In Arnhem was alles dicht, wereldstadquote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
De Linders hier ook. Zelfs in ons gehucht
Net in bemmel geweest, ook openquote:Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Arnhem was alles dicht, wereldstad
Verhuizenquote:Op maandag 1 juni 2009 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, leuke vacatures, maar helemaal de verkeerde locaties
Nah, de zon is hier weg, maar he, ik had toch al tig km er op zitten vandaag, dus ik vind het wel best. het is hier al afgekoeld, maar gelukkig niet benauwd.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het vrijwel onbewolkt, zonnig en warm.
En ik ben een beetje verbrand op het strand.
Kan te maken hebben met de afspraken die ze gemaakt hebbenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In Arnhem was alles dicht, wereldstad
Liet er iemand een wind?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)a_ruzies_in_Efteling
Efteling!
quote:
Muckjequote:
Wie weet?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie morgen weer zwaaien naar elkaar?
hij mag wel zwaaien, maar ik ben morgen vrijquote:Op maandag 1 juni 2009 21:49 schreef DaMart het volgende:
Gaan jullie morgen weer zwaaien naar elkaar?
prachtige dag gehadquote:
E3 online aan het volgen geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Stilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Dan zwaai ik lekker nuquote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Muck het volgende:
[..]
hij mag wel zwaaien, maar ik ben morgen vrij
[..]
Ging best tot 3 uur, toen moest ik werkenquote:prachtige dag gehad
en jij dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |