Waarschijnlijk heeft dat ook te maken met het feit dat veel K&W'ers in de bouw werken. In de bouw is een ware slachtpartij aan de gang. Bij architectenbureau's is al ongeveer de helft van de functies verdampt en ik verwacht dat de aannemers het in 2010 ook bijzonder moeilijk krijgen. Tot op heden draaiden veel aannemers nog op bestaande opdrachten, maar dat droogt natuurlijk ook op. Misschien dat de architecten branche in de loop van 2010 weer een beetje opkrabbelt, maar ik zou m'n geld er niet teveel op inzetten.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef twentemeisje het volgende:Jemig WE! Wat een klotezooi!
![]()
Het is eng hoeveel K&W'ers met eigen topic hun biezen hebben kunnen pakken het laatste half jaar...![]()
Sterkte!
Het is inderdaad gewoon eng om te lezen, hoeveel mensen die toch allemaal in een andere willekeurige sector werken van de één of andere dag gewoon op straat staanquote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef twentemeisje het volgende:Jemig WE! Wat een klotezooi!
![]()
Het is eng hoeveel K&W'ers met eigen topic hun biezen hebben kunnen pakken het laatste half jaar...![]()
Sterkte!
Heb je de mogelijkheid om foto's te maken?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:59 schreef Walter-Ego het volgende:
Oh, ik heb wel een hele positieve noot: ik heb via mijn baas wel een mooie bank weten te regelen! Nu die in m'n huiskamer staat is mijn huiskamer wel veel meer huiskamer... als je het nog kan volgen.
Welke plaatjes? Die van mijn huis of de posters? Misschien ligt het aan je monitor, want bij mij zijn ze wel vrij licht.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:07 schreef BuupWerk het volgende:
kunnen de plaatjes niet lichter ??
zijn zo donker...
Ik vind de bovenste plaat het mooist, maar ik weet helaas niet of die op posterformaat te krijgen is. De onderste plaat is een scene uit de film waarvan ik misschien een high res screencapture van kan maken. In alle gevallen gaat het een enorme zoektocht worden naar illustraties met een resolutie die hoog genoeg is dat ze mooi op groot formaat (ca. 2 x 2 meter!) geprint kunnen worden. Ik wil ook absoluut geen naad in het midden en dat gaat volgens mij ook nog wel een uitdaing worden...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:43 schreef wonderer het volgende:
Ooh, die plaat van LugosiHoe krijg je die op posterformaat?
Ik heb sinds mijn IKEA-kast project geen foto's meer genomen. Ik ben sindsdien ook niet veel verder gekomen, behalve wat schilderwerk van dorpeltjes en deuren.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:40 schreef Beijtje het volgende:![]()
Heb je trouwens geen echte foto's van hoe het er nu bij je uitziet? Of heb je alleen maar die computergemaakte plaatjes?
Ik heb het nummertje even opgezocht: nee, die ga ik er niet bij draaien. Ik heb mijn punk, punkrock, rock'n'roll, heavy metal, ska, blues, swing, bluegrass, etc. al.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 01:28 schreef -Marieke- het volgende:
Succes met je zoektocht! Dat zal niet meevallen denk ikGa je er ook Bela Lugosi's Dead bij draaien?
![]()
Hoe heb je trouwens de 3d-afbeeldingen gemaakt?
Oef, ik weet het niet. Het was i.i.g. geen hele nette boel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Knap staaltje opknap werk hoor. Was het eerst een huis van Mette wonen?
Hou er wel rekening mee dat je niet te lang moet zijn als je de kastjes zoals in mijn keuken uit wil laten lijnen. Ik ben zelf ca. 1.71 m lang en kan er prima in koken. Als je echter 1.80 m lang bent, zijn de bovenkastjes net iets te laag. Je kan de kastjes natuurlijk iets hoger hangen, maar dan lijnen de kastjes niet zo netjes meer uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef SV-tje het volgende:
Een tvp voor de keuken, mijn zus wil ook een zwarte ikea keuken op dezelfde manier gebruiken. Vind jouw idee van de onderkastjes boven om dezelfde diepte te krijgen een hele goede, ga ik zeker aan haar laten zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |