Wat een achievement zegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Two of my favorites!
Watch the Octagon Girl cutscene 15 times without skipping it.
15 G
alleen jammer dat het je geen achievementpoints opleverenquote:
Heb hem gisteren ook gehaald. The lovely Edith....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Two of my favorites!
15 G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mercenaries is zo tof! Vooral als je eenmaal alles vrij hebt!quote:Op zondag 31 mei 2009 17:52 schreef OMG het volgende:
Weer even verder geprutst met Mercenaries 2:
[ afbeelding ]
Tattooed Millionaire - 25G
Earn $1 million.
[ afbeelding ]
Armaggedon It - 20G
Destroy 20 buildings.
[ afbeelding ]
Pipeline - 20G
Capture all outposts for a single faction.
[ afbeelding ]
Forever Free - 10G
You achieved maximum P.L.A.V. mood.
[ afbeelding ]
Heavy Metal Thunder - 10G
Successfully complete 10 action hijacks.
Nog niet. Ik ben voornamelijk gewoon een hoop heen en weer aan het rijden, hier en daar wat geld, brandstof, etc. aan het stelen en zo af en toe een missie aan het doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mercenaries is zo tof! Vooral als je eenmaal alles vrij hebt!
Heb je de 20 airstrike's achievement al?
Hij schoot mij naar de kloten en ik zijn olie voorraadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Reintji op 01-06-2009 17:32:37 ]
xbox360achiementsquote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee, een beetje domme vraag, maar hoe doen jullie dat zo makkelijk met al die plaatjes erbij. Jatten van 360achievements.com ofzo? Of iets er iets op de MS-site die het lekker makkelijk maakt? (anders moet ik helemaal plaatjes gaan zoeken enzo ppfffttt duurt lang!)
Oeh of is het soms via mygamercard.net?
Ik link ze altijd vanaf xbox.com nadat ik ze ook daadwerkelijk heb gewonnenquote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee, een beetje domme vraag, maar hoe doen jullie dat zo makkelijk met al die plaatjes erbij. Jatten van 360achievements.com ofzo? Of iets er iets op de MS-site die het lekker makkelijk maakt? (anders moet ik helemaal plaatjes gaan zoeken enzo ppfffttt duurt lang!)
Oeh of is het soms via mygamercard.net?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Delicious Brains. 25
On a Mythic map, infect 2 humans during any ranked or social match
[ afbeelding ]
Zombie Repeller. 25
On a Mythic map, kill 2 Zombies during any ranked or social match
Thank you bungieDaeron voor de tip voor de double exp playlist van deze week
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:07 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Two of my favorites!
15 G
Ik heb een raadsel voor je lenny, welke bekende 360 game wordt gemaakt door Bungie en heeft elk 1e weekend van de maand een double xp weekend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de hatersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:03 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik heb een raadsel voor je lenny, welke bekende 360 game wordt gemaakt door Bungie en heeft elk 1e weekend van de maand een double xp weekend?![]()
Antwoord in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de hatersJa die had ik goed gegoktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sorry ik moet toch streng zijn en een voorbeeld van je maken
![]()
Zitten in Wolverine eigenlijk ook nog bekende vijanden in die niet in de film voor kwamen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Anne het volgende:
Vandaag gehaald! XMen Origins Wolverine
Ik ken de film niet, sorry.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zitten in Wolverine eigenlijk ook nog bekende vijanden in die niet in de film voor kwamen?
Geniale game he!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef Anne het volgende:
Vandaag gehaald! XMen Origins Wolverine
[ afbeelding ]
Perfect Killer - Quick Killed 3 enemies in a row - 20 G
[ afbeelding ]
Environmentally Friendly - Killed 10 enemies using objects in the environment - 15 G
[ afbeelding ]
A Day's Work - Killed 500 enemies - 20 G
[ afbeelding ]
You Can't Hide - Lunged to 250 enemies - 20 G
[ afbeelding ]
Slaughter House - Dismembered 100 enemies - 15 G
[ afbeelding ]
Drop Dead - Killed 10 enemies by throwing them off high areas - 10 G
[ afbeelding ]
WoW! - You feel cold as you examine the skeleton and read the name "Arthas" etched into the nearby sword - 15 G
[ afbeelding ]
Whatever it Takes - Killed 30 enemies using objects in the environment - 20 G
[ afbeelding ]
Ultimate Wolverine - Fought 4 W.E.N.D.I.G.0 prototypes at the same time and defeated them at Alkali lake. - 15 G
[ afbeelding ]
Helicopter Ride - Defeated David Nord (Agent Zero) - 30 G
Nog 29 te gaan!
Graciasquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef Reintji het volgende:
Guide, tab naar links, achievements. Of in dashboard, mijn xbox en dan naar rechts.
Lijkt me echt klote om die te halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:50 schreef Unrealist- het volgende:
Zo, paar dagen terug de laatste achievement gehaald van de half life serie. Heb nu alle achievements van half life 2, episode 1 en episode 2.
Er was 1 achievement waarbij je dus een beeldje van een kabouter aan het begin van episode 2 de hele game moet meeslepen met je grav gun, om hem aan het eind in de raket te plaatsen. Een orginele maar heeeeel irritante achievementtDie kop van de tuinkabouter met zn vrolijke glimlach ga je na 4 uur spelen echt enorm haten.
[ afbeelding ]
Little Rocket Man
30G
[ afbeelding ]
die glimlach![]()
Mercenaries 2 wordt pas echt leuk als je klaar bentquote:Op zondag 7 juni 2009 18:14 schreef OMG het volgende:
Tijdens het spelen van Mercenaries 2 de afgelopen week:
[ afbeelding ]
Eat the Heat - 10G
Try accelerating and braking at the same time.
[ afbeelding ]
Highway to Hell - 10G
Complete three different races.
[ afbeelding ]
Island of Domination - 10G
You achieved maximum Pirate mood.
[ afbeelding ]
Hail and Kill - 20G
Destroy 50 objects using melee.
[ afbeelding ]
Runnin' with the Devil - 20G
You verified Blanco.
[ afbeelding ]
Little Savage - 20G
Destroy 50 objects with an RPG launcher.
[ afbeelding ]
Oil and Gasoline - 20G
You recruited Eva.
[ afbeelding ]
The Analog Kid - 20G
You recruited Misha.
[ afbeelding ]
You Better Run - 20G
You verified Carmona.
[ afbeelding ]
Longing For Fire - 10G
You achieved maximum Chinese mood.
Overigens heb ik het nu helemaal gehad met Mercenaries 2. In eerste instantie dacht ik na het een paar keer gespeeld te hebben "Nou, valt toch wel mee, zo slecht is het toch niet?" Alles irriteert me nu. De draw distance is werkelijk waar verschrikkelijk. Met name als je even op een motor springt, over een weg scheurt en vervolgens frontaal op een vrachtwagen knalt omdat deze pas 5 meter voor je neus verschijnt. Als je het eenmaal ziet, dan zie je het overal. Bomen, brokstukken, alles krijgt pas detail debiel dichtbij. Het gedrag van de auto's op de weg is nog onvoorspelbaarder dan de auto's in GTA4. Zelfs het feit dat de buitenboord motor van een bootje de verkeerde kant op staat als je achteruit vaart vind ik verschrikkelijk.
Ik vond tot nu toe de meeste missies erg makkelijk met af en toe een frustrerend moeilijke tussendoor. Ik probeer hem in de nabije toekomst wel uit te spelen (lees: ergens deze week), maar al die challenges, het bombarderen van gebouwen en het ontvoeren van "belangrijke personen"... ik heb het vrij snel gezien.
Vanmiddag maar eens begonnen aan Battlefield: Bad Company om m'n Mercenaries 2 frustraties weg te spelen. Eerste missie gedaan. Tof spel, leuke humor. Achievements tot nu toe:
[ afbeelding ]
Killer on the loose - 25G
Kill 25 enemies
[ afbeelding ]
Always get paid in gold bars - 15G
Complete 'Welcome To Bad Company' on normal
Zie 360 topiec!quote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef lkb9000 het volgende:
AQ je moet conan gaan spelen!
Takes a Licking: 30G
Bashed 30 Tickers
[ Bericht 18% gewijzigd door Reintji op 08-06-2009 10:35:33 ]
1350 ga ik wel halen deze weekquote:
Ik ben wel 1 glitch tegengekomen, die stiekem best awesome wasquote:Op maandag 8 juni 2009 11:20 schreef SkyChat het volgende:
[..]
1350 ga ik wel halen deze week
Fable 2en nog niet 1 bug/glitch tegengekomen
![]()
5 miljoen gold, alles gekocht wat er te koop was, 110 augments en kick ass legendary weapons
Netjes. Ik sta op 750 en vind dat wel prima eigenlijk. Alleen die real estate achievement doe ik nog (100) en dan ben ik er klaar mee. Nieuwe DLC komt er volgens mij ook niet meer. Toch?quote:
Doe de Mile High Club dan, als je je toch verveeltquote:Op maandag 8 juni 2009 14:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
[ afbeelding ]
The First Horseman 40
Complete 'Shock and Awe' on Veteran difficulty
(CoD 4)
Ik verveelde me D:
Ik wel soms. Voor sommige achievements dien je een spel toch op een iets andere manier te spelen dan er in één keer in te duiken en te gaan met die banaan. Daar houd ik dan alvast rekening me. Zoals die niet schieten achievement in Mirror's Edge bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
Serieus dude's
Checken jullie eerst de achievementslijst en aan de hand van die lijst spelen jullie het spel?
Jammer toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:57 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik wel soms. Voor sommige achievements dien je een spel toch op een iets andere manier te spelen dan er in één keer in te duiken en te gaan met die banaan. Daar houd ik dan alvast rekening me. Zoals die niet schieten achievement in Mirror's Edge bijvoorbeeld.
Geprobeerdquote:Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Doe de Mile High Club dan, als je je toch verveelt
Hehe de verhalen van pettigre kloppen dus, je bent gewoon een vieze vuile hond!quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
Voor de verandering een keer een een achievement die ik niet gehaald heb:
[ afbeelding ]
Honest Fighting 25
Find and kill Jaylor in a fair fist fight.
Ik trok gelijk me Assault rifle en pafte hem neer
Wat bedoel je herr spankmeisterquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe de verhalen van pettigre kloppen dus, je bent gewoon een vieze vuile hond!
Ik vind hem tof. Ik herken veel elementen uit andere spellen (Crackdown en zo), maar het is toch een best vermakelijke game.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat bedoel je herr spankmeister![]()
@ OMG
Laat even weten wat je er van vind want die game wil ik ook gaan halen maar hoor er hier en daar ook slecht dingen over
alsof ik tegen jouw durf te liegenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe de verhalen van pettigre kloppen dus, je bent gewoon een vieze vuile hond!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
alsof ik tegen jouw durf te liegen
Is het constant vechten enzo? Of zijn er ook plekken waar je ''veilig'' bent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eens met OMG, leuke game, zeker een 8,5 waard.
Vooral door een straat sprinten en een auto pakken in volle vaart om die daarna tegen een heli aan te smijten en dan tegen een gebouw oprennen om de volgende uit de lucht te beuken is erg leuk.
Niet per sé. Wat betreft het ontdekt worden omdat je iemand neermept of iets kun je het vergelijken met Assassin's Creed, alleen dan zonder tenten op de gebouwen. Als er soldaten achter je aan zitten moet je uit het zicht van die knakkers verdwijnen en na een tijdje zoeken ze niet meer naar je.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Is het constant vechten enzo? Of zijn er ook plekken waar je ''veilig'' bent?
quote:The Ruler of Albion
There is no richer Hero in the whole of Albion!
100
Behaald
gratzquote:
nice, ga je alle Portal en TF2 achievements ook halen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:50 schreef Unrealist- het volgende:
Zo, paar dagen terug de laatste achievement gehaald van de half life serie. Heb nu alle achievements van half life 2, episode 1 en episode 2.
Er was 1 achievement waarbij je dus een beeldje van een kabouter aan het begin van episode 2 de hele game moet meeslepen met je grav gun, om hem aan het eind in de raket te plaatsen. Een orginele maar heeeeel irritante achievementtDie kop van de tuinkabouter met zn vrolijke glimlach ga je na 4 uur spelen echt enorm haten.
[ afbeelding ]
Little Rocket Man
30G
[ afbeelding ]
die glimlach![]()
Mijn 360 was ook binnen een week terug, inclusief 1 maand gratis live... Helaas doet alle mijn wireless adapter het niet meer..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:41 schreef Heider00sje het volgende:
Ik wou even vermelden dat Microsoft zeer goede service bij mij heeft afgeleverd:
Mijn 360 was defect (E74 melding). Ik heb m opgestuurd, en 6 dagen later (!!) een nieuwe terug ontvangen. Met een nieuw frontje, en met 1 maand gratis Live!
Nu heb ik een geruisloze 360!
Microsoft, mijn complimenten!
Ik zei toch dat je een dvd-tje zou krijgen met 40Kquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
Sky zorg vast dat je een cadeautje hebt en dat er slingers en taart is want ik ga bijna door de 40.000 grens
Ik heb CoD4 ook maar gekocht afgelopen zaterdag en ben de game nu aan het uitspelen, daarna veteran proberenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:01 schreef MrManiak het volgende:
Mile High Club (CoD4) wil me maar niet lukken... ik kom zo dichtbij, maar iedere keer... Nouja, andere dag nog maar eens proberen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Gisteren Avatar gespeeld, wat slecht zeg.
Binnen 2 minuten 1000g.
is dat niet van, haal niveau 1 in lucht sturen: 200 points. haal niveau 2: weer 200 pointsquote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Binnen 2 minuten 1000g.
Balen voor je zeg, dat verwachte je natuurlijk nietquote:Op maandag 15 juni 2009 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Binnen 2 minuten 1000g.
Heel veel succes (en natuurlijk plezier) met de Veteran mode, met name tegen het einde aan wordt het k*tquote:Op maandag 15 juni 2009 00:09 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb CoD4 ook maar gekocht afgelopen zaterdag en ben de game nu aan het uitspelen, daarna veteran proberenzal wel vies tegenvallen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:24 schreef PP. het volgende:
Gister éindelijk de laatste 2 achievements van Fallout 3 gehaald. Dus die staat nu op 1000/1000.
1450 zelfs, maar ik ga aan die DLC geen geld uitgeven.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]fallout staat inmiddels op 1350 dankzij de DLC! je moet dus nog even
Het ziet er wel makkelijk uitquote:Op maandag 15 juni 2009 10:02 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heel veel succes (en natuurlijk plezier) met de Veteran mode, met name tegen het einde aan wordt het k*t
quote:
Je kunt sowieso het beste een xbox met harde schijf kopen want als je het niet doet krijg je later zeker spijtquote:Op maandag 15 juni 2009 20:39 schreef twister_rodriguez het volgende:
als ik die dl content van gta4 wil spelen, kan ik dan gewoon de xbox arcade kopen, of moet ik per se eentje met harde schijf hebben?
Dat vraag ik me ook af, de games werken sowieso, maar ik vraag me af of je een nederlandse adapter nodig hebt of dat een stekker-omvormer genoeg is.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:19 schreef twister_rodriguez het volgende:
kan ik een engelse (gekocht in uk) xbox hier in nederland gebruiken (dus met in nederland gekochte spellen)
Ik kocht laatst een auto en vroeg me pas bij het benzine station af welke brandstof erin moest.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:19 schreef twister_rodriguez het volgende:
kan ik een engelse (gekocht in uk) xbox hier in nederland gebruiken (dus met in nederland gekochte spellen)
Ik zou www.budgetgaming.nl even checkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:55 schreef twister_rodriguez het volgende:
ik kan bij een pokersite met mijn loyalty punten een xbox kopen, maar er staat dus bij dat het een UK versie is en ik een buitenlandse converter nodig heb...
maar als ik daarop google krijg ik pagina's lang een of andere xbox 360 converter software...
maar ja ik koop m wel gewoon via kieskeurig
Spellen kun je er wel op spelen, die zijn zowel hier als in de UK gewoon PALquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:19 schreef twister_rodriguez het volgende:
Als dat werkt ben je bij de praxis voor een paar euro klaar inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:06 schreef twister_rodriguez het volgende:
thnx ik ga m denk ik toch via die pokersite halen, anders doe ik toch niks met die punten
anyway op een ander forum vertelt iemand me net dat ik alleen een stekkertje nodig heb van een paar euro die 'overal' te verkrijgen is.. dus dat is geen probleem
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen zullen we het weer over de Achievements gaan hebben?
