Yolanthe heeft nog een zure sloot vol?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef shmoopy het volgende:
Mocht je lekker en goedkoop vis willen eten, dan weet ik nog wel wat.
Ik kom!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
En de cirkel is rond en we zijn weer bij de emmer pis
Ik voel wel wat voor een SHO meet in Volendam!
Wij allemaal op de foto voor Jan's huisquote:
hear hear!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Shitney het volgende:
Wat een klasseloze vertoning van die Mickey trouwens. Om te kotsen gewoon. Zo ontzettend niet chique. Dan kan je nog zo gezellig proseccootjes staan te hijsen op Ibiza met je incrowd-bakkes, het bewijst maar weer eens dat stijl niet te koop is.
In Volendams klederdracht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij allemaal op de foto voor Jan's huis
Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
In Volendams klederdracht?![]()
Staat nog op mijn verlanglijstje![]()
Is slechts tijdelijk, Team Rechtvaardige Slet ( Fleur) heeft zoals je in het palinggate topic kunt lezen even de beerput opengetrokken en alles wijst erop dat slechts 1 enkeltje huwelijk kaput dor micky het niet gaat redden tegenover de poep die nu richting ventilator gegooid is ...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vanmiddag gedaan alsof ik de verpakkingen van gloeilampen bestudeerde (altijd interessant, je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijn op dat gebied), terwijl ik stiekem een blik wierp op het naastgelegen bladenrek. Ik begreep in de gauwigheid dat P'trish in elk geval vastberaden is om in Engeland te blijven wonen en evenzo standvastig is Eddem geen cent meer te gunnen dan wettelijk noodzakelijk. Ik zag zo niets over de vermeende constructie waarin Patries alle duiten op haar naam zou hebben staan, omdat Eddem dat destijds handig vond om de belastingschuld te ontduiken - maar dat lijkt me nog immer een kompliet hilarisch scenario.
Rioolsgewijs lijkt de affaire Curry-Paay het op dit moment te winnen van de nationale kwestie Jan-Yolanthe. Die laatsten namen een minder prominente plek in op de covers.
We wachten de nieuwe berichtgeving weer af. Het kan alle kanten op, in de komende edities van de bladen. Het is in elk geval spannender dan ooit, op de afdeling gloeilampen. Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is slechts tijdelijk, Team Rechtvaardige Slet ( Fleur) heeft zoals je in het palinggate topic kunt lezen even de beerput opengetrokken en alles wijst erop dat slechts 1 enkeltje huwelijk kaput dor micky het niet gaat redden tegenover de poep die nu richting ventilator gegooid is ...
nu zit je me gewoon te teasenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
We wachten de nieuwe berichtgeving weer af. Het kan alle kanten op, in de komende edities van de bladen. Het is in elk geval spannender dan ooit, op de afdeling gloeilampen. Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen.
ja : "Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen."quote:
You look right through me.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja : "Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen."![]()
Nou ik neig naar een lekker voortslepend scheidingsdrama van P&Aquote:En ik ga voor Palinggate for the win!
bronquote:Adam Curry is door Micky Hoogendijk een ander mens geworden. „Ik zag grijs, maar nu zie ik kleuren.” Dat vertelt Adam in dit tweede deel van het openhartige interview over zijn breuk met Patricia Paay. „De afgelopen weken ben ik letterlijk meer gaan zien. Ik voel, ik lééf.”
Terwijl Adam vertelt over zijn plotselinge vertrek na 22 jaar pakt hij zo nu en dan Micky’s hand vast. „Hoe wrang het ook is, het traject dat ik vóór Micky heb afgelegd, was een weg naar haar toe”, zegt Adam. „Toen ik haar voor de eerste keer kuste, schudde het heelal op zijn vesten. De ruis was weg uit mijn hoofd. Ik geloof nu écht in sprookjes. Ware liefde bestaat. Het bestáát!” Nadenkend: „Hoe hoog ik Patricia ook heb zitten.”
Adam geeft toe: „Toen het nieuws over onze liefde en mijn breuk met Patricia bekend werd, barstte een storm van kritiek los. Dat snap ik. Ik ben daar zo goed en zo kwaad als het ging mee omgegaan. Micky zat op dat moment op Ibiza voor een yogaweek. Ik woonde nog bij Patricia en Christina, maar moest weg. Uiteindelijk ben ik naar haar toe gevlogen, ik móest de chaos ontvluchten.”
Stress
„Het had trouwens nog heel wat voeten in de aarde. Micky en ik zagen elkaar niet, maar belden wel veel. De rekening was zo hoog geworden dat de telefoonmaatschappij mijn nummer had afgesloten. ’Het kan niet anders dan dat uw mobiel is gestolen, meneer Curry’, werd me verteld.”
Eenmaal op Ibiza aangekomen, werd Adam rustig. „Met haar mede-yogastudenten zat Micky vrij afgelegen. Die avond werd ik heel liefdevol opgenomen in de groep. Vroeger dacht ik altijd: ’Ga toch weg met dat knuffelgedoe.’ En dan maakte ik er flauwe grapjes over. Maar die avond liet ik me meevoeren in de vrolijke en positieve sfeer. Ze pakten me vast, dansten met me. Uit mijn mond zul je nooit meer iets negatiefs over yoga horen!”
„Micky heeft mij veranderd”, stelt Adam. „Ik verdoofde voorheen mijn gevoelens van ongenoegen met marihuana, zo ontvluchtte ik de werkelijkheid. Maar sinds twee maanden ben ik clean. Toen is de zoektocht naar mezelf begonnen. Micky helpt me. Leert me hoe belangrijk het is om jezelf en het leven onder ogen te komen. Ze zegt op het juiste moment de juiste dingen.” Denkt na: „Daar heeft Patricia dus geen schuld aan. Het ligt alleen aan mezelf.”
Na de yogaweek verbleef Micky nog een tijdje bij een goede vriendin van haar op het eiland. Micky: „Ze heeft zeven maanden geleden een dochtertje gekregen. De kleine is mijn petekind. Natuurlijk vond ik het heel vervelend dat er in Nederland zo’n commotie was ontstaan. Maar als ik die kleine meid in haar ogen keek en haar leerde vooruit te kruipen in plaats van achteruit, vervaagde alle ruis. Guusje Nederhorst, met wie ik in GTST zat, zei ooit tegen me: ’Als je de commotie niet hoort of leest, is het er ook niet’. Ze had gelijk, zo ondervond ik.”
Valse start
Micky gebaart: „De kritiek was niet gering, maar wat me trof, was dat er twee mensen ongevraagd de dupe werden. In de eerste plaats Christina, die nooit de kans heeft gehad om mij op een normale manier te spreken of te ontmoeten. De valse start die we hierdoor hebben, zal tijd nodig hebben. In de tweede plaats was mijn moeder zich helemaal lam geschrokken. Ze wist nog niets van Adam, ik had hem nog niet eens aan haar voorgesteld toen onze liefde bekend werd. Er doken verhalen op over emigratieplannen die Adam en ik zouden hebben. Dat is helemaal niet waar. Mijn moeder zit in een verpleeghuis omdat ze een nieraandoening heeft. Ik zorg veel voor haar en wil haar helemaal niet verlaten. Mijn thuisbasis blijft gewoon Amsterdam.”
Ze vervolgt: „Omdat ik op Ibiza zat, kon ik mijn moeder niet à la minute kennis laten maken met Adam. Dat zat me dwars. Maar Adam ging naar haar toe en heeft zichzelf aan haar voorgesteld. Op mijn moeder had hij indruk gemaakt. Ze is soms wat vergeetachtig, maar zei als eerste toen ik bij haar langskwam: ’Wat is hij lang!’ En dat klopt. Bij Adam kan ik zelfs mijn hoge hakken dragen.”
In de toekomst hoopt Adam ook de averij die zijn relatie met Christina heeft opgelopen te repareren. „Wij waren altijd zo hecht samen. Ze zit in mijn hart, ze is mijn alles. Ik weet nog hoe ik haar verschoonde toen ze nog maar een baby was, hoe ik haar vasthield toen ze als kind ziek was en moest spugen, hoe haar eerste vriendje ten tonele verscheen en hoe ik daarbij voelde dat mijn kleine meisje groot werd… Daarvoor was ík immers de enige man in haar leven.”
Waardig
Een zucht ontsnapt aan zijn lippen. „Het is bij haar heel hard aangekomen dat ik ben weggegaan. Dat begrijp ik heel goed. Ook weet ik dat Christina veel steun krijgt van familie en haar huidige vriend. Hij is ook een kind van gescheiden ouders en zal haar goed kunnen helpen. Patricia en ik hebben nog veel uit te werken en veel te verwerken. Ik sta ervoor open. Maar ik weet dat het tijd nodig heeft. Daarom heb ik geduld, heel veel geduld, want het is me alles waard om er met Patricia op een waardige manier uit te komen.”
Dat noemen ze nou cocaine, Adam.quote:Adam Curry is door Micky Hoogendijk een ander mens geworden. „Ik zag grijs, maar nu zie ik kleuren.” Dat vertelt Adam in dit tweede deel van het openhartige interview over zijn breuk met Patricia Paay. „De afgelopen weken ben ik letterlijk meer gaan zien. Ik voel, ik lééf.”
Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
In Volendams klederdracht?![]()
Staat nog op mijn verlanglijstje![]()
Jij en niet durven.. datgaat niet samen ,volgens mij ben je voor de duivel ook niet bang,en ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoewel het goed klinkt zo'n enorm sexueel vrijgevochten sodom en gomora...
Ik durf niet zo goed... Ik ben pro Jim Wave, en ik denk dat Piet Veerman, Jan Keizer en de P8 me willen ombrengen
Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.quote:
Ik had het over dat braakrelaas van Eddem de Yoghi en Micky de Kleurmengster. Wat een malloten, wat een poep.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef Anniebab het volgende:
Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.
quote:ADAM CURRY: 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen'
(2-6-2009) Wat kun je doen met een páár miljoen? schrijft Revu op haar website over het zakelijk leven van Adam Curry, dat volgens het weekblad zijn hoogtepunt eigenlijk kende in de vorige eeuw, toen je met verliesgevende internetonzin miljoenen kon cashen. 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen' is de conclusie anno 2009!
Revu over het zakelijk leven van de man die zijn 6o-jarige echtgnenote Patricia Paay anderhalf week geleden bij een kopje thee liet weten zijn leven verder te willen delen met Micky Hoogendijk (38):
"Curry voorvoelde (dat was héél goed) dat de digitale wereld voor zakelijk en creatieve destructie zou zorgen en oude media-molochs zou gaan opblazen. De altijd zelfverzekerde Amerikaan wist op basis van zijn luidruchtige praatjes een belang te verwerven in zoekmachine Ask Jeeves. Toen de digitale zoekmotor tegen veel te veel geld naar de beurs ging, was hij financieel onafhankelijk. Daarna kon hij het momentum echter niet vasthouden. Curry lanceerde nog wel enkele andere ‘visionaire’ internetprobeersels (sommige waren iets té), maar met niet één pluste hij boven Ask Jeeves uit.
Zijn huidige project heet mevio.com, een internetvideokanaal, waar inmiddels ook alweer 25 miljoen dollar aan kapitaal in is gestopt door een paar laatste Curry-believers uit Silicon Valley. Dat geld krijgen de heren, net als sommige andere investeerders, nooit meer terug. Meesterlijk hoe Curry steeds weer zakgeld weet los te peuteren waarmee hij een nieuw financieel bloedbad aan kan richten. Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen.
Wat heb ik veel gemist gisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Hoe dúrft ze voor Eddem te spreken over Patries en hun dochter, echt zum kotsen.
Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten. En Eddem als nooit volwassen geworden jochie gaat er in met boter en suiker.
Zonder vraagteken??quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op de site van de Telegraaf al een voorpagina van de Prive met daarop de kop "Baby voor Curry en Micky".
Dat gaat wel lukken, zoquote:Patricia en ik hebben nog veel uit te werken en veel te verwerken. Ik sta ervoor open. Maar ik weet dat het tijd nodig heeft. Daarom heb ik geduld, heel veel geduld, want het is me alles waard om er met Patricia op een waardige manier uit te komen.”
echt briljant, zelden zo vroeg op de morgen (half zeven was het) schaterend moeten lachenquote:
quote:Als PATRICIA PAAY denkt dat zij de ergste klap nu wel heeft gehad, dan doet zij er goed aan PRIVÉ deze week maar eens níet te lezen! Bronnen rond ADAM CURRY en MICKY HOOGENDIJK verklaren namelijk dat de twee niet alleen zo snel mogelijk willen trouwen en naar Amerika vertrekken, maar ook niets liever willen dan een levend bewijs van hun liefde: EEN BABY!
Micky heeft in haar leven de nodige drama’s meegemaakt op kindergebied. Zij was zwanger van kunstenaar ROB SCHOLTE toen zij samen door een bom van de weg werden geblazen. Door de nooit opgeloste aanslag kreeg zij een miskraam. Eerder had zij al een kindje verloren na een voldragen zwangerschap. Haar babywens heeft Micky nooit opzij gezet. Sterker nog, die is weer opgeleefd nu ze van Adam in elk geval al vlinders in haar buik heeft en hem ziet als de ideale vader voor een kind! Iemand die La Paay goed kent: ‘Patricia wordt gek!’
‘Gentleman’ als Curry is, biedt hij zijn ex de helft van zijn vermogen. De vraag is even wat er nog over is van het legendarische vermogen van de dj, die in de gouden tijd met internet miljoenen zou hebben verdiend. Volgens insiders treft Patricia de ene lege BV na de andere aan en zou haar echtgenoot toch veel minder rijk zijn dan verondersteld…
Een showbizzdrama van jewelste; niet zo gek dat Paay toch maar verstek liet gaan bij ‘Life and Cooking’!
Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichtenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Een (deel van de) editorial van Evert S. op de Privésite:
[..]
Zeg niet dat je het erg vind Bommie, je smult ervan jij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichten![]()
RELLUH RELLUH RELLUH!
![]()
Zo hou je je nooit bezig met die roddelshijt zo kan je het niet meer loslaten... Allemaal door die kutjantje!
Dat ontken ik heel niet, er gaat een roddelwereld voor me openquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zeg niet dat je het erg vind Bommie, je smult ervan jij.
Daar ben jij goed in Bommie,leef je uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef versabommie het volgende:
overigens.. er moet wel een behoorlijke op komen...
iemand die de boel kan samenvatten ?
zit op m'n werk dus niet veel tijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar ben jij goed in Bommie,leef je uit
ok ,snap ik.Niet verkeerd zon baan waarij je Fok ook nog kan bijhouden,ideaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit op m'n werk dus niet veel tijd
Ik ben NIET schattigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Wat schattig dat je je nu al zorgen maakt over een goede vervolgOP, Bommie!
Ja denk als de roze bril afgaat en de joint uit, dat t dan snel bekeken is.Die zijn nu de Kamasutra aan t uitvogelen daarna is het einde verhaal..,quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Ericr het volgende:
Ik geef het 3 a 4 maanden voordat die kalverliefde voorbij is, wat een stel kleuters die twee.
Ja Bommie jij bent wel schattig ,dat staat als een paal boven water,dat is toch een compliment?quote:
De beste banen. Voor schattige Bommies en andere Paaypaaiers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Anniebab het volgende:
ok ,snap ik.Niet verkeerd zon baan waarij je Fok ook nog kan bijhouden,ideaal.
Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De beste banen. Voor schattige Bommies en andere Paaypaaiers.
Is dit shirt niet in een leuker modelletje te koop?quote:En mocht er een zeldzaam exemplaar rondlopen dat Team Micky is, dan heb ik deze nog voor je in de uitverkoop:
[ afbeelding ]
Ja ook,dat staat vast, maar je hebt een groot aaibaarheidsgehalte.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!
Wat jij wil ... Cutie pie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!
Ach guttegut wilde je dat zo graag ff kwijt?Nou jij hebt je punt gemaakt hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Gut, het lijkt hier [insert reallifesoapforum] wel met al die offtopic "humorvolle" slowchat.
Meid maak je niet druk ,je bent zelf ook niet echt to the point.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Nou, na het derde topic van hetzelfde onderwerp gaat het toch een beetje opvallen he.
Betekent dit dat jullie het niet meer doen?.
De bron: http://www.story.nl/artikelen/nieuwsgossip/5140quote:Nog altijd kan Patricia niet bevatten dat haar huwelijk met haar grote liefde Adam tot een einde is gekomen.
Sinds de dag dat Adam haar verlaten heeft voor Micky Hoogendijk, is Patricia zichzelf niet meer. "De hele dag loop ik te denken en te piekeren. Ik ben een instorting nabij. Ik voel me moe en lusteloos. Mijn hele leven staat op zijn kop. Alle zekerheden die ik dacht te hebben, zijn in één klap verdwenen."
Micky Hoogendijk zou naar verluidt zo snel mogelijk met Adam Curry in het huwelijk treden. Het tweetal is echt smoorverliefd. Bovendien is het als je samen in Amerika wilt wonen ook handig als je getrouwd bent, want dan bemachtig je de felbegeerde ‘green card'. Maar Patricia Paay is niet van plan om de scheiding snel te regelen.
Volgens Yvonne Keeley, de zus van Patricia, doet ze dit niet om Adam te dwarsbomen maar om Christina te helpen. Yvonne: "Dat kind is helemaal uit haar doen. Ze is totaal niet voor rede vatbaar en behoorlijk uit balans. Vergeet niet dat haar vader alles voor haar betekende. Ze is gek op Adam en dan ineens verlaat hij het huis en blijft zij achter met deze leegte. Christina en mijn zus moeten eerst tot rust komen."
Ben het wel met Kim eens eigenlijk. Je moet eerst een half uur door de paling worstelen om de echte nieuwtjes te kunnen lezen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach guttegut wilde je dat zo graag ff kwijt?Nou jij hebt je punt gemaakt hoor.
Ja dat zal ook niet meevallen ,arm mens!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
Deze hadden we ook nog niet hè? Uit kamp Paay:
[..]
De bron: http://www.story.nl/artikelen/nieuwsgossip/5140
Shocking!!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef Eef999 het volgende:
Zoek de verschillen, of nee, zoek de overeenkomsten![]()
[ afbeelding ]
Over tien jaar weten we allemaal nog waar we waren toen we 'He completes me' zagen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:43 schreef Smallish het volgende:
O mijn god, en net "he completes me" gezien......![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Over tien jaar weten we allemaal nog waar we waren toen we 'He completes me' zagen.
Wat me nog het meest irriteert in dit stuk is dat ze erover praten alsof het al heel lang geleden gebeurd is, terwijl het net heeft plaatsgevonden. Hij wil zijn band met z'n dochter weer verbeteren. Jezus, dat kind heeft 2 of 3 weken geleden een grote schok gekregen mag ze daar verdrietig en boos over zijn. Hij denkt zeker omdat zijn 'liefde' voor MH zo snel is gegaan dat alles in een stroomversnelling moet, ook de verwerking van Patricia en Christina. De Lul.quote:
Ja, en dat zij de homewrecker gisteren toch zelf ook bij Rtl Boulevard? Iets over dat ze nog maar in de verleidingsfase zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:08 schreef tbl1966 het volgende:
En 'he completes me', ja ja, ze bedoelt zeker dat 'ie zo lekker d'r doos vult. Hoe kun je in hemelsnaam al na 2 maanden zeggen dat iemand je 'complete' je kent elkaar nog niet eens.
Best apart dat Christina nu zo verschrikkelijk veel op haar moeder lijkt! Vooral gezien het feit dat haar moeder helemaal niet meer op zichzelf lijkt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef Eef999 het volgende:
Zoek de verschillen, of nee, zoek de overeenkomsten![]()
[ afbeelding ]
You're still in the process of sweeping me of my feet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef pronkjewail het volgende:
Ja, en dat zij de homewrecker gisteren toch zelf ook bij Rtl Boulevard? Iets over dat ze nog maar in de verleidingsfase zitten.
Ongelofelijk hoe die vent zijn midlifecrisis zijn hele leven laat verkloten. Als het mijn vader zou zijn, kon ie voorlopig even lekker doodvallen.
Ik begrijp niet dat het allemaal zo publiekelijk moet, het lijkt wel een stel pubers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
You're still in the process of sweeping me of my feet.
He's a dude.
Ja, dit krijg je niet at once in je kop, he? Ik blijf me ook maar afvragen of ik die shitstory nu echt heb gelezen/gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're still in the process of sweeping me of my feet.
He's a dude.
![]()
Ik heb het net nog een keertje bekeken.
Nee naar de WC gaan als je vriendin net heeft gepoeptquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef shmoopy het volgende:
Liefde is....elkaars stylingmousse gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |