
The devil's advocate
#9 "I'll make him an offer he can't refuse. "
Godfather
#10 "Some Things In Here…Don’t React Too Well To Bullets…Ryan."
#11 "When I was younger, so much younger than today,"
Beatles - Help
#12 "E=MC2"
Einstein
#13 "You can checkout any time you like,
But you can never leave! "
Eagles - Hotel California
#14 "KACHING!!"
Mika - Grace Kelly
In de juiste volgorde en refererende aan het nummer zou fijn zijn schattebout, maar Ernie en Bush komen niet in het lijstje voorquote:Op zondag 31 mei 2009 18:14 schreef MaJo het volgende:
Star wars
star trek
godfather
queen
beatles
eagles
einstein
armstrong
ernie?
bush?
quote:
Helaars, ook weer blijven steken op 8 goedequote:Op zondag 31 mei 2009 18:22 schreef starla het volgende:
#1 "A long time ago in a galaxy far far away"
star wars
#3 "That's one small step for man, one giant leap for mankind."
neil armstrong
#4 "Can't anybody, find me, sombady to love"
Queen - Somebody to love
#5 "To go where no man has gone before"
Star trek
#7 "Organized crime in America takes in over forty billion dollars a year and spends very little on office supplies."
The devil's advocate
#9 "I'll make him an offer he can't refuse. "
Godfather
#10 "Some Things In Here…Don’t React Too Well To Bullets…Ryan."
saving private ryan?
#11 "When I was younger, so much younger than today,"
Beatles - Help
#12 "E=MC2"
Einstein
#13 "You can checkout any time you like,
But you can never leave! "
Eagles - Hotel California
#14 "KACHING!!"
Shania twain?
Zit op mijn mobiel en dat is teveel moeitequote:Op zondag 31 mei 2009 18:17 schreef BasOne het volgende:
[..]
In de juiste volgorde en refererende aan het nummer zou fijn zijn schattebout, maar Ernie en Bush komen niet in het lijstje voor
dus je blijft steken op 8 van de mogelijke 15
Op welke zou je een hint willen hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit op mijn mobiel en dat is teveel moeite
doe eens een hint
Een hint over nummer 2 graagquote:Op zondag 31 mei 2009 18:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op welke zou je een hint willen hebben
ER zijn er al 9 goed beantwoord, ik wacht op nummer 10 en in 1 post
Blijkbaar niet goedquote:
#2 zie #12quote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een hint over nummer 2 graag
en net waren er nog 8 goed?Wat is de negende?
Inderdaad, ben ff aant het tellen en aan het wikkenquote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef starla het volgende:
na 1.5 uur is het wel welletjes geweest vind je niet bas?
Spaceballs, staat er niet in :'P mafkeesquote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef Siniti het volgende:
Wat vind je van mijn laatste lijstje? Bijna goed?
Daarom express niet gedaanquote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef Siniti het volgende:
Zal toch wel 1 quote uit spaceballs tussen zitten? Bas verafgood die film zowat
ik wou ze eigenlijk bewaren voor andere vragen, maar vooruit danquote:
\quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Neil Young?
Eigenliujk wel he, na je eigen vraag over haarquote:
inderdaad, geschreven door hem, beroemd gemaakt door eric claptonquote:Op zondag 31 mei 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
Zal wel iemand zijn die een nummer heeft genaamd cocaine? Zou het niet weten
Jimi Hendrix nummers kan je niet verbeteren.quote:
Plus dat Jimmy Hendrix linkshandig was.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jimi Hendrix nummers kan je niet verbeteren.
Jimi Hendrix was een negert.
Jimi Hendrix speelde een stratocaster.
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:26 schreef BasOne het volgende:
J.J. Cale natuurlijk
HEROÏNE GODVERDOMMEquote:Op zondag 31 mei 2009 20:30 schreef slaveloos het volgende:
doe maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |