Je hebt van die lamme sukkels die enkel en alleen met hun lul denken en je hebt ook ontzettend veel vrouwen die daar gebruik van maken.quote:
quote:Hoi, ik ben Schenkstroop. Ik ben eenzaam en wil graag ook een vriendin.
altijd, iedere post die ik maak is met zorg geschreven en aan het eind van de dag verzamel ik alle pareltjes en dan dim ik het licht, en de rest mag je zelf raden*quote:Op zondag 31 mei 2009 06:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is dat nou weer voor iets raars. Doe jjj dat welleens dan?
Mamma ze pesten mequote:Op zondag 31 mei 2009 07:12 schreef Nosh het volgende:
TS noemt vrouwen sletten, en dat is jammer.
bezoek je moeder eens ofzo, hot dang.
En jij maar denken dat ze dat doen omdat ze je aardig vinden tot ze een keer bovenop je springenquote:Op zondag 31 mei 2009 07:50 schreef Chai het volgende:
Niks mis met mannelijke vrienden. Staan altijd voor je klaar enzo. Echt super,
uhuquote:Op zondag 31 mei 2009 07:50 schreef Chai het volgende:
Niks mis met mannelijke vrienden. Staan altijd voor je klaar enzo. Echt super,
Failquote:Op zondag 31 mei 2009 05:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is de graatmeter voor mannelijkheid eigenlijk?
Het is wel triest wanneer een 28 jarige man nog niet genoeg eigenwaarde heeft opgedaan om z'n eigen plan te trekken ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 05:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Aan mannelijke vrienden heb je niks.. Als een meisje zegt 'zo' dan lopen ze erachteraan. verraders vind ik het. zwak. zielig. t kutje is alles.
In dit leven kruipen mannen voor vrouwen. het is een vrouwen-wereld geen 'mannen'.
Subklacht: de meest graatloze debiele sukkels hebben al een aantal vrindinnen gehad. Eentje wordt al zelfs vader, het is nog een kind. ik kan er echt niet bij. 28 is geen kind meer, maar hij is nog een kind. Wat is de graatmeter voor mannelijkheid eigenlijk? Alle haalbare idealen die ik mij voorstelde doen er blijkbaar niet toe. Is mannelijkheid niet meer dan stoerdoenerij, doen alsof, een image? Ik snap het niet meer.
Die reactie in dat topic!!quote:Op zondag 31 mei 2009 09:00 schreef appelsjap het volgende:
TS: Schenkstroop
Hij moet leren omgaan met vrouwen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:10 schreef Houdnini het volgende:
Eens met de klacht.
Subklacht: hij beert met pantykousjes aan
Dat doe ik ook altijd en dan vraag ik of ze iets te drinken willen en als ze dan ja zeggen dan zeg ik: "doe mij maar een biertje!"quote:en als ze vrijgezel zijn hollen ze al naar het meisje aan de bar dat dr lege glaasje ophoudt. zielig best wel.
Die grap ookquote:Op zondag 31 mei 2009 09:46 schreef vosss het volgende:
Komop zeg, dat de man alles betaald is zo 1980![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:34 schreef wonietnormaal het volgende:
door dit topic begrijp ik deze meer ik ga binnenkort naar de wallen, waar moet ik op letten?
Het gaat verder dan de pantykousjes?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:22 schreef IQM het volgende:
Schenkstroop is zoooooooooooooooooooooooooo fucking gefrustreerd.Zijn postgeschiedenis (in KPD) is om je te bescheuren.
Doen ze dat?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef picardmike het volgende:
Ja het is een vrouwenwereld altijd al geweest maar vrouwen worden steeds feministischer dus straks word het een mannenwereld. Het gaat om het zeuren 1 man die zeurt stelt niks voor, 10 ook niet. 1 vrouw die zeurt is een ramp. Kortom mannen moeten het altijd opnemen voor vrouwen en veel vrouwen denken daarom dat ze er een potje van kunnen maken.
Maar er gebeurt iets heel kroms als vrouwen het zwakke geslacht niet meer zijn waarom nemen mannen het dan nog steeds zovaak op voor vrouwen die zeuren?
Zo je moest is weten hoe negatief vrouwen over mannen kunnen zijn. Als een vrouw haar zin niet krijgt zoekt ze omstanders en die krijgt ze altijd.quote:Doen ze dat?
Maar dat zijn toch andere vrouwen?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zo je moest is weten hoe negatief vrouwen over mannen kunnen zijn. Als een vrouw haar zin niet krijgt zoekt ze omstanders en die krijgt ze altijd.
Alles behalve, hij haat vrouwenquote:
Ja pest hem maar!quote:
quote:Maar dat zijn toch andere vrouwen?
En ja ik weet dat ze dat kunnen hoor.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:32 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, ook mannen als een vrouw zeurt en dat tegen een man verteld waarmee zij een relatie wil dan krijgt ze altijd gelijk. Bij toekomstige partners krijgen vrouwen altijd gelijk en mannen nooit. Maar ook in het algemeen krijgen vrouwen heel vaak gelijk als ze zeuren. Als een man bevestiging zoekt voor zijn daden dan is het een player.
quote:. Ach de reputatie van zeikwijf is ook niemand blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |