3.5quote:Op maandag 6 juli 2009 12:56 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Golden Compass is de achievement voor het uitspelen van het spel 250 GS waardJe bent er trouwens wel gewoon een uurtje of 10 mee bezig.
Kan die link niet openen? Maar waar staat die 3.5 voor? Het punt ofzoquote:
IGN geeft de game een 3.5quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan die link niet openen? Maar waar staat die 3.5 voor? Het punt ofzo![]()
Het is een redelijk tof spel alleen beetje langdradig maar ga wel keer de film kijken denk ik want zitten filmbeelden tussen en leek me toch wel toffe film
Maar er zijn beren met armor en heksen...quote:
Die achievements zijn echt belachelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar er zijn beren met armor en heksen...
Nee en doe ik ook nietquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Die achievements zijn echt belachelijk.
heb je al gezien wat je allemaal moet verzamelen?
jaloers!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Puhlease, ga nou niet stoer lopen doen met Avatar
Hij kan wel air benden ofzo ietsquote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef super-muffin het volgende:
no touching.
ik was overigens nog van plan Avatar uit te spelen, maar het is echt zo ontzettend slechtdie Nederlandse stemmen zijn echt verschrikkelijk.
Dan moet je King Kong helemaal uitspelenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:06 schreef super-muffin het volgende:
no touching.
ik was overigens nog van plan Avatar uit te spelen, maar het is echt zo ontzettend slechtdie Nederlandse stemmen zijn echt verschrikkelijk.
Je bedoelt Freeskate activities?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
jaloers!
zit nu al op 1120 bij Skate 2alleen nog wat Hall of Meat en veel online achievements voor de 100%. Zijn er misschien mensen die af en toe wat online activities willen doen?
ik heb er nog maar 1 van de 140 gedaan
King Kong was tofquote:Op maandag 6 juli 2009 17:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan moet je King Kong helemaal uitspelen
Qua achievements is H.A.W.X erg buggy.. Ik had al een aantal maal Risky Stuff moeten halen... Online uit een stall van 30m of lager komen..quote:Op maandag 6 juli 2009 12:24 schreef Keltie het volgende:
Normaal ben ik niet zo'n achievement whore, maar gisteren moest ik toch wel even wenen toen ik, online, H.A.W.X. met een maatje had uitgespeeld terwijl ik van de laatste 7 missies (ofzo) de achievement niet kreeg.. Evenals de achievement voor het feit dat ik de complete campaign had gedaan.. Bug ofzo?
ja die. en dat soort mensen zijn erg vervelend, sommige skaten ook echt precies de andere kant opquote:Op maandag 6 juli 2009 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je bedoelt Freeskate activities?
Daar moet ik ook nog veel voor doen, en sommigen zijn echt zwaar kut. Omdat er altijd verschrikkelijke falers tussen zitten die in een Survival activity echt om de seconden van hun board pleuren.
Sorry Ricko ik weet het nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Okay mate, gewoon super-muffin?
Trouwens, Aquila, jij weet het wel:
Bij Mass Effect heb je die achievement dat je bijv. power gamer hebt hé? En je dus verder kan met je ventje inderdaad. Ik dus gisteren dat zo doen, maar ik wil dan ook meteen een moeilijkheidsgraad hoger (Hardcore) omdat dat ook een achievement is.
Echter als ik in het hoofdmenu al instel van "Hardcore" dan staat hij gewoon op "Veteran" als ik met mijn ventje verder ga. En volgens mij staat er bij de achievement zoiets als: "Complete game on Hardcore difficulty and never change the difficulty"
Maar dan kan ik dus niet met mijn al aangemaakte ventje dus een moeilijkheidsgraad omhoog!?![]()
nee, danielpunt. er staat een link naar in mijn signaturequote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
Okay mate, gewoon super-muffin?
Trouwens, Aquila, jij weet het wel:
Bij Mass Effect heb je die achievement dat je bijv. power gamer hebt hé? En je dus verder kan met je ventje inderdaad. Ik dus gisteren dat zo doen, maar ik wil dan ook meteen een moeilijkheidsgraad hoger (Hardcore) omdat dat ook een achievement is.
Echter als ik in het hoofdmenu al instel van "Hardcore" dan staat hij gewoon op "Veteran" als ik met mijn ventje verder ga. En volgens mij staat er bij de achievement zoiets als: "Complete game on Hardcore difficulty and never change the difficulty"
Maar dan kan ik dus niet met mijn al aangemaakte ventje dus een moeilijkheidsgraad omhoog!?![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sorry Ricko ik weet het niet![]()
Heb Mass Effect maar 1 keer gespeeld
Okay ik voeg je toe!!! (maar eerst even de porseleinen troon regerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:29 schreef super-muffin het volgende:
[..]
nee, danielpunt. er staat een link naar in mijn signature
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Child Of Destiny 250 GS
Complete the game.
The Golden Compassquote:
nope, de bonusplay is alleen voor difficulties die je al hebt gehaald.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:33 schreef RickoKun het volgende:
hmm die ga ik dus echt niet meer downloadenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef super-muffin het volgende:
Net al 2 nieuwe contests van de nieuwe Maloof Money Cup gewonnen in Skate 2 en daar mee 200GS verdiend.
Nu alleen even uitzoeken wat de 2 secret achievements zijn
-edit:
ze staan al op x360a.orgzonder beschrijving, maar ik heb ze wel net gehaald
totaal 1370 van de 1500 punten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:41 schreef MaxPower het volgende:
[SIZE="4"]Guitar Hero World Tour[/SIZE]
250 van 1000
18 van 50 prestaties (36%)![]()
Hardcore
You completed Career on hard. Have you tried expert yet?
60(7-7-2009)
pfff eindelijk.. kut B.Y.O.B
Dat ga ik NOOIT redden, sterker nog ik ga het niet eens proberen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hall of Famer
You completed Career on expert
100 [ afbeelding ]
Acquired 2/1/2009
RSV2quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:14 schreef SkyChat het volgende:
Extreme Hunter 50G
Complete all Terrorist Hunt missions on Realistic difficulty.
[ afbeelding ]
quote:Elite
Achieve the rank of Elite 50
Verkregen 3-4-2009
That's a long long way from here..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uiteindelijk doe je het allemaal hiervoor heh:
[ afbeelding ]
[..]
Nee de tijd dat je in de vliegtuigen zit wordt bij elkaar opgeteld. Lekker makkelijk dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:43 schreef SkyChat het volgende:
Die milk-run is stackable over matches of moet die in 1 match worden behaald?
Zeker voor een XLBA game.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1297900/5/50#70826019]donderdag 9 juli 2009
BF 1943 mischien wel de ''leukste'' online multiplay shooter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |