pwnquote:Op maandag 1 juni 2009 14:40 schreef Pheno het volgende:
Wie schoof die ene wolk in nederland over Nijmegen?
Neuh, dat niet, kan ik even rustig uit de zon. Pauze houden is prima. Vier OS'sen moeten draaien is pas pnw.quote:
AH is gewoon open?quote:Op maandag 1 juni 2009 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
Wilde thee zetten, maar bedacht me dat ik geen Thee meer heb, vergeten met boodschappen doen..
Dan maar wat fris
De Linders hier ook. Zelfs in ons gehuchtquote:
Betere werkquote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Linders hier ook. Zelfs in ons gehucht
En dan probeer ik nog wel met iedereen rekening te houdenquote:Op maandag 1 juni 2009 15:40 schreef Pheno het volgende:
En zo komt de ware aard van DaAso naar boven
Ja, dat blijkt... de buren naast me zijn wel oke. Boven me alleen nietquote:
Ja, precies.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:52 schreef Sjowhan het volgende:
Ook leuk dat argument dat hij er al 21jaar woont. Alsof hij dan meer kan doen tegenover mensen die er later zijn komen te wonen?
Leuke vent
Ik heb even gekeken, maar nee... ik zag er op het strand wel eentje aan een touwtje hangen als vliegerquote:Op maandag 1 juni 2009 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, ligt er niet een vliegtuig op je balkon? Ze zijn er 1 kwijt.
Daarom.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ik woon er pas 3 jaar, due wie dacht ik wel dat ik was.
En nooit een klacht, nou ja, eens moet de eerste keer zijn.
Ik denk dat ik daar deze week wel naartoe ga. Ik zie die buurman er wel voor aan om nu daar te gaan klagen dat hij wel eens dancemuziek heeft gehoord uit mijn flat vandaan (wat ik betwijfel, overigens, want schuin onder me hebben ze die muziek ook wel eens aan staan, maar dan op discovolumequote:Op maandag 1 juni 2009 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom.
Maar groot gelijk, volgende keer maar via de woonstichting, via de officiële weg
In Arnhem was alles dicht, wereldstadquote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Linders hier ook. Zelfs in ons gehucht
Net in bemmel geweest, ook openquote:Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Arnhem was alles dicht, wereldstad
Verhuizenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, leuke vacatures, maar helemaal de verkeerde locaties
Nah, de zon is hier weg, maar he, ik had toch al tig km er op zitten vandaag, dus ik vind het wel best. het is hier al afgekoeld, maar gelukkig niet benauwd.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het vrijwel onbewolkt, zonnig en warm.
En ik ben een beetje verbrand op het strand.
Kan te maken hebben met de afspraken die ze gemaakt hebbenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Arnhem was alles dicht, wereldstad
Liet er iemand een wind?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)a_ruzies_in_Efteling
Efteling!
quote:
Muckjequote:
Wie weet?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie morgen weer zwaaien naar elkaar?
hij mag wel zwaaien, maar ik ben morgen vrijquote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie morgen weer zwaaien naar elkaar?
prachtige dag gehadquote:
E3 online aan het volgen geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Stilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Dan zwaai ik lekker nuquote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
hij mag wel zwaaien, maar ik ben morgen vrij
[..]
Ging best tot 3 uur, toen moest ik werkenquote:prachtige dag gehad
en jij dan?
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zwaai ik lekker nu![]()
[..]
ik heb tot een uur of 2 met MPG opgescheept gezetenquote:Ging best tot 3 uur, toen moest ik werken
Eigenlijk alleen de 3D motion camera. Wel grappig om te zien.quote:
En poes natuurlijk.quote:
quote:
Wat vervelend voor jequote:ik heb tot een uur of 2 met MPG opgescheept gezeten
Grappig maar weinig nuttig nogquote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de 3D motion camera. Wel grappig om te zien.
quote:
ja he?quote:[..]
Wat vervelend voor je
mijn hartslag gaat ongeveer zo:quote:
hihihihiquote:
Tijd voor een tegenbezoekquote:ja he?
drinkt m'n koffie op, eet m'n ijs
Mja, het heeft ptentie, maar goed. MS fanboys over de zeik geloof ik. Ik vind het iig uit dev-oogpunt wel cool.quote:
kom jij zijn bier opdrinken en borrelnoten eten?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
hihihihi
[..]
Tijd voor een tegenbezoek
ik ben er alquote:
Ik had eigenlijk bedacht dat jij een tegenbezoek ging uitvoeren om zijn bier en noten te consumeren, maar als je hulp nodig hebt....?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
kom jij zijn bier opdrinken en borrelnoten eten?
[..]
Ik ook.quote:ik ben er al
hehe, dat deed ik vrijdag en zaterdag alquote:Op maandag 1 juni 2009 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk bedacht dat jij een tegenbezoek ging uitvoeren om zijn bier en noten te consumeren, maar als je hulp nodig hebt....?
[..]
Ik ook.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 024 Pheno
02. 015 JortK
03. 013 marcb1974
04. 012 Papierversnipperaar
05. 011 DaMart
06. 010 Muck
07. 009 Sjowhan
08. 006 indahnesia.com
09. 002 BrandX
10. 001 Nijns
11. 001 Dr_Flash
12. 001 dndiek
13. 001 MPG
Reeks-statistieken!
Er was een uur of twee geen zon bij ons hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:01 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Meteen maar even de lijst van mensen die gisteren af en toe even uit de zon vluchtten om te posten:
[..]
duidelijk puntquote:
Dat zijn de meer vervelende werkweken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:21 schreef Ladylike het volgende:
Indah
oeh mn directeur is op vakantie
mn baas zal vandaag maar even binnen vallen denk ik en dan is die ook de rest van de week afwezig
donderdag en vrijdag helemaal alleen hier
Ik zie er ook erg tegenopquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zijn de meer vervelende werkweken.
Dan woonde je dus aan de verkeerde kant van het landquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was een uur of twee geen zon bij ons hoor
Verhuizen inderdaad, maar het gaat hier gewoon in een standaard open vrachtwagen met een zeil erover. Dat scheelt de helft in kosten. Hopen dat er geen kast vanaf valt dan maar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:32 schreef Sjowhan het volgende:
Wat voor spullen moet je op de vrachtwagen zetten dan inda? Is 't een verhuiswagen? Of wat anders?
Op zn turks zeg maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Verhuizen inderdaad, maar het gaat hier gewoon in een standaard open vrachtwagen met een zeil erover. Dat scheelt de helft in kosten. Hopen dat er geen kast vanaf valt dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |