Dat kan alleen als ze hele nare verhalen over Patries heeft gehoord van Eddem, dan staat ze aan zijn 'kant', want anders heb je misschien (ik gebruik de term 'misschien' losjes) genoeg klasse om te zeggen dat je het een ontzettend nare situatie vindt voor Patries en dat je juist voor haar en hun dochter even heel low profile gaat om niemand onnodig pijn te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef pronkjewail het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat mevr de Homewrecker het niet netjes vond van Patries dat ze in het persbericht had gezegd dat ze naar Amerika zouden verhuizen? Pffffffff,misschien moet ze eens naar haar eigen acties kijken!
Gatver, wat een walgelijk wijf...
ja maar .. ja maar .. dat kan natuurlijk ook niet he!! dat is toch ook niet netjes ...haar moeder is zich lam geschrokken .... foei foei Patries ... fout fout fout! zoiets doe je niet ....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:34 schreef pronkjewail het volgende:
Hoorde ik het nou goed dat mevr de Homewrecker het niet netjes vond van Patries dat ze in het persbericht had gezegd dat ze naar Amerika zouden verhuizen? Pffffffff,misschien moet ze eens naar haar eigen acties kijken!
Gatver, wat een walgelijk wijf...
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ben best benieuwd naar een moddergevecht tussen de twee dames ,en dan Adam met een string aan en gefohnde manen die heupwiegend de volgende ronde- borden aangeeft.Wow
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ben best benieuwd naar een moddergevecht tussen de twee dames ,en dan Adam met een string aan en gefohnde manen die heupwiegend de volgende ronde- borden aangeeft.Wow
Wel op hakken hé Annie, anders is het net de vegan streaker met haar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ja van die zwarte rubber Dizzymans band laarzenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel op hakken hé Annie, anders is het net de vegan streaker met haar.
Nee niet in je broek , doe t dan in de vissekomquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
Sticky, dat ze bovenin de index vast blijven staan...
ohw men.. Mensen vragen me wel eens, Joh Bommie, wat doe jij met jouw uitzonderlijke kwaliteiten toch steeds op SHO... Nou genieten van dit:
“Wát!??!
Heeft Micky nu al een facelift gehad?
Ze is 38. Je gaat toch verdomme geen facelift op je 38ste nemen.”
“Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten”
“Ik denk trouwens dat hij gay is, niks mee hoor , maar na Mickey wordt het een Ricky”
“Dan kan je nog zo gezellig proseccootjes staan te hijsen op Ibiza met je incrowd-bakkes, het bewijst maar weer eens dat stijl niet te koop is.”
“Jazeker, en ik denk dat ik ook weet hoe hij haar kompliet”
“Ja kutwijf, blijf dan ook met je kop van TV om te vertellen dat haar pappie je kompliet”
“hoog tijd dat die Mickey maar eens goed in de spiegel kijkt!
niet alleen om te kijken wat madam zelf wel niet flikt maar ook of ze wel geschikt is met der 38 jaar voor dat creme geval”
Zeik onderhand in m'n broek
Dat woord zal Micky Mouse inmiddels wel kunnen uitleggenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:04 schreef Anniebab het volgende:
wat is sticky ?Leg ff uit kom ik volgende keer niet zo dom over
speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:07 schreef versabommie het volgende:
Sticky, dat ze bovenin de index vast blijven staan...
ohw men.. Mensen vragen me wel eens, Joh Bommie, wat doe jij met jouw uitzonderlijke kwaliteiten toch steeds op SHO... Nou genieten van dit:
“Wát!??!
Heeft Micky nu al een facelift gehad?
Ze is 38. Je gaat toch verdomme geen facelift op je 38ste nemen.”
“Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten”
“Ik denk trouwens dat hij gay is, niks mee hoor , maar na Mickey wordt het een Ricky”
“Dan kan je nog zo gezellig proseccootjes staan te hijsen op Ibiza met je incrowd-bakkes, het bewijst maar weer eens dat stijl niet te koop is.”
“Jazeker, en ik denk dat ik ook weet hoe hij haar kompliet”
“Ja kutwijf, blijf dan ook met je kop van TV om te vertellen dat haar pappie je kompliet”
“hoog tijd dat die Mickey maar eens goed in de spiegel kijkt!
niet alleen om te kijken wat madam zelf wel niet flikt maar ook of ze wel geschikt is met der 38 jaar voor dat creme geval”
Zeik onderhand in m'n broek
Heerlijk, dat gesneer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Mickey heeft katten ogen zei Marc van der Linden![]()
In een emmer Bom! Dan heeft Annie d'r ook nog wat an!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee niet in je broek , doe t dan in de vissekom
Voor!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
Ik voel wel wat voor een SHO meet in Volendam!
Hoewel het goed klinkt zo'n enorm sexueel vrijgevochten sodom en gomora...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:08 schreef yvonne het volgende:
En de cirkel is rond en we zijn weer bij de emmer pis
Ik voel wel wat voor een SHO meet in Volendam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |