abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69647688
Welja kom maar op dan is toch half nederland hier met kermis, kunnen jullie er ook nog wel bij.Plees genoeg te spotten dan.
pi_69648109
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef shmoopy het volgende:
Mocht je lekker en goedkoop vis willen eten, dan weet ik nog wel wat.
Yolanthe heeft nog een zure sloot vol?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 21:43:51 #205
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69648669
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
En de cirkel is rond en we zijn weer bij de emmer pis

Ik voel wel wat voor een SHO meet in Volendam!
Ik kom!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Admin dinsdag 2 juni 2009 @ 21:47:19 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69648782
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 2 juni 2009 @ 21:48:53 #207
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69648850
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Voor!
Wij allemaal op de foto voor Jan's huis
Nog even en Palinggate en Eddemgate kunnen gemerged worden
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_69649443
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Shitney het volgende:
Wat een klasseloze vertoning van die Mickey trouwens. Om te kotsen gewoon. Zo ontzettend niet chique. Dan kan je nog zo gezellig proseccootjes staan te hijsen op Ibiza met je incrowd-bakkes, het bewijst maar weer eens dat stijl niet te koop is.
hear hear!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:11:50 #209
58921 Day
You can fly!
pi_69651942
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wij allemaal op de foto voor Jan's huis
In Volendams klederdracht?
Staat nog op mijn verlanglijstje
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_69652493
Die facelift

Nu is dus duidelijk wat Micky doet - geen politiek, geen muziek of dans of film, maar anti-aging crèmes promoten. Ja, dat is ook een vak. Daarom wilde ze een 'verklaring' afleggen voor heel Nederland. Zij heeft ook haar verantwoordelijkheden. Als het nieuwe gezicht van een anti-rimpelcrème. Die een facelift heeft gehad Op haar 38e En die er desondanks uitziet als een behoorlijk afgeleefde moeder van 49 met een zware nicotineverslaving Hier gaan we meer van horen Of eigenlijk: niet. Dat flimpje kunnen ze wegpleuren, met dank aan Bridget
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 juni 2009 @ 23:35:23 #211
163650 Greys
pi_69652640
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Day het volgende:

[..]

Ja.
Ik wil!

En Nadine, je kon de spijker niet harder op zijn kop rammen denk ik!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:49:32 #212
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69653125
Ik heb vanmiddag gedaan alsof ik de verpakkingen van gloeilampen bestudeerde (altijd interessant, je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijn op dat gebied), terwijl ik stiekem een blik wierp op het naastgelegen bladenrek. Ik begreep in de gauwigheid dat P'trish in elk geval vastberaden is om in Engeland te blijven wonen en evenzo standvastig is Eddem geen cent meer te gunnen dan wettelijk noodzakelijk. Ik zag zo niets over de vermeende constructie waarin Patries alle duiten op haar naam zou hebben staan, omdat Eddem dat destijds handig vond om de belastingschuld te ontduiken - maar dat lijkt me nog immer een kompliet hilarisch scenario.

Rioolsgewijs lijkt de affaire Curry-Paay het op dit moment te winnen van de nationale kwestie Jan-Yolanthe. Die laatsten namen een minder prominente plek in op de covers.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 23:56:07 #213
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69653325
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vanmiddag gedaan alsof ik de verpakkingen van gloeilampen bestudeerde (altijd interessant, je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijn op dat gebied), terwijl ik stiekem een blik wierp op het naastgelegen bladenrek. Ik begreep in de gauwigheid dat P'trish in elk geval vastberaden is om in Engeland te blijven wonen en evenzo standvastig is Eddem geen cent meer te gunnen dan wettelijk noodzakelijk. Ik zag zo niets over de vermeende constructie waarin Patries alle duiten op haar naam zou hebben staan, omdat Eddem dat destijds handig vond om de belastingschuld te ontduiken - maar dat lijkt me nog immer een kompliet hilarisch scenario.

Rioolsgewijs lijkt de affaire Curry-Paay het op dit moment te winnen van de nationale kwestie Jan-Yolanthe. Die laatsten namen een minder prominente plek in op de covers.
Is slechts tijdelijk, Team Rechtvaardige Slet ( Fleur) heeft zoals je in het palinggate topic kunt lezen even de beerput opengetrokken en alles wijst erop dat slechts 1 enkeltje huwelijk kaput dor micky het niet gaat redden tegenover de poep die nu richting ventilator gegooid is ...
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:03:54 #214
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69653569
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Is slechts tijdelijk, Team Rechtvaardige Slet ( Fleur) heeft zoals je in het palinggate topic kunt lezen even de beerput opengetrokken en alles wijst erop dat slechts 1 enkeltje huwelijk kaput dor micky het niet gaat redden tegenover de poep die nu richting ventilator gegooid is ...
We wachten de nieuwe berichtgeving weer af. Het kan alle kanten op, in de komende edities van de bladen. Het is in elk geval spannender dan ooit, op de afdeling gloeilampen. Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen.
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:04:55 #215
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69653598
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Duderella het volgende:

[..]

We wachten de nieuwe berichtgeving weer af. Het kan alle kanten op, in de komende edities van de bladen. Het is in elk geval spannender dan ooit, op de afdeling gloeilampen. Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen.
nu zit je me gewoon te teasen
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:08:13 #216
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69653697
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

nu zit je me gewoon te teasen
Nou ja zeg.
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:20:58 #217
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69653977
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:08 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou ja zeg.
ja : "Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen."

En ik ga voor Palinggate for the win!
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:28:12 #218
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69654092
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

ja : "Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen."
You look right through me.
quote:
En ik ga voor Palinggate for the win!
Nou ik neig naar een lekker voortslepend scheidingsdrama van P&A
  woensdag 3 juni 2009 @ 06:21:32 #219
18026 Thelonious
le samouraï
pi_69655382
quote:
Adam Curry is door Micky Hoogendijk een ander mens geworden. „Ik zag grijs, maar nu zie ik kleuren.” Dat vertelt Adam in dit tweede deel van het openhartige interview over zijn breuk met Patricia Paay. „De afgelopen weken ben ik letterlijk meer gaan zien. Ik voel, ik lééf.”

Terwijl Adam vertelt over zijn plotselinge vertrek na 22 jaar pakt hij zo nu en dan Micky’s hand vast. „Hoe wrang het ook is, het traject dat ik vóór Micky heb afgelegd, was een weg naar haar toe”, zegt Adam. „Toen ik haar voor de eerste keer kuste, schudde het heelal op zijn vesten. De ruis was weg uit mijn hoofd. Ik geloof nu écht in sprookjes. Ware liefde bestaat. Het bestáát!” Nadenkend: „Hoe hoog ik Patricia ook heb zitten.”

Adam geeft toe: „Toen het nieuws over onze liefde en mijn breuk met Patricia bekend werd, barstte een storm van kritiek los. Dat snap ik. Ik ben daar zo goed en zo kwaad als het ging mee omgegaan. Micky zat op dat moment op Ibiza voor een yogaweek. Ik woonde nog bij Patricia en Christina, maar moest weg. Uiteindelijk ben ik naar haar toe gevlogen, ik móest de chaos ontvluchten.”

Stress

„Het had trouwens nog heel wat voeten in de aarde. Micky en ik zagen elkaar niet, maar belden wel veel. De rekening was zo hoog geworden dat de telefoonmaatschappij mijn nummer had afgesloten. ’Het kan niet anders dan dat uw mobiel is gestolen, meneer Curry’, werd me verteld.”

Eenmaal op Ibiza aangekomen, werd Adam rustig. „Met haar mede-yogastudenten zat Micky vrij afgelegen. Die avond werd ik heel liefdevol opgenomen in de groep. Vroeger dacht ik altijd: ’Ga toch weg met dat knuffelgedoe.’ En dan maakte ik er flauwe grapjes over. Maar die avond liet ik me meevoeren in de vrolijke en positieve sfeer. Ze pakten me vast, dansten met me. Uit mijn mond zul je nooit meer iets negatiefs over yoga horen!”

„Micky heeft mij veranderd”, stelt Adam. „Ik verdoofde voorheen mijn gevoelens van ongenoegen met marihuana, zo ontvluchtte ik de werkelijkheid. Maar sinds twee maanden ben ik clean. Toen is de zoektocht naar mezelf begonnen. Micky helpt me. Leert me hoe belangrijk het is om jezelf en het leven onder ogen te komen. Ze zegt op het juiste moment de juiste dingen.” Denkt na: „Daar heeft Patricia dus geen schuld aan. Het ligt alleen aan mezelf.”

Na de yogaweek verbleef Micky nog een tijdje bij een goede vriendin van haar op het eiland. Micky: „Ze heeft zeven maanden geleden een dochtertje gekregen. De kleine is mijn petekind. Natuurlijk vond ik het heel vervelend dat er in Nederland zo’n commotie was ontstaan. Maar als ik die kleine meid in haar ogen keek en haar leerde vooruit te kruipen in plaats van achteruit, vervaagde alle ruis. Guusje Nederhorst, met wie ik in GTST zat, zei ooit tegen me: ’Als je de commotie niet hoort of leest, is het er ook niet’. Ze had gelijk, zo ondervond ik.”

Valse start

Micky gebaart: „De kritiek was niet gering, maar wat me trof, was dat er twee mensen ongevraagd de dupe werden. In de eerste plaats Christina, die nooit de kans heeft gehad om mij op een normale manier te spreken of te ontmoeten. De valse start die we hierdoor hebben, zal tijd nodig hebben. In de tweede plaats was mijn moeder zich helemaal lam geschrokken. Ze wist nog niets van Adam, ik had hem nog niet eens aan haar voorgesteld toen onze liefde bekend werd. Er doken verhalen op over emigratieplannen die Adam en ik zouden hebben. Dat is helemaal niet waar. Mijn moeder zit in een verpleeghuis omdat ze een nieraandoening heeft. Ik zorg veel voor haar en wil haar helemaal niet verlaten. Mijn thuisbasis blijft gewoon Amsterdam.”

Ze vervolgt: „Omdat ik op Ibiza zat, kon ik mijn moeder niet à la minute kennis laten maken met Adam. Dat zat me dwars. Maar Adam ging naar haar toe en heeft zichzelf aan haar voorgesteld. Op mijn moeder had hij indruk gemaakt. Ze is soms wat vergeetachtig, maar zei als eerste toen ik bij haar langskwam: ’Wat is hij lang!’ En dat klopt. Bij Adam kan ik zelfs mijn hoge hakken dragen.”

In de toekomst hoopt Adam ook de averij die zijn relatie met Christina heeft opgelopen te repareren. „Wij waren altijd zo hecht samen. Ze zit in mijn hart, ze is mijn alles. Ik weet nog hoe ik haar verschoonde toen ze nog maar een baby was, hoe ik haar vasthield toen ze als kind ziek was en moest spugen, hoe haar eerste vriendje ten tonele verscheen en hoe ik daarbij voelde dat mijn kleine meisje groot werd… Daarvoor was ík immers de enige man in haar leven.”

Waardig

Een zucht ontsnapt aan zijn lippen. „Het is bij haar heel hard aangekomen dat ik ben weggegaan. Dat begrijp ik heel goed. Ook weet ik dat Christina veel steun krijgt van familie en haar huidige vriend. Hij is ook een kind van gescheiden ouders en zal haar goed kunnen helpen. Patricia en ik hebben nog veel uit te werken en veel te verwerken. Ik sta ervoor open. Maar ik weet dat het tijd nodig heeft. Daarom heb ik geduld, heel veel geduld, want het is me alles waard om er met Patricia op een waardige manier uit te komen.”
bron

Keeping an eye on the world going by my window.
pi_69655476
Oooooh mijn god! Hilaaarisch!

"onze liefde"

"Bij hem kan ik zelfs mijn hakken dragen..."

Muhahahha.

En ligt het aan mij of is MH misschien niet helemaal de juiste persoon om iemand te leren nuchter door het leven te gaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:13:53 #221
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69655483
Ze maken zich steeds belachelijker .
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:17:05 #222
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69655496
Ohw my fucking god... die twee hebben een talent om de verkeerde dingen op het verkeerde tijdstip te zeggen
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:18:19 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69655500
Zelfs al wil je het van de daken schreeuwen, enig empatisch vermogen zou je ervan moeten weerhouden dat te doen. Wat een egocentrisme.
pi_69655547
Hierdoor ga ik me ook echt afvragen of het wel echt is... Of het niet gewoon een publiciteitsstunt voor het een of het ander is... Maar daarvoor speelt het inmiddels al te lang... Het is allemaal zo fucking ongeloofwaardig.
  woensdag 3 juni 2009 @ 07:33:48 #225
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_69655554
quote:
Adam Curry is door Micky Hoogendijk een ander mens geworden. „Ik zag grijs, maar nu zie ik kleuren.” Dat vertelt Adam in dit tweede deel van het openhartige interview over zijn breuk met Patricia Paay. „De afgelopen weken ben ik letterlijk meer gaan zien. Ik voel, ik lééf.”
Dat noemen ze nou cocaine, Adam.

P.S. Je bent een hufter.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_69655695
Hoe wil jij je paddo's vandaag ,Mick?Door de soep of op de scrambled eggs????
  Admin woensdag 3 juni 2009 @ 08:30:10 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69655993
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Day het volgende:

[..]

Dat wil ik ook
Greys ook We zijn al met 3

En waar kopen Minnie en Eddem hun shit? Goed spul!

woensdag 3 juni 2009 @ 09:05:03 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69656443
Dat kun je toch niet serieus menen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69656463
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hoewel het goed klinkt zo'n enorm sexueel vrijgevochten sodom en gomora...
Ik durf niet zo goed... Ik ben pro Jim Wave, en ik denk dat Piet Veerman, Jan Keizer en de P8 me willen ombrengen
Jij en niet durven.. datgaat niet samen ,volgens mij ben je voor de duivel ook niet bang,en ik ben er ook nog.
pi_69656507
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:05 schreef Copycat het volgende:
Dat kun je toch niet serieus menen?
Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:12:22 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69656550
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef Anniebab het volgende:

Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.
Ik had het over dat braakrelaas van Eddem de Yoghi en Micky de Kleurmengster. Wat een malloten, wat een poep.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:16:35 #232
58921 Day
You can fly!
pi_69656606
Die Mickey is gewoon een fucking goeroe!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:17:13 #233
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69656617
Eddem, je haar danst.
  Admin woensdag 3 juni 2009 @ 09:18:17 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69656630

pi_69656664
Kunnen we Palinggate en Piemelgate niet gewoon mergen? Het is toch één emmer pispot nat!
[/quote]

Zucht......dilemma..dilemma..ik weet nog steeds niet waar ik het meeste van hou, gerookte paling of een piemel
Dus mengen zou voor mij de ideale oplossing zijn
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 09:26:36 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_69656765
quote:
ADAM CURRY: 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen'

(2-6-2009) Wat kun je doen met een páár miljoen? schrijft Revu op haar website over het zakelijk leven van Adam Curry, dat volgens het weekblad zijn hoogtepunt eigenlijk kende in de vorige eeuw, toen je met verliesgevende internetonzin miljoenen kon cashen. 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen' is de conclusie anno 2009!

Revu over het zakelijk leven van de man die zijn 6o-jarige echtgnenote Patricia Paay anderhalf week geleden bij een kopje thee liet weten zijn leven verder te willen delen met Micky Hoogendijk (38):

"Curry voorvoelde (dat was héél goed) dat de digitale wereld voor zakelijk en creatieve destructie zou zorgen en oude media-molochs zou gaan opblazen. De altijd zelfverzekerde Amerikaan wist op basis van zijn luidruchtige praatjes een belang te verwerven in zoekmachine Ask Jeeves. Toen de digitale zoekmotor tegen veel te veel geld naar de beurs ging, was hij financieel onafhankelijk. Daarna kon hij het momentum echter niet vasthouden. Curry lanceerde nog wel enkele andere ‘visionaire’ internetprobeersels (sommige waren iets té), maar met niet één pluste hij boven Ask Jeeves uit.

Zijn huidige project heet mevio.com, een internetvideokanaal, waar inmiddels ook alweer 25 miljoen dollar aan kapitaal in is gestopt door een paar laatste Curry-believers uit Silicon Valley. Dat geld krijgen de heren, net als sommige andere investeerders, nooit meer terug. Meesterlijk hoe Curry steeds weer zakgeld weet los te peuteren waarmee hij een nieuw financieel bloedbad aan kan richten. Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen.

Bron.

http://www.mevio.com/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69656821
:
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:16 schreef Day het volgende:
Die Mickey is gewoon een fucking goeroe!
mijn idee
pi_69656829
En ik maar denken dat hij het deed met Simone van Walraven en zij met dat witte lounge-aapje.
De werkelijkheid is nog veel en veel erger!
Go hard or go home
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2009 @ 09:42:48 #239
22592 crew  Ole
pi_69657053
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Hoe dúrft ze voor Eddem te spreken over Patries en hun dochter, echt zum kotsen.

Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten. En Eddem als nooit volwassen geworden jochie gaat er in met boter en suiker.
Wat heb ik veel gemist gister

Die Micky krijgt nu al Rossana neigingen.
Nog even en Eddem heeft niets meer te vertellen in Huize Hogendijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2009 @ 09:47:05 #240
22592 crew  Ole
pi_69657131
Ik wacht op een bij voorbaat legendarisch interview in de Grazia!
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:51:19 #241
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_69658637
Ik zag net op de site van de Telegraaf al een voorpagina van de Prive met daarop de kop "Baby voor Curry en Micky" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_69658740
tis idd echt een mediasmulverhaal he?

t zal je vader zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:55:08 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69658748
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op de site van de Telegraaf al een voorpagina van de Prive met daarop de kop "Baby voor Curry en Micky" .
Zonder vraagteken??
Ik wil dat het einde werkdag is en ik via de kiosk naar mijn hangmat kan fietsen .
pi_69658896
quote:
Patricia en ik hebben nog veel uit te werken en veel te verwerken. Ik sta ervoor open. Maar ik weet dat het tijd nodig heeft. Daarom heb ik geduld, heel veel geduld, want het is me alles waard om er met Patricia op een waardige manier uit te komen.”
Dat gaat wel lukken, zo Waardigheid is Adams middle name.
pi_69658984
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 06:21 schreef Thelonious het volgende:

[..]

bron

echt briljant, zelden zo vroeg op de morgen (half zeven was het) schaterend moeten lachen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:06:03 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69659056
Een (deel van de) editorial van Evert S. op de Privésite:
quote:
Als PATRICIA PAAY denkt dat zij de ergste klap nu wel heeft gehad, dan doet zij er goed aan PRIVÉ deze week maar eens níet te lezen! Bronnen rond ADAM CURRY en MICKY HOOGENDIJK verklaren namelijk dat de twee niet alleen zo snel mogelijk willen trouwen en naar Amerika vertrekken, maar ook niets liever willen dan een levend bewijs van hun liefde: EEN BABY!

Micky heeft in haar leven de nodige drama’s meegemaakt op kindergebied. Zij was zwanger van kunstenaar ROB SCHOLTE toen zij samen door een bom van de weg werden geblazen. Door de nooit opgeloste aanslag kreeg zij een miskraam. Eerder had zij al een kindje verloren na een voldragen zwangerschap. Haar babywens heeft Micky nooit opzij gezet. Sterker nog, die is weer opgeleefd nu ze van Adam in elk geval al vlinders in haar buik heeft en hem ziet als de ideale vader voor een kind! Iemand die La Paay goed kent: ‘Patricia wordt gek!’
‘Gentleman’ als Curry is, biedt hij zijn ex de helft van zijn vermogen. De vraag is even wat er nog over is van het legendarische vermogen van de dj, die in de gouden tijd met internet miljoenen zou hebben verdiend. Volgens insiders treft Patricia de ene lege BV na de andere aan en zou haar echtgenoot toch veel minder rijk zijn dan verondersteld…
Een showbizzdrama van jewelste; niet zo gek dat Paay toch maar verstek liet gaan bij ‘Life and Cooking’!
pi_69659319
zie je wel: 2e leg.

kan t nog méér standaard?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:17:52 #248
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69659405
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Een (deel van de) editorial van Evert S. op de Privésite:
[..]
Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichten

RELLUH RELLUH RELLUH!

Zo hou je je nooit bezig met die roddelshijt zo kan je het niet meer loslaten... Allemaal door die kutjantje!
pi_69659592
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichten

RELLUH RELLUH RELLUH!

Zo hou je je nooit bezig met die roddelshijt zo kan je het niet meer loslaten... Allemaal door die kutjantje!
Zeg niet dat je het erg vind Bommie, je smult ervan jij.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:24:30 #250
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69659595
Ja waar bijlft Simon Cavendish, die weet vast ook nog wel wat leuks te laten opborrelen uit oude beerputten van de diverse internet avonturen van meneer Curry
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:25:41 #251
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69659633
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Zeg niet dat je het erg vind Bommie, je smult ervan jij.
Dat ontken ik heel niet, er gaat een roddelwereld voor me open
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 11:25:45 #252
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_69659637
Het lijkt me allemaal uiterst pijnlijk voor de dochter van Paay en Curry
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:26:12 #253
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69659653
overigens.. er moet wel een behoorlijke op komen...
iemand die de boel kan samenvatten ?
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:29:49 #254
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69659740
hier moet toch nog meer sappigs uit te halen zijn

http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_curry
pi_69659832
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef versabommie het volgende:
overigens.. er moet wel een behoorlijke op komen...
iemand die de boel kan samenvatten ?
Daar ben jij goed in Bommie,leef je uit
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:34:07 #256
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69659881
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Daar ben jij goed in Bommie,leef je uit
zit op m'n werk dus niet veel tijd
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:35:29 #257
40566 Ericr
Livewrong
pi_69659926
Ik geef het 3 a 4 maanden voordat die kalverliefde voorbij is, wat een stel kleuters die twee.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:35:42 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69659934
Wat schattig dat je je nu al zorgen maakt over een goede vervolgOP, Bommie!
pi_69659989
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef versabommie het volgende:

[..]

zit op m'n werk dus niet veel tijd
ok ,snap ik.Niet verkeerd zon baan waarij je Fok ook nog kan bijhouden,ideaal.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:37:52 #260
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69660010
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Wat schattig dat je je nu al zorgen maakt over een goede vervolgOP, Bommie!
Ik ben NIET schattig
pi_69660082
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Ericr het volgende:
Ik geef het 3 a 4 maanden voordat die kalverliefde voorbij is, wat een stel kleuters die twee.
Ja denk als de roze bril afgaat en de joint uit, dat t dan snel bekeken is.Die zijn nu de Kamasutra aan t uitvogelen daarna is het einde verhaal..,
pi_69660130
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ben NIET schattig
Ja Bommie jij bent wel schattig ,dat staat als een paal boven water,dat is toch een compliment?
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:43:35 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69660184
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Anniebab het volgende:

ok ,snap ik.Niet verkeerd zon baan waarij je Fok ook nog kan bijhouden,ideaal.
De beste banen. Voor schattige Bommies en andere Paaypaaiers.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:56:03 #264
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69660618
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

De beste banen. Voor schattige Bommies en andere Paaypaaiers.
Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!
pi_69660655
quote:
En mocht er een zeldzaam exemplaar rondlopen dat Team Micky is, dan heb ik deze nog voor je in de uitverkoop:

[ afbeelding ]
Is dit shirt niet in een leuker modelletje te koop?
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_69660721
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!
Ja ook,dat staat vast, maar je hebt een groot aaibaarheidsgehalte.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:00:00 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69660728
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:

Wat jij wil ... Cutie pie.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:03:54 #268
14746 k_i_m
pi_69660850
Gut, het lijkt hier [insert reallifesoapforum] wel met al die offtopic "humorvolle" slowchat .
In my life
Why do I smile
pi_69660909
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Gut, het lijkt hier [insert reallifesoapforum] wel met al die offtopic "humorvolle" slowchat .
Ach guttegut wilde je dat zo graag ff kwijt?Nou jij hebt je punt gemaakt hoor.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:08:25 #270
14746 k_i_m
pi_69660958
Nou, na het derde topic van hetzelfde onderwerp gaat het toch een beetje opvallen he .

Betekent dit dat jullie het niet meer doen? .
In my life
Why do I smile
pi_69661041
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Nou, na het derde topic van hetzelfde onderwerp gaat het toch een beetje opvallen he .

Betekent dit dat jullie het niet meer doen? .
Meid maak je niet druk ,je bent zelf ook niet echt to the point.
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:14:42 #272
14746 k_i_m
pi_69661142
.
In my life
Why do I smile
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:34:11 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69661745
Deze hadden we ook nog niet hè? Uit kamp Paay:
quote:
Nog altijd kan Patricia niet bevatten dat haar huwelijk met haar grote liefde Adam tot een einde is gekomen.

Sinds de dag dat Adam haar verlaten heeft voor Micky Hoogendijk, is Patricia zichzelf niet meer. "De hele dag loop ik te denken en te piekeren. Ik ben een instorting nabij. Ik voel me moe en lusteloos. Mijn hele leven staat op zijn kop. Alle zekerheden die ik dacht te hebben, zijn in één klap verdwenen."

Micky Hoogendijk zou naar verluidt zo snel mogelijk met Adam Curry in het huwelijk treden. Het tweetal is echt smoorverliefd. Bovendien is het als je samen in Amerika wilt wonen ook handig als je getrouwd bent, want dan bemachtig je de felbegeerde ‘green card'. Maar Patricia Paay is niet van plan om de scheiding snel te regelen.

Volgens Yvonne Keeley, de zus van Patricia, doet ze dit niet om Adam te dwarsbomen maar om Christina te helpen. Yvonne: "Dat kind is helemaal uit haar doen. Ze is totaal niet voor rede vatbaar en behoorlijk uit balans. Vergeet niet dat haar vader alles voor haar betekende. Ze is gek op Adam en dan ineens verlaat hij het huis en blijft zij achter met deze leegte. Christina en mijn zus moeten eerst tot rust komen."
De bron: http://www.story.nl/artikelen/nieuwsgossip/5140
pi_69661787
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ach guttegut wilde je dat zo graag ff kwijt?Nou jij hebt je punt gemaakt hoor.
Ben het wel met Kim eens eigenlijk. Je moet eerst een half uur door de paling worstelen om de echte nieuwtjes te kunnen lezen.
pi_69662004
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
Deze hadden we ook nog niet hè? Uit kamp Paay:
[..]

De bron: http://www.story.nl/artikelen/nieuwsgossip/5140
Ja dat zal ook niet meevallen ,arm mens!
pi_69663197
Zoek de verschillen, of nee, zoek de overeenkomsten

pi_69663435
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef Eef999 het volgende:

[ afbeelding ]
Shocking!!!!
Lijken wel 2 verschillende...
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:36:24 #278
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69663489
quote:

lulverhaal

bron

Jezus, dit is té erg...... Wat een stelletje losers. Hoe durven ze......
Is dat zo?
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:43:20 #279
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69663676
O mijn god, en net "he completes me" gezien......
Is dat zo?
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:46:53 #280
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69663786
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:43 schreef Smallish het volgende:
O mijn god, en net "he completes me" gezien......
Over tien jaar weten we allemaal nog waar we waren toen we 'He completes me' zagen.
pi_69663849
Liefde is....elkaars stylingmousse gebruiken...
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:54:04 #282
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69664023
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:

[..]

Over tien jaar weten we allemaal nog waar we waren toen we 'He completes me' zagen.
Is dat zo?
pi_69664396
quote:

[..]

bron

Wat me nog het meest irriteert in dit stuk is dat ze erover praten alsof het al heel lang geleden gebeurd is, terwijl het net heeft plaatsgevonden. Hij wil zijn band met z'n dochter weer verbeteren. Jezus, dat kind heeft 2 of 3 weken geleden een grote schok gekregen mag ze daar verdrietig en boos over zijn. Hij denkt zeker omdat zijn 'liefde' voor MH zo snel is gegaan dat alles in een stroomversnelling moet, ook de verwerking van Patricia en Christina. De Lul.

Zo dat moest er even uit. Ben geen fan van Patricia maar doe mij een lidmaatschapje van team Patries
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_69664463
En 'he completes me', ja ja, ze bedoelt zeker dat 'ie zo lekker d'r doos vult. Hoe kun je in hemelsnaam al na 2 maanden zeggen dat iemand je 'complete' je kent elkaar nog niet eens.
pi_69664659
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:08 schreef tbl1966 het volgende:
En 'he completes me', ja ja, ze bedoelt zeker dat 'ie zo lekker d'r doos vult. Hoe kun je in hemelsnaam al na 2 maanden zeggen dat iemand je 'complete' je kent elkaar nog niet eens.
Ja, en dat zij de homewrecker gisteren toch zelf ook bij Rtl Boulevard? Iets over dat ze nog maar in de verleidingsfase zitten.

Ongelofelijk hoe die vent zijn midlifecrisis zijn hele leven laat verkloten. Als het mijn vader zou zijn, kon ie voorlopig even lekker doodvallen.
pi_69664694
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef Eef999 het volgende:

[ afbeelding ]
Best apart dat Christina nu zo verschrikkelijk veel op haar moeder lijkt! Vooral gezien het feit dat haar moeder helemaal niet meer op zichzelf lijkt!
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:16:53 #287
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69664730
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef pronkjewail het volgende:

Ja, en dat zij de homewrecker gisteren toch zelf ook bij Rtl Boulevard? Iets over dat ze nog maar in de verleidingsfase zitten.

Ongelofelijk hoe die vent zijn midlifecrisis zijn hele leven laat verkloten. Als het mijn vader zou zijn, kon ie voorlopig even lekker doodvallen.
You're still in the process of sweeping me of my feet.
He's a dude.

Ik heb het net nog een keertje bekeken.
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2009 @ 14:30:34 #288
22592 crew  Ole
pi_69665211
"Jonge frisse geest, grappig, heel respectvol"

over een paar jaar:

"Ouwe zeur, altijd dezelfde kutgrapjes, hij belazert de boel "
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 14:31:55 #289
135305 beequeen
Lost.
pi_69665249
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:

He's a dude.
Ik begrijp niet dat het allemaal zo publiekelijk moet, het lijkt wel een stel pubers.
Ze weten dat Patries en Christina hier kapot aan gaan en toch vol met je koker op de tv.
Ik krijg met de dag meer een hekel aan die yogakut en klote Eddem.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 3 juni 2009 @ 14:35:39 #290
207727 Smallish
Kleintje!
pi_69665342
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

He's a dude.

Ik heb het net nog een keertje bekeken.
Ja, dit krijg je niet at once in je kop, he? Ik blijf me ook maar afvragen of ik die shitstory nu echt heb gelezen/gezien. Unbelievable
Is dat zo?
pi_69665856
Waar ik ook niet goed van word is dat natrappen, "ik was al 10 jaar niet gelukkig en als Patricia eerlijk is dan ...." Hoe bedoel je midlife crisis, dit zijn toch wel de meest gehoorde clichés in zo'n situatie. En nu is ze nog lekker ontspannen, wacht maar tot ze gaat zeiken over zijn vieze onderbroeken of stinksokken. Of een keer van hem verwacht dat hij een wasje draait of de vaatwasser uitruimt.

Bweggh, ik word hier zo opstandig van.
pi_69668168
Adam
Striving to be more than average.
pi_69668957
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef Daniane het volgende:
Adam
Oh noes, de PUB'ers zijn ontsnapt
  Trouwste user 2022 woensdag 3 juni 2009 @ 16:12:35 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_69669036
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef shmoopy het volgende:
Liefde is....elkaars stylingmousse gebruiken...
Nee naar de WC gaan als je vriendin net heeft gepoept

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 3 juni 2009 @ 16:14:27 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_69669132
Maar zeg nou zelf. Ze is al 60.

Komt er een cocaïne hoer in je leven uit de Jet Set.

Die kreeg zelfs Rob Scholte op z'n knieën.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:18:02 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69669259
Micky Hoogendijk heeft het ook niet makkelijkMicky Hoogendijk staat sinds enkele weken bekend als de bitch die de jarenlange relatie van Adam Curry en Patricia Paay naar de Filistijnen heeft geholpen. Daarom kijkt heel Nederland haar nu met de nek aan. Dat verdient Micky Hoogendijk niet, aldus Micky Hoogendijk.

Ze is net terug van een vakantie op Ibiza met haar nieuwe lover Adam. Tegenover RTL Boulevard vertelt ze haar verhaal.

Verliefd

“Ik geloof niet in dat je iemand kan afpakken. Er is altijd wel iets meer aan de hand. Maar ik ga me daar niet over verdedigen. Ik ben verliefd geworden. Echt verliefd geworden en Adam ook. En dat is de leuke kant.”

Roddel en achterklap

"In het persbericht van Patricia stond letterlijk dat Adam vrouw en kind zou achterlaten en met mij zou vertrekken naar het buitenland. Dat is niet waar. Ik blijf hier. M'n moeder schrok zich dood. Dat was niet zo netjes. We gaan ook niet trouwen. Ik ben niet zwanger."

Paay en Curry trouwden in 1988. De radiopresentator heeft haar nu verlaten voor actrice/presentatrice Micky Hoogendijk

bron
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:48:41 #297
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69670447
pi_69670553
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 16:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh noes, de PUB'ers zijn ontsnapt
Erg he.
Striving to be more than average.
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:54:11 #299
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69670648
hop!
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:55:28 #300
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69670695
en vol...toch?
  woensdag 3 juni 2009 @ 16:55:38 #301
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69670705
ruk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')