Alvast bedankt!
Aquila for Mod???quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Mensen halen dit en het centrale topiec door elkaar!
Dat zou AWESOME zijn wouter!quote:
NO PANIC!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:43 schreef hollander172 het volgende:
Iemand anders ook problemen met live? Nooit gelazer en nu krijg ik ineens die melding over MTU.
Gekke is dat ik bij het opstarten van de xbox gewoon signed in ben maar in game geeft ie aan dat dat niet zo is. Optie om in te loggen kan ik ook vinden via het dashboard maar je kan toch maar 1 keer inloggen?
Stoom uit mijn oren zeg ik je.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
NO PANIC!!!
Live ligt er de hele dag uit wegens onderhoud
Onderhoud en geloof NXE klaarmaken voor de grote update die later nog komt met die nieuwe dingen zoals Twitter en meer van dat soort zakenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stoom uit mijn oren zeg ik je.Okee niks aan de hand dus?
Wat is er aan de hand? (had zo gehoopt na een dag werken en erna klussen nog even de frustratie van me af te kunnen knallen)
Twitter? MS ziet 7 jaar na de hype ook brood in social networking?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Onderhoud en geloof NXE klaarmaken voor de grote update die later nog komt met die nieuwe dingen zoals Twitter en meer van dat soort zaken![]()
Ik heb wel een berichtje via de xbox gekregen dat het een goeie dag er uit zou liggen trouwens!
Twitter en Facebook en last FM en weet ik wat voor meer crap er nog aan komtquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Twitter? MS ziet 7 jaar na de hype ook brood in social networking?![]()
Nou ja maakt niet uit ook, weer een dag die me door de neus geboord wordt. Maar wel netjes blijven incasseren van mijn CC.![]()
Voor alles wat de 360 niet kan heb ik overigens een media center staan inmiddels. (gelukkig gekregen want ook daar werken veel dingen niet omdat er Vista x64 op staat.) Hoe moeilijk kan het nou zijn?
Da's grappig want met een media center van 1500,- kaal lukt dat nog niet eens.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Twitter en Facebook en last FM en weet ik wat voor meer crap er nog aan komtAlles op de 360 maar goed ik zit er ook niet op te wachten..
Luister even naar je eigen woorden en flikker op met die SC uit dit topic.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:17 schreef AQuila360 het volgende:
Bazen zullen we het weer over de Achievements gaan hebben?
Alvast bedankt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Mijn woorden kunnen nooit tegen mezelf worden gebruiktquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Luister even naar je eigen woorden en flikker op met die SC uit dit topic.
[ GAM SC # 128 ] Sorry Poit, geen inspiratie
heb je daar een lijstje van?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Onderhoud en geloof NXE klaarmaken voor de grote update die later nog komt met die nieuwe dingen zoals Twitter en meer van dat soort zaken![]()
40.000 de tering ik was blij dat ik de 3000 had gehaaldquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb er net een paar gehaald bij 50 cent! Wat een spel zeg![]()
Nog maar 90 ofzo tot de 40.000
Sky ik heb nu 39995 GSquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:13 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
Drive By 25G
100 kills using vehicle
Hoppa, Bad Company mag ook weg.
Dat kan helaas niet meer....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef lkb9000 het volgende:
Je moet wel voor de EXACT 40.000 gaan he!
Yup!quote:
Eigenlijk nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
maar moet je daar eigenlijk wel trots op zijn?
Speel door met Mercs 2 Lenny! Straks krijg je High grade militaire shit dan wordt het pas vetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Eergister:
Conan (luie flikkers met hetzelfde icoon voor elke achievement)
[ afbeelding ]
Chop Shop
500 dismemberments
20[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Legendary Set
Collect all armor pieces
10[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Bloody Crown
Score 100000 total points
40[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Who's your Daddy?
Defeat the Bone Cleaver in Argos and obtain The Ward of the Departed
30[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Now You See It, Now You Don't
Disarm an enemy
10[ afbeelding ]
Gister:
Mercenaries 2, 15minuutjes gespeeld meteen 40G binnen en er ook al meteen zat van
[ afbeelding ]
The Rage
You completed "Rescue Carmona."
20[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
School's Out
You completed the tutorial.
20[ afbeelding ]
Shaun White:
[ afbeelding ]
Connoisseur
You've ridden a chairlift from bottom to top.
10[ afbeelding ]
nice, dan heb je flink wat gespeeld of nie?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef SoldMayor het volgende:
Zo vandaag maar even wat archievments gehaald met Halo 3.
Voor het eerst dat ik eigenlijk Halo 3 online speel.![]()
[ afbeelding ]
Earn the MVP in any ranked playlist (Online ) 5 G
[ afbeelding ]
On a Legendary map, get two Double Kills during any ranked or social match 25G
[ afbeelding ]
On Sandbox, find the hidden skull. 25G
[ afbeelding ]
On Orbital, find the hidden skull. 25G
[ afbeelding ]
On Assembly, find the hidden skull. 25G
[ afbeelding ]
Earn 5 EXP or finish 10 games to complete the requirements for basic training (Online). 10G
[ afbeelding ]
Earn your Sergeant rating to be recognized as a true Spartan (Online). 15G
Owja ook nog een met Halo Wars :
[ afbeelding ]
Win a Skirmish Game with Dual Scarabs 10G
50 cent: BOTS is best een vet spel!quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb er net een paar gehaald bij 50 cent! Wat een spel zeg![]()
Nog maar 90 ofzo tot de 40.000
SKYYY ik heb de 40.000 gehaald WAKKER WORDENquote:Op zondag 21 juni 2009 13:02 schreef SkyChat het volgende:
[ afbeelding ]
The Duellist 10G
You have mastered the chain attack. Lightning-quick strikes are almost unstoppable.
[ afbeelding ]
The Concierge 30G
All the Demon Doors in Albion have been opened. No wonder there’s an unnatural draught.
[ afbeelding ]
The Teaser 5G
Bandits deserve having their minds messed with, and it's also jolly good fun!
[ afbeelding ]
The Fowl Player 10G
A Hero dressed as a chicken and proceeded to kick many of its own kind. We're sickened.
[ afbeelding ]
The Dollcatcher 10G
You collected all the Hero dolls. Shame you can't auction them off now.
Fable 2 staat nu op 1285G![]()
Nog 3 achievements and I'm done!![]()
Ik zal t later nog een kans geven, maar nu ben ik even verslaafd aan shaun whitequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Speel door met Mercs 2 Lenny! Straks krijg je High grade militaire shit dan wordt het pas vet
je hoeft niet in iedere ronde een kill te halen toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Dude, hoe kan je al 1999 rounds gespeeld hebben maar slechts 1541 kills hebben?
Of is het omgekeerd en heb je er al 98459?
maar echt veel is het ook niet. Als je ook bedenkt dat de singleplayer meeteltquote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je hoeft niet in iedere ronde een kill te halen toch?
hehe dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 21 juni 2009 19:16 schreef Reintji het volgende:
Oeps, Spanks, ik mis een 1 (11541kills). Dat duurt nog even hoor.
Ja dankuquote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Reintji het volgende:
Nice SoldMajor! Die MVP heb ik nog niet kunnen binnenkoppen (niet ranked iig)
Gisteren mini lan bonus
[ afbeelding ]
Party Like It's 1999 30G
Play 1999 rounds of multiplayer (any mode)
Nu nog 100.000 - 1541 voor Seriously 2.0
Naja het is wel relaxed toch als je een paar kills haalt iedere rondequote:Op zondag 21 juni 2009 19:46 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je hoeft niet in iedere ronde een kill te halen toch?
Ik moet Mythic ook maar eens halen, word er gek van dat ik niet meer alle playlists kan joinen!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
On a Mythic map, get a Killjoy medal during any ranked or social match 25G
Ik heb de missie achievements gehaald en ga nu die Bog Walker achievement doen. Ik was trouwens op een gegeven moment bezig met een missie om een Teddybeer te zoeken, maar die is verdwenen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef OMG het volgende:
Vandaag eens de nieuwste DLC voor Fallout 3 uitgespeeld:
Gisteren gehaald:
[ afbeelding ]
Bog Walker - 40G
Discovered all locations within Point Lookout
[ afbeelding ]
The Local Flavor - 20G
Completed "The Local Flavor"
Vandaag gehaald:
[ afbeelding ]
Walking With Spirits - 20G
Completed "Walking With Spirits"
[ afbeelding ]
A Meeting of the Minds - 20G
Completed "A Meeting of the Minds"
Nu maar weer wachten op de volgende DLC.
Voor Kenny om zijn grot als hide out te gebruiken? Die beer ligt op een doosje tussen de mirelurk eieren meteen bij de eerste schacht waar je naar beneden kunt. Als je deze teddybeer (Kenny-Bearquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de missie achievements gehaald en ga nu die Bog Walker achievement doen. Ik was trouwens op een gegeven moment bezig met een missie om een Teddybeer te zoeken, maar die is verdwenen?
Ik brdoel de hele missiequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:22 schreef OMG het volgende:
[..]
Voor Kenny om zijn grot als hide out te gebruiken? Die beer ligt op een doosje tussen de mirelurk eieren meteen bij de eerste schacht waar je naar beneden kunt. Als je deze teddybeer (Kenny-Bear) bedoeld natuurlijk.
Als we het over dezelfde teddybeer hebben, die "quest" heeft er bij mij nooit tussen gestaan. Dus echt van het kaliber unmarked.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik brdoel de hele missieDie staat er niet meer tussen...
Link je cc aan een paypal account en haal je points bij gamehubs.comquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:15 schreef twister_rodriguez het volgende:
beetje maitg dat mn cc niet werkte bij het kopen van die microsoft points
nee tuurlijk nie joh!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef twister_rodriguez het volgende:
ok xbox gehaald, gta 4 lost and the damned gedownload. Heb gta 4 nog niet op de xbox uitgespeeld, moet ik die nu dus eerst nog helemaal uitspelen voor ik de addon kan spelen?
Of link je bankrekening aan je paypalquote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Link je cc aan een paypal account en haal je points bij gamehubs.com
quote:Bog Walker
Discovered all locations within Point Lookout 40
850 / 1450 nuquote:Aiding the Outcasts
Completed "Aiding the Outcasts" 20
Jaa vind ik ook. Ik vind op een of andere manier de trophies helemaal geen waarden hebben eigenlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind achievements leuker dan trophies tot nu toe eigenlijkDe melding komt duidelijker door, het gewicht is veel gevarieerder (sommige 5p, de andere 50p) en het is veel makkelijker om te vergelijken met andere spelers.
Ben ik het helemaal mee eens! Trophies doen me helemaal niksquote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind achievements leuker dan trophies tot nu toe eigenlijkDe melding komt duidelijker door, het gewicht is veel gevarieerder (sommige 5p, de andere 50p) en het is veel makkelijker om te vergelijken met andere spelers.
Dat is ook niet helemaal waar, ik ben in inFamous wel bezig om nog wat trophies te halen natuurlijk. Maar het stomme is dat je voor sommige trophies niets hoeft te doen en voor andere een half uur bezig bent en ze dan allebei brons zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 11:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jaa vind ik ook. Ik vind op een of andere manier de trophies helemaal geen waarden hebben eigenlijk.
Achievo's zijn toch persoonlijker, inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puhlease, ga nou niet stoer lopen doen met Avatarquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef super-muffin het volgende:
ik heb 1000GS gehaald bij Avatar: De Brandende AardeEn Skate wordt uitgebreid naar 1500 met een nieuwe uitbreiding aan het einde van de week
heb nu al 1070
3.5quote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Golden Compass is de achievement voor het uitspelen van het spel 250 GS waardJe bent er trouwens wel gewoon een uurtje of 10 mee bezig.
Kan die link niet openen? Maar waar staat die 3.5 voor? Het punt ofzoquote:
IGN geeft de game een 3.5quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan die link niet openen? Maar waar staat die 3.5 voor? Het punt ofzo![]()
Het is een redelijk tof spel alleen beetje langdradig maar ga wel keer de film kijken denk ik want zitten filmbeelden tussen en leek me toch wel toffe film
Maar er zijn beren met armor en heksen...quote:
Die achievements zijn echt belachelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar er zijn beren met armor en heksen...
Nee en doe ik ook nietquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die achievements zijn echt belachelijk.
heb je al gezien wat je allemaal moet verzamelen?
jaloers!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Puhlease, ga nou niet stoer lopen doen met Avatar
Hij kan wel air benden ofzo ietsquote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef super-muffin het volgende:
no touching.
ik was overigens nog van plan Avatar uit te spelen, maar het is echt zo ontzettend slechtdie Nederlandse stemmen zijn echt verschrikkelijk.
Dan moet je King Kong helemaal uitspelenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef super-muffin het volgende:
no touching.
ik was overigens nog van plan Avatar uit te spelen, maar het is echt zo ontzettend slechtdie Nederlandse stemmen zijn echt verschrikkelijk.
Je bedoelt Freeskate activities?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jaloers!
zit nu al op 1120 bij Skate 2alleen nog wat Hall of Meat en veel online achievements voor de 100%. Zijn er misschien mensen die af en toe wat online activities willen doen?
ik heb er nog maar 1 van de 140 gedaan
King Kong was tofquote:Op maandag 6 juli 2009 17:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan moet je King Kong helemaal uitspelen
Qua achievements is H.A.W.X erg buggy.. Ik had al een aantal maal Risky Stuff moeten halen... Online uit een stall van 30m of lager komen..quote:Op maandag 6 juli 2009 12:24 schreef Keltie het volgende:
Normaal ben ik niet zo'n achievement whore, maar gisteren moest ik toch wel even wenen toen ik, online, H.A.W.X. met een maatje had uitgespeeld terwijl ik van de laatste 7 missies (ofzo) de achievement niet kreeg.. Evenals de achievement voor het feit dat ik de complete campaign had gedaan.. Bug ofzo?
ja die. en dat soort mensen zijn erg vervelend, sommige skaten ook echt precies de andere kant opquote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bedoelt Freeskate activities?
Daar moet ik ook nog veel voor doen, en sommigen zijn echt zwaar kut. Omdat er altijd verschrikkelijke falers tussen zitten die in een Survival activity echt om de seconden van hun board pleuren.
Sorry Ricko ik weet het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Okay mate, gewoon super-muffin?
Trouwens, Aquila, jij weet het wel:
Bij Mass Effect heb je die achievement dat je bijv. power gamer hebt hé? En je dus verder kan met je ventje inderdaad. Ik dus gisteren dat zo doen, maar ik wil dan ook meteen een moeilijkheidsgraad hoger (Hardcore) omdat dat ook een achievement is.
Echter als ik in het hoofdmenu al instel van "Hardcore" dan staat hij gewoon op "Veteran" als ik met mijn ventje verder ga. En volgens mij staat er bij de achievement zoiets als: "Complete game on Hardcore difficulty and never change the difficulty"
Maar dan kan ik dus niet met mijn al aangemaakte ventje dus een moeilijkheidsgraad omhoog!?![]()
nee, danielpunt. er staat een link naar in mijn signaturequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Okay mate, gewoon super-muffin?
Trouwens, Aquila, jij weet het wel:
Bij Mass Effect heb je die achievement dat je bijv. power gamer hebt hé? En je dus verder kan met je ventje inderdaad. Ik dus gisteren dat zo doen, maar ik wil dan ook meteen een moeilijkheidsgraad hoger (Hardcore) omdat dat ook een achievement is.
Echter als ik in het hoofdmenu al instel van "Hardcore" dan staat hij gewoon op "Veteran" als ik met mijn ventje verder ga. En volgens mij staat er bij de achievement zoiets als: "Complete game on Hardcore difficulty and never change the difficulty"
Maar dan kan ik dus niet met mijn al aangemaakte ventje dus een moeilijkheidsgraad omhoog!?![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry Ricko ik weet het niet![]()
Heb Mass Effect maar 1 keer gespeeld
Okay ik voeg je toe!!! (maar eerst even de porseleinen troon regerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee, danielpunt. er staat een link naar in mijn signature
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Child Of Destiny 250 GS
Complete the game.
The Golden Compassquote:
nope, de bonusplay is alleen voor difficulties die je al hebt gehaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
hmm die ga ik dus echt niet meer downloadenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef super-muffin het volgende:
Net al 2 nieuwe contests van de nieuwe Maloof Money Cup gewonnen in Skate 2 en daar mee 200GS verdiend.
Nu alleen even uitzoeken wat de 2 secret achievements zijn
-edit:
ze staan al op x360a.orgzonder beschrijving, maar ik heb ze wel net gehaald
totaal 1370 van de 1500 punten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[SIZE="4"]Guitar Hero World Tour[/SIZE]
250 van 1000
18 van 50 prestaties (36%)![]()
Hardcore
You completed Career on hard. Have you tried expert yet?
60(7-7-2009)
pfff eindelijk.. kut B.Y.O.B
Dat ga ik NOOIT redden, sterker nog ik ga het niet eens proberen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hall of Famer
You completed Career on expert
100 [ afbeelding ]
Acquired 2/1/2009
RSV2quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:14 schreef SkyChat het volgende:
Extreme Hunter 50G
Complete all Terrorist Hunt missions on Realistic difficulty.
[ afbeelding ]
quote:Elite
Achieve the rank of Elite 50
Verkregen 3-4-2009
That's a long long way from here..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteindelijk doe je het allemaal hiervoor heh:
[ afbeelding ]
[..]
Nee de tijd dat je in de vliegtuigen zit wordt bij elkaar opgeteld. Lekker makkelijk dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:43 schreef SkyChat het volgende:
Die milk-run is stackable over matches of moet die in 1 match worden behaald?
Zeker voor een XLBA game.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1297900/5/50#70826019]donderdag 9 juli 2009
BF 1943 mischien wel de ''leukste'' online multiplay shooter.
quote:In Plain Sight
You've evaded 10 strike teams.
10
quote:Errand Boy
You've completed the Specialist Boss Fight.
10
quote:Crossing The T
You've completed the Hunter Boss Encounter.
10
quote:Evolutionary Step
You've used the Upgrade Menu to acquire an Upgrade.
10
Als ik de achievements in Prototype zo bekijk haal ik niet heel veel punten denk ikquote:The First Thread
Web of Intrigue unlocked.
10
Ik had er 420 zonder te hoeren.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn nieuwste:
Prototype
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Als ik de achievements in Prototype zo bekijk haal ik niet heel veel punten denk ik
Oh, dat valt nog meequote:
Die checkpoint events zijn kut idd maar de rest kun je wel doen die zijn tof en je krijgt er veel EP voor en ook bij die consume events van die filmpjesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog meeMaar ik zie veel 'doe 2000000 keer dat' of 'haal medailles op events'. En die events doe ik sowieso niet...
Zodra ik volledig ge-upgrade ben zal ik eens wat events doen, dan zijn ze vast makkelijkerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die checkpoint events zijn kut idd maar de rest kun je wel doen die zijn tof en je krijgt er veel EP voor en ook bij die consume events van die filmpjes
Die ''ren'' events blijven kut maar dat komt met name door de besturing die is daar niet geschikt voor. Maar die consume events zijn tof en ook die ''Kill X aantal ventjes met dat en dat wapen''quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zodra ik volledig ge-upgrade ben zal ik eens wat events doen, dan zijn ze vast makkelijkerIk ben nu 10 keer zo snel een gebouw ook bijvoorbeeld door de spring-ren combo.
quote:
Wacht maar jonge, nu nog op veteran hè!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rescue Roycewicz
Save Pvt. Roycewicz on the stairs
20G
Four of a Kind
Kill 4 enemies in a row with headshots in the single player campaign
20G
Dancing in the Dark
Kill the power
20G
Make the Jump
Infiltrate a cargo ship
20G
Earn a Winged Dagger
Complete 'F.N.G.'
20G
De punten stromen wel binnen met CoD4 zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop een grotere dude dat verhoogt de speelplezier aanmerkelijk. Is het wel een hd ding?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:28 schreef lkb9000 het volgende:
Mn tv is te klein voor veteran, daarvoor zou ik alles iets beter moeten kunnen zien
Ik heb deel 2 gehaald vanochtendquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:27 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
Tour of Duty II
Play one hundred matches 30G
Battlefield 1943![]()
Alleen die laatste misie was hel op aarde bij CoD4, bij CoD5 is het pas erg. Daar regent het granaten op Veteran op sommige stukken. En zo mooi dat ze altijd weten waar je zitquote:Op woensdag 15 juli 2009 07:43 schreef AQuila360 het volgende:
CoD 4 op veteran lijkt me echt de hel op aarde
Ik heb COD4 wel helemaal gehaald, maar bij 5 kwam ik ongeveer halverwege, daarna was het gewoon niet meer te doen. Die trenchmissie zat ik geloof ik... of de Reichstag, ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:18 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Alleen die laatste misie was hel op aarde bij CoD4, bij CoD5 is het pas erg. Daar regent het granaten op Veteran op sommige stukken. En zo mooi dat ze altijd weten waar je zit
Maar beiden wel helemaal gehaald op Veteran, zónder mn controller te slopen ook
quote:Op zondag 19 juli 2009 12:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kon gisternacht niet in slaap komen dus snachts nog ff een potje Battlefield: Bad Compagny online gespeeld
[ afbeelding ]
Be the best
Placed #1 in a Ranked Match
20
Het gaat om het idee
CoD5 is ook veel slechter gescript dan CoD4. dat merk je echt op Veteran en idd... die granaten regen, altijd precies achter je, en je teamgenoten lijken soms totaal onzichtbaar te zijn voor de tegenstanders, letterlijk iedereen schiet op jou als je je kop ff laat zien.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:18 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Alleen die laatste misie was hel op aarde bij CoD4, bij CoD5 is het pas erg. Daar regent het granaten op Veteran op sommige stukken. En zo mooi dat ze altijd weten waar je zit
Maar beiden wel helemaal gehaald op Veteran, zónder mn controller te slopen ook
Die achtervolging in de auto waarbij je met je rocketlauncher een heli uit de lucht kon knallen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:17 schreef Lyzio het volgende:
Laatste missie van COD5 was tergend. Wat was de laatste missie van COD4 ook alweer?
Ik denk eigenlijk dat Goku die extra missie in dat vliegtuig bedoeld.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die achtervolging in de auto waarbij je met je rocketlauncher een heli uit de lucht kon knallen.
Dat is toch gewoon rush & sprayquote:Op maandag 20 juli 2009 12:50 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Goku die extra missie in dat vliegtuig bedoeld.
Jij hebt die achievement al dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon rush & sprayNiks moeilijks aan.
Ja, die had ik direct de eerste keer al.quote:
netjesquote:Op maandag 20 juli 2009 21:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja, die had ik direct de eerste keer al.
quote:Op zondag 26 juli 2009 16:57 schreef cypher21 het volgende:
LOL
ben ik nu ook een achievement hoer
1000G in 2 minuten![]()
[ afbeelding ]
One with Combat
Achieve a Hit Counter of 50
300G
Verkregen 26-7-2009
[ afbeelding ]
The Art of Combat
Achieve a Hit Counter of 40
200G
Verkregen 26-7-2009
[ afbeelding ]
The Flow of Combat III
Achieve a Hit Counter of 30
200G
Verkregen 26-7-2009
[ afbeelding ]
The Flow of Combat II
Achieve a Hit Counter of 20
150G
Verkregen 26-7-2009
[ afbeelding ]
The Flow of Combat I
Achieve a Hit Counter of 10
150G
Verkregen 26-7-2009
Jah, idd; vriend van me kwam met het spel aankakken. Had ie geleend van zijn neefje oid om de achievements te halen.quote:
Welke game?quote:Op zondag 26 juli 2009 17:08 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Jah, idd; vriend van me kwam met het spel aankakken. Had ie geleend van zijn neefje oid om de achievements te halen.
Maar goed, waar ik wel ff wat moeite voor heb gedaan is deze:
[ afbeelding ]
Akimbo Assassin
Survive an entire campaign using only pistols.
30
Verkregen 26-7-2009
en deze:
[ afbeelding ]
Safety First
Play an entire campaign with no Survivors taking friendly fire damage.
30
Verkregen 26-7-2009
Dat is Left 4 Dead;quote:Op zondag 26 juli 2009 17:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Welke game?
Ik heb net 10 welverdiende puntjes gehaald voor het Clearen van W1 in crystal defenders
Ben je nog een speler nodig voor L4D, m'n vaste groep wil 'm niet spelen en de SP heb ik nu wel gezien.quote:Op zondag 26 juli 2009 17:13 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Dat is Left 4 Dead;
Heb nu 495 van 1000
29 van 50 prestaties
Vanavond ff online campaign met wat vrienden om Unbreakables proberen te halen!
Spel is echt wreed, kan niet wachten op deel 2!
Zit er een SP in het spel???quote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef PP. het volgende:
[..]
Ben je nog een speler nodig voor L4D, m'n vaste groep wil 'm niet spelen en de SP heb ik nu wel gezien.
L4D wordt nog aardig gespeeld hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt er mee dat er nog mensen het spelen, vrienden doen ook nooit mee :/
Gisteravond ff moeite moeten doen om deze te halen:quote:LIVE Activity for week of July 13th
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 Call of Duty: WaW
4 Gears of War 2
5 Battlefield 1943
6 GTA IV
7 FIFA 09
8 Left 4 Dead
9 UFC 2009 Undisputed
10 Fallout 3
Forum Opties | |
---|---|