Het was iig niet deze film. Het was niet zo zeer dat hij zelf een probleem had maar dat anderen een probleem met hem hadden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:12 schreef starla het volgende:
hij veranderde 's nachts in een moordlustige alter ego?
of is dat wolff met jack nicholson
Dat was Psychoquote:Op zondag 31 mei 2009 14:12 schreef starla het volgende:
hij veranderde 's nachts in een moordlustige alter ego?
of is dat wolff met jack nicholson
Niet dat ik (of imdb) weet, buiten een obscure versie uit Italië en Noorwegen. En een verlate making of getiteld The Trouble With Harry Isn't Over.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:15 schreef BasOne het volgende:
Is daar niet een remake van gemaakt onder een andere titel?
Dus z'n probleem was niet publiek orgasmes als in When Harry met Sallyquote:Op zondag 31 mei 2009 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet dat ik (of imdb) weet, buiten een obscure versie uit Italië en Noorwegen. En een verlate making of getiteld The Trouble With Harry Isn't Over.
De problemen van Harry hadden niet veel met zijn acties te maken. Hij deed erg weinig, meer.
Niet zijn erfenis of testament of iets dergelijks, maar je zit heel erg in de goede richting.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:20 schreef Neleos het volgende:
Gaat het over de erfenis van Harry?
Dat zeker, maar dat is op zich nog niet zo'n probleem.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:21 schreef starla het volgende:
hij was dood!
Hij heeft zeker iets achtergelaten, zoals iedereen die dood gaat. Maar het probleem is niet het niet kunnen vinden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Neleos het volgende:
Hij heeft iets achter gelaten toen hij overleed. En de rest kan het niet vinden?
Op zich hoeft dit niet per se de clue van de film te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dit antwoord helemaal niet weten trouwens, misschien wil ik die film nog eens zien
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaatquote:Op zondag 31 mei 2009 14:22 schreef Siniti het volgende:
Ik wil dit antwoord helemaal niet weten trouwens, misschien wil ik die film nog eens zien
Okquote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaat
Die film wou ik nog zien.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is niet de ontknoping maar gewoon de premisse van de film. Zoiets als zeggen dat Jurassic park over een park met dino's gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |