Ik krijg geen vrij op bevrijdingsdag hoorquote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is een officiële vrije dag. Daarom zijn de winkels ook gesloten.
Vergelijk het eigenlijk met bevrijdingsdag, dat om de 5 jaar officieel is; dit jaar waren de winkels gewoon open, ondanks dat het een eigenlijke feestdag is..
Het bedrijf gaan gijzelen is geen optie?quote:
Naja, ik moet me nu eerst maar eens concentreren op hoe ik a) hier zo veel mogelijk geld aan overhoudt met nog zo min mogelijk tijd die ik daar nog moet werken b) ik nog sneller mijn diploma haal c) een nieuwe baan zoeken..quote:
Awwwwwwwwwquote:
Typisch weer, hoe er alleen gekeken wordt naar geld op korte termijn en niet naar de mensen. Op langere termijn kan het misschien juist voordeliger zijn om iemand anders, waar ze minder tevreden over zijn, weg te sturenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, ik was echt de aller-allerlaatste die een tijdelijk contract had. En naar hun zeggen wilden ze me niet laten gaan maar was het relatief het goedkoopst om mij te ontslaan. (rest allemaal vaste contracten enzo..)
En ik had het nog wel zo lang volgehouden
Feliquote:
Naief, denken dat het bedrijfsleven aan langetermijndenken doet. Dat zien we nu wel weer aan de bankenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch weer, hoe er alleen gekeken wordt naar geld op korte termijn en niet naar de mensen. Op langere termijn kan het misschien juist voordeliger zijn om iemand anders, waar ze minder tevreden over zijn, weg te sturen.
Maar hopen dat je snel wat anders hebt nu.
Ik geloof ook niet dat ze in langetermijndenken doen hoor... ik wilde alleen zeggen dat ze dat beter wel eens zouden kunnen doenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naief, denken dat het bedrijfsleven aan langetermijndenken doet. Dat zien we nu wel weer aan de banken
dat zullen ze nooit leren. Ze geven liever een dikke oprotbonus aan een interim manager die mensen ontslaat wegens geldgebrek dan echt eens nadenkenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ze in langetermijndenken doen hoor... ik wilde alleen zeggen dat ze dat beter wel eens zouden kunnen doen.
Rond welke ster draait die planeet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |