Dat ontken ik heel niet, er gaat een roddelwereld voor me openquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zeg niet dat je het erg vind Bommie, je smult ervan jij.
Daar ben jij goed in Bommie,leef je uitquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:26 schreef versabommie het volgende:
overigens.. er moet wel een behoorlijke op komen...
iemand die de boel kan samenvatten ?
zit op m'n werk dus niet veel tijdquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar ben jij goed in Bommie,leef je uit
ok ,snap ik.Niet verkeerd zon baan waarij je Fok ook nog kan bijhouden,ideaal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit op m'n werk dus niet veel tijd
Ik ben NIET schattigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Wat schattig dat je je nu al zorgen maakt over een goede vervolgOP, Bommie!
Ja denk als de roze bril afgaat en de joint uit, dat t dan snel bekeken is.Die zijn nu de Kamasutra aan t uitvogelen daarna is het einde verhaal..,quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef Ericr het volgende:
Ik geef het 3 a 4 maanden voordat die kalverliefde voorbij is, wat een stel kleuters die twee.
Ja Bommie jij bent wel schattig ,dat staat als een paal boven water,dat is toch een compliment?quote:
De beste banen. Voor schattige Bommies en andere Paaypaaiers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef Anniebab het volgende:
ok ,snap ik.Niet verkeerd zon baan waarij je Fok ook nog kan bijhouden,ideaal.
Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
De beste banen. Voor schattige Bommies en andere Paaypaaiers.
Is dit shirt niet in een leuker modelletje te koop?quote:En mocht er een zeldzaam exemplaar rondlopen dat Team Micky is, dan heb ik deze nog voor je in de uitverkoop:
[ afbeelding ]
Ja ook,dat staat vast, maar je hebt een groot aaibaarheidsgehalte.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!
Wat jij wil ... Cutie pie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:56 schreef versabommie het volgende:
Ik ben NIET schattig, ik ben een grote boze interwebs-troll die verdriet en ellende veroorzaakt!
Ach guttegut wilde je dat zo graag ff kwijt?Nou jij hebt je punt gemaakt hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Gut, het lijkt hier [insert reallifesoapforum] wel met al die offtopic "humorvolle" slowchat.
Meid maak je niet druk ,je bent zelf ook niet echt to the point.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:08 schreef k_i_m het volgende:
Nou, na het derde topic van hetzelfde onderwerp gaat het toch een beetje opvallen he.
Betekent dit dat jullie het niet meer doen?.
De bron: http://www.story.nl/artikelen/nieuwsgossip/5140quote:Nog altijd kan Patricia niet bevatten dat haar huwelijk met haar grote liefde Adam tot een einde is gekomen.
Sinds de dag dat Adam haar verlaten heeft voor Micky Hoogendijk, is Patricia zichzelf niet meer. "De hele dag loop ik te denken en te piekeren. Ik ben een instorting nabij. Ik voel me moe en lusteloos. Mijn hele leven staat op zijn kop. Alle zekerheden die ik dacht te hebben, zijn in één klap verdwenen."
Micky Hoogendijk zou naar verluidt zo snel mogelijk met Adam Curry in het huwelijk treden. Het tweetal is echt smoorverliefd. Bovendien is het als je samen in Amerika wilt wonen ook handig als je getrouwd bent, want dan bemachtig je de felbegeerde ‘green card'. Maar Patricia Paay is niet van plan om de scheiding snel te regelen.
Volgens Yvonne Keeley, de zus van Patricia, doet ze dit niet om Adam te dwarsbomen maar om Christina te helpen. Yvonne: "Dat kind is helemaal uit haar doen. Ze is totaal niet voor rede vatbaar en behoorlijk uit balans. Vergeet niet dat haar vader alles voor haar betekende. Ze is gek op Adam en dan ineens verlaat hij het huis en blijft zij achter met deze leegte. Christina en mijn zus moeten eerst tot rust komen."
Ben het wel met Kim eens eigenlijk. Je moet eerst een half uur door de paling worstelen om de echte nieuwtjes te kunnen lezen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach guttegut wilde je dat zo graag ff kwijt?Nou jij hebt je punt gemaakt hoor.
Ja dat zal ook niet meevallen ,arm mens!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:34 schreef Copycat het volgende:
Deze hadden we ook nog niet hè? Uit kamp Paay:
[..]
De bron: http://www.story.nl/artikelen/nieuwsgossip/5140
Shocking!!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef Eef999 het volgende:
Zoek de verschillen, of nee, zoek de overeenkomsten![]()
[ afbeelding ]
Over tien jaar weten we allemaal nog waar we waren toen we 'He completes me' zagen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:43 schreef Smallish het volgende:
O mijn god, en net "he completes me" gezien......![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Over tien jaar weten we allemaal nog waar we waren toen we 'He completes me' zagen.
Wat me nog het meest irriteert in dit stuk is dat ze erover praten alsof het al heel lang geleden gebeurd is, terwijl het net heeft plaatsgevonden. Hij wil zijn band met z'n dochter weer verbeteren. Jezus, dat kind heeft 2 of 3 weken geleden een grote schok gekregen mag ze daar verdrietig en boos over zijn. Hij denkt zeker omdat zijn 'liefde' voor MH zo snel is gegaan dat alles in een stroomversnelling moet, ook de verwerking van Patricia en Christina. De Lul.quote:
Ja, en dat zij de homewrecker gisteren toch zelf ook bij Rtl Boulevard? Iets over dat ze nog maar in de verleidingsfase zitten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:08 schreef tbl1966 het volgende:
En 'he completes me', ja ja, ze bedoelt zeker dat 'ie zo lekker d'r doos vult. Hoe kun je in hemelsnaam al na 2 maanden zeggen dat iemand je 'complete' je kent elkaar nog niet eens.
Best apart dat Christina nu zo verschrikkelijk veel op haar moeder lijkt! Vooral gezien het feit dat haar moeder helemaal niet meer op zichzelf lijkt!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef Eef999 het volgende:
Zoek de verschillen, of nee, zoek de overeenkomsten![]()
[ afbeelding ]
You're still in the process of sweeping me of my feet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef pronkjewail het volgende:
Ja, en dat zij de homewrecker gisteren toch zelf ook bij Rtl Boulevard? Iets over dat ze nog maar in de verleidingsfase zitten.
Ongelofelijk hoe die vent zijn midlifecrisis zijn hele leven laat verkloten. Als het mijn vader zou zijn, kon ie voorlopig even lekker doodvallen.
Ik begrijp niet dat het allemaal zo publiekelijk moet, het lijkt wel een stel pubers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
You're still in the process of sweeping me of my feet.
He's a dude.
Ja, dit krijg je niet at once in je kop, he? Ik blijf me ook maar afvragen of ik die shitstory nu echt heb gelezen/gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
You're still in the process of sweeping me of my feet.
He's a dude.
![]()
Ik heb het net nog een keertje bekeken.
Nee naar de WC gaan als je vriendin net heeft gepoeptquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef shmoopy het volgende:
Liefde is....elkaars stylingmousse gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |