Op dinsdag 2 juni 2009 17:18 schreef versabommie het volgende:Voorop gesteld.. dit topique met allemaal vrouwen die meevoelen in het drama van een bruut in de steek gelaten vrouw is HET topic om eens een lekkere bom te leggen ( aangenaam, VersaBOMMIE) en heerlijk te trollen opdat spontaan aan de andere kant van het scherm de tampons er van woede uitploppen zeg maar MAARRRRRRR ....Die Adam Curry is gewoon een te slappe ruggengraatloze lamlul om er niet op in te gaan. Geloof me, het feit dat ik hier niet blijf trollen gaat me enorm irriteren, het is een kans voor open doel en ik schop 'm uit medelij naar de zijlijn en ik denk dat ik mezelf ga kastijden
Afijn ... mijn visie...
Ik geef micky sowieso het voordeel van de twijfel. Zij is de enige partij, even ongeacht haar homewrecker verleden) die nagenoeg geen blaam treft. Want stel je voor je wor verliefd op een leuke vent, echt enorm verliefd.. Hoeveel vrouwen zijn er al niet gevallen voor het “echt waar, ik ga echt van mijn vrouw af want jij bent de enige voor me” bullshitpraatje? En nu niet allemaal zeggen ik niet .. JIJ OOK! Emoties en gevoelens kunnen rare dingen met een mens doen. Sterker nog het kan zelfs de volledige intentie van de man zijn, die echter elke vorm van ruggengraat ontbeert.
Ik zie de situatie een beetje van de andere kant. Ik ben na een lang doch nogal eenzijdig gevecht om mijn huwelijk te redden (* sterretje erbij want ik ga hier op terugkomen!) gescheiden van mijn ex-vrouw, en kwam daarma pas een andere vrouw tegen op mijn levenspad. Deze laatste is ook voor hoer en homewrecker uitgemaakt, terwijl die pas veel later in de picture kwam. Zij heeft daar niet voor gekozen en kan er niet veel aan doen dat ze verliefd op me is geworden, echter in eerste instantie werd ze wel aangewezen als de kwade in deze.
Micky kiest hier ergens wel voor omdat ze nog ten tijde van het huwelijk in de picture kwam, echter geen van jullie allen kan in haar hoofd kijken en zeker weten of er wel kwade intenties bij waren toen ze verliefd werd op Adam. Ze is dus hoogstens erg dom en heeft een hele slechte timing.
Adam daarentegen, is de enige aan te wijzen foute lul in dit verhaal.* Immers als je weet dat je huwelijk kut is en je realiseert je dat zogenaamd pas later als je al op je scharrel ligt zonder überhaupt moeite voor je huwelijk te hebben gedaan, dan ben je een ongelooflijke stomme hompmongool. Daarnaast is hij een ontzettende laffe hufter door Micky naar voren te laten schuiven als de hoer die het huwelijk verziekte. Heb dan ballen en stap naar voren in de pers met een duidelijk signaal dat Jij en jij alleen patries verneukt. Nu verneukt hij en Patries en hij gebruikt Micky, zijn zogenaamde hoop op de toekomst als afweerschild.
Nouja, da’s mijn visie en ik weet dat het gros van jullie, de angry vrouwelijke mob, liever vergif schieten op de buitenvrouw, maar het is wel overduidelijk wie de schuld is van het leed van zowel Patries als Micky.
Zo, en nu ga ik met mijn kop tegen de wand bonken omdat ik een troll-aantrekkelijk topic heb laten liggen