Hij heeft zeker iets achtergelaten, zoals iedereen die dood gaat. Maar het probleem is niet het niet kunnen vinden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Neleos het volgende:
Hij heeft iets achter gelaten toen hij overleed. En de rest kan het niet vinden?
Op zich hoeft dit niet per se de clue van de film te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dit antwoord helemaal niet weten trouwens, misschien wil ik die film nog eens zien
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaatquote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dit antwoord helemaal niet weten trouwens, misschien wil ik die film nog eens zien
Okquote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaat
Die film wou ik nog zien.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaat
Nee, iets wat echt door iedereen die overlijdt wordt achtergelaten, ongeacht status, afkomst of religie.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef BasOne het volgende:
Het graf? de erfenis? het geld?
Ik weet het niet
Een lichaam ?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, iets wat echt door iedereen die overlijdt wordt achtergelaten, ongeacht status, afkomst of religie.
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 14:26 schreef Neleos het volgende:
Ze moeten zijn lijk wegwerken?
Daar zat ik ook aan te denkenquote:
BasOne + 2quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef BasOne het volgende:
Little boy
De kleinequote:Op zondag 31 mei 2009 14:31 schreef De_Hertog het volgende:
Ik was er inmiddels ook achter, nu is het de vraag of het de grote of de kleine was
Ah, helaas.
Que?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef BasOne het volgende:
[..]
De kleine
Wiens kleine kindje was Little Boy?
Idd, Japan was al verslagen, de 2 nukes waren volkomen overbodig en er worden nog steeds misvormde babies geboren.quote:
De project leiderquote:Op zondag 31 mei 2009 14:34 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Que?
Bedoel je Einstein? Of het Manhattan Project? Of welke kant wil je op?
Van het manhattan project? Oppenheimer?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
De project leider
Sting in Russians, zong erover
Idd, de Atoom bom was Openheimers kindje, of zoals Sting zong, Oppenheimers little toyquote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef qonmann het volgende:
Oppenheimer
Oh..veel plezier vast, als het doorgaatquote:
Heb je nog ruimte in een koffer voor mijquote:
Hij was chef van een van de Sioux-stammen, maar niet het stamhoofd. Hij was de leider tijdens een belangrijke gebeurtenis.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Ofyles2 het volgende:
Stamhoofd van de Sioux?
Af en toe mag je wel ietsje uitgebreider antwoord geven hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 14:55 schreef qonmann het volgende:
Wounded Knee
Het ekenen van het verdrag om hostiliteit te staken tussen de indianen en de westerlingen, meer een verdrag wat de indianen in reservaten drijvende.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef De_Hertog het volgende:
Mensen, Big Foot is zijn naam, hij had geen andere (tenzij in hun eigen taal). Het gaat er om bij welke belangrijke hsitorische gebeurtenis Big Foot betrokken was.
Ik was alleen bang dat als ik alleen Big Foot zou neerzetten iedereen het over die amerikaanse yeti zou hebben
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Af en toe mag je wel ietsje uitgebreider antwoord geven hoorMaar hij was inderdaad de leider van de indianen die werden uitgemoord tijdens Wounded Knee.
qonmann +2
Stand deel 1580
1 RoofingBurner
6 De_Hertog
4 BasOne
2 Neleos
4 qonmann
Wounded Kneequote:
Yep..quote:Op zondag 31 mei 2009 14:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Apache?
Dat geldt ook voor vader en zoon Nowee van Arendsoogquote:Op zondag 31 mei 2009 15:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep..
(Schreef al zijn verhalen over Indianen, zonder er ooit te zijn geweest)
wel apart, veel van mijn kennis (over indianen) komt daar (Karl may)vandaan, hoewel ik later wel de boeken van Dee Brown gelezen heb, blijft dat toch minder hangen.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor vader en zoon Nowee van Arendsoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |