Ze kan een creme gebruiken zoveel ze wil maar ik weet niet of het aantrekkelijk is om het met een 60 jarige te doen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Over een trap na gesproken:
Ze heeft net een commercial voor een anti-agingcreme opgenomen.
Gaan we ook zien.
Nee, Mickey.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
Ze kan een creme gebruiken zoveel ze wil maar ik weet niet of het aantrekkelijk is om het met een 60 jarige te doen...
Gaan je eigen grenzen dan ook automatisch bijgesteld worden?
jamaar Adam moest het doen op een 60 jarige.. ik vraag me af of je grenzen meegaan enzoquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:57 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, Mickey.
Die is aan de anti-aging.
Zo, in Boulevard.
Hulde!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:
Voorop gesteld.. dit topique met allemaal vrouwen die meevoelen in het drama van een bruut in de steek gelaten vrouw is HET topic om eens een lekkere bom te leggen ( aangenaam, VersaBOMMIE) en heerlijk te trollen opdat spontaan aan de andere kant van het scherm de tampons er van woede uitploppen zeg maar MAARRRRRRR ....Die Adam Curry is gewoon een te slappe ruggengraatloze lamlul om er niet op in te gaan. Geloof me, het feit dat ik hier niet blijf trollen gaat me enorm irriteren, het is een kans voor open doel en ik schop 'm uit medelij naar de zijlijn en ik denk dat ik mezelf ga kastijden![]()
Afijn ... mijn visie...
Ik geef micky sowieso het voordeel van de twijfel. Zij is de enige partij, even ongeacht haar homewrecker verleden) die nagenoeg geen blaam treft. Want stel je voor je wor verliefd op een leuke vent, echt enorm verliefd.. Hoeveel vrouwen zijn er al niet gevallen voor het “echt waar, ik ga echt van mijn vrouw af want jij bent de enige voor me” bullshitpraatje? En nu niet allemaal zeggen ik niet .. JIJ OOK! Emoties en gevoelens kunnen rare dingen met een mens doen. Sterker nog het kan zelfs de volledige intentie van de man zijn, die echter elke vorm van ruggengraat ontbeert.
Ik zie de situatie een beetje van de andere kant. Ik ben na een lang doch nogal eenzijdig gevecht om mijn huwelijk te redden (* sterretje erbij want ik ga hier op terugkomen!) gescheiden van mijn ex-vrouw, en kwam daarma pas een andere vrouw tegen op mijn levenspad. Deze laatste is ook voor hoer en homewrecker uitgemaakt, terwijl die pas veel later in de picture kwam. Zij heeft daar niet voor gekozen en kan er niet veel aan doen dat ze verliefd op me is geworden, echter in eerste instantie werd ze wel aangewezen als de kwade in deze.
Micky kiest hier ergens wel voor omdat ze nog ten tijde van het huwelijk in de picture kwam, echter geen van jullie allen kan in haar hoofd kijken en zeker weten of er wel kwade intenties bij waren toen ze verliefd werd op Adam. Ze is dus hoogstens erg dom en heeft een hele slechte timing.
Adam daarentegen, is de enige aan te wijzen foute lul in dit verhaal.* Immers als je weet dat je huwelijk kut is en je realiseert je dat zogenaamd pas later als je al op je scharrel ligt zonder überhaupt moeite voor je huwelijk te hebben gedaan, dan ben je een ongelooflijke stomme hompmongool. Daarnaast is hij een ontzettende laffe hufter door Micky naar voren te laten schuiven als de hoer die het huwelijk verziekte. Heb dan ballen en stap naar voren in de pers met een duidelijk signaal dat Jij en jij alleen patries verneukt. Nu verneukt hij en Patries en hij gebruikt Micky, zijn zogenaamde hoop op de toekomst als afweerschild.
Nouja, da’s mijn visie en ik weet dat het gros van jullie, de angry vrouwelijke mob, liever vergif schieten op de buitenvrouw, maar het is wel overduidelijk wie de schuld is van het leed van zowel Patries als Micky.
Zo, en nu ga ik met mijn kop tegen de wand bonken omdat ik een troll-aantrekkelijk topic heb laten liggen
Aan het begin van de uitzending had ze ook een sneer..... maar weet niet meer wat het was, ging een beetje langs me heen, omdat ik dacht dat de klapper later wel zou komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef Shitney het volgende:![]()
![]()
![]()
Zelden iemand op zo hilarische wijze een ander tot de grond toe zien afbranden als Bridget Maasland. Eerst al met die facelift sneer, en toen met dat ultiem zuinig-sarcastische "you complete me" om vervolgens alsof het hele item niet geweest was over iets anders te beginnen. Wat een giller.
Mickey is ook niet echt populair bij de Boulevard hosts, dat is in ieder geval duidelijk.
Jazeker, en ik denk dat ik ook weet hoe hij haar kompliet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Hoe dúrft ze voor Eddem te spreken over Patries en hun dochter, echt zum kotsen.
Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten. En Eddem als nooit volwassen geworden jochie gaat er in met boter en suiker.
Nu we toch bezig zijn, zij lijkt me ook wel niet vies van de vrouwtjes.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
Ik denk trouwens dat hij gay is, niks mee hoor , maar na Mickey wordt het een Ricky,let op mijn woorden.Ik vind hem in ieder geval heel vrouwelijk.
Maasland kijkt bij alles of ze net een slok azijn heeft gehad,Miss zuurpruim.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:27 schreef Shitney het volgende:![]()
![]()
![]()
Zelden iemand op zo hilarische wijze een ander tot de grond toe zien afbranden als Bridget Maasland. Eerst al met die facelift sneer, en toen met dat ultiem zuinig-sarcastische "you complete me" om vervolgens alsof het hele item niet geweest was over iets anders te beginnen. Wat een giller.
Mickey is ook niet echt populair bij de Boulevard hosts, dat is in ieder geval duidelijk.
Ja ik wou het net zeggen, echt ,zou best een potje kunne weze.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, zij lijkt me ook wel niet vies van de vrouwtjes.![]()
Dat kan alleen als ze hele nare verhalen over Patries heeft gehoord van Eddem, dan staat ze aan zijn 'kant', want anders heb je misschien (ik gebruik de term 'misschien' losjes) genoeg klasse om te zeggen dat je het een ontzettend nare situatie vindt voor Patries en dat je juist voor haar en hun dochter even heel low profile gaat om niemand onnodig pijn te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef pronkjewail het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat mevr de Homewrecker het niet netjes vond van Patries dat ze in het persbericht had gezegd dat ze naar Amerika zouden verhuizen? Pffffffff,misschien moet ze eens naar haar eigen acties kijken!
Gatver, wat een walgelijk wijf...
ja maar .. ja maar .. dat kan natuurlijk ook niet he!! dat is toch ook niet netjes ...haar moeder is zich lam geschrokken .... foei foei Patries ... fout fout fout! zoiets doe je niet ....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef pronkjewail het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat mevr de Homewrecker het niet netjes vond van Patries dat ze in het persbericht had gezegd dat ze naar Amerika zouden verhuizen? Pffffffff,misschien moet ze eens naar haar eigen acties kijken!
Gatver, wat een walgelijk wijf...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ben best benieuwd naar een moddergevecht tussen de twee dames ,en dan Adam met een string aan en gefohnde manen die heupwiegend de volgende ronde- borden aangeeft.Wow
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ben best benieuwd naar een moddergevecht tussen de twee dames ,en dan Adam met een string aan en gefohnde manen die heupwiegend de volgende ronde- borden aangeeft.Wow
Wel op hakken hé Annie, anders is het net de vegan streaker met haar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ja van die zwarte rubber Dizzymans band laarzenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel op hakken hé Annie, anders is het net de vegan streaker met haar.
Nee niet in je broek , doe t dan in de vissekomquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
Sticky, dat ze bovenin de index vast blijven staan...
ohw men.. Mensen vragen me wel eens, Joh Bommie, wat doe jij met jouw uitzonderlijke kwaliteiten toch steeds op SHO... Nou genieten van dit:
“Wát!??!
Heeft Micky nu al een facelift gehad?
Ze is 38. Je gaat toch verdomme geen facelift op je 38ste nemen.”
“Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten”
“Ik denk trouwens dat hij gay is, niks mee hoor , maar na Mickey wordt het een Ricky”
“Dan kan je nog zo gezellig proseccootjes staan te hijsen op Ibiza met je incrowd-bakkes, het bewijst maar weer eens dat stijl niet te koop is.”
“Jazeker, en ik denk dat ik ook weet hoe hij haar kompliet”
“Ja kutwijf, blijf dan ook met je kop van TV om te vertellen dat haar pappie je kompliet”
“hoog tijd dat die Mickey maar eens goed in de spiegel kijkt!
niet alleen om te kijken wat madam zelf wel niet flikt maar ook of ze wel geschikt is met der 38 jaar voor dat creme geval”
Zeik onderhand in m'n broek
Dat woord zal Micky Mouse inmiddels wel kunnen uitleggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Anniebab het volgende:
wat is sticky ?Leg ff uit kom ik volgende keer niet zo dom over
speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
Sticky, dat ze bovenin de index vast blijven staan...
ohw men.. Mensen vragen me wel eens, Joh Bommie, wat doe jij met jouw uitzonderlijke kwaliteiten toch steeds op SHO... Nou genieten van dit:
“Wát!??!
Heeft Micky nu al een facelift gehad?
Ze is 38. Je gaat toch verdomme geen facelift op je 38ste nemen.”
“Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten”
“Ik denk trouwens dat hij gay is, niks mee hoor , maar na Mickey wordt het een Ricky”
“Dan kan je nog zo gezellig proseccootjes staan te hijsen op Ibiza met je incrowd-bakkes, het bewijst maar weer eens dat stijl niet te koop is.”
“Jazeker, en ik denk dat ik ook weet hoe hij haar kompliet”
“Ja kutwijf, blijf dan ook met je kop van TV om te vertellen dat haar pappie je kompliet”
“hoog tijd dat die Mickey maar eens goed in de spiegel kijkt!
niet alleen om te kijken wat madam zelf wel niet flikt maar ook of ze wel geschikt is met der 38 jaar voor dat creme geval”
Zeik onderhand in m'n broek
Heerlijk, dat gesneer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Mickey heeft katten ogen zei Marc van der Linden![]()
In een emmer Bom! Dan heeft Annie d'r ook nog wat an!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee niet in je broek , doe t dan in de vissekom
Voor!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
Ik voel wel wat voor een SHO meet in Volendam!
Hoewel het goed klinkt zo'n enorm sexueel vrijgevochten sodom en gomora...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
En de cirkel is rond en we zijn weer bij de emmer pis
Ik sla deze even over, kans dat ik het mis heb en een gore opmerking maak is te grootquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef shmoopy het volgende:
Mocht je lekker en goedkoop vis willen eten, dan weet ik nog wel wat.
Wel eerst even goed naar boven kijken voordat je de deur van Anniebab open doet he.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
Yolanthe heeft nog een zure sloot vol?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:14 schreef shmoopy het volgende:
Mocht je lekker en goedkoop vis willen eten, dan weet ik nog wel wat.
Ik kom!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
Wij allemaal op de foto voor Jan's huisquote:
hear hear!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:30 schreef Shitney het volgende:
Wat een klasseloze vertoning van die Mickey trouwens. Om te kotsen gewoon. Zo ontzettend niet chique. Dan kan je nog zo gezellig proseccootjes staan te hijsen op Ibiza met je incrowd-bakkes, het bewijst maar weer eens dat stijl niet te koop is.
In Volendams klederdracht?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij allemaal op de foto voor Jan's huis
Ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
In Volendams klederdracht?![]()
Staat nog op mijn verlanglijstje![]()
Is slechts tijdelijk, Team Rechtvaardige Slet ( Fleur) heeft zoals je in het palinggate topic kunt lezen even de beerput opengetrokken en alles wijst erop dat slechts 1 enkeltje huwelijk kaput dor micky het niet gaat redden tegenover de poep die nu richting ventilator gegooid is ...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:49 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vanmiddag gedaan alsof ik de verpakkingen van gloeilampen bestudeerde (altijd interessant, je weet nooit of er nieuwe ontwikkelingen zijn op dat gebied), terwijl ik stiekem een blik wierp op het naastgelegen bladenrek. Ik begreep in de gauwigheid dat P'trish in elk geval vastberaden is om in Engeland te blijven wonen en evenzo standvastig is Eddem geen cent meer te gunnen dan wettelijk noodzakelijk. Ik zag zo niets over de vermeende constructie waarin Patries alle duiten op haar naam zou hebben staan, omdat Eddem dat destijds handig vond om de belastingschuld te ontduiken - maar dat lijkt me nog immer een kompliet hilarisch scenario.
Rioolsgewijs lijkt de affaire Curry-Paay het op dit moment te winnen van de nationale kwestie Jan-Yolanthe. Die laatsten namen een minder prominente plek in op de covers.
We wachten de nieuwe berichtgeving weer af. Het kan alle kanten op, in de komende edities van de bladen. Het is in elk geval spannender dan ooit, op de afdeling gloeilampen. Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is slechts tijdelijk, Team Rechtvaardige Slet ( Fleur) heeft zoals je in het palinggate topic kunt lezen even de beerput opengetrokken en alles wijst erop dat slechts 1 enkeltje huwelijk kaput dor micky het niet gaat redden tegenover de poep die nu richting ventilator gegooid is ...
nu zit je me gewoon te teasenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
We wachten de nieuwe berichtgeving weer af. Het kan alle kanten op, in de komende edities van de bladen. Het is in elk geval spannender dan ooit, op de afdeling gloeilampen. Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen.
ja : "Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen."quote:
You look right through me.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja : "Ik kan er althans nauwelijks verkeren zonder mezelf te bevuilen."![]()
Nou ik neig naar een lekker voortslepend scheidingsdrama van P&Aquote:En ik ga voor Palinggate for the win!
bronquote:Adam Curry is door Micky Hoogendijk een ander mens geworden. „Ik zag grijs, maar nu zie ik kleuren.” Dat vertelt Adam in dit tweede deel van het openhartige interview over zijn breuk met Patricia Paay. „De afgelopen weken ben ik letterlijk meer gaan zien. Ik voel, ik lééf.”
Terwijl Adam vertelt over zijn plotselinge vertrek na 22 jaar pakt hij zo nu en dan Micky’s hand vast. „Hoe wrang het ook is, het traject dat ik vóór Micky heb afgelegd, was een weg naar haar toe”, zegt Adam. „Toen ik haar voor de eerste keer kuste, schudde het heelal op zijn vesten. De ruis was weg uit mijn hoofd. Ik geloof nu écht in sprookjes. Ware liefde bestaat. Het bestáát!” Nadenkend: „Hoe hoog ik Patricia ook heb zitten.”
Adam geeft toe: „Toen het nieuws over onze liefde en mijn breuk met Patricia bekend werd, barstte een storm van kritiek los. Dat snap ik. Ik ben daar zo goed en zo kwaad als het ging mee omgegaan. Micky zat op dat moment op Ibiza voor een yogaweek. Ik woonde nog bij Patricia en Christina, maar moest weg. Uiteindelijk ben ik naar haar toe gevlogen, ik móest de chaos ontvluchten.”
Stress
„Het had trouwens nog heel wat voeten in de aarde. Micky en ik zagen elkaar niet, maar belden wel veel. De rekening was zo hoog geworden dat de telefoonmaatschappij mijn nummer had afgesloten. ’Het kan niet anders dan dat uw mobiel is gestolen, meneer Curry’, werd me verteld.”
Eenmaal op Ibiza aangekomen, werd Adam rustig. „Met haar mede-yogastudenten zat Micky vrij afgelegen. Die avond werd ik heel liefdevol opgenomen in de groep. Vroeger dacht ik altijd: ’Ga toch weg met dat knuffelgedoe.’ En dan maakte ik er flauwe grapjes over. Maar die avond liet ik me meevoeren in de vrolijke en positieve sfeer. Ze pakten me vast, dansten met me. Uit mijn mond zul je nooit meer iets negatiefs over yoga horen!”
„Micky heeft mij veranderd”, stelt Adam. „Ik verdoofde voorheen mijn gevoelens van ongenoegen met marihuana, zo ontvluchtte ik de werkelijkheid. Maar sinds twee maanden ben ik clean. Toen is de zoektocht naar mezelf begonnen. Micky helpt me. Leert me hoe belangrijk het is om jezelf en het leven onder ogen te komen. Ze zegt op het juiste moment de juiste dingen.” Denkt na: „Daar heeft Patricia dus geen schuld aan. Het ligt alleen aan mezelf.”
Na de yogaweek verbleef Micky nog een tijdje bij een goede vriendin van haar op het eiland. Micky: „Ze heeft zeven maanden geleden een dochtertje gekregen. De kleine is mijn petekind. Natuurlijk vond ik het heel vervelend dat er in Nederland zo’n commotie was ontstaan. Maar als ik die kleine meid in haar ogen keek en haar leerde vooruit te kruipen in plaats van achteruit, vervaagde alle ruis. Guusje Nederhorst, met wie ik in GTST zat, zei ooit tegen me: ’Als je de commotie niet hoort of leest, is het er ook niet’. Ze had gelijk, zo ondervond ik.”
Valse start
Micky gebaart: „De kritiek was niet gering, maar wat me trof, was dat er twee mensen ongevraagd de dupe werden. In de eerste plaats Christina, die nooit de kans heeft gehad om mij op een normale manier te spreken of te ontmoeten. De valse start die we hierdoor hebben, zal tijd nodig hebben. In de tweede plaats was mijn moeder zich helemaal lam geschrokken. Ze wist nog niets van Adam, ik had hem nog niet eens aan haar voorgesteld toen onze liefde bekend werd. Er doken verhalen op over emigratieplannen die Adam en ik zouden hebben. Dat is helemaal niet waar. Mijn moeder zit in een verpleeghuis omdat ze een nieraandoening heeft. Ik zorg veel voor haar en wil haar helemaal niet verlaten. Mijn thuisbasis blijft gewoon Amsterdam.”
Ze vervolgt: „Omdat ik op Ibiza zat, kon ik mijn moeder niet à la minute kennis laten maken met Adam. Dat zat me dwars. Maar Adam ging naar haar toe en heeft zichzelf aan haar voorgesteld. Op mijn moeder had hij indruk gemaakt. Ze is soms wat vergeetachtig, maar zei als eerste toen ik bij haar langskwam: ’Wat is hij lang!’ En dat klopt. Bij Adam kan ik zelfs mijn hoge hakken dragen.”
In de toekomst hoopt Adam ook de averij die zijn relatie met Christina heeft opgelopen te repareren. „Wij waren altijd zo hecht samen. Ze zit in mijn hart, ze is mijn alles. Ik weet nog hoe ik haar verschoonde toen ze nog maar een baby was, hoe ik haar vasthield toen ze als kind ziek was en moest spugen, hoe haar eerste vriendje ten tonele verscheen en hoe ik daarbij voelde dat mijn kleine meisje groot werd… Daarvoor was ík immers de enige man in haar leven.”
Waardig
Een zucht ontsnapt aan zijn lippen. „Het is bij haar heel hard aangekomen dat ik ben weggegaan. Dat begrijp ik heel goed. Ook weet ik dat Christina veel steun krijgt van familie en haar huidige vriend. Hij is ook een kind van gescheiden ouders en zal haar goed kunnen helpen. Patricia en ik hebben nog veel uit te werken en veel te verwerken. Ik sta ervoor open. Maar ik weet dat het tijd nodig heeft. Daarom heb ik geduld, heel veel geduld, want het is me alles waard om er met Patricia op een waardige manier uit te komen.”
Dat noemen ze nou cocaine, Adam.quote:Adam Curry is door Micky Hoogendijk een ander mens geworden. „Ik zag grijs, maar nu zie ik kleuren.” Dat vertelt Adam in dit tweede deel van het openhartige interview over zijn breuk met Patricia Paay. „De afgelopen weken ben ik letterlijk meer gaan zien. Ik voel, ik lééf.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |