abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69655695
Hoe wil jij je paddo's vandaag ,Mick?Door de soep of op de scrambled eggs????
  Admin woensdag 3 juni 2009 @ 08:30:10 #227
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69655993
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Day het volgende:

[..]

In Volendams klederdracht?
Staat nog op mijn verlanglijstje
Dat wil ik ook
Greys ook We zijn al met 3

En waar kopen Minnie en Eddem hun shit? Goed spul!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:05:03 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69656443
Dat kun je toch niet serieus menen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69656463
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hoewel het goed klinkt zo'n enorm sexueel vrijgevochten sodom en gomora...
Ik durf niet zo goed... Ik ben pro Jim Wave, en ik denk dat Piet Veerman, Jan Keizer en de P8 me willen ombrengen
Jij en niet durven.. datgaat niet samen ,volgens mij ben je voor de duivel ook niet bang,en ik ben er ook nog.
pi_69656507
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:05 schreef Copycat het volgende:
Dat kun je toch niet serieus menen?
Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:12:22 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69656550
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef Anniebab het volgende:

Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.
Ik had het over dat braakrelaas van Eddem de Yoghi en Micky de Kleurmengster. Wat een malloten, wat een poep.
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:16:35 #232
58921 Day
You can fly!
pi_69656606
Die Mickey is gewoon een fucking goeroe!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  woensdag 3 juni 2009 @ 09:17:13 #233
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_69656617
Eddem, je haar danst.
  Admin woensdag 3 juni 2009 @ 09:18:17 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69656630
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_69656664
Kunnen we Palinggate en Piemelgate niet gewoon mergen? Het is toch één emmer pispot nat!
[/quote]

Zucht......dilemma..dilemma..ik weet nog steeds niet waar ik het meeste van hou, gerookte paling of een piemel
Dus mengen zou voor mij de ideale oplossing zijn
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
  † In Memoriam † woensdag 3 juni 2009 @ 09:26:36 #236
135305 beequeen
Lost.
pi_69656765
quote:
ADAM CURRY: 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen'

(2-6-2009) Wat kun je doen met een páár miljoen? schrijft Revu op haar website over het zakelijk leven van Adam Curry, dat volgens het weekblad zijn hoogtepunt eigenlijk kende in de vorige eeuw, toen je met verliesgevende internetonzin miljoenen kon cashen. 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen' is de conclusie anno 2009!

Revu over het zakelijk leven van de man die zijn 6o-jarige echtgnenote Patricia Paay anderhalf week geleden bij een kopje thee liet weten zijn leven verder te willen delen met Micky Hoogendijk (38):

"Curry voorvoelde (dat was héél goed) dat de digitale wereld voor zakelijk en creatieve destructie zou zorgen en oude media-molochs zou gaan opblazen. De altijd zelfverzekerde Amerikaan wist op basis van zijn luidruchtige praatjes een belang te verwerven in zoekmachine Ask Jeeves. Toen de digitale zoekmotor tegen veel te veel geld naar de beurs ging, was hij financieel onafhankelijk. Daarna kon hij het momentum echter niet vasthouden. Curry lanceerde nog wel enkele andere ‘visionaire’ internetprobeersels (sommige waren iets té), maar met niet één pluste hij boven Ask Jeeves uit.

Zijn huidige project heet mevio.com, een internetvideokanaal, waar inmiddels ook alweer 25 miljoen dollar aan kapitaal in is gestopt door een paar laatste Curry-believers uit Silicon Valley. Dat geld krijgen de heren, net als sommige andere investeerders, nooit meer terug. Meesterlijk hoe Curry steeds weer zakgeld weet los te peuteren waarmee hij een nieuw financieel bloedbad aan kan richten. Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen.

Bron.

http://www.mevio.com/
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69656821
:
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:16 schreef Day het volgende:
Die Mickey is gewoon een fucking goeroe!
mijn idee
pi_69656829
En ik maar denken dat hij het deed met Simone van Walraven en zij met dat witte lounge-aapje.
De werkelijkheid is nog veel en veel erger!
Go hard or go home
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2009 @ 09:42:48 #239
22592 crew  Ole
pi_69657053
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Hoe dúrft ze voor Eddem te spreken over Patries en hun dochter, echt zum kotsen.

Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten. En Eddem als nooit volwassen geworden jochie gaat er in met boter en suiker.
Wat heb ik veel gemist gister

Die Micky krijgt nu al Rossana neigingen.
Nog even en Eddem heeft niets meer te vertellen in Huize Hogendijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2009 @ 09:47:05 #240
22592 crew  Ole
pi_69657131
Ik wacht op een bij voorbaat legendarisch interview in de Grazia!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:51:19 #241
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_69658637
Ik zag net op de site van de Telegraaf al een voorpagina van de Prive met daarop de kop "Baby voor Curry en Micky" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_69658740
tis idd echt een mediasmulverhaal he?

t zal je vader zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:55:08 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69658748
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op de site van de Telegraaf al een voorpagina van de Prive met daarop de kop "Baby voor Curry en Micky" .
Zonder vraagteken??
Ik wil dat het einde werkdag is en ik via de kiosk naar mijn hangmat kan fietsen .
pi_69658896
quote:
Patricia en ik hebben nog veel uit te werken en veel te verwerken. Ik sta ervoor open. Maar ik weet dat het tijd nodig heeft. Daarom heb ik geduld, heel veel geduld, want het is me alles waard om er met Patricia op een waardige manier uit te komen.”
Dat gaat wel lukken, zo Waardigheid is Adams middle name.
pi_69658984
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 06:21 schreef Thelonious het volgende:

[..]

bron

echt briljant, zelden zo vroeg op de morgen (half zeven was het) schaterend moeten lachen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:06:03 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69659056
Een (deel van de) editorial van Evert S. op de Privésite:
quote:
Als PATRICIA PAAY denkt dat zij de ergste klap nu wel heeft gehad, dan doet zij er goed aan PRIVÉ deze week maar eens níet te lezen! Bronnen rond ADAM CURRY en MICKY HOOGENDIJK verklaren namelijk dat de twee niet alleen zo snel mogelijk willen trouwen en naar Amerika vertrekken, maar ook niets liever willen dan een levend bewijs van hun liefde: EEN BABY!

Micky heeft in haar leven de nodige drama’s meegemaakt op kindergebied. Zij was zwanger van kunstenaar ROB SCHOLTE toen zij samen door een bom van de weg werden geblazen. Door de nooit opgeloste aanslag kreeg zij een miskraam. Eerder had zij al een kindje verloren na een voldragen zwangerschap. Haar babywens heeft Micky nooit opzij gezet. Sterker nog, die is weer opgeleefd nu ze van Adam in elk geval al vlinders in haar buik heeft en hem ziet als de ideale vader voor een kind! Iemand die La Paay goed kent: ‘Patricia wordt gek!’
‘Gentleman’ als Curry is, biedt hij zijn ex de helft van zijn vermogen. De vraag is even wat er nog over is van het legendarische vermogen van de dj, die in de gouden tijd met internet miljoenen zou hebben verdiend. Volgens insiders treft Patricia de ene lege BV na de andere aan en zou haar echtgenoot toch veel minder rijk zijn dan verondersteld…
Een showbizzdrama van jewelste; niet zo gek dat Paay toch maar verstek liet gaan bij ‘Life and Cooking’!
pi_69659319
zie je wel: 2e leg.

kan t nog méér standaard?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:17:52 #248
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69659405
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Een (deel van de) editorial van Evert S. op de Privésite:
[..]
Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichten

RELLUH RELLUH RELLUH!

Zo hou je je nooit bezig met die roddelshijt zo kan je het niet meer loslaten... Allemaal door die kutjantje!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69659592
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 11:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichten

RELLUH RELLUH RELLUH!

Zo hou je je nooit bezig met die roddelshijt zo kan je het niet meer loslaten... Allemaal door die kutjantje!
Zeg niet dat je het erg vind Bommie, je smult ervan jij.
  woensdag 3 juni 2009 @ 11:24:30 #250
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69659595
Ja waar bijlft Simon Cavendish, die weet vast ook nog wel wat leuks te laten opborrelen uit oude beerputten van de diverse internet avonturen van meneer Curry
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')