Ik heb de missie achievements gehaald en ga nu die Bog Walker achievement doen. Ik was trouwens op een gegeven moment bezig met een missie om een Teddybeer te zoeken, maar die is verdwenen?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:51 schreef OMG het volgende:
Vandaag eens de nieuwste DLC voor Fallout 3 uitgespeeld:
Gisteren gehaald:
[ afbeelding ]
Bog Walker - 40G
Discovered all locations within Point Lookout
[ afbeelding ]
The Local Flavor - 20G
Completed "The Local Flavor"
Vandaag gehaald:
[ afbeelding ]
Walking With Spirits - 20G
Completed "Walking With Spirits"
[ afbeelding ]
A Meeting of the Minds - 20G
Completed "A Meeting of the Minds"
Nu maar weer wachten op de volgende DLC.
Voor Kenny om zijn grot als hide out te gebruiken? Die beer ligt op een doosje tussen de mirelurk eieren meteen bij de eerste schacht waar je naar beneden kunt. Als je deze teddybeer (Kenny-Bearquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de missie achievements gehaald en ga nu die Bog Walker achievement doen. Ik was trouwens op een gegeven moment bezig met een missie om een Teddybeer te zoeken, maar die is verdwenen?
Ik brdoel de hele missiequote:Op woensdag 1 juli 2009 17:22 schreef OMG het volgende:
[..]
Voor Kenny om zijn grot als hide out te gebruiken? Die beer ligt op een doosje tussen de mirelurk eieren meteen bij de eerste schacht waar je naar beneden kunt. Als je deze teddybeer (Kenny-Bear) bedoeld natuurlijk.
Als we het over dezelfde teddybeer hebben, die "quest" heeft er bij mij nooit tussen gestaan. Dus echt van het kaliber unmarked.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik brdoel de hele missieDie staat er niet meer tussen...
Link je cc aan een paypal account en haal je points bij gamehubs.comquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:15 schreef twister_rodriguez het volgende:
beetje maitg dat mn cc niet werkte bij het kopen van die microsoft points
nee tuurlijk nie joh!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:14 schreef twister_rodriguez het volgende:
ok xbox gehaald, gta 4 lost and the damned gedownload. Heb gta 4 nog niet op de xbox uitgespeeld, moet ik die nu dus eerst nog helemaal uitspelen voor ik de addon kan spelen?
Of link je bankrekening aan je paypalquote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Link je cc aan een paypal account en haal je points bij gamehubs.com
quote:Bog Walker
Discovered all locations within Point Lookout 40
850 / 1450 nuquote:Aiding the Outcasts
Completed "Aiding the Outcasts" 20
Jaa vind ik ook. Ik vind op een of andere manier de trophies helemaal geen waarden hebben eigenlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind achievements leuker dan trophies tot nu toe eigenlijkDe melding komt duidelijker door, het gewicht is veel gevarieerder (sommige 5p, de andere 50p) en het is veel makkelijker om te vergelijken met andere spelers.
Ben ik het helemaal mee eens! Trophies doen me helemaal niksquote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind achievements leuker dan trophies tot nu toe eigenlijkDe melding komt duidelijker door, het gewicht is veel gevarieerder (sommige 5p, de andere 50p) en het is veel makkelijker om te vergelijken met andere spelers.
Dat is ook niet helemaal waar, ik ben in inFamous wel bezig om nog wat trophies te halen natuurlijk. Maar het stomme is dat je voor sommige trophies niets hoeft te doen en voor andere een half uur bezig bent en ze dan allebei brons zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 11:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jaa vind ik ook. Ik vind op een of andere manier de trophies helemaal geen waarden hebben eigenlijk.
Achievo's zijn toch persoonlijker, inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Puhlease, ga nou niet stoer lopen doen met Avatarquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef super-muffin het volgende:
ik heb 1000GS gehaald bij Avatar: De Brandende AardeEn Skate wordt uitgebreid naar 1500 met een nieuwe uitbreiding aan het einde van de week
heb nu al 1070
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |