The history and adventures of the renowned Don Quichote.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Woodsworth Classics, 1,95 per boek, met notities achterin en een redelijke vertaling.
Oh, en Don Quixote is eind 16e eeuws dus een 15e eeuwse vertaling vinden is best knap
Dat was wat ik zochtquote:Op zondag 31 mei 2009 13:57 schreef De_Hertog het volgende:
Grondeekhoorn?
je jat zelf ook altijd puntjes, zeur nietquote:Op zondag 31 mei 2009 14:01 schreef starla het volgende:
zou ik wat feedback mogen op de vorige vraag dankjewel?
Ik had het antwoord gewoon goed, voordat iemand anders met grondeekhoorn kwam. Nog sterker, ik had het geslacht zelf goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:01 schreef qonmann het volgende:
[..]
je jat zelf ook altijd puntjes, zeur niet
Geef Bas even wat tijd, het is welgeteld twee minuten later en ik had je opmerking niet gezien. Daarnaast, volgens jouw linkje vallen marmotten ook onder deze familie.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:01 schreef starla het volgende:
zou ik wat feedback mogen op de vorige vraag dankjewel?
maar het is géén marmot.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geef Bas even wat tijd, het is welgeteld twee minuten later en ik had je opmerking niet gezien. Daarnaast, volgens jouw linkje vallen marmotten ook onder deze familie.
had ik vorige week ook,, toen gaf je de punten niet terug, dan nu ook niet miepen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:02 schreef starla het volgende:
[..]
Ik had het antwoord gewoon goed, voordat iemand anders met grondeekhoorn kwam. Nog sterker, ik had het geslacht zelf goed.
Maar alle vrouwen kunnen mannen tot waanhoop drijvenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:03 schreef starla het volgende:
[..]
maar het is géén marmot.
alle marmotten zijn grondeekhoorns, maar niet alle grondeekhoorns zijn marmotten
nee, toen voldeed je niet aan een vereiste van de vraag, om het in één post te zetten. Maar jij bent de onredelijkheid zelve, dat wisten we al.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
had ik vorige week ook,, toen gaf je de punten niet terug, dan nu ook niet miepen.
Bas beslist hoor, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe zie je het verschil tussen een prairiehond, een marmot en die andere beestjes? Ik vind het nogal veel lijken op de marmotten die ik op wiki tegen kom iig.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:03 schreef starla het volgende:
[..]
maar het is géén marmot.
alle marmotten zijn grondeekhoorns, maar niet alle grondeekhoorns zijn marmotten
getraind oogquote:Op zondag 31 mei 2009 14:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bas beslist hoor, maar gewoon uit nieuwsgierigheid: hoe zie je het verschil tussen een prairiehond, een marmot en die andere beestjes?
Starla liebchen, ik ben al 100 punten misgelopen om dit soort dingen correcte antwoord maar niet wat vraagsteller zocht.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:05 schreef starla het volgende:
[..]
nee, toen voldeed je niet aan een vereiste van de vraag, om het in één post te zetten. Maar jij bent de onredelijkheid zelve, dat wisten we al.
Ok, maar in wat verschilt dit beestje van zijn soortgenoten? En ik bedoel niet zijn geweer.quote:
Hij heeft een grondeekhoorn fobiequote:Op zondag 31 mei 2009 14:00 schreef De_Hertog het volgende:
In 1955 kwam The Trouble with Harry uit, een film geregisseerd door Hitchcock, met onder andere John Forsythe, Edmund Gwenn en Shirley MacLaine.
Wat was precies het probleem met Harry?
Zolang je maar lekker over mij ligt vind ik alles bestquote:Op zondag 31 mei 2009 14:10 schreef starla het volgende:
Basone mijn koene ridder, het was een reactie op qon en for the record, we liggen elkaar niet zo lekker. Over de vraag ben ik al lang heen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 14:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Zolang je maar lekker over mij ligt vind ik alles best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |