onherroepelijk op te lopen SOA's.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Waar moet ik op letten
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:24 schreef Geerd het volgende:
En toen stond je weer buiten nog steeds alleen.
Dat ja. Je hoeft niet te denken dat een hoer speciaal voor jou kaarsjes aansteekt of met je gaat zoenen.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:29 schreef Lkw het volgende:
Maar ik zou het niet doen. Je moet mazzel hebben wil je niet achteraf een enorm katergevoel hebben.
quote:Op maandag 25 mei 2009 01:49 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
[..]
Dat ja. Je hoeft niet te denken dat een hoer speciaal voor jou kaarsjes aansteekt of met je gaat zoenen.
Naar wat ik gehoord heb mag je niet eens iets bij hun doen. En het is zonde geld.
Dus doe normaal, get a life en besteed je hoerengeld aan iets nuttigs als Relatieplanet of Lexa.![]()
Ik ga ook liever de kroeg in om een sociaal leven te behouden. Voor mensen die dat nog moeten opbouwen kan het een methode zijnquote:
Bwhehehee. Hehehehe.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:52 schreef Duderella het volgende:
Dr_Flash, gaat het dan eindelijk gebeuren?
Laetitia Casta!quote:Op maandag 25 mei 2009 01:07 schreef Killer_Mom het volgende:
Geld meenemen,
verwacht er niet te veel van
geld meenemen.
Nee, hij heeft tot z'n 8e seks gehad.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:32 schreef AquaMined het volgende:
Wacht effe, je bent 31 maar je staat al 23 jaar droog? ... Dus sinds je 8ste wil je al seks? ...
Godsamme, 3 uur in de nacht van zondag op maandag, denk je dat je iets kan zeggen, is er toch nog iemand die je voor isquote:Op maandag 25 mei 2009 02:32 schreef AquaMined het volgende:
Wacht effe, je bent 31 maar je staat al 23 jaar droog? ... Dus sinds je 8ste wil je al seks? ...
al veel langer eigenlijk. maar ik masturbeer als inds mn 9equote:Op maandag 25 mei 2009 02:33 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Nee, hij heeft tot z'n 8e seks gehad.
Dat zal ie wel niet bedoelen, maar dat zegt ie wel
fok never sleepsquote:Op maandag 25 mei 2009 03:16 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Godsamme, 3 uur in de nacht van zondag op maandag, denk je dat je iets kan zeggen, is er toch nog iemand die je voor is
Kan je uitleggen wat je daar precies mee bedoelt?quote:Op maandag 25 mei 2009 01:29 schreef Lkw het volgende:
Je moet mazzel hebben wil je niet achteraf een enorm katergevoel hebben.
Ik wil gewoon neuken. Wat heeft geestelijke hulp daarmee te maken dan of wat kunnen ze voor mij doen behalve onzin in me kop proberen te krijgen over ethiek en "liefde" en wachten tot na je huwelijk enzo. En wat heb ik daar dan aan nu? Het is gewoon natuur.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:24 schreef P8 het volgende:
kerel jij hebt geen hoer nodig, maar geestelijke hulp. En snel ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |