Toen dat nummer uitkwam, was ik me niet bewust dat er een eerdere variant moest zijn. Ik was toen nog zo naief om te denken dat al die goede dancenummers originelen waren... het is dus wel vaker voorgekomen dat ik ineens een nummer hoorde en dacht 'wat een slap aftreksel van dat dancenummer', om bij nader onderzoek te leren dat het ging om een nummer dat een jaar of 30 ouder was dan het dancenummerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, ik kende het origineel niet eens.
Veel ouderquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies, zo gaat dat![]()
Overigens heb ik Interactive best hoog hoor![]()
Dit is eigenlijk mijn all-time favorite eurodance nummer. Een cover van een behoorlijk matig nummer van? Simply Red geloof ik?
Ja, nu wel... al heb ik nog geen origineel van Wonderfull Days gevondenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
De meeste dancenummers zijn gejat, dat weet je toch ondertussen wel
Heerlijk nummerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies, zo gaat dat![]()
Overigens heb ik Interactive best hoog hoor![]()
Dit is eigenlijk mijn all-time favorite eurodance nummer. Een cover van een behoorlijk matig nummer van? Simply Red geloof ik?
Die kan ik ook niet vinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nu wel... al heb ik nog geen origineel van Wonderfull Days gevonden.
Ik heb ook jaren gedacht dat de Hermes House Band 'I Will Survive' had bedacht.
[..]
Heerlijk nummer.
KenDE ik niet he... ik was toen nog een tiener die alleen de muziek kende die toen populair was. Nou ja, en BZN, omdat mijn vader dat vaak draaidequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet vinden.
Dude, een klassieker, en die ken je niet. Dit is wel heel erg
Een warsteiner voor meneer. Of heeft u liever pilsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:44 schreef Sjowhan het volgende:
Geef mij maar een flessie pils. Heb ik wel verdiend na het behangen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
En nu googlede ik even en is de mythe van Wonderful Days ook tenietgedaan.
Dit is wel een duidelijk geval van een enorme verbetering van het origineelquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]echt creatief zijn ze niet hoor. Goed in 'jatten' vaak wel
Dat is persoonlijke smaakquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is wel een duidelijk geval van een enorme verbetering van het origineel.
Warsteiner is sehr gut. Aber ich habe Dommelsch hiero.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een warsteiner voor meneer. Of heeft u liever pils
Dat is een totaal ander nummer met toevallig dezelfde titel jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel ouder
http://en.wikipedia.org/wiki/Living_Without_Your_Love
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook jaren gedacht dat de Hermes House Band 'I Will Survive' had bedacht.
Tabel 225 in het spoorboekje: Jindrichuv Hradec - Homi Cerekev - Kostelec u Jihlavy - Jihlava. Succesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:10 schreef Pien85 het volgende:
Oh Fles, ik ga morgen even vragen voor stations enzo... In Jindrichuv Hradec zit er sowieso 1 in Telc weet ik niet, Trebon wel, Českũ Krumlov ook... dus ik denk dat ik aant eind van de tijd hier wel wat voor je heb
Oh Jihlava was ik vandaag nogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tabel 225 in het spoorboekje: Jindrichuv Hradec - Homi Cerekev - Kostelec u Jihlavy - Jihlava. Succes
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is links-midden op dat kaartje ja
Ben je jarigquote:
44?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor het eerst ooit is mijn leeftijd het product van 2 verschillende, non-triviale kwadraten![]()
Zoeen hipte
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..].
Trieste reactie.
Wat ben jij verbitterd de laatste tijd flash. Sjéézus.
Mja. is ook wel wat voor te zeggen iddquote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef Sjowhan het volgende:
Wat ben jij verbitterd de laatste tijd flash. Sjéézus.
Ik zal 's kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is het meest recente wat ik heb iig. Mocht er wat nieuwers zijn, graag![]()
[ afbeelding ]
Wat zegt mij non-trivale kwadraten nouquote:Op zondag 31 mei 2009 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Maar dan nog. je kan toch tellen? Zo moeilijk is 4 x 9 toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |