Dat wil ik ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:11 schreef Day het volgende:
[..]
In Volendams klederdracht?![]()
Staat nog op mijn verlanglijstje![]()
Jij en niet durven.. datgaat niet samen ,volgens mij ben je voor de duivel ook niet bang,en ik ben er ook nog.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoewel het goed klinkt zo'n enorm sexueel vrijgevochten sodom en gomora...
Ik durf niet zo goed... Ik ben pro Jim Wave, en ik denk dat Piet Veerman, Jan Keizer en de P8 me willen ombrengen
Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.quote:
Ik had het over dat braakrelaas van Eddem de Yoghi en Micky de Kleurmengster. Wat een malloten, wat een poep.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:09 schreef Anniebab het volgende:
Haha jij ziet jezelf nog niet in dat apepakkie lopen he? Groot gelijk. Nee volgens mij zitten ze te fokken.
quote:ADAM CURRY: 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen'
(2-6-2009) Wat kun je doen met een páár miljoen? schrijft Revu op haar website over het zakelijk leven van Adam Curry, dat volgens het weekblad zijn hoogtepunt eigenlijk kende in de vorige eeuw, toen je met verliesgevende internetonzin miljoenen kon cashen. 'Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen' is de conclusie anno 2009!
Revu over het zakelijk leven van de man die zijn 6o-jarige echtgnenote Patricia Paay anderhalf week geleden bij een kopje thee liet weten zijn leven verder te willen delen met Micky Hoogendijk (38):
"Curry voorvoelde (dat was héél goed) dat de digitale wereld voor zakelijk en creatieve destructie zou zorgen en oude media-molochs zou gaan opblazen. De altijd zelfverzekerde Amerikaan wist op basis van zijn luidruchtige praatjes een belang te verwerven in zoekmachine Ask Jeeves. Toen de digitale zoekmotor tegen veel te veel geld naar de beurs ging, was hij financieel onafhankelijk. Daarna kon hij het momentum echter niet vasthouden. Curry lanceerde nog wel enkele andere ‘visionaire’ internetprobeersels (sommige waren iets té), maar met niet één pluste hij boven Ask Jeeves uit.
Zijn huidige project heet mevio.com, een internetvideokanaal, waar inmiddels ook alweer 25 miljoen dollar aan kapitaal in is gestopt door een paar laatste Curry-believers uit Silicon Valley. Dat geld krijgen de heren, net als sommige andere investeerders, nooit meer terug. Meesterlijk hoe Curry steeds weer zakgeld weet los te peuteren waarmee hij een nieuw financieel bloedbad aan kan richten. Zijn lijst met faillissementen blijft helaas indrukwekkender dan zijn cv met vrouwen.
Wat heb ik veel gemist gisterquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef shmoopy het volgende:
Hoe dúrft ze voor Eddem te spreken over Patries en hun dochter, echt zum kotsen.
Dat hooghartige, ze staat te popelen om aan hem 'te werken', het spat er vanaf dat zij gem wel even gaat komplieten. En Eddem als nooit volwassen geworden jochie gaat er in met boter en suiker.
Zonder vraagteken??quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik zag net op de site van de Telegraaf al een voorpagina van de Prive met daarop de kop "Baby voor Curry en Micky".
Dat gaat wel lukken, zoquote:Patricia en ik hebben nog veel uit te werken en veel te verwerken. Ik sta ervoor open. Maar ik weet dat het tijd nodig heeft. Daarom heb ik geduld, heel veel geduld, want het is me alles waard om er met Patricia op een waardige manier uit te komen.”
echt briljant, zelden zo vroeg op de morgen (half zeven was het) schaterend moeten lachenquote:
quote:Als PATRICIA PAAY denkt dat zij de ergste klap nu wel heeft gehad, dan doet zij er goed aan PRIVÉ deze week maar eens níet te lezen! Bronnen rond ADAM CURRY en MICKY HOOGENDIJK verklaren namelijk dat de twee niet alleen zo snel mogelijk willen trouwen en naar Amerika vertrekken, maar ook niets liever willen dan een levend bewijs van hun liefde: EEN BABY!
Micky heeft in haar leven de nodige drama’s meegemaakt op kindergebied. Zij was zwanger van kunstenaar ROB SCHOLTE toen zij samen door een bom van de weg werden geblazen. Door de nooit opgeloste aanslag kreeg zij een miskraam. Eerder had zij al een kindje verloren na een voldragen zwangerschap. Haar babywens heeft Micky nooit opzij gezet. Sterker nog, die is weer opgeleefd nu ze van Adam in elk geval al vlinders in haar buik heeft en hem ziet als de ideale vader voor een kind! Iemand die La Paay goed kent: ‘Patricia wordt gek!’
‘Gentleman’ als Curry is, biedt hij zijn ex de helft van zijn vermogen. De vraag is even wat er nog over is van het legendarische vermogen van de dj, die in de gouden tijd met internet miljoenen zou hebben verdiend. Volgens insiders treft Patricia de ene lege BV na de andere aan en zou haar echtgenoot toch veel minder rijk zijn dan verondersteld…
Een showbizzdrama van jewelste; niet zo gek dat Paay toch maar verstek liet gaan bij ‘Life and Cooking’!
Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichtenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Een (deel van de) editorial van Evert S. op de Privésite:
[..]
Zeg niet dat je het erg vind Bommie, je smult ervan jij.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik raak een ietwat opgewonden van deze berichten![]()
RELLUH RELLUH RELLUH!
![]()
Zo hou je je nooit bezig met die roddelshijt zo kan je het niet meer loslaten... Allemaal door die kutjantje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